Par ko jūs abi kuļat sviestu?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Par ko jūs abi kuļat sviestu?
Vispareizāk būtu darīt tā: sestdienu velta Lielajam rallim, svētdienu SAAB gonkai Brīvkalnos, pēc tam piesakās iAuto rallijam un tad visu gadu dabū paraļļot arī pats! Ko, a?
Divas ļoti svarīgas lietas, ko vēlējos pavēstīt plašajam tīklam
Braucot mājās mani pirmo reizi mūžā izbesīja viens aizvēsturisks passāc. Sāka man tas nepatikt, kad piefiksēju, ka tas brauc pa 2.joslu un pūš man salonā dūmus. ļoti daudz dūmu. ļoti daudz! Melnus! Neskatoties uz to, ka pasats brauca pa vidu starp 2un1.joslām, es pārkārtojos uz 1.joslu, un veiksmīgi ietrāpīju peļķē apslēptā bedrē ar asām malām (Raiņa bulvāris no Kongresu nama). Tālāk uz Brīvības ielas tas pasātiņš man 3 ! ieleca priekšējā kreisajā spārnā, kad es tam gāju garām pa 1.joslu! Es pārāk nesāku saspringt, lai to apdzītu, bet mani tiešām piebesīja, ka cilvēks 3x pēc kārtas ir spējīgs nepamanīt, ka kāds brauc tā neredzamajā zonā un man vislaik jāmet pa nažiem! P.s. pagriezienu tas nerādīja nevienu reizi. Nu tā, izlamājies esmu, tagad citādas štelles: Tikko pa TV rādīja to Gulbja šovu, nu, kur no krokša pārtaisa par supermegaskaistuli! Nu moins, mēs, veči taču tā varam iegrābties, ka bail paliek! Tur parāda to sievieti no sākuma un "pēc tam", un ja Tu nezināsi, Tu nekad nepateiksi, ka var šitā pārvērsties - Tu mierīgi vari apprecēt pilnīgi no jauna saliktu mākslīgi radītu sievišķu būtni, kas, iespējams pēc pāris gadiem pēkšņi atkal pārvērtīsies tādā pašā un vēl trakākā briesmonī, iespējams pat vīrietī , kā bija pirms tām 100 plastiskajām operācijām. Nu vispār trakums, man tas, cerams, vairs nedraud, bet uz jauno paaudzi tas tagad attiecas pa lielo, be aware of THEM!
Obana, Bize, fiksi šitādu info un bildes!:
VIN: YS3CC55B9L2007140
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 9000 (aizmirsa piebilst, ka Old generation)
Body type: 5-door Combi Coupe (pričom te Coupe?)
Gear box: 5-Speed Manual (bardačokā ir arī auto manuālis)
Engine type: B234 - 2.3L 16V, 150 hp (prasās vēl kādi 50)
Model year: 1990 (vai tad šitie mainījās/uzlabojās šajā gadā?)
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line B (trollis-iepakotājs no B līnijas?)
Serial number: 007140 (kas tas tāds?)
Control symbol: Passed
SRS: none (Sviest, kāpēc man spilvenus izrāvi?)
Crash rakstīja: Nju taa 4-5 daatumā Rallijs... tā kā jums konkurenci sastaadiit nevareeshu
Huh!
Sveicinaati,
Nosuutam Jums Saab kluba jaunumus un liidz ar siem jaunumiem uzaicinaam
kopiigi pavadiit jauku 5.februāra sveetdienu. Taa kaa laika prognoze liekas ceriiga, tad domaajams, ka slidinaasanaas trase buus mums atveeleta. Bet veelamies Juus luugt pasekot liidzi informaacijai kluba maajas lapaa pie raksta
komentaariem. Iipasi gaidiisi tos zviedru auto pilotus, kuri iepriekseejaa reizee
nevareeja mums pievienoties.
Veiksmiigu un darbiigu nedeelu veelot,
Saab kluba vaardaa
Normunds
Un vēl es šorīt nesapratu vienu Getz īpašnieku, kas prootams, kā ta' savādāk, vilkās pa 3 joslu ar neko neizsakošu uzrakstu uz pakaļas "www.GETZlightclub.lv", jo tādas lapeles nav. Kāda jēga rakstīt, kur prikols, nesapratu?
apac, cik daudziem plusos ir izdevies pielaist savus shrotus! Pillas ielas!
Hirsch rakstīja: Pa 1,5 dienu US esam redzejushi jau divus 9-3 cabrio, vienu 9-3 ss un vienu OG 900 cabrio, bet salidzinoshu te pagaidam maz saab, laikam nav cienja toties pie mums zinamo Honda Accord sauc par Acura Bet auto sheit tiesham te ir
Ja jau esat tik tālu aizkūlušies, tad vienreiz par visām reizēm dzīvē paņemiet nomā 9-7X! Nu tā lai maz neliekas! Eh silts tur, ne? Mums arī +3C
ZZ, kad Tavā pusē sāk snigt, dod ziņu, mani interesē apsniguši brīvkalvāni uz svētdienu.
Labi, gr, ar SMS nesanāca, sakiet vismaz kur atbilstošā svece jānoliek, lai sniega būtu da ūkstes!
P.s. hei ogrēngalieši, aizpagāšgad slidinājos pa Daugavu pie Lielvārdes un Aizkraukles, kā tur tagad ar lediem, rītā braucu tajvirzienā
TCS pec nokluseshanas vislaik ir ieslegts, to var tikai atslegt uz doto braucienu lidz nakoshajam auto restartam Ja Tev auto spolee, tad tas Tev nedarbojas vai nav vispaar
Man nepatik, ka tas darbojas startejot no vietas uz ledus, bet aatri braucot līkumos tas darbojas perfekti un palīdz. Daži gudrinieki ziemas trasees to medzot atslegt un ieslegt vairakas reizes viena apla laikaa, atkariba no veelamaas auto uzvedibas.
KurBads rakstīja: virziens ir preteejs - no LV. Tapec arii prasu vai tiesam liek vini maksaat un vai cakaree, tad rekinasu, kas man sanaak praatiigak.
Paldies!
Mēs pagāšgad nolēmām, ka tas ir galīgi garām censties tās slēpes un dēļus vest līdzi, neatceros cik tas arī papildus maksāja, bet no malas "lēto lidsabiedrību" check-in-a redzēju, ka daudzi tomēr stāvēja atsevišķā rindā PĒC iečekošanās uz lielgabarīta kravas t.sk. slēpju iečekošanu/nodošanu un viss darbojās. Mēs nolēmām nesaspringt un slēpes nomāt TUR uz vietas, vismaz nepārstiepāmies
Uhh, kā vakar pēc darba dabūju aukstas kājas! Braucu pa Čakmarijas, kad priekšā ieraudzīgu megasastrēgumu! Daudz nevilcinoties griezu pa kreisi iekšā Pērses ielā, lai turpinātu mājupceļu pa Barona. Lieki teikt, ka šis manevrs nav īsti legāls, bet "man ļoti vajadzēja" Nu galu galā pretī neviens nebrauca, satiksmi es nekavēju, drīzāk atbrīvoju. Tā sabiedrības labā centies, cēlu domu vadīts, es pārvietojos pa Pērses, kad pie dibena ieraudzīju pazīstamās diskogaismas! Sāku jau rēķināt, cik keno loterijas biļetes punktu es būšu vinnējis
Bet kamēr neredzēju sarkanās disko gaismas un draudzīgo aicinājumu sasveidināties ar inspektoru, piedevu gāzi. Viss bija labi, līdz tiku līdz sastrēgumam uz Barona krusta. Tad mani panāca....
pašvaldības kabluks...
viņš izslēdza diskogunis, viņš bija viens un viņam pašam "ļoti vajadzēja"
Bet satraukums palika gan man
skirem rakstīja: 9-5, tas izmaksāja 981,86 Ls ar transportu uz Rīgu. Pagaidām tā isti labumus neesmu izjutis, tikai mēnesi kā uzlikts.
Kad sāksi just, pls report! Spriežot pēc 'Piparkūku apļa' rezultātiem, starpībai IR!
Oskar, Tev ir diffs, Tu kautko jūti?
gr rakstīja: -> YUKKI
Sniegs nav 9-5 Aero, kuru var par $$$$ tā vienkārši pasūtīt no Zviedrijas
Nu, bet kāpēc tad visi to sola? Kāds viņiem no tā izdevīgums rodas, ko a? Ja jau nebūtu nekāda interese, tad jau tie meteorologi to nesolītu? Esmu gatavs kādam aizsūtīt maksas SMS, ja tas spēj nodrošināt man puskārtu sniega! Man vajag tūlīt, pēc tam būšu gatavs tikai sauli apmaksāt
skirem rakstīja: Yukki, nestraucies, sniegs būs! Mana krustmāte strādāja visu mūžu "meļu birojā"- tā viņi paši sevi dēvēja - hidrometereoloģijas centrs.
skirem, Tu arī pierakstījies solītāju klubiņā KAD? Man vajag tā lai līdz svētdienai pa pillo sniega!
Vispār ir kāds, kas soda tos laikaziņu meļus? Līdz šim nebiju aktīvi sekojis viņu prognozēm, bet pēdējo 3 nedēļu laikā ir radies viedoklis, ka vienīgais, ko viņi spēj puslīdz precīzi pateikt ir esošā 't un laikapstākļi aiz loga! Kur ir tie ašpacmit solītie puteņi, sniegi un vēl sazinkādi ziemas prieki? Nav, jau kuro nedēļu, lai gan solīt solīja
Nez, jau sen izrunājām, ka Tev jāiemācās lodēt Ietaupīsi pussimts latus un varēsi izcelties nākošajā Adītāju un Tamborētāju pulciņa nodarbībā ar jauniem "skills"
TheGirL rakstīja: Paldies Ford Fiesta (1.3. 2003), kas nmani aizveda uz E&S un E&S, kas izpildīja visas manas izsmalcinātās vēlmes un iegribas! Un kur vēl ekstra pakalpojums "Nakts garāžā"! Sen nebiju iekāpusi siltā mašīnā!! UN viss tagad dūc ur rūc kā nākas, klusiņām un pareizi!
Un Vēl - Pērkons! Hilfe! Pulkstenis būs atkal jāiestellē
Būtu nevis vēlu postējusi, bet zvanījusi, būtu pie SAABa braukusi kā cilvēks ar (vecu) SAABu. Pakalpojums Visas Manas iegribas un sekojošā Neparedzēta Nakts Garāžā izklausās pēc saistīta pakalpojuma Brokastis (Svešā) Gultā
BTW te viens vislaik taujāja pēc \"vietām, kur aizvest ārzemu kolēgas\", skat te: www.kursuzsauks.lv/...
Mixer, comment pls par tām eļļām! Vai tiešām mēs visi gāžam iekšā šim salam neatbilstošu eļļu (es 5W40)? Man 9-5 patiešām salā "vilka" uz priekšu kādas pāris sekundes. Kārba cieta kā krams bija, bet tā ir Autoaprūpē mainīta eļļa. 9000ajam kārbai vispār nekādu problēmu nejutu, pieļauju, ka tur nekad nekas nav mainīts, savigā 5W40 motoreļļa gan arī "jutās".
======
Tvnet:
Eksperti norāda, ka, automobili lietojot ļoti stiprā salā, vissvarīgākais ir pareizi izvēlēties motoreļļu. "Tādā salā, kāds mūs piemeklējis šobrīd, 90% motoreļļu neder. Reti kurš zina, ka var izmantot eļļas, kuru indeksam priekšā ir nulle," ziņo RIA Novosti. Runa ir par sintētiskajām eļļām 0W40 un 0W50.
Tiem, kas šādā salā nevēlas atteikties no sava auto, nekavējoties jāpārliecinās, ka tiek lietota kāda no minētā tipa eļļām. Pretējā gadījumā automobiļa īpašnieks var tikt uzskatīts par potenciālu dzinēja slepkavu.
Kā ziņu aģentūrais "RIA Novosti" pastāstījis eksperts, dzinēja iedarbināšanas brīdī salā, kas pārsniedz -17 grādus, kustīgo detaļu nolietojums ir aptuveni tikpat liels kā pēc vairākus kilometrus gara brauciena. Savukārt vidējais statistiskais brauciens līdz darbam un atpakaļ faktiski ir zaudēti vairāki simti kilometru dzinēja resursa. Šā iemesla dēļ auto īpašniekiem ieteicams atturēties no personīgā transporta līdzekļa lietošanas.
Auto īpašniekiem, kam ir pieejama silta garāža vai arī auto ir dzinējs ar degvielas iesmidzināšanas sistēmu, braucot ļoti aukstā laikā, ieteicams degvielas tvertni turēt maksimāli pilnu - jo vairāk gaisa tajā, jo vairāk ir arī ūdens tvaika. Tas salā kristalizējas, un degvielā uzkrājas nosēdumi, kas bojā gan degvielas sūkni, gan visu degvielas padeves sistēmu kopumā.
Tāpat neatkarīgi no automobiļa markas un tipa ieteicams pirms dzinēja iedarbināšanas uz dažām minūtēm ieslēgt kādu no elektroierīcēm, lai tādā veidā "sapurinātu" akumulatoru.
Pēc cik neveiksmīgiem mēģinājumiem iedarbināt dzinēju būtu jāsamierinās ar domu, ka šodien auto paliks, kur stāvējis? Eksperts saka, ka tādu standartu nav, turklāt arī akumulators neļaus sevi mocīt bezgalīgi. Eksperts gan norāda, ka starteri vienā reizē nevajadzētu griezt ilgāk kā desmit sekundes, pretējā gadījumā tam draud pārkaršana.
Lai būtu pārliecība, ka automobilis no rīta jūs nepievils, varat mēģināt piecelties nakts vidū un dzinēju nedaudz pasildīt, bet vēl labāk - pēc auto novietošanas naktsmieram izņemt akumulatoru un ienest siltās telpās, lai no rīta tas strādātu ar maksimālu jaudu.
Nav ieteicams automobili, kurš salā nostāvējis vairākas dienas, mēģināt iedarbināt ievelkot. Vislabāk šajā gadījumā ir kārtīgi uzsildīt akumulatoru, piemēram, spainī ar karstu ūdeni.
Eksperti arīdzan iesaka šajās aukstajās dienās atturēties no automobiļa mazgāšanas, lai cik netīrs tas būtu.
Crash rakstīja: Jo Saabisti kā tur palika ar brīvkalniem 28 datumā ?
Pārcēlās uz 5.februāri! Welcome!
Ziņoju, ka SAAB 9000 no 89.gada ražojuma ar 300000 km šilti pēc 4 dienu bezdarbības šodienas -18C piešķīlās bez problēmām un pat klusāk kā 9-5! Viss strādā, viss silst un viss notiek, tas patiešām priecē!
Bez tam dzīvē beidzot ieraudzīju kā darbojas tā slavenā autonomā apkure - 9-5 auto paklusām dūc un sākumā arī kūp tvaiki no priekšējā riteņa. Nezinātu, padomātu, ka jādzēš, bet fīča tiešām rullē Pēc laiciņa motors silts, atliek tikai šķilt klāt un kā cilvēkam braukt nedrebinoties kā āda auksta vai logi aizsaluši! Pečka programmējama, vēl tikai saimniekam jātiek galā, ko no tās var prasīt - laicīgi pēc plkst. ieslēgties, piesildīt arī salonu utt.
mixeris2 rakstīja: Tu yukki esi dumjsh ???
Kur tev akjis tukshgaitaa nelaadeejas????
Tev gjenjgjeris ar siksnu tiek griezts? Tiek griezts!
Tad kaapeec lai vinjsh nelaadeetu akji????
Nu es Tev nemācēšu pierādīt ar cīpaiem, bet varu to izdarīt ar pirkstiem Nelādējas, tici man - ģenģeris salādē labākajā gadījumā tik, cik Tev vajag dibena apsildei, gaismām, radio, kautko motoram un citām fīčām, bet nepaliek, ko iedot aķim. Aķis lādējas, kad lielāki apgriezieni nekā 1000. Protams, ka uz šo varu kļūdīties, bet tā tas ir
Tikai nesmejieties, bet man arī tādas 2 emblēmas vajag... bērnu ratiem! Nopietni! Man tur uz "lietajiem" riteņiem virsū ir "kalpaki", kas dēļ izvirzījuma nelien liftā, bet tos noņemot atsedzas papliks gultnis, kur smiltīm dancot, tāpēc vajag piesegt. Vakar kā reizi iedomājos, ka šāda pielīmēta SAAB emblēmiņa varētu to lietu atrisināt efektīvi un ar glanci!