Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
smart8 30.09.2013 16:11

GB12 rakstīja:

smart8 rakstīja: Topiks izsmelts un varam slēgt.

Bet ok, kā jau teicu, paldies tiem kuri iesaistījās.

Kompetenta atbilde uz man interesējošo jautājumu ir sekojošā:

LV izsniegta OCTA ir derīga visās EU valstīs, vairāk nekas papildus nav nepieciešams. KASKO - pēc paša izvēles.

OCTu vēlams dabūt oriģinālo, no apdrošināsanas kompānijas, nevis pašam izprintēt un aiziet uzlikt zīmogu.

Braukāšanas ilgums katrā atsevišķā valstī - dažāds, bet pamatā 3 mēneši. Ja kādam nepieciešams redzēt pierādījumu, tad atliek vien saglabāt dzelzceļa/prāmja iebraukšanas karti. Tomēr viņi drīzāk pieņem, ka, ja jau reiz tu brauc, tad arī DRĪKSTI braukt, nevis aizdomīgi sāk taujāt pēc kādām biļetēm.

Ar EU parauga tiesībām drīkst braukāt vienu gadu, pēc tam, nokārtojot attiecīgo eksāmenu, jāsaņem vietējās tiesības.

Un no pieredzes - tur policisti nevienu, vismaz vietējo auto neaptur; izņēmumi ir atsevišķi gadījumi, kad kautkas tiešām globāls atgadījies un pat tad tu lēnām brauc viņiem garām, un viņi tāpat iemet aci tavā auto. Protams, pie viena paskatās arī uz tiem papīriem, kas aiz priekšējā stikla.

Ko tad jautāji, ja pats jau visu zini? Eksāmens kaut kāds?

nu, laikam jau kad jautāju, tad, acīmredzot nezināju - piedod, ka esmu tavu dārgo laiku tērējis, piespiežot lasīt un atbildēt uz maniem jautājumiem.

Vispār - atslābsti, teicu jau - topiks izsmelts.

smart8 27.09.2013 22:10

Topiks izsmelts un varam slēgt.

Bet ok, kā jau teicu, paldies tiem kuri iesaistījās.

Kompetenta atbilde uz man interesējošo jautājumu ir sekojošā:

LV izsniegta OCTA ir derīga visās EU valstīs, vairāk nekas papildus nav nepieciešams. KASKO - pēc paša izvēles.

OCTu vēlams dabūt oriģinālo, no apdrošināsanas kompānijas, nevis pašam izprintēt un aiziet uzlikt zīmogu.

Braukāšanas ilgums katrā atsevišķā valstī - dažāds, bet pamatā 3 mēneši. Ja kādam nepieciešams redzēt pierādījumu, tad atliek vien saglabāt dzelzceļa/prāmja iebraukšanas karti. Tomēr viņi drīzāk pieņem, ka, ja jau reiz tu brauc, tad arī DRĪKSTI braukt, nevis aizdomīgi sāk taujāt pēc kādām biļetēm.

Ar EU parauga tiesībām drīkst braukāt vienu gadu, pēc tam, nokārtojot attiecīgo eksāmenu, jāsaņem vietējās tiesības.

Un no pieredzes - tur policisti nevienu, vismaz vietējo auto neaptur; izņēmumi ir atsevišķi gadījumi, kad kautkas tiešām globāls atgadījies un pat tad tu lēnām brauc viņiem garām, un viņi tāpat iemet aci tavā auto. Protams, pie viena paskatās arī uz tiem papīriem, kas aiz priekšējā stikla.

smart8 27.09.2013 21:51

aansis rakstīja:

GB12 rakstīja:

Tavs sākuma teksts diezgan skaidri liecināja par to... braukt pa turieni diezgan ilgi ar LV apdrošināšanām un apskati. Jautājums nebija par to, cik ilgi tā drīkst braukāt, bet jau pa taisno - ko saka policija... tipiskā latvieša stilā - nevis kādi likumi man tur būtu jāievēro, bet kas man būs, ja neievērošu... iespējams, ka nebiji tā domājis, bet teksts diezgan nepārprotami uz to norādīja.

Eh...

Sākuma tekstā ir minēts, ka taisās "braukāt diezgan ilgi". Tipiska latvieša stilā ir pieņemt, ka tas nozīmē ilgāk par atļauto, lai gan arī, piemēram, mēnesis svešā zemē tikpat labi kvalificējas kā "diezgan ilgi".

Katrā valstī ir ne tikai oficiālie CSN, bet arī nerakstītie likumi, kuru neievērošana var radīt domstarpības ar citiem satiksmes dalībniekiem un policiju. UK tādi ir pat ļoti daudz, salīdzinājumā ar kontinentālo Eiropu. Un tipiskā latviešu stilā ir apgalvot, ka galvenais un vienīgais ir likuma burts un policisti vienmēr ir nekļūdīgi un godīgi.

nu, tev taisnība; 'braukt ilgi' manā gadījumā drīzāk nozīmē nevis aizbraukt uz gadu vai diviem, bet aizbraukt uz mēnesi vai diviem IRL, tad mēnesi UK, tad vrb mēnesi DE, tad atkal IRL dažādās vietās -utt.; vārdsakot, riņķot pa rietumu reģionu. Vai pareizāk, tas ir tas, kas saucas 'ceļošana', ja kas.

Un lai man nebūtu jāskaidro katram policim, kurš vēlas zināt, kas ko nozīmē.

Tāpat ir saprotams, ka ja piem tuvākais pārtikas veikals ir, teiksim 15 jūdzes, un autobusu satiksmes nav, tad ko - man vajadzētu mēnesi īrēt kkādu drapaku? nu bullšits, protams. Un tur tādi ciemati ir bez sava gala, viņiem veikalu nav tpc, ka visiem ir auto, ar ko braukt tās 15 jūdzes. 2-3 pabi gan ir.

Par nerakstītajiem likumiem - nu kaut vai, pie mums uzmirkšķina ar tālajiem, ja grib tam otram kādu zīmi padot; tur viņi to nesapratīs - tpc ka ar rokām vicinās, un tikai. Par ielu šķērsojošajiem gājējiem vai velosipēdistiem nemaz nerunājot, tie iet un nāk kā mēnessērdzīgi, un nevienam šoferim pat prātā neienāk skaņas signālu lietot, kaut viņam pēc CSN 100% taisnība būtu. Un tā tālāk.

smart8 27.09.2013 15:57

muhļies un domā, kā apšmaukt to valsti un lai man nepiesienas.

a kas tev liek apriori pieņemt, ka es taisos ko muhļīt un apšmaukt, ko?

Jautājums un topiks sākumā bija diezgan vienkāršs, vai ne?

Ar domu, vai ir kāds, kas ceļojis ar savu LV reģistrēto auto pa šīm zemēm, un līdz ar to nevar padalīties ar pieredzi - kas, ko, un kā. Jo, kā jau teicu, tur braukšanas nosacījumi ir atšķirīgi, tā nav Polija vai Igaunija.

Nu, tgd redzams, ka pa šiem gadiem, kopš šeit ne ko rakstīju, ne arī lasīju, nekas nav mainījies.

Visi izsakās par visu, tikai ne par tēmu diemžēl; daži jokupēteri vēl cenšas audzināt

smart8 27.09.2013 13:37

Raacens rakstīja:

smart8 rakstīja: Paldies visiem, kuri iesaistījās, redzu, ka laikam nevienam tādas īstas skaidrības šajā lietā nav.

Pie tam jau pašā sākumā smieklīgā veidā tiek piesaukti mistiskie ētiskie principi .

Acīmredzot neatliek nekas cits, kā zvanīt uz turienes policiju; nelaime tik tā, ka tajās zemēs - uz mata kā šajā - parasti ir tā - cik atbildētāju, tik arī arī atbilžu variantu....

piezvanīt policijai, excellent, pastāssti kā gāja . Varbūt sāc ar google un tad pajautā vēstniecībā gan UK gan IRL, tādas ir, tieši kas no tā ko izlasīji Tev nav skaidrs.

Viens links pie kura tiku 2-3 sek.:

www.internationalstaff.ac.uk/...

Kā jau teicu iepriekš, linki ir biezā slānī, tik ne par konkrēto lietu. Jā, vienīgais, ko visi stāsta - ka tavas EU tiesības derēs.

Un, ja esi kādreiz mēģinājis ko uzzināt vēstniecībās - nu, tad tev ir ļoti veicies, ja neesi vnk pasūtīts uz zināmo vietu. Viņi tur ir veiksmīgi pārņēmuši vietējo stilu, kas izsakāms trīs punktos - i don't know, i don't care, maybe tomorrow /in next life/.

smart8 27.09.2013 12:46

Paldies visiem, kuri iesaistījās, redzu, ka laikam nevienam tādas īstas skaidrības šajā lietā nav.

Pie tam jau pašā sākumā smieklīgā veidā tiek piesaukti mistiskie ētiskie principi .

Acīmredzot neatliek nekas cits, kā zvanīt uz turienes policiju; nelaime tik tā, ka tajās zemēs - uz mata kā šajā - parasti ir tā - cik atbildētāju, tik arī arī atbilžu variantu....

smart8 27.09.2013 12:40

GB12 rakstīja:

smart8 rakstīja: tas ka reizi gadā būs LV apskati jāiet, tas saprotams; nu un tad?

Jautājums ir par to apskates uzlīmi, viņiem tak tas viss pēc skata un arī pēc saprašanas citādāk. Nu, pastīsies uz to mūsu lipekli, un es varēšu sausu muti klārēt, kas tas tāds, vienalga nesajēgs. Tāpat apdrošināšana - kā tev zināms, tur stūrētāja apdrošināšana ir saistīta ar braucamo. Ja es stūrēju IRL reģistrētu auto un neesmu apdrošināts konkrētajam dzelzim, tad - sods 2500 eur un vēl nez cik tam, kurš man devis stūrēt.

Un kā tad ir, ja manējo LV auto stūrē cilvis ar IRL licenci, neapdrošināts konkrētajam? Līdzīgas ziepes?

Manu personību var pārbaudīt līdz nelaba dūša metas, strādāt tur netaisos, un 6 mēnešus drīkst uzturēties da jebkurā EU valstī (btw, IRL, man liekas, gadu), un ir pilnīgi vienalga, vai es dzīvoju hotelī, kastē zem tilta vai pie radiniekiem. Un cik man zināms, tad ne viņu poličus, nedz arī iestādes absolūti neinteresē, vai tu dzīvo mēnesi, gadu vai desmit.

Kas attiecas uz policista garastāvokli, viņiem dienesta noteikumos sacīts, ka jābūt labā garastāvoklī - un tādi viņi arī ir. Vismaz citādus neesmu sastapis.

--

Ko tu domāji ar "ētisko pusi"? Īsti nesapratu; vai to, ka esot kādā zemē, nav labi braukāt ar savu - LV - auto? Vai kā?

Neesmu dzirdējis, ka kāds būtu piekasījies pie LV apskates uzlīmes vai apdrošināšanas. Par to mierīgi vari atslābt. Lai nu kā, ja sodu uzliks, pēc tam mierīgi varēsi apstrīdēt. Bet, kā jau rakstīju, tiešām neesmu dzirdējis, ka kāds būtu pie tā piesējies.

Par to apdrošināšanas un vadītāju sodu - tu to 100% zini? Varbūt vari kādu linku iemest? Jo, cik es esmu dzirdējis (bet arī 100% nezinu), ka policija par vadītāju sodu neliek, bet, ja neiezīmētais vadītājs izraisa krešu, tad cietušajam tiek izmaksāts, bet apdrošinātājam esot tiesības regresa kārtībā no vadītāja vai, ja neizdodas, no īpašnieka piedzīt zaudējumus.

Uzturēties 6 mēnešus varbūt drīkst, bet, piemēram, Īrijā vismaz agrāk bija, ka ar citā valstī reģistrētu mašīnu drīkst 3 mēnēšus braukt. Ja tu brauc ilgāk, tas jau ir pārkāpums. Un te nu mēs nonākam pie tā, ko biju domājis ar to ētisko pusi - ja tu gatavojies mēģināt apiet likumus, tobiš, pa lēto braukāt nelegāli pa citu valsti, tobiš, pa lēto baudīt labumus, ko citi, smagi strādājot, ir sakārtoši, spried pats, cik ētiski tas ir.

Linku nemetīšu, iegūglē pats, tur tie atrodami biezā slānī.

Cik saprotu, tad esi cilvēks ar augstiem ētiskiem principiem, tomēr šoreiz esi pārcenties, par tiem runādams.

Ja man manu darīšanu dēļ jāuzturas kādā no šīm vai citām zemēm, un vajadzīga kustības brīvība, tad te nav nekā nelegāla, un nav arī nekādas labumu baudīšanas, kā izsakies.

Jeb tavs uzskats - ja kur aizbrauc, tad lieto vietējo autonomu, autobusu vai vilcienu? Nu, aizbrauc piem uz Lietuvu uz kādu mēnesi, un pabraukā tur ar autobusiem - šajā gadījumā starpība nekāda, kas tā par zemi.

smart8 27.09.2013 12:32

msh rakstīja: Tu domā ka viņu cepisti ir ar pirkstu taisīti un ka tur trūkst latviešu, kuri pokujā močī ar savām latvijas mašīnām? Nav ne jausmas, ko tu tur ilgi taisies darīt, ja jau reiz ne strādāt, bet kur ir problēma tur nopirkt kaut kādu fiestu, kaku vai corsu ar ko tur braukāt?

Problēma nav nopirkt, cenas tur bieži ir zemākas kā šeit; problēmas slēpjas tajā pašā apdrošināšanā, kā arī nodoklī. Mēs te vaimanājam piem par 53 latu nodokli, viņi skaļi ieņirdz par tādu ciparu. Un apdrošinātāja jautājumu starpā ir arī tāds - cik ilga pieredze jums ir, braucot UK/IRL satiksmē... Secinājumus var izdarīt katrs pats.

smart8 26.09.2013 19:51

tas ka reizi gadā būs LV apskati jāiet, tas saprotams; nu un tad?

Jautājums ir par to apskates uzlīmi, viņiem tak tas viss pēc skata un arī pēc saprašanas citādāk. Nu, pastīsies uz to mūsu lipekli, un es varēšu sausu muti klārēt, kas tas tāds, vienalga nesajēgs. Tāpat apdrošināšana - kā tev zināms, tur stūrētāja apdrošināšana ir saistīta ar braucamo. Ja es stūrēju IRL reģistrētu auto un neesmu apdrošināts konkrētajam dzelzim, tad - sods 2500 eur un vēl nez cik tam, kurš man devis stūrēt.

Un kā tad ir, ja manējo LV auto stūrē cilvis ar IRL licenci, neapdrošināts konkrētajam? Līdzīgas ziepes?

Manu personību var pārbaudīt līdz nelaba dūša metas, strādāt tur netaisos, un 6 mēnešus drīkst uzturēties da jebkurā EU valstī (btw, IRL, man liekas, gadu), un ir pilnīgi vienalga, vai es dzīvoju hotelī, kastē zem tilta vai pie radiniekiem. Un cik man zināms, tad ne viņu poličus, nedz arī iestādes absolūti neinteresē, vai tu dzīvo mēnesi, gadu vai desmit.

Kas attiecas uz policista garastāvokli, viņiem dienesta noteikumos sacīts, ka jābūt labā garastāvoklī - un tādi viņi arī ir. Vismaz citādus neesmu sastapis.

--

Ko tu domāji ar "ētisko pusi"? Īsti nesapratu; vai to, ka esot kādā zemē, nav labi braukāt ar savu - LV - auto? Vai kā?

smart8 26.09.2013 18:32

ak jā, atausa atmiņā, ka kādreiz deksters tā kā laikam uz UK brauca ar savu auto - vai arī kļūdos?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti