Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
Gauss 29.03.2012 9:43

Vakar pa ilgiem lakiem izbraucu ar vello, bļe un sanāca tieši gar to fotoradaru nobraukt, un šis suka nozibsnīja. Kā tagad būs???

Sodu piesūtīs man vai vello īpašniekam? Vai Džeriņam ir cenrādī arī pozīcija vello soda atcelšanai? Vai ja bildē būšu redzams es un blakus skrienošais suns, tas ir uzskatās par pamatu atcelt sodu, jo viķroņiks nemākot šķirot pārkāpējus?

p.s. pats neticēju, ka varu tik ātri pamīties

Gauss 29.03.2012 9:32

ble, fotoradari

Gauss 29.03.2012 9:31

Vakar pa TV viens reāli smieklīgs prikols bija. Karoče kautkāds streetrace bikers izteicās, ka foftoradari ļoti traucējot, jo redz apzinīgie braucēji tos ieraugot sabremzē no 50 līdz 45 un viņam, ķip, STREET KINGAM, esot ļoti grūti nobremzēt aiz tāda bremzētāja.

Vienīgi viņš varēja piebilst, kāds tad ir viņa pārvietošanās ātrums, ja šāda piebremzēšana apdraudot viņa dzīvību!!!

Gauss 28.03.2012 9:17

Cik var secināt, tad msh laukos ir muca ar glory hole un deksters ik pa laikam piebrauc atsūkāt

Gauss 28.03.2012 9:14

Bams rakstīja:

Pirmais rakstīja: par tām 2 tonnām uz riteni nebūs taisņiba

ar 120 pasažieriem

Nu jā, jā, ciparus devu apaļus, lai vieglāk rēķināt.

Un pasažieri tagad reti kad pilns vagons.

Un kur jēga dzīt tādu pustukšu sastāvu?

Vai tie jaunie tramvaji vispār paspēs sevi atpelņīt līdz norakstīšanai?

Gauss 28.03.2012 9:09

Tātad paroblēma atrisināta!

Gauss 23.03.2012 15:18

Veiga rakstīja: Es nesaprotu, kādēļ nevarēja gar Brīvībenes malu blakus vecajām uzbūvēt jaunās sliedes un tikai tad ārdīt nost vecās? Vai vismaz sākt ar vienu virzienu?

Un kā tu pēc tam tiksi komunikācijām klāt??? Griezīsi gulšņos caurumus akām???

Gauss 23.03.2012 12:17

msh rakstīja:

Gauss rakstīja:

Auģikam šādā gadījumā pietika ar eļļas pieliešanu un tie kompensatori apklusa.

Mauci līdz brīdim kad uz ščupa bija viena pile?

Kad izgriežot līdz galam iedegās eļļas lampa, tad tas bija signāls ka drīz jāpielej.

Gauss 22.03.2012 13:43

Pirmais rakstīja:

Gauss rakstīja:

i_edgars rakstīja:

Gauss rakstīja:

Saules paneļus uzlikt un savilkt provodku var nepilnā dienā. Vēja ģeneratoru var uzlikt apmēram tādā pat laikā, atkarīgs no tā vai ur jābetonē pamante vai nē.

Pirms prāto apskaties cik maksā tavi paneļi vai vēja ģeneratori!!

Saules paneļi maksā 250Ls kvadrātiskajā metrā. Ķīniešu izpildījumā vēl lētāk. Vēja ģenerators, ja masts ir nosperts, tad zem štukas var ierakstīties. Nu tas tā, vienai ne pārāk lielai privātmājai. Protams, bez projektiem, ar hand made tehnoloģijām. Nu ķipa tā, kā tos skorpjus skrūvē...

domāju, ka tu nestādies priekšā par ko tu runā... tur bez paneļiem vēl vajag dažus pribambasus. piemēram tādus kā invertors

es to pasākumu rēķināju - sanāk, ka talvijas apstākļos tas pasākums pie patreizējām elektrības cenām atmaksājas ne ātrāk kā 10 gados....

protams, ka tehnoloģijas iet uz priekšu un paneļi paliek lētāki.... es esmu gatavs izskatīt finansēšanas iespējas, ja tu vari sagādāt iekārtas (bez darba) kas atmaksāsies 2 gadu laikā

Starp citu, kā invertoru var izmantot metināmo. Vēl labāk, ja tas ir nosperts...

Bet kā jau minēju, vajag slaukt ES, tad viss sanāk reāli lēti. Dēļ šitik haļavnā piķa var darīt jebko. Korišs pat sācis ceļa caurtekas par ES naudu mainīt.

Gauss 22.03.2012 13:37

M77 rakstīja: Manam auto uz 15 tkm aiziet vairāk eļļas nekā pie nomaiņas - regulāri kādu puslitru pieleju - sanāk, ka eļļu vispār var nemainīt, tikai filtru pa laikam.

Sporta kvatrai vajadzēja pieliet litru eļļas uz 1000 km.

Gauss 22.03.2012 11:49

uupis rakstīja:

Bams rakstīja: Nu lūk. Stāvēja džimbulis galapieturā, nevienam netraucēja...

Laikam Uupis uzdarbojas

forum.myriga.info/...

aculiecinieks.delfi.lv/...

Njā…

Vēl viens iemesls, lai pārskatītu vadītāju medicīniskās pārbaudes nopietnību un termiņus.

Gauss 22.03.2012 11:25

Tiem jaunajiem tramvajiem ir kautkādas problēmas ar bremzēm. Nevar laideni nobremzēt, beigās itkā uzkarās/nobloķējās.

Un kas tie tādi par pidāriem-skaitītājiem parādījušies pieturās, skaita cik cilvēku iekāpj/izkāpj?

Kas notiek ar 2 tramvaja galapunktu pie 45-tās videnes? Demontē sliedes uz lūžņiem vai kā?

Gauss 22.03.2012 11:21

Pietin ar izoleni.

Gauss 22.03.2012 11:20

Vakar jau ziņoja par pirmo norakstīto velo. Nez kā ar tiem orgānu donoriem, ir jau atvērta statistika???

Un tas nepabeigtais piemineklis donoriem atgādina tādu nošķiltu baiku...

Gauss 22.03.2012 11:18

Chankaishi rakstīja: Pazinja maina eljlju, kad saak klabeet vaarstu kompensaatori, uzgaazeejot pie slodzes. Sameeraa preciizs raadiitaajs Mashiinai ap 10 gadi.

Auģikam šādā gadījumā pietika ar eļļas pieliešanu un tie kompensatori apklusa.

Gauss 22.03.2012 10:36

ORC ciklam (koģenerācijas) liederības koeficients or ap 70%. Tā kā parastai tvaika turbīnai tas ir krietni mazāks. Tie 50% pat ir tikai teorētiski.

Gauss 22.03.2012 10:32

i_edgars rakstīja:

Gauss rakstīja:

Saules paneļi maksā 250Ls kvadrātiskajā metrā. Ķīniešu izpildījumā vēl lētāk. Vēja ģenerators, ja masts ir nosperts, tad zem štukas var ierakstīties.

Cik no tā m2 kilovatus vari izspiest??? Zem štukas maksā tā ap līdz 2 kW vēja ģeneratori.

Mēs te nerunājam par mobīlā uzlādes alternatīvām, bet par elektromobīļa aķa uzlādi!

Uzliec vairākus paneļus, noklāj visu jumtu. Kas tu kautkāds auns esi vai skorpja braucējs???? 300 kw ģenerators maksā tikai pusmiljonu eiro. Kas ta, nav iekšās uzraksīt ES projektu un iegūt to gandrīz par velti???

Piedod, piemirsu. Ja jau skorpi nevar aizvest uz servisu, tad kur nu projektu rakstīt...

Gauss 22.03.2012 10:15

DekstersFF rakstīja:

i_edgars rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Kas man tur jālūko? Ja process notiek pareizi,modernajā versijā 2 pakāpēs, tad nāk ārā maksimāli tīrs produkts,kas sadeg bez smakas.

Dabā apskati to procesu, ja jau slinkums mācību grāmatā paskatīties!

Man nevajag mācību grāmatu, varu runāt ar cilvēku, kurš tajā lietā ir suni ēdis

Izskatās ka jūs kopā ne tikai suņus, bet arī kaķus ēdat. Čo ta pārāk strauji tie sāk pazust no ielām...

Gauss 22.03.2012 10:14

i_edgars rakstīja:

Gauss rakstīja:

Saules paneļus uzlikt un savilkt provodku var nepilnā dienā. Vēja ģeneratoru var uzlikt apmēram tādā pat laikā, atkarīgs no tā vai ur jābetonē pamante vai nē.

Pirms prāto apskaties cik maksā tavi paneļi vai vēja ģeneratori!!

Saules paneļi maksā 250Ls kvadrātiskajā metrā. Ķīniešu izpildījumā vēl lētāk. Vēja ģenerators, ja masts ir nosperts, tad zem štukas var ierakstīties. Nu tas tā, vienai ne pārāk lielai privātmājai. Protams, bez projektiem, ar hand made tehnoloģijām. Nu ķipa tā, kā tos skorpjus skrūvē...

Gauss 21.03.2012 10:22

i_edgars rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Elektrību var iegūt ne tikai no fosīlā kurināmā vai no rapša...

Protams, bet ja momentā ir jāatsakās no fosīlā, tad vienkāši nav alternatīvas!! Momentā tos HESus, vēja ģeneratorus, AESus utt neuzsliesi. Pie kam būs jāaizvieto ne tikai esošais fosīlais elektrības ieguvē, bet vēl klāt nākušā elektrotransporta vajadzībām.

Vot šito kaut kā neviens negrib saprast - visi redz tikai sarkano lupatiņu vēršu cīņas laikā, bet dunci aiz lupatiņas nespēj saskatīt!!

Saules paneļus uzlikt un savilkt provodku var nepilnā dienā. Vēja ģeneratoru var uzlikt apmēram tādā pat laikā, atkarīgs no tā vai ur jābetonē pamante vai nē.

Tā kā es teiktu, ka kamēr skorpis stāv kārtējā remontā, var noeletrificēt garažu, pamatīgi piedzerties un vēl laiks paliks pāri.

Gauss 21.03.2012 10:17

DekstersFF rakstīja: Gāzģenerācijas nepareiza ( vecmodīga) procesa rezultātā iznāk netīra gāze, kura nespēj pareizi sadegt un smird.

Kas tev Edgar nav skaidrs?

Labrīt, uzliec filtru un būs tev tīra gāze.

Gauss 21.03.2012 10:16

ak rakstīja:

Gauss rakstīja:

ak rakstīja: Bet varbūt autoru interesē, piemēram, S40 pakaļējais rumbas gultnis par 150 Ls? Lētāku aizvietotāju, vismaz pagājušo gad, neizdevās atrast

Pēc nelielas apstrādes tur der SKF gultnis par aptuveni 35Ls.

Šito procesu varetu sīkāk aprakstīt, lūdzu

Pēc kataloga tika piemeklēts gultnis, kuram ārējais diametrs bija nedaudz lielāks, laikam arī nedaudz platāks bija. Tika iegādāts, tika sameklēts labs virpotājs un izmēri piedzīti pēc fakta. Auto gan tika visai drīz tika pārdots, bet ne gultņa dēļ.

Gauss 21.03.2012 8:58

Kā ir ar tiem fotoradariem, vai darbības zonā uz pārkāpēju viņi šauj vienreiz vai vairākas reizes un sūta mesidžu par lielāko pārkāpumu?

Nu ķipa, ja es darbības zonā iebraucu pārkāpjot un palielinu ātrumu vēl, tad kuru ātrumu radars fiksēs - zonas sākuma vai lielāko?

Gauss 21.03.2012 8:54

DekstersFF rakstīja:

msh rakstīja: Aizvakarrīt atgriežoties šajā ciemā ar autobusu, autobuss nez kāpēc izbrauca pa apkārtceļu un sanāca ieraudzīt kā izskatās vēl divi A11 kilometri - nu nasing spešel, protams. Vienīgi mazliet interesanti - pirms viena tiltiņa, kurš pārvērties par tramplīnu, uzlikts ātruma ierobežojums 70 kmph līdz netālajam krustam kamēr citās sūdīgās vietās vienkārši saliktas zīmes "ieteicamais ātrums 50 kmph". Būtu ideāla vieta fotoradaram

Par 'šo ciemu' aizver mutīti, klaidoni. Visa Latvijas tauta ir līdzvainīga situācijai, kurā mēs patlaban dzīvojam. VISI. PAr slinkumu, par nolaidību, par bedarbību. Vainojami tīši vai netīši-cits jautājums. Bet tas, ka viss ir mūsu rokās pa lielam, vari pat necensties noliegt.

Un tad reāli kretinē, ka tāds puišelis, kurš bija aizbēdzis Laimi meklēt UK sakārtotajā vidē, nu ir atgriezies un nu kritizē.

Atkal ampula saduļķojusies....

Gauss 21.03.2012 8:52

Pie normālas braukšanas patēriņš trasē ir tāds pats kā pilsētā.

Stils jau nemainās, mainās tikai ātruma režīms.

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti