Vernons un distance

anonimikis Reģ.: 18.10.2002

Tātad, kaut kā dažiem sasāpējis jautājums.

Es no ģirtiem un Vernona gribētu paskaidrojumu - kāds ir loģisks pamatojums uz ceļa, kur atļautais ātrums virs 50km/h (par apdzīvotām vietām vēlāk) NEIETURĒT normālu vismaz 50m distanci līdz priekšā braucošajam? Vai īsumā - kāpēc ir jālien citam dibengalā?

 
braucu Reģ.: 27.08.2018
2 1 Atbildēt

Par to video, fūristi u.tml. nekad nav izcēlušies ar intelektu, un es arī nesaprotu, kas viņos ir "profesionālāks" nekā piemēram kombainistos. Lielākā daļa stūrē savas 70 tonnas ar uzstādījumu taupīt degvielu un uz ceļa darīt pēc iespējas mazāk, bieži nejēdz pat diatanci ieturēt lai var priekšā iekārtoties, citi brauc uz 70 kaut gan tās lamatas tak iet ātrāk. Tas video neizbrīna, liels nenozīmē gudrs.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Nordekai laikam jauns maršruts...

Vakar 26.9.2018 aptuveni 18:25, pašā satiksmes sastrēguma laikā man sāka rasties aizdomas, ka Nordeka ir reģistrējusi jaunu maršrutu, jo jau atkal tika novērota Nordekas kaste, akurāti aplīmēta Rīgas Dinamo košajās krāsās veicam jaunreģistrētajā "maršrutā" paredzētu un saskaņotu manevru - attēlā redzamās bultas virzienā no Maskavas ielas PA TAISNO aizmaucot uz 13. janvāra ielu.

Droši vien tieši reģistrētais maršruts atļauj ignorējot sekojošas ceļa zīmes šādā secībā:

402. un 410. komplektā ar 301. Secinām, ka Nordeka ir jāapsveic ar jaunu regulāro maršrutu. Citādi tas būtu tulkojams kā agresīva braukšana - satiksmes sastrēgumā apbraukt tos "muļķus", kuri brauc atbilstoši satiksmes organizācijai šajā vietā...

Taisnības labad jāpiebilst, ka šim pašam manevram pa pēdām sekoja kādas nenosakāmas taksometru kompānijas taksometrs. Attālums bija par lielu lai ar 100% pārliecību teiktu kura taksometru kompārnija tā bija. Laikam jau arī veic regulārus pārvadājumus pa to pašu "maršrutu"...

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Vakar vakarā tur bija nežēlīgs stūķis.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 1 Atbildēt

Bija gan. Un?

Tas CSN ir kaut kur atrunāts un atļauj klaji demonstratīvi neievērot CSN?

Vai atkal grafiks pāri līķiem?

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

nekāds 'un' . Vienkārši komentārs, ka stūķis bija nežēlīgs. Nostāvēju 45 minūtes

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nu - es tur pavadīju 25 minūtes, jo kamēr stāvēju novāca kāda tur autobusa un vieglā "satikšanās" sekas un satiksme sāka atjaunoties...

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 5 Atbildēt

www.google.lv/maps/@56.9191149,24.0927244,3a,75y,207.04h,92.9t/data=!3m6!1e1!3m4!1s6vMQ6exYDUDTjwaw7dxKvA!2e0!7i13312!8i6656

Tev vēl joprojām ir iespēja apgūt "Kosmosu"!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Un? Ko tu ar šo attēlu gribēji pateikt?

Kas šajā strret view attēlā tev personīgi nav skaidrs?

Kādu problēmu tu te mēģini atrast?

Varu iedot vēl kādu linku drusku pirms tevis pārprastā "kalambūra" - goo.gl/maps/vCkFGo7fPs82

Un kāds tam sakars ar tavu darboņu prastu un RUPJU CSN neievērošanu?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

P.S.

261. 301., 302., 303., 315., 316. un 317. zīmes darbība neattiecas uz pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem.

273. 401., 402., 403., 404., 405. un 406. zīmes darbība neattiecas uz pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem. 401., 402., 403., 404., 405., 406., 425., 426. un 427. zīmes darbība attiecas uz brauktuvju krustošanās vietu, pirms kuras zīme uzstādīta.

Skaidroju tiem, kas tankā arī ka:

2.22. pasažieru sabiedriskais transportlīdzeklis – autobuss, trolejbuss vai tramvajs, kas brauc pa noteiktu maršrutu;

Un neviena vārda par zīmi 410.

Tāpēc arī vaicāju vai Nordekai ir atvērts jauns maršruts? Un kādā sakarā tas maršruts ļauj pārkāpt 410. zīmes prasības? Vari nocitēt CSN punktu?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 2 Atbildēt

Tev toč nav "pilns rublis"! Kāds sakars ar zīmi 410.? Tu uzprasies uz "franču diētu".

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Šorīt viens Nordeka tipa saplīsis(avārijas gaismas bez izlikta trīsstūra) uz Lielvārdes ielas. Laikam nevarēja atrast kur to trísstūri ielicis. Mēsli tās Setras plīst uz katra stūra.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Izrādās vernons nav izstāstījis arī saviem šoferiem kā droši un mazāk kā milisekundē teleportēt avārijas trijstūri tam paredzētajā vietā uz brauktuves aiz noplīsuša transporta.

Ko ta mēs vēl te gaidām... Tik ilgi gtaidīto Instrukciju kā droši un pareizi izlikt trijstūri, ar visu darbību izpildei atvēlēto laika hronometrāžu...

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 2 Atbildēt

Tev gan grūta dzīve! Pat autobuss Setra Tevi apbižo. Varbūt laiks pārvākties par pasažieri autobusā!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Vernons rakstīja: Tev toč nav "pilns rublis"! Kāds sakars ar zīmi 410.? Tu uzprasies uz "franču diētu".

Klau, aklā "fraņču diēta", kas ir šī zīme?

Un nosauksi beidzot, lūdzu, to maršrutu, kuram tur paredzēts braukt?

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
2 0 Atbildēt

Ja Setrai bagāžas nodalījumā ir tramvaja riteņi, tad drīkst braukt taisni.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Kam lielāka cena, ķieģelim vai tai bultai?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 0 Atbildēt

Ķieģeli drīkst ignorēt tikai tie sabiedriskā transporta līzekļi, kas brauc PA NOTEIKTU UN SASKAŅOTU MARŠRUTU. Čalis tā arī nespēja nosaukt to maršrutu, kuram tur paredzēts braukt. Uz to mēģināja vilkt pilsonis rādot K.Ulmaņa gatves krustojumu ar Vaiņodes ielu, kur itkā esot ķieģeļi... Bet tur ir sabtransporta maršruti, tāpēc attiecīgais sabtrans tur mierīgi brauc. Citiem satiksmes dalībniekiem tur nav ļauts griezties, jo ir ķieģelis.

Šajā gadījumā, kur jau otro reizi pa taisno rauj Nordekas kaste faktiski pietiktu ar 410. zīmi un nevienam ieskaitot bezsliežu sabtransportu tur nebūtu ļauts braukt...

Gabaliņu tālāk uz 11. novembra krastmalas autobusi koplieto ar tramvaju pieturu, tur var nokļūt tikai braucot zem ķieģeļa, kas autobusam, kas brauc pa mnaršrutu ir ļauts, jo nav 410. zīmes. goo.gl/maps/ZxFkvB1JpTF2

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nu, vernon - kā tad paliek ar 410. zīmi?

Un kāds ir numurs regulārajam saskaņotajam maršrutam, kas ļauj ignorēt arī ķieģrli un šķērsot krustojumu tā kā to pirmo reizi izdarīja kaste ar 2015 vai 250 numuru un otro reizi ar nolīmētajam Rīgas Dinamo reklāmām?

CSN es nevaru atrast nevienu atrunu, kurā ļauts parastam ar D kategoriju stūrējamam transportlīdzeklim - atobusam līzīgam priekšmetam - bez saskaņota maršruta, ko tādu darīt.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Piekrītu, šoreiz Tev taisnība! Bet šim "pārkāpumam" jāveicina progress. Braucot zem ķieģeļa autobuss jau ir trešajā joslā, pagriezienam pa kreisi uz Akmens tiltu, bet no autoostas izbraucot vēl ir "jāizlaižas" līdz trešajai joslai. Izskatās, ka Tev ļoti patīk, jo grūtāk un neloģiskāk rīkoties uz ceļa jo labāk!!! Es pie tā piestrādāšu, lai turpmāk visi autobusi no autoostas tā arī brauktu.

Ko Tu zini par EL 561. regulu un tās izpildi?

ec.europa.eu/transport/sites/transport/files/modes/road/social_provisions/doc/trace_explanatory_text_lv.pdf

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nu tad jau visi citi ar tur var laist pa taisno, jo ērtāk uzgriezties uz tilta? Tā bija tavā CSN izpratnē - zaļā gaisma visu transportlīzekļu vadīājiem šādi rīkoties?

Tu te gadījumā neaicni uz CSN atcelšanu?

Vēlreiz atkārtoju - autobusam līdzīgākaste, kas nav sabiedriskais transports,ir tieši tāds pats transportlīdzeklis kā jebkurš cits, BEZ ITINNEKĀDĀM PRIVILĒĢIJĀM!

Aizej labāk samaksā sodu!

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Apsolīju, ka pie tā piestrādāšu un visi autobusi no autoostas brauks paralēli tramvaja sliedēm! Tev gan nebūs it nekādas privilēģijas! Satiksmi vajag organizēt jēdzīgi. Tad kad veica remontus un luksofori bija izslēgti, nebija arī sastrēgumi un rindas. Tātad varam ja gribam. Izskatās ka Tu to negribi!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kas ļauj tagad braukt pretlikumīgi?

Gan jau ne velti šādu krustojuma šķērsošanu neatļāva. No tava zvanu torņa varbū arī izskatās progresīvi, bet no visiem pārējiem var arī nebūt labi. Ko tad?

Tikai tāpēc, ka kādam personīgi, kaut kas ir izdevīgāk un tāpēc kāds skaļāk kliedz, uzreiz nenozīmē, ka izmaiņas būs ieguvums sabiedrībai un satiksmei kopumā...

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 1 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Kas ļauj tagad braukt pretlikumīgi?

Gan jau ne velti šādu krustojuma šķērsošanu neatļāva. No tava zvanu torņa varbū arī izskatās progresīvi, bet no visiem pārējiem var arī nebūt labi. Ko tad?

Tikai tāpēc, ka kādam personīgi, kaut kas ir izdevīgāk un tāpēc kāds skaļāk kliedz, uzreiz nenozīmē, ka izmaiņas būs ieguvums sabiedrībai un satiksmei kopumā...

Palaidniex, tev žēl, ka tas bus zem ķieğeļa aizbrauca, tev kādu vietu pārplēsa? Tagad pastāstiet, lielie Nordekas kritizētāji, jūs paši baigi ievērojat CSN, ir tāds punkts, ka sabiedriskais transports apdzīvotās vietās ir jāpalaiž no apzīmētas pieturas vietas, tad lūk, Rīgas apkārtnē no apmēram pieciem viens to ievēro. Vajag baļķus savās acīs arī pameklēt.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Esi ka nu rāms.

Ir viena lieta ja tas ir sabtransports un brauc pa maršrutu.

Cita lieta - autobusam līdzīgs priekšmets, kas pārvietojas kur acis rāda.

Tad jau arī sarkano var neievērot, neatļautus pagriezienus veikt un braukt bez stūķa pa sabtrans joslām jo Tev jau kādu vietu neplēš...

Ja CSN nav atrunāti izņēmumi, tad neredzu pamatu tik rupji apbraukt stūķi. Tas saucas agresīva braukšana, cik tur EUR un 6 soda punkti...

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
1 1 Atbildēt

Tavas acis tikai autobusus redz,kā jau teicu,vajag uz mazākiem priekšmetiem arī paskatīties.Tie mazie agresīvie tam busam varbūt visu dienu smadzenes čakarējuši.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kā jau rakstīju - Par mani neuztraucies es redzu arī citus pārkāpējus. Un tādu ir daudz. Vienkāršu ātrumu pārkāpēju, kurš brauc plūsmā ar citiem es neuzskatu par pueminēšanas vērtu.

Konkrētos autobusus es pieminu, lai viens viņu vagars reiz iemāca arī viņiem manieres. Sīkus Nordekas kastu pārkāpumus es izliekos nemanām. Man nepatīk cūcības, it īpašu ja kāds ar putām uz lūpām tās aizstāv.

Šodien, piemēram ap 17:30 uz Brīvības ielas pie Ģertrūdes krusta starp pirmo un otro joslu nobietēja velosipēdists, noslaukot viena auto sānu, bet pamatīgi saskrāpējot sānu otram. Ko tas tur darīja starp pirmo un otro joslu???

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Šitā viens mocis uz Dārzciema ielas izlīda starp diviem busiem,noslaukot abiem sānus ar ādas jaku,normāli.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 3 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Kā jau rakstīju - Par mani neuztraucies es redzu arī citus pārkāpējus. Un tādu ir daudz. Vienkāršu ātrumu pārkāpēju, kurš brauc plūsmā ar citiem es neuzskatu par pueminēšanas vērtu.

Konkrētos autobusus es pieminu, lai viens viņu vagars reiz iemāca arī viņiem manieres. Sīkus Nordekas kastu pārkāpumus es izliekos nemanām. Man nepatīk cūcības, it īpašu ja kāds ar putām uz lūpām tās aizstāv.

Šodien, piemēram ap 17:30 uz Brīvības ielas pie Ģertrūdes krusta starp pirmo un otro joslu nobietēja velosipēdists, noslaukot viena auto sānu, bet pamatīgi saskrāpējot sānu otram. Ko tas tur darīja starp pirmo un otro joslu???

"Man nepatīk cūcības, it īpašu ja kāds ar putām uz lūpām tās aizstāv." Izcili... Šo uzrakstīja cilvēks, kas pats savas cūcības ar putām uz lūpām aizstāv, jo tie neesot pārkāpumi (kas gan arī nav taisnība).

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Klau, vari pastāstīt tās manas cūcības, kuras aizstāvu?

Eju pēc popkorna!

k442 Reģ.: 22.02.2014
0 0 Atbildēt
Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tempomāts nenostrādāja

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Man tīri tā jautājums vernonam.

Šis rīts, Brīvības gatve, kustības virziens uz centru, laika posms ~ 7:40-7:50.

Pa Brīvības gatvi brauc CATA autobuss un norderkas kaste ar inventāra Nr. 246.

Abi brauc pa pirmo joslu, bet aptvuveni starp Silciema un Murjāņu ielām Inventāra numurs 264 pārkārtojas uz kreiso joslu. Nu ok - patika otra josla, lai jau tiek. Nebūs lieki piebilst, ka tur abas joslas pārvietojas aptuveni vienādi. Pie t/c Alfa Catas autobuss nogriežas uz Ropažu ielu, bet kaste Nr. 264 no kreisās jopslas, jau tikai iepretim alfas pieturai, visai braši rauj, šķērsojot tobrīd pirmo joslu uzreiz aiz sabtrans kabatas, sabtrans joslā. Alfā stāties nav bijusi vajadzības un tak nevienas pieturas uz Brīvības gatves pēc t/c Alfa tak šai kastei tur nav.

Pa šo joslu kustās ar tādu pašu ātrumu kā plūsma pāri krustam ar Krustabaznīcas ielu un Dzērbenes ielu. Un tad nāk pērle - aptuveni pie Mazās Ropažu ielas cauri gana blīvi pildītai otrajai joslai rauj uz trešo, jo tak jānogriežas uz Lielvārdes ielu pa kreisi...

Jautājums - kāda iksa pēc bija šitā jāmētājās pa joslām, no kreisās uz pirmo un tad pēc pāris krustiem atpakaļ uz trešo, ja pilnīgi nekādas vajadzības starp Alfu un Lielvārdes ielu no pirmās joslas nav, kā arī nav iegūta nekāds laika ekonomija, bet divreiz ir jārauj pāri joslai... Kas traucēja turpināt visu laiku kustību pa jau Juglā ieņemto kreiso joslu??? Tas kā? Labas braukšanas piemērs?

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

nu tas cilvēks nav gājis labas uzvedības kursos ;)

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 0 Atbildēt

Mani arī tracina līdzīgi braucēji, kas starp diviem krustojumiem paspēj trīs reizes turp šurp pa joslām pārkārtoties. Reizēm piefiksējot šitos slalomistus, izrādās ka izbraucot pusi Rīgas pa Brīvībeni, turpat netālu blakus dīdās

Lasītākie raksti

Jaunie raksti