Kārtot: Augošā secībā
1 2
Krotow 25.03.2020 1:42

Šie ir huti. Husīti bija Čehijā.

Krotow 10.03.2020 17:13

Tu to sarkasmam vai nopietni? Mums nevajag vēl vienu banānu dalīšanu.

Krotow 10.03.2020 17:07

Izklausās pēc tālo austrumu kapeiksipējiem, kuri veciem no Japānas atvestiem auto maina stūri uz kreiso pusi. Īpašnieks maz varēja paskaidrot, kāda X dēļ bendzīnnieku uz dīzeli pārtaisījis? Tur jau ir ko ņemties plus jāliek stiprinākumi, jo motors smagāks.

Krotow 04.03.2020 0:37

imzz rakstīja: Es reddit izlasīju interesantu diskusiju, kurā kāds pusķīnietis, kurš dzimis Eiropā un pilnībā eiropeizējies, bija apciemojis drauga, ķīnieša ģimeni Ķīnā. Tur saslimis ar kaut ko, un drauga tēvs speciāli devies uz dzīvnieku tirgu, nopircis suņa gaļu, un pagatavojus viņam sautējumu, lai viņš ātrāk izveseļotos.

Viņš rakstīja, ka daudziem ķīniešiem ir uzskati, ka ēdot visādu eksotiku, suņus, civetkaķus, čūskas, sikspārņus viņi uzlabos savu imūnsistēmu, kļūs stiprāki un veselāki.

Tāpēc nav jābrīnās, ka visādas zarazas izceļas tieši Ķīnā.

Ķīnieši masā joprojām ir saglabājuši laucinieka domāšanu un sovjetisko nihilismu attieksmē pret sevi un citiem (paldies, Mao). Pilsētnieki Ķīnā ir krietnā mazākumā. Un daudzi esošie pilsētnieki ir nesenie laucinieki, kas nav atmetuši vecos tikumus (arī Rīgā varam novērot ko līdzīgu). Visādu mēslu ēšana un ignorance attiecībā pret personisko higiēnu nav retums. Tie, kas to dara, bieži pat neaizdomājās, ko viņi dara un kādas tam var būt sekas. Ja ir interese un pusstunda laika, zemāk ir video, kurā Ķīnā ilgi nodzīvojis cilvēks par šo tēmu sakarīgi stāsta un rāda. Par nemājlopu ēšanu, higiēnas problēmām utt.

www.youtube.com/watch?v=rbHxeOQA1Mc

Krotow 04.03.2020 0:33

Zināma taisnība viņai ir. Ar cukurbiešu cukuriem želejainie ievārījumi savārās pareizajā konsistencē. Pie tējas un kafijas gan ir vienalga, vai baltais bereklis no Jelgavas vai Kopenhāgenas. Vēl jo vairāk man - pie dzeramajiem cukuru nelietoju jau 20+ gadus.

Krotow 22.02.2020 15:47

Nav teikts, ka viņa par to zina. Mož pieej un pasaki, ka viņa drīkst par brīvu parkoties arī maksas vietās.

Krotow 21.02.2020 23:16

Nez, Dānijā un Nīderlandē viņi kaut kā brauc ar uzvalkiem. Pats redzēju. Tiesa tur nav fetiša braukt ar kalnu velosipēdiem u.c. ar uzvalku nesavietojamiem divriteņu daiktiem. Taču piekrītu ka ar velo uzvalkā nevar braukt garākus gabalus - būsi pamatīgi iesvīdis Rudens un lietus dienas arī neder automātiski. Derētu elektrovelo un sakarīgi veloceļiņi, lai var braukt ar tiem pašiem atļautajiem 32 km/h.

Krotow 21.02.2020 23:13

Vēja ģeneratoriem ir propelleru lāpstas, kas ir taisītas no stiklaplasta u.tml. Tā tur arī ir vienīgā ne visai pārstrādājāmā lieta. Kur liks - lai rok ceļu segumā.

Krotow 21.02.2020 23:11

Bez baterijas ar emobīli apskati neiziesi. Un jauna baterija maksā ui-jopt.

Ir kadri, kuriem ir hobijs taisīt emobīļu baterijas un nodarboties ar degvielas auto pārtaisīšanu par elektriskajiem. Varbūt arī pie mums ir. Ar pirkstu parādīt gan nevarēšu.

Krotow 21.02.2020 23:05

Zirgs tagad reāli der tikai meiteņu priekam. Pilsētās aiz viņa palika pamatīga šmuce. Kas bija galvenais iemesls, kāpēc pēc praktiski izmantojama auto parādīšanās pilsētās zirgi pēc 10 gadiem praktiski izzuda.

Krotow 21.02.2020 23:01

Leaf ir slikts elektroauto piemērs. It kā cena +/- pieejama. Taču baterija bez dzesēšanas un braucot/lādējot pārkarst. Kas baterijai nav labi un ietilpība plok redzami. Palasiet esošo Leaf braucēju atsauksmes forumos. Tāpēc otrreizējie Leaf-i ir lēti, jo baterija čušš. Un par jaunu Nissan prasa 7,5 kEUR. Un tas vēl labi - vienu brīdi prasīja pat 25 kEUR.

Par pārstrādi piekrītu. Svina baterijas pārstrādājas ļoti labi. Un kopš neilga laika arī no litija baterijām varot atgūt ap 90% tur izmantoto materiālu.

Krotow 21.02.2020 22:55

2-3 auto... var redzēt, ka kādam te naudas par daudz. Kad vidusslānis Latvijā no reāliem 4% pieaugs līdz 40%, tad varēs sākt runāt par otrajiem auto. Līdz tam aizmirstiet.

Krotow 21.02.2020 22:53

Tur nav jēgas derēt. Atvieglojumi bija tikai pionieriem uz laiku. Pārējiem par braukšanu trolejbusa joslā rakstīs sodus un liks maksāt ceļa nodokli pilnā apmērā. Norvēģijā pēc 86K elektroauto skaita sasniegšanas tas jau sākas. Vienīgie ieguvumi būs iespēja pa lēto lādēt auto pēc nakts tarifa un mazākas apkopes izmaksas.

Krotow 21.02.2020 22:38

Nez, es lieku no rīta, aizejot uz darbu. Atnākot pusdienās, jau var ņemt ārā. Un nav jāuztraucas, ka augšas un apakšas kaimiņi par troksni naktī purkstēs.

Krotow 21.02.2020 22:35

Kas nu kuram ir bezjēdzīgi. Viens ir ar auto braukt uz veikalu, kur mazāk par 10 minūtēm ejams kājām vai uz darbu virzienā, ko gandrīz pilnībā nosedz kāds no bieži kursējošiem sabiedriskā transporta maršrutiem. Taču ja darbs atrodas vietā, kur ar sabiedrisko transportu piekļūšana ilga un neērta (Rīgā šādu vietu pietiek) vai jābrauc uz īpašumu ārpus pilsētas vai (ierakstiet variantu), tad cita jēdzīga varianta nav. Pēdējiem gadījumiem arī kopābraukšana un auto noma nederēs. Protams, var jau kā Ziemeļkorejā - noņemt visiem auto un atļaut braukt starp pilsētām tikai ar pārvietošanās dokumentu. Un esmu pārliecināts, ka šādam risinājumam arī te būs piekritēji :P

Krotow 21.02.2020 1:00

Man ap 2000-o pēc latvjustrāvas pieslēgumu revīzijas uz kādreizējo kolhoza kūti blakus nākošais 3-fāzu pieslegums vairs nepienācās. Paskaitot gada izmaksas un reizes, cik tur reāli atrodos, nolēmu palikt ar 1 fāzi. Tāpat ir labi, taču auto ar to lādēt nevar. Ar to kas iepilēs nakts laikā, atpakaļ uz Rīgu netikšu. Ar pagarinātāju caur pagalmu staipīties arī negribas. Braukt lādēties uz Cēsīm ir līkums atpakaļ un... būtu jēga, ja tur būtu vairāk ātro lādētāju. Pašlaik ir loterija ar risku iesprūst rindā uz nenosakāmu laiku. Ja gribi pilsētu apskatīt, der, taču tā ka tur apgrozos jau 30+ gadus, nav vēlmes čurnēt gaidot auto uzlādi 3+x stundas. Braucot atpakaļ pa tiešo, tuvāk ir Plācis ar 1 lādētāju, kur var būt piesprausts pašvaldības e-Ups un pie kam tur _reāli nav ko darīt_. Tāda lauku realitāte

Krotow 20.02.2020 20:20

Meklē attaisnojumu maksāšanai konvertā.

Krotow 20.02.2020 20:16

Piepilsētas guļamciemiem 3-fāzu pieslēgums pēc auto elektrifikācijas būs obligāts, ja negribēs atcerēties kas tas ir - autobuss. Lauku iedzīvotājiem ar pensiju un bez lielākiem ienākumiem, kur 3 fāzes nav ievilktas jau padumjajos laikos, būs problēmas. Savukārt 3-fāzu pieslēgums vasaras lauku mājai ekonomiski nav izdevīgs. Un tā ka vienkāršais mirstīgais uz māju laukos ar elektroauto aizbraukt nevarēs, viņam tā būs jāpārdod. Un lauki kļūs vēl tukšāki.

Krotow 19.02.2020 18:00

Un nopietnāk apsist tos, kuri sagadīšanās dēļ patrāpās ceļā.

Krotow 19.02.2020 17:57

Ūja, kur tad nu visi? Tur parastais novērotais ātrums ir starp 100-110 pēc GPS. Protams vienmēr gadās daži ar jauniem dārgā gala braucamajam vai pa kādam apgrabējušam, taču ar tipu, kam liels galvasloceklis pie stūres, minam pa otro joslu uz 130.

Krotow 19.02.2020 16:25

Jūs jau pārāk esiet aizmu..ušies. Tēma bija par videi draudzīga transporta ieviešanu Latvijā. Taču lielākā daļa komentāru te ir vnk sviesta dzīšana.

Krotow 18.02.2020 23:55

Ja kāds pazīst par Distehnikas mājas lapu atbildīgo, pasakiet lai rakstā izlabo pareizrakstību. Pilns ar gramatikas kļūdām.

Krotow 17.02.2020 10:38

Jā, X5 labi der cementa maisu pārvadāšanai, pirms pie durvīm klauvē kreditori un jābēg prom uz Angliju.

Krotow 01.02.2020 1:11

Ja jau esi tik gudrs, kāpēc brauc ar golfu nevis ar Touareg vai Cayenne?

Krotow 01.02.2020 1:10

Par Fukušimu pirmkārt jādrāž paši japāņi par viņu lopisko korporatīvo kultūru, kur par aizdomām par neadekvātu projektu pat nevar iepīkstēties, jo "priekšnieks lika". Sākot no TEPCO vai kā to kapeiksipēju kantori sauca, kuri šo slaveno objektu pasūtīja.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti