Tieši tā, kā feciic raksta - startēt ar cirtienu. Kad tas bija nepieciešams, ar manuāli to varēja, piemēram, lecot ārā krustojumā, lai tam, kurš tūlīt brauks aiz manis, nebūtu jābremzē. Ar DSG, mašīnai, kura man tuvojas, jābūt nedaudz tālāk, nekā biju pieradis... Pieļauju, ka daudzi cilvēki vispār tam nepievērš uzmanību..
Ar kārbu nevajadzētu būt problēmām, autiņš ņemts Moller auto, ar 122k pārbaudītu nobraukumu un atvests no Zviedrijas. Cik pirms tam painteresējos, problēmām ar "zaļajām tehnoloģijām" līdz 200k nevajadzētu parādīties..
Nortel, tas arī ir tas, kas traucē. Un brīžam liekas, ka ne 0.2 sekundes, bet vismaz sekunde.. ir jau arī Alltrackam tas launch control, ja ieslēdz ESP vai ESC Sport un turot nospiestu bremzi un reizē gāzi grīdā, kur apgriezieni stāv uz 2500 rpm, tad gan Pasāts no vietas aizlido, bet neliekas īsti veselīgi ar tādu sviestu nodarboties visu laiku. Pietiktu kkāds vidusceļš starp to un normālo uzsākšanu, bet tādu opciju nav.
Ja par to 4 un 5 roba slēgāšanos ap 50kmh, tad glābj te kloķis "S" jeb Sporta režīmā. Nezinu tikai, cik ļoti tas patēriņu ietekmē, bet ap 50, tad turas normāli 4 robā.