Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Vernons un distance

anonimikis Reģ.: 18.10.2002

Tātad, kaut kā dažiem sasāpējis jautājums.

Es no ģirtiem un Vernona gribētu paskaidrojumu - kāds ir loģisks pamatojums uz ceļa, kur atļautais ātrums virs 50km/h (par apdzīvotām vietām vēlāk) NEIETURĒT normālu vismaz 50m distanci līdz priekšā braucošajam? Vai īsumā - kāpēc ir jālien citam dibengalā?

 
1.. 13 14 15 16 17 18
braucu Reģ.: 27.08.2018
2 1 Atbildēt

Par to video, fūristi u.tml. nekad nav izcēlušies ar intelektu, un es arī nesaprotu, kas viņos ir "profesionālāks" nekā piemēram kombainistos. Lielākā daļa stūrē savas 70 tonnas ar uzstādījumu taupīt degvielu un uz ceļa darīt pēc iespējas mazāk, bieži nejēdz pat diatanci ieturēt lai var priekšā iekārtoties, citi brauc uz 70 kaut gan tās lamatas tak iet ātrāk. Tas video neizbrīna, liels nenozīmē gudrs.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 1 Atbildēt

Nordekai laikam jauns maršruts...

Vakar 26.9.2018 aptuveni 18:25, pašā satiksmes sastrēguma laikā man sāka rasties aizdomas, ka Nordeka ir reģistrējusi jaunu maršrutu, jo jau atkal tika novērota Nordekas kaste, akurāti aplīmēta Rīgas Dinamo košajās krāsās veicam jaunreģistrētajā "maršrutā" paredzētu un saskaņotu manevru - attēlā redzamās bultas virzienā no Maskavas ielas PA TAISNO aizmaucot uz 13. janvāra ielu.

Droši vien tieši reģistrētais maršruts atļauj ignorējot sekojošas ceļa zīmes šādā secībā:

402. un 410. komplektā ar 301. Secinām, ka Nordeka ir jāapsveic ar jaunu regulāro maršrutu. Citādi tas būtu tulkojams kā agresīva braukšana - satiksmes sastrēgumā apbraukt tos "muļķus", kuri brauc atbilstoši satiksmes organizācijai šajā vietā...

Taisnības labad jāpiebilst, ka šim pašam manevram pa pēdām sekoja kādas nenosakāmas taksometru kompānijas taksometrs. Attālums bija par lielu lai ar 100% pārliecību teiktu kura taksometru kompārnija tā bija. Laikam jau arī veic regulārus pārvadājumus pa to pašu "maršrutu"...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Vakar vakarā tur bija nežēlīgs stūķis.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 2 Atbildēt

Bija gan. Un?

Tas CSN ir kaut kur atrunāts un atļauj klaji demonstratīvi neievērot CSN?

Vai atkal grafiks pāri līķiem?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

nekāds 'un' . Vienkārši komentārs, ka stūķis bija nežēlīgs. Nostāvēju 45 minūtes

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nu - es tur pavadīju 25 minūtes, jo kamēr stāvēju novāca kāda tur autobusa un vieglā "satikšanās" sekas un satiksme sāka atjaunoties...

Vernons Reģ.: 18.02.2014
2 5 Atbildēt

www.google.lv/maps/@56.9191149,24.0927244,3a,75y,207.04h,92.9t/data=!3m6!1e1!3m4!1s6vMQ6exYDUDTjwaw7dxKvA!2e0!7i13312!8i6656

Tev vēl joprojām ir iespēja apgūt "Kosmosu"!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 1 Atbildēt

Un? Ko tu ar šo attēlu gribēji pateikt?

Kas šajā strret view attēlā tev personīgi nav skaidrs?

Kādu problēmu tu te mēģini atrast?

Varu iedot vēl kādu linku drusku pirms tevis pārprastā "kalambūra" - goo.gl/maps/vCkFGo7fPs82

Un kāds tam sakars ar tavu darboņu prastu un RUPJU CSN neievērošanu?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 1 Atbildēt

P.S.

261. 301., 302., 303., 315., 316. un 317. zīmes darbība neattiecas uz pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem.

273. 401., 402., 403., 404., 405. un 406. zīmes darbība neattiecas uz pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem. 401., 402., 403., 404., 405., 406., 425., 426. un 427. zīmes darbība attiecas uz brauktuvju krustošanās vietu, pirms kuras zīme uzstādīta.

Skaidroju tiem, kas tankā arī ka:

2.22. pasažieru sabiedriskais transportlīdzeklis – autobuss, trolejbuss vai tramvajs, kas brauc pa noteiktu maršrutu;

Un neviena vārda par zīmi 410.

Tāpēc arī vaicāju vai Nordekai ir atvērts jauns maršruts? Un kādā sakarā tas maršruts ļauj pārkāpt 410. zīmes prasības? Vari nocitēt CSN punktu?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 2 Atbildēt

Tev toč nav "pilns rublis"! Kāds sakars ar zīmi 410.? Tu uzprasies uz "franču diētu".

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 1 Atbildēt

Šorīt viens Nordeka tipa saplīsis(avārijas gaismas bez izlikta trīsstūra) uz Lielvārdes ielas. Laikam nevarēja atrast kur to trísstūri ielicis. Mēsli tās Setras plīst uz katra stūra.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 0 Atbildēt

Izrādās vernons nav izstāstījis arī saviem šoferiem kā droši un mazāk kā milisekundē teleportēt avārijas trijstūri tam paredzētajā vietā uz brauktuves aiz noplīsuša transporta.

Ko ta mēs vēl te gaidām... Tik ilgi gtaidīto Instrukciju kā droši un pareizi izlikt trijstūri, ar visu darbību izpildei atvēlēto laika hronometrāžu...

Vernons Reģ.: 18.02.2014
2 3 Atbildēt

Tev gan grūta dzīve! Pat autobuss Setra Tevi apbižo. Varbūt laiks pārvākties par pasažieri autobusā!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 1 Atbildēt

Vernons rakstīja: Tev toč nav "pilns rublis"! Kāds sakars ar zīmi 410.? Tu uzprasies uz "franču diētu".

Klau, aklā "fraņču diēta", kas ir šī zīme?

Un nosauksi beidzot, lūdzu, to maršrutu, kuram tur paredzēts braukt?

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
2 0 Atbildēt

Ja Setrai bagāžas nodalījumā ir tramvaja riteņi, tad drīkst braukt taisni.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Kam lielāka cena, ķieģelim vai tai bultai?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 1 Atbildēt

Ķieģeli drīkst ignorēt tikai tie sabiedriskā transporta līzekļi, kas brauc PA NOTEIKTU UN SASKAŅOTU MARŠRUTU. Čalis tā arī nespēja nosaukt to maršrutu, kuram tur paredzēts braukt. Uz to mēģināja vilkt pilsonis rādot K.Ulmaņa gatves krustojumu ar Vaiņodes ielu, kur itkā esot ķieģeļi... Bet tur ir sabtransporta maršruti, tāpēc attiecīgais sabtrans tur mierīgi brauc. Citiem satiksmes dalībniekiem tur nav ļauts griezties, jo ir ķieģelis.

Šajā gadījumā, kur jau otro reizi pa taisno rauj Nordekas kaste faktiski pietiktu ar 410. zīmi un nevienam ieskaitot bezsliežu sabtransportu tur nebūtu ļauts braukt...

Gabaliņu tālāk uz 11. novembra krastmalas autobusi koplieto ar tramvaju pieturu, tur var nokļūt tikai braucot zem ķieģeļa, kas autobusam, kas brauc pa mnaršrutu ir ļauts, jo nav 410. zīmes. goo.gl/maps/ZxFkvB1JpTF2

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 1 Atbildēt

Nu, vernon - kā tad paliek ar 410. zīmi?

Un kāds ir numurs regulārajam saskaņotajam maršrutam, kas ļauj ignorēt arī ķieģrli un šķērsot krustojumu tā kā to pirmo reizi izdarīja kaste ar 2015 vai 250 numuru un otro reizi ar nolīmētajam Rīgas Dinamo reklāmām?

CSN es nevaru atrast nevienu atrunu, kurā ļauts parastam ar D kategoriju stūrējamam transportlīdzeklim - atobusam līzīgam priekšmetam - bez saskaņota maršruta, ko tādu darīt.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 0 Atbildēt

Piekrītu, šoreiz Tev taisnība! Bet šim "pārkāpumam" jāveicina progress. Braucot zem ķieģeļa autobuss jau ir trešajā joslā, pagriezienam pa kreisi uz Akmens tiltu, bet no autoostas izbraucot vēl ir "jāizlaižas" līdz trešajai joslai. Izskatās, ka Tev ļoti patīk, jo grūtāk un neloģiskāk rīkoties uz ceļa jo labāk!!! Es pie tā piestrādāšu, lai turpmāk visi autobusi no autoostas tā arī brauktu.

Ko Tu zini par EL 561. regulu un tās izpildi?

ec.europa.eu/transport/sites/transport/files/modes/road/social_provisions/doc/trace_explanatory_text_lv.pdf

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 1 Atbildēt

Nu tad jau visi citi ar tur var laist pa taisno, jo ērtāk uzgriezties uz tilta? Tā bija tavā CSN izpratnē - zaļā gaisma visu transportlīzekļu vadīājiem šādi rīkoties?

Tu te gadījumā neaicni uz CSN atcelšanu?

Vēlreiz atkārtoju - autobusam līdzīgākaste, kas nav sabiedriskais transports,ir tieši tāds pats transportlīdzeklis kā jebkurš cits, BEZ ITINNEKĀDĀM PRIVILĒĢIJĀM!

Aizej labāk samaksā sodu!

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 0 Atbildēt

Apsolīju, ka pie tā piestrādāšu un visi autobusi no autoostas brauks paralēli tramvaja sliedēm! Tev gan nebūs it nekādas privilēģijas! Satiksmi vajag organizēt jēdzīgi. Tad kad veica remontus un luksofori bija izslēgti, nebija arī sastrēgumi un rindas. Tātad varam ja gribam. Izskatās ka Tu to negribi!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 1 Atbildēt

Kas ļauj tagad braukt pretlikumīgi?

Gan jau ne velti šādu krustojuma šķērsošanu neatļāva. No tava zvanu torņa varbū arī izskatās progresīvi, bet no visiem pārējiem var arī nebūt labi. Ko tad?

Tikai tāpēc, ka kādam personīgi, kaut kas ir izdevīgāk un tāpēc kāds skaļāk kliedz, uzreiz nenozīmē, ka izmaiņas būs ieguvums sabiedrībai un satiksmei kopumā...

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
1 1 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Kas ļauj tagad braukt pretlikumīgi?

Gan jau ne velti šādu krustojuma šķērsošanu neatļāva. No tava zvanu torņa varbū arī izskatās progresīvi, bet no visiem pārējiem var arī nebūt labi. Ko tad?

Tikai tāpēc, ka kādam personīgi, kaut kas ir izdevīgāk un tāpēc kāds skaļāk kliedz, uzreiz nenozīmē, ka izmaiņas būs ieguvums sabiedrībai un satiksmei kopumā...

Palaidniex, tev žēl, ka tas bus zem ķieğeļa aizbrauca, tev kādu vietu pārplēsa? Tagad pastāstiet, lielie Nordekas kritizētāji, jūs paši baigi ievērojat CSN, ir tāds punkts, ka sabiedriskais transports apdzīvotās vietās ir jāpalaiž no apzīmētas pieturas vietas, tad lūk, Rīgas apkārtnē no apmēram pieciem viens to ievēro. Vajag baļķus savās acīs arī pameklēt.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 1 Atbildēt

Esi ka nu rāms.

Ir viena lieta ja tas ir sabtransports un brauc pa maršrutu.

Cita lieta - autobusam līdzīgs priekšmets, kas pārvietojas kur acis rāda.

Tad jau arī sarkano var neievērot, neatļautus pagriezienus veikt un braukt bez stūķa pa sabtrans joslām jo Tev jau kādu vietu neplēš...

Ja CSN nav atrunāti izņēmumi, tad neredzu pamatu tik rupji apbraukt stūķi. Tas saucas agresīva braukšana, cik tur EUR un 6 soda punkti...

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
2 2 Atbildēt

Tavas acis tikai autobusus redz,kā jau teicu,vajag uz mazākiem priekšmetiem arī paskatīties.Tie mazie agresīvie tam busam varbūt visu dienu smadzenes čakarējuši.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 1 Atbildēt

Kā jau rakstīju - Par mani neuztraucies es redzu arī citus pārkāpējus. Un tādu ir daudz. Vienkāršu ātrumu pārkāpēju, kurš brauc plūsmā ar citiem es neuzskatu par pueminēšanas vērtu.

Konkrētos autobusus es pieminu, lai viens viņu vagars reiz iemāca arī viņiem manieres. Sīkus Nordekas kastu pārkāpumus es izliekos nemanām. Man nepatīk cūcības, it īpašu ja kāds ar putām uz lūpām tās aizstāv.

Šodien, piemēram ap 17:30 uz Brīvības ielas pie Ģertrūdes krusta starp pirmo un otro joslu nobietēja velosipēdists, noslaukot viena auto sānu, bet pamatīgi saskrāpējot sānu otram. Ko tas tur darīja starp pirmo un otro joslu???

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Šitā viens mocis uz Dārzciema ielas izlīda starp diviem busiem,noslaukot abiem sānus ar ādas jaku,normāli.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 3 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Kā jau rakstīju - Par mani neuztraucies es redzu arī citus pārkāpējus. Un tādu ir daudz. Vienkāršu ātrumu pārkāpēju, kurš brauc plūsmā ar citiem es neuzskatu par pueminēšanas vērtu.

Konkrētos autobusus es pieminu, lai viens viņu vagars reiz iemāca arī viņiem manieres. Sīkus Nordekas kastu pārkāpumus es izliekos nemanām. Man nepatīk cūcības, it īpašu ja kāds ar putām uz lūpām tās aizstāv.

Šodien, piemēram ap 17:30 uz Brīvības ielas pie Ģertrūdes krusta starp pirmo un otro joslu nobietēja velosipēdists, noslaukot viena auto sānu, bet pamatīgi saskrāpējot sānu otram. Ko tas tur darīja starp pirmo un otro joslu???

"Man nepatīk cūcības, it īpašu ja kāds ar putām uz lūpām tās aizstāv." Izcili... Šo uzrakstīja cilvēks, kas pats savas cūcības ar putām uz lūpām aizstāv, jo tie neesot pārkāpumi (kas gan arī nav taisnība).

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 1 Atbildēt

Klau, vari pastāstīt tās manas cūcības, kuras aizstāvu?

Eju pēc popkorna!

k442 Reģ.: 22.02.2014
0 1 Atbildēt
Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 1 Atbildēt

Tempomāts nenostrādāja

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 1 Atbildēt

Man tīri tā jautājums vernonam.

Šis rīts, Brīvības gatve, kustības virziens uz centru, laika posms ~ 7:40-7:50.

Pa Brīvības gatvi brauc CATA autobuss un norderkas kaste ar inventāra Nr. 246.

Abi brauc pa pirmo joslu, bet aptvuveni starp Silciema un Murjāņu ielām Inventāra numurs 264 pārkārtojas uz kreiso joslu. Nu ok - patika otra josla, lai jau tiek. Nebūs lieki piebilst, ka tur abas joslas pārvietojas aptuveni vienādi. Pie t/c Alfa Catas autobuss nogriežas uz Ropažu ielu, bet kaste Nr. 264 no kreisās jopslas, jau tikai iepretim alfas pieturai, visai braši rauj, šķērsojot tobrīd pirmo joslu uzreiz aiz sabtrans kabatas, sabtrans joslā. Alfā stāties nav bijusi vajadzības un tak nevienas pieturas uz Brīvības gatves pēc t/c Alfa tak šai kastei tur nav.

Pa šo joslu kustās ar tādu pašu ātrumu kā plūsma pāri krustam ar Krustabaznīcas ielu un Dzērbenes ielu. Un tad nāk pērle - aptuveni pie Mazās Ropažu ielas cauri gana blīvi pildītai otrajai joslai rauj uz trešo, jo tak jānogriežas uz Lielvārdes ielu pa kreisi...

Jautājums - kāda iksa pēc bija šitā jāmētājās pa joslām, no kreisās uz pirmo un tad pēc pāris krustiem atpakaļ uz trešo, ja pilnīgi nekādas vajadzības starp Alfu un Lielvārdes ielu no pirmās joslas nav, kā arī nav iegūta nekāds laika ekonomija, bet divreiz ir jārauj pāri joslai... Kas traucēja turpināt visu laiku kustību pa jau Juglā ieņemto kreiso joslu??? Tas kā? Labas braukšanas piemērs?

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 0 Atbildēt

nu tas cilvēks nav gājis labas uzvedības kursos ;)

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 0 Atbildēt

Mani arī tracina līdzīgi braucēji, kas starp diviem krustojumiem paspēj trīs reizes turp šurp pa joslām pārkārtoties. Reizēm piefiksējot šitos slalomistus, izrādās ka izbraucot pusi Rīgas pa Brīvībeni, turpat netālu blakus dīdās

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
2 2 Atbildēt
Veightona Reģ.: 29.12.2020
0 1 Atbildēt

Milan airport transfers & Milan airport taxi. AtoB Airport Transfer will pick you up at the Milan Airport and transfer comfortably anywhere in Milan or Italy

atobtransfer.com/italy/milan-airport-transfers-milan-airport-taxi/

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt
WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Drīzāk jau nu nelaime ka bremzēja tur kur vajadzēja nobraukt cūkas nahren ...

Vernons Reģ.: 18.02.2014
4 0 Atbildēt

Publikācijai presē nav juridiska spēka! Sadursme nenotika! Autobuss apstājās. Un uzsākot kustību noslīdēja uz ceļa malu! Policija savu lēmumu atcels! Ja iespītēsies atcels tiesa! Ātrums ir fiksēts visā maršruta garumā!

Iemesls smieklīgs, meža cūkas stāvēja uz ceļa!

k442 Reģ.: 22.02.2014
5 0 Atbildēt

Policijas skaidrojums - vadītājs "neievēroja drošu un ceļa un meteoroloģiskajiem apstākļiem atbilstošu braukšanas ātrumu un uzbrauca mežacūkām, kas pēkšņi uzskrēja uz brauktuves; par notikušo sākts administratīvā pārkāpuma process" - varētu jau teikt, ka smieklīgs, taču diemžēl nē.

Realitātē tā ir, manuprāt, pilnīgi nepamatota un ne ar ko neattaisnojama pieeja - ka tik kādu sodīt...

650 Reģ.: 25.01.2017
5 1 Atbildēt

Tikai absolūtie pi darasi var atļauties te saskatīt kādu vadītāja vainu.Garīgimorālie Kropļi vienkārši- acīmrezot nekad mūžā nav tumsā redzējuši mežacūku un vispār nejēdz par ko viņi runā un raksta.Pilns ēters ar neskaitāmiem pzdoxpertiem saradies, zb jau konkrēti.Laiks noteikt koMandātu- tikko sniegs,lietus, tumsa- visiem Lohiem bikses nost,gaismu izslēgt un sēdēt attejā,nekādu nekur nepakam ne iešanu ne braukšanu!.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 2 Atbildēt

Teksts izskatās kā no policijas preses relīzes. Žurnālists tur nez vai ir pielicis kaut ko no sevis.

Jautājums - nafig policijai kaut ko izdomāt?

Kāpēc viņi vispār uz turieni triecās, ja nekas nebija noticis?

Pēc Nervona izteikām gan šķiet, ka šofera pusvadītājiem labpatīk vēlamo uzdot par esošo.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Cerams, ka Tev konkrēti izdosies savā gaismAssceļā izvairīties no visajiem tumšajiem spēkiem un objektiem.Konfektes un šampānietti aizvest viņi traucās uz turieni.Jā.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Mazaizsargātos nobraukt nedrīkst.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
2 2 Atbildēt

Tad kad ceļš sastāv no ledus un ūdens ar vieglo transportu lauku ļaudis nebrauc, un autobuss ir pilns! Esošs fakts, kad autobusa vadītājs pilda savu pienākumu pat tad, kad citi to uzskata par apgrūtinājumu nokaisīt ceļu!

Glābšanas dienests palīdzēja!

seller Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

neievēroja drošu un ceļa un meteoroloģiskajiem apstākļiem atbilstošu braukšanas ātrumu un uzbrauca mežacūkām, kas pēkšņi uzskrēja uz brauktuves.

-----------------------------------------------

Nezinu, bet parasti taču, meža zvērs, suns utt bija apstāklis, ko vadītājs nevarēja paredzēt?? Jo to, kā meža zvēri izskrien uz ceļa nu nekādi nevar paredzēt! man diemžēl ir bijuši divi gadījumi, abos sazvanot policiju, viņi piefiksēja vietu, un informēja, ka neizbrauc! Te laikam brauca, jo bija jāredz vai autobusā nav kādi cietušie utt??

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
1 1 Atbildēt

Bet es Vernonam par distanci piekrītu,jo jūs ar saviem bezdelauto smagsvariem to brutāli nopīzdojat,bet kad čupā tikat sastumti,tad diršat.25 gadi fūrists

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

tad pastāsti par distanci starp fūrēm, kas brauc vilcieniņā - kā pareizi tādas apdzīt, un kā pareizi nokasīt velosipēdistus no fūres bampera, kā gadījumā pie garkalnes

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
1 0 Atbildēt

Es nerunāju par diviem mudakiem,kur otrais gribēja saost,ko pirmais iepriekšējā dienā ēdis.Reāla situācija,es ieturu 25-30 m līdz nākošajam manam kolēģim,te viens spermatozoīds uz sausas avīzes rāpojošs ar ātruma starpību+0,02km/h braši pūš garām,tikko ticis priekšā,atjēdzās,kā sasniedzis septīto virsskaņas ātrumu un lai nenorautos erotisko foto, 40 tonnīga monstra priekšā atcerās,kā stulbie inženieri viņa skaidu briketi aprīkojuši ar enkuru(bremžu pedāli).Tavi komentāri

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Tev svētīgi būtu zināt CSL 51. pantu, lai ar baudu to pamuļķi varētu sasist!

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

30m jau arī nav gluži pēc vadlīnijām, bet ir daudzi, kas tiešām 5-10m distanci ietur

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
0 0 Atbildēt

A cik Tu gribi,100,200,500m?

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nu braucienos uz kalniem ar fūrēm var tikt galā vislabāk, tās apdzenot tikai pārredzamos taisnos garos ceļa posmos, ja iespējams tad vairākas, apdzenot ātrumam krietni jāpārsniedz fūru 90-95-10 km/h, izdevīgāk 120-130, nobeidzot apdzīšanu vislabāk iekļauties starp fūrēm nevis ar paātrinājumu, bet ar bremzi, precīzi mazinot savu ātrumu līdz fūru ātrumam, tad, lai iekļautos starp fūrēm vajag daudz mazāk vietas, kā paātrinoties. Šādi var iekļauties ļoti tuvu priekšā braucošajai fūrei, aizmugurē braucošajai paliek pietiekami daudz vietas. Vēl, liekas, ka fūru vadītājiem patīk savlaicīga pagrieziena parādīšana, viņi zina ko darīsi. Šādi iekļaujoties aizmugurē braucošajai fūrei nav jābremzē tās turpina braukt tādā pat tempā, kā pirms apdzīšanas. Veicot šos manevrus desmitiem reižu nekad fūristi nemidžinājā tālos, vai kā citādi nerādīja, ka tiem būtu traucējis.

Protams iekļauties ar bremzi nekādā gadījumā nedrīkst uz slapja vai slidena ceļa, noteikti ne ziemā.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 2 Atbildēt

Pie Garkalnes velosipēdistam joslas vidū atrasties aizliegts! Ātrums zem 60 km/h 100 punkti! Ir divas joslas vienā virzienā, abas izņemtas, ātrumi dažādi. Virzienrādītājs pirms pārkārtošanās otrā joslā kad jāieslēdz? Vai vispār fūrei ar gaismām aizmugurē viss bija kārtībā? Noteikti ka atmetās un pārslēdzās uz zemāku robu, lai veitu strauju manevru pa kreisi, paātrinoties! Atvērās šķērslis, par kura esamību nebija signāls virzienrādītāja veidā! Nākamā fūre to taranēja!

Nu un kad Distance nav jāietur? Vai ir poņa?

Distancei jābūt vismaz pusei no ātruma metros!!!

Viss mūsu CSN ir no "gumijas", staipa kā tīk, tikai aplam! Ar "Distanci" atceļ CSN!

CSN 57. Punkts: "Virzienrādītājs, kad un kur"!

Un tagad paskaidrojiet, kāpēc priekšā esošam nav saistoša kārtība un secība, kā jārīkojas uz ceļa? Ir Ceļu satiksmes Likuma 19. pants! Par ko tad tur ir runa?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Pirmais fūrists gulēja, otrais akli paļāvās uz pirmo, un brauca autopilotā

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Punkts pirmais CSN ir 57.! Virzienrādītājs! Otrais, palūkojies spogulī un visapkārt!

Trešais, reāls solis, manevrs, bet TĀ, lai pašam un sašam nav pēdējais!

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

tāpēc CSN ir rakstīti tā, lai viena cilvēka kļūda izraisītu minimālas sekas. Pirmais fūrists kļūdījās - nesekoja ceļam, neizdarīja laicīgu manevru. Otrais kļūdījās jau labu laiku pirms avārijas - ielienot pirmajai fūrei astē.

Tāpēc nevar šķirot CSN pantus svarīgos un mazāksvarīgos.

Vai tur drīkstēja būt velosipēdisti - nav svarīgi, varēja būt CSNeg un auto stāvēt joslā.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Atslēga drošai satiksmei ir ielikta Ceļu satiksmes Likuma 19. pantā "Pienākumi un tiesības" tas saucas!

Bet CSN 105. punkts sastāv no trim daļām! Un katrai no šīm daļām ir pienākumi!

Bet CSL 51. pants "Agresīva braukšana" būtu automātiski kādam jāpiemēro par sadursmes izraisīšanu! Garkalnē Treneris bija vainīgs, tad pakārtoti nākamais, bet Sekas notiesāja!

Katram saskaņotam paziņojumam jāseko 280 Eiro sods un 6 soda punkti! Es jau vakar to ieviestu!

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Par garkalni toreiz nenomiiza daudzmaz godīgu atziņu no sevis publiski izspiest vien Vernons, PTimrots un vēl kādi pāris.Pārējie vnk nodemonstrēja spēju publiski ielīst kādam un cits/citam dziļi dsā.Nabaga polis savukārt nedomāja, ka LVijā (tikdaudz kā nekad..) vairāk nekā PLijā ir uz ceļa p-daru, un ka viņš uzrausies vienlaicīgi uz vairākiem tādiem.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Un nomira "Tiesības paļauties", kad arī citi tos CSN pildīs! CSL 19. panta 4. punkts! Izdarot atsauci uz "Distanci" viss atceļās!

Mandeles arī proktologam būtu jāoperē!!!

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Citur kraveniekiem par distances neievērošanu cops uzliek sodu. Man domāt ka citreiz kravenes grib ķert aizvēju ekonomējot degvielu un vēl arī lai nelien vieglie priekšā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ar šito ir baigais paradokss - visas jaunās asistējošās un nosacīti pašbraucošās sistēmas kraviniekiem tiek ražotas ar domu visus kravas auto sabāzt maksimāli tuvu, lai sēž aizvējā utml. Bet likumdošanā tas nav ļauts + stabili ir redzēts ka AutobahnPolizei drāž par distances neievērošanu visus kas virs 3.5 tonnām.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

fļe, kad būs tās asistējo''as sistēmas, tad arī brauks tos 3 metrus no pakaļas, bet tagad ir tagad.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nope, 3 metros tāpat nevarēs braukt, jo citādi smaidīgais nekad tai fūru kolonnai garām vai nogriezties netiks.

Tāpēc mani fascinē radikāli pretējie vai nesavienojamie "attīstības" virzieni.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

ja tās fūres brauks visas rindā uz max atļauto, tad jau arī vieglajiem nebūs ļauts tur līst (garām). Naff ko raudāt pirms laika!

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

500. Setrai arī ir distances asistents un tempomāts, bet Distance bija par īsu un Vācijā policija uzlika sodu! Nelīdzēja arī pārsūdzēšana.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Tas gan interesants moments. Cik zinu, citi šo aptin ar foliju lai nečakarē prātu. Reizēm pagriezienos no ceļmalas vai pretimnākošiem auto viņš tur jokus izstrādā un tad tā brīdinošā pīkstēšana krīt uz nerviem...

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

To var gan atslēgt, gan ieprogramēt! Bet kad aizķep ar sniegu arī nestrādā!

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Un visām 5-jām viņa nemaz nav.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Ko pasūta, tā nokomplektē!

1.. 13 14 15 16 17 18
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti