Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
andzins1111 17.01.2014 19:54

Briti arī nav dzirdējuši par to, kas ir pagrieziena rādītāji. Un parkojas kur pagadās, jo izņemot Londonu, nekur citur par to īpaši nesoda.

andzins1111 20.01.2014 18:49

Es jau ņemtu kaut vecāku, to pašu Audi A3, ap 95.-96. gadu un pa atlikušo summu sataisītu viss kas taisāms.

Pirkt 2007./2008. gada auto ir laimes spēle, ja vēl ņem vērā, ka krīzes nogurdinātie pilsoņi "aizmirsa" par plānotajām apkopēm vai kad bankas ņēma nost auto sabēra bākās smiltis un cukuru.

VW un Audi jārēķinās, ka zog pat 15 gadīgus auto. Arī no visādiem censoņiem spoguļu zagļiem jāuzmanās.

Ford Focus tiešām rūsē, Opel Astra arī rūsē, bet ir kompromiss starp cenu/kvalitāte.

andzins1111 22.01.2014 20:22

IkdienasViesis, šajā video (1:45 min) ir tramvajs no iekšpuses. Godīgi sakot, izskatās ērtāks par mūsu škodu. Kur visu vagonu aizņem kaut kādas kastes.

youtu.be/tinqPZFCHS0

andzins1111 22.01.2014 20:23

andzins1111 22.01.2014 20:30

Ja autoram budžets ir 3x mazāks par tā i40 cenu, nu kāpec tādu ieteikt? Plus vēl KASKO jāpērk, apkopes korejiešiem arī nav tās lētākās.

IkdienasViesis rakstīja: Labāk aizbrauc uz Skandimotors un paņem jauno i40 wagon uz lizinga. Pašlaik šiem auto tur dod atlaidi 4500 eiro. nav ko tur ar veciem šotvageniem ko ņemties - pec tam būs vienas vienīgas mocības un galvassāpes. Īpaši jau ar fokusiem un franču auto. Nupat viens paziņa paņēma 2005.gada passātu no Vācijas - un dzīvo nepārtrauktos remontos, jo tam auto jūk nost viss pēc kārtas. Hundajiem garantijair 5 gadi, ja daudz brauksi, pirmo ritošās daļas komplektu jau varēsi nomainīt garantijas laikā. labāk tomēr maksāt līzi un braukt ar jaunu auto, nekā visu laiku ieguldīt naudu nolietota hlama remontdarbos.

andzins1111 23.01.2014 21:11

Pirkt lietotu auto līzingā gan nevajag, un ir jārēķina 1000 EUR rezerves fondam, kurā pagrābties, kad kaut kas noplīst. Un kaut kas jau noplīsīs šā vai tā.

andzins1111 27.01.2014 18:21

Varbūt arī tajā Civic vietas aizmugurē ir vairāk kā Corollā, bet nu komforta ziņā tā cietā piekare atgādina zirga ratus. Pa grants ceļu 2 durvju versijā knapi 50 km izturēju nobraukt aizmugurē.

andzins1111 27.01.2014 19:18

Arī bagātajā Lielbritānijā var redzēt Sierra diezgan bieži, un nav Cosworth, bet gan papikie 2.0 CLX. Tā kā šeit ielas ziemā sāla reti, tad lielākā Sierra problēma rūsa atkrīt.

andzins1111 29.01.2014 17:43

Bams rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Nu jā, pa 11 arī joprojām vairums vecās tatriņas braukā... Savulaik Bams rakstīja, ka jaunajiem esot problēmas ar kaut kādu detaļu ritošajā, ko ražojot Vācijā.

Pašlaik visas problēmas ir saistītas ar biļešu aparātiem un e-talona validācijas sistēmu. Nekas vairāk.

Un tas būtu attaisnojums? Ko tas RS kantoris darīs, kad sāksies visas rīdzinieku karšu, maršutniekas un parastās biļetes padarīšanas? Vispār nesaprotu to IT kompāniju, kas piekrita tādā triecientempā ušakovam to sistēmu uzbūvēt. Neviens normāls kantoris uz to neparakstītos.

andzins1111 29.01.2014 17:47

A klases mersi, no kura visi mazie servisi kratās vaļā, jo lai kaut ko izdarītu motortelpā puse auto jānojauc? Ļoti laba izvēle.

andzins1111 31.01.2014 14:16

smaidiigais rakstīja: neskar?

bet subsīdijās izmaksātas naudiņas iztrallinasana caur visādām Rīgas Kartēm, reklamligumiem, iepirkumu otkatiem?

neskar...

Ir jāriko parakstu vākšana Juglas atdalīšnai no Rīgas un pievienošanai Garkalnei. Tad asainim un RS būs jāmaksā par Juglas tramvaja galapunkta izmantošanu Garkalnes novadam. Tātad arī "lauķu" problēma tiks atrisināta.

andzins1111 06.02.2014 14:00

M77 rakstīja:

Pirms ~15 gadiem studiju laikā Vācijā regulāri izmantoju tramvaju padsmit km braucienam starp mazpilsētām, tur sliedes gludas un taisnas, tramvajs skrēja pie 70 km/h.

Re kur raksta, ka vietām Vācijā tramvajs kustas pat ar 80 km/hwww.gutefrage.net/...

Siguldas vilciens starp Garkalnes un Baltezera stacijām ieskrienas līdz 90 km/h. Un tramvajag arī jāpietur pieturās. Sliedes ap Rīgu taču visur jau ir, kāpēc jābūvē jauns tramvajs. Ja sakārtojot Juglas, Čiekurkalna dzelzečal stajicas varētu uztaisīt regulārākus vilciena reisus piemēram līdz Krievupei vai Baltezeram? Krievupē tikai papildus atzars vai apgriešanās cilpa jāizbūvē un vietas tur ir pietiekami. To pašu virzienā uz Babīti un Vecāķiem mierīgi bez miljardu ieguldījumiem varētu izveikt. Uz Bolderāju gala galā arī sleides vēl nav nojauktas.

andzins1111 06.02.2014 14:02

IkdienasViesis rakstīja: ...Tramvajā uz baronenes iekāpt tomēr ir vienkāršāk.

Kāda vaina iekāpt vilcienā Zemitānu stacijā? Kas turpat uz Baronenes arī ir? Ar to pašu e-tamponu vai kādu citu rēdzenieka karti varētu arī norēķināties un nebūtu jātērē laiks biļetes pirkšanai.

andzins1111 10.02.2014 18:07

Problēma ir sajūgā, kā jau pats varēji izdomāt. Brauc uz servisu ja rodas šādi jautājumi, tad tāpat neko pats neizdarīsi.

P.S Prasmi rakstīt arī derētu tev apgūt.

andzins1111 10.02.2014 18:50

Bet kāda tad bija tā "cietušo" versija par to, kāpēc viņi to suņuku paņēma?

andzins1111 10.02.2014 19:01

Palaidniex rakstīja:

Tādā gadījumā ar esošajām pieturām jāpietiek līdz acīm!!!!

Izkāp juglā, ja tur vajag, vai teikā, vai zemitānos vai Rīgā, tā, lai nebūtu jābrauc līdz rīgai un tad ar džimbu atpakaļ!

Ir jau pietiekams skaits ar. Pieturām, kuras,neizmanto tā iemesla dēļ,ka sabtranss pilsētā NEKAD nav saistīts ar dzelzcela stacijām ar patiesi retiem izņēmumiem. Un lai to izdarītu ir jāpārplāno viss, jāpārbūvē ielas utt...

Tikai kāpēc dzelzceļš būtu jāuzlabo (jāpiebāž ar pieturām?) par godu iebraucējiem tajā, nevis jāsakārto pašas pilsētas sabtransa shēma??? Kas sniegtu labumu abiem - gan pilsētniekiem, gan iebraucējiem?

Un ko es augstāk rakstīju? Jāsakārto esošās pieturs. Kad jums kāds brīvāks brīdis aizčāpojiet līdz Juglas un Čiekurkalan stacijām. Tās taču abas izskatās kā no Krievijas sādžas. Kāpēc tur nav nevien sabiedriskā transporta? Ļoti elementāri tās pieturas var sakārto un uztaisīt kādu Express busu līdz tramvajam vai citiem transportiem uz Brīvības ielas. Ja nokļūšana Rīgā no Siguldas virziena tiktu uztaisīta ērtāka, tad iespējams tik daudzi ušakova nīstie pāķi nebrauktu Rīgā iekšā ar auto. Ja man lai nokļūtu Teikā, no Čiekurkalna stacijas ir jāiet 20 minūtes ar kājām, tad es izvēlos auto.

andzins1111 11.02.2014 17:37

Bams rakstīja: Iepriekšējais konkurss kurā uzvarēja Baltkrievu un pašmāju starpnieku apvienība izgāzās.

Kā izgāzās, ja kaut kādi vagoni uz D-pili jau bija atvesti?

andzins1111 11.02.2014 17:42

Bams rakstīja: Jautājums jums:

Kādu motīvu vadīti jūs izvēlaties braukt pa K.Barona ielu? Ir novērojumi, ka ne mazums braucēju izvēlas šo ielu tranzītam- no viena gala līdz otram.

Bet tas taču nemaz nav ātrāk kā pa paralēlajām ielām un par braukšanas komfortu un mašīnas laušanu nemaz nerunāsim.

Gribētu dzirdēt viedokļus.

Kad man ap 2007./2008. sanāca regulāri no darba teikā braukt uz lekcijām Buļļos un tas bija pēcpusdienā ap četriem. Tad ātrākais un ērtākais maršruts bija tieš pa Barona ielu braukt. Uz Hanzas ielas vai Čaka, ik pa brīdim gadījās pēkšņi korķi. Par Valdemāra vai Brīvības ielām vispār nav vērts runāt. No Brīvībenes tikt uz Akmens tilta bez korķiem nav iespējams. Valdemāra iela viens lies stūķis visu laiku.

andzins1111 11.02.2014 17:46

Palaidniex, šeit tiek apgāzta utopiskā vēlme būvēt tramvaju uz Siguldu. Man kā "pāķim" tie 800m līdz Brīvības ielai no Čiekurkalna stacijas netraucē. Bet es neredzu jēgu tērēt naudu tramvaja līnijas sakārtošanai, ja ar daudz mazākiem līdzekļiem var iegūt līdzīgu efektu, izmantojot vilcienu.

andzins1111 11.02.2014 18:03

53. Lanarkshire (190 un 392. Duseldorf (195) tramvaji Summerlee Heritage Park (UK) teritorijā. Sliežu ceļa garums ir nepilns kilometrs.

andzins1111 11.02.2014 18:04

Kaut kā nesatrādā.

andzins1111 12.02.2014 18:56

Kā tad tas Rīgas motormuzeja divstāvīgais buss kursēja, un man liekas vēl joprojām to var izīrēt pasākumiem.

andzins1111 13.02.2014 15:19

Jauka tēma Vernona sumināšanai, šajā jaukā forumā. Bet pēc viņa domu gājiena, priekšā braucošajiem ir jānodrošina satiksmes drošība pilnībā visiem. Un ja auto priekšā izskrien suns, bērns vai pensionārs, bremzēt nedrīkst. Vajag ieslēgt avārijas gaismas, pārliecināties, kas tas idiots, kurš ir pielipis tava auto bamperis to ir pamanījis. Un tad pārbraucot pāri objektam apstāties un zvanīt policijai. Vernoni tikmēr mierīgi un smaidīgi turpina ceļu.

andzins1111 13.02.2014 17:20

Vēl viens divstāvīgais tramvajs, agrāk braukāja pa Glāzgovu. Ar pantogrāfu starp citu.

andzins1111 17.02.2014 13:49

Es nesapratu kas tieši tev bija šeit jāizjūt? BMW un vilcieniņā braucēji (distances neievērošana, traucēšana apdzīšanai/apsteigšanai) pārkāpa CSN. Šeit ar Vernona gadījumu nav nekāda sakara. Nesaprotu tos, ka braucot uz 100 km/h neatstāj distanci vismaz 3-4 auto garumā. Es ja iekļūsti vilcieniņā, ļauju visiem skrējējiem mani normāli apdzīt.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti