Kārtot: Augošā secībā
1 2
AnK 16.07.2019 10:52

Kad meklēju jaunu auto, izbraucu arī ar šo.

Ļoti glauns salons, eleganti nostrādāts (bija viena no pilnākajām komplektācijām). Patīkami atrasties salonā. Komfortabla piekare, bedres praktiski nejūt. Braukšana nekas aizraujošs, paskaļš dīzelis (pieļauju, ka benzīnnieks varētu būt daudz patīkamāks), atpakaļskata kameras izšķirtspēja nepārliecināja.

Kopumā auto foršs, man personīgi arī patika vizuālais, bet tas jau gaumes jautājums - zinu, ka citiem riebjas.

Tomēr ir viena liela problēma un tā ir cena un gaidāmais lielais vērtības kritums/sliktā tālākpārdošanas vērtība.

Tāds C5 Aircross, kādu izskatīju, maksātu ap 32-33 000 (kataloga cena). RAV4 Premium Plus hibrīds (salona glaunuma ziņā īpaši neatpaliek, aprīkots lieliski, ļoti kluss pilsētā, dikti ekonomisks arī) maksā 34 500, ja pareizi atminos.

Ja dīleris nedod krietnu atlaidi no kataloga cenas, tad, manuprāt, diemžēl C5 nav konkurētspējīgs, jo līdzīgi aprīkots, līdzīgi glauns auto maksā diezgan līdzīgi, toties pēc pieciem gadiem pārdot RAV4 hibrīdu būs visai viegli un nesāpīgi, kamēr nav pārliecības, ka pēc C5 stāvēs rindā.

Un tas viss, neņemot vērā Citroen ne pārāk labo uzticamības reputāciju.

Tā jau auto patika un salons dikti, dikti foršs.

AnK 09.07.2019 13:54

Tad labāk saprotu, par ko runā. Pašam nekādas pieredzes ar biznesu tajā virzienā nav.

AnK 09.07.2019 13:48

Bet ja es vēršos pie autodīlera līzinga speciālista un turklāt iesniedzu vienotu pieteikumu, tomēr sagaidu, ka nebūs nedēļa jāgaida, līdz saņemt lēmumu no vienas (!!!) bankas. Ja gribētu dabūt konkrētas bankas piedāvājumu, būtu arī pats to banku sakontaktējis - kāda tad man jēga no tā visa?

Bet nu, es nesūdzos, tas bija kā pēdējais grūdiens pilna servisa līzinga virzienā - būs jauna pieredze, ko izvērtēt.

AnK 09.07.2019 12:54

Nu, es zinu divus, viens, kas nesen paņēma jaunu auto, otrs, kas nopirka māju, ar kredītiem nebija nekādas problēmas. Abas fiz. personas.

Bet kopumā piegriezt skrūves skaidrās naudas un nelegālajam/puslegālajam biznesam manuprāt ir tikai un vienīgi apsveicami.

AnK 09.07.2019 12:00

Kāpēc nepieejams? "Savā" bankā mutiski teica, ka problēmu nebūs, un man arī kaut kad agrāk tā meta pakaļ kaut kādu kredītlīniju, ko, protams, laipni atteicu.

Neesmu arī dzirdējis, ka draugiem/radiem būtu problēmas noformēt līzingus/kredītus (vienīgais hipotekāros ārpus Rīgas grūti). Protams, tie ir cilvēki, kuriem visi vai vismaz liela daļa ienākumu ir gūti legāli. Pieņemu, ka mūsdienās grūti tikt pie kredītiem, ja alga aploknsē.

AnK 09.07.2019 11:52

Es vienu kā fiz.pers., viena kā jur.pers. un abos gadījumos tā arī bija - aptuveni diena vai divas. Tāpēc arī biju tik pārsteigts. Toties Sixt atkal pārsteidza ļoti pozitīvi - gan ar attieksmi, gan ar cenu.

AnK 09.07.2019 10:14

Bet par Sixt runājot - te atteiksme jau no pirmās dienas pilnīgi pretēja. Pretīmnākoša, ātri atbild uz e-pastiem un jautājumiem. Fiksi aprēķinot cenas, mēneša maksājums arī sanāk +/- tik pat liels, kā ja kārtotu visu atsevišķi - es paņēmu komplektu, kas ietver ne tikai auto nomu, apdrošināšanu, nodokļus u.t.t., bet arī apkopes, normāla nolietojama remontdarbus, jaunas riepas, riepu maiņu u.t.t.

Pēc maniem aptuvenajiem aprēķiniem cenu ziņā Sixt Leasing piedāvājums ir ļoti konkurētspējīgs. Kad piesēdu sarēķināt, cik atpuveni maksātu pašam visu kārtot, cipari sanāca visai līdzīgi.

Jā, un no klienta servisa viedokļa Sixt ir tiešām bijuši lieliski, visos veidos. Pārstāvis pat atbrauca pie manis parakstīt līgumu - tāds ļoti patīkams sīkums.

Kā būs un kā ar Sixt un ar jauno auto ies - to jau zināšu, kad saņemšu mašīnu. Vajadzētu būt klāt kaut kad oktobrī!

AnK 09.07.2019 10:08

Un tagad mazliet par līzingiem. Jau pirms gāju uz testa braucieniem biju ievācis piedāvājumus no Sixt Leasing un ALD Automotive, jo pilna servisa līzings principā interesē - tomēr ērti pašam neko nekārtot un maksāt vienu summu visu laiku. Sixt piedāvājums bija visai konkurētspējīgs, ALD krietni dārgāks.

Kad saņēmu pārdevēja piedāvājumu, viņš man arī iedeva dīlera (Autobrava) līzinga speciālista kontaktus. Es, protams, uzrakstīju, nosūtīju tieši tos pašus datus, kurus biju nosūtījis Sixt un ALD (un uz kura pamata saņēmu konkrētus piedāvājumus), kā arī aizpildīju info pieteikuma formā. E=pastu nosūtīju piektdienas vakarā, bet atbildi saņēmu tikai vēlu otrdienas pēcpusdienā (pusčetros) - pirms tam pat nebija apstiprinājusi, ka e-pasts saņemts.

Lūdza tomēr formu parakstīt un ieskenēt. Kāpēc mūsdienas kaut ko tik arhaisku prasa tiešām nezinu, jo manus datus un to, ka es esmu paraksttiesīga persona un uzņēmuma vienīgais īpašnieks, jau visai ātri varētu pārbaudīt Lursoftā. Teiksim tā - mans paraksts uz tās sūda anketas jau neko nenozīmē. Lai vai kā, nosūtīju prasīto info trešdien, vienpadsmitos.

Trešdienas pēcpusdienā uzraksta, ka atbilde no SEB būs rīt un prasa - gaidīsim? Mana reakcija ir bišķi WTF, kas tas par jautājumu, bet atbildu vienkārši OK.

Tad vēl.. trešdienas vakarā uzraksta, ka SEB tomēr gribot manu pases kopiju arī, vai varu atsūtīt? Un to nevarēja uzreiz palūgt... jo?

(Vēl viena piebilde - tad, kad līdz pirmdienas pēcpusdienai nebiju vispār neko dzirdējis no līzinga speciālistes, es sazinājos ar Sixt Leasing un atbildēju, ka principā piekrītu viņu piedāvājumam un ja nesaņemšu no dīlera neko būtiski lētāku, piekrītu viņu piedāvājumam. Palūdzu vēl precizēt piedāvājumu ar mazliet grozītiem nobraukumiem un vienu ekstru.

Pirmdienas vakarā man zvanīja pārdevējs un prasīja, vai tad es caur Sixt tomēr ņemšu, jo viņš saņēmis tādu pašu pieprasījumu precīzet piedāvājumu, kā es viņam biju sūtījis. Godīgi atbildēju, ka ja viņi nepiedāvās kaut ko daudz lētāku, tad jā, un ka viņu līzinga persona man vispār neko nav atbildējusi, lai gan nosūtīju pieteikumu jau piektdienas vakarā.)

Lai vai kā - trešdienas vakarā nosūtīju pases kopiju. Un kas notiek? Pilnīgi nekas. Līdz piektdienas vakara - e-pastu saņēmu piecas pāri sešiem:

"SEB Līzigs atbild:

Uzņēmums ir nostrādājis tikai 2 gadus un ar peļņu tikai 1 gadu, tāpēc SEB Līzings šobrīd atturās no piedāvājuma izteikšanas klientam.

(...)

Pajautājam Luminoram?"

Uz šo e-pastu vairs neatbildēju. Izlasot šo meilu pat sadusmojies. Ne jau dēļ SEB lēmuma - tas man pie kājas. Negrib, lai nedod. Bet... pajautājam Luminoram?

Nu kamon. Es aizpildīju vienotu pieteikuma anketu, nevis konkrētas bankas anketu. Tieši ar domu - lai tad prezentē piedāvājumus, un tālāk tad varēšu izlemt. Jo kāda citādi jēga no vienotas anketas? Un galu galā es atbildi saņēmu precīzi nedēļu pēc pietiekuma iesūtīšanas... no vienas bankas. Un pirmo e-pastu - tikai pēc tam, kad Sixt jau sazinājās ar pārdevēju.

Kaut kāds debilisms. Tik sūdīgu attieksmi un servisu no pārdevēja pārstāvja puses sen nebiju saņēmis.

AnK 09.07.2019 9:44

Vakar parakstīju papīrus, šodien pārskaitīju pirmo iemaksu. Pēc aptuveni trīs mēnešiem saņemšu jauno auto.

Seat Ateca Excellence, 1.5 EcoTSI 110 / 150 DSG-7

No papildaprīkojuma saraksta izvēlējos:

Metāliska krāsa M

Adaptīvā kruīza kontrole WAC

"Emergency Assist" pakotne PDW

Digitāls mērinstrumentu panelis "SEAT Digital Cockpit" PFK

Connectivity Box PB2

SEAT Full Link viedtelefona integrācija PML/PMK

Panorāmas jumts PTC

Autonomā apsilde PPH

Elektriski regulējams vadītāja sēdeklis PFZ

Ādas sēdekļu apdare (melna) WL1

Ražotāja signalizācija WAS

Bagāžas nodalījuma grīda ar regulējamu augstumu PFP

AnK 02.07.2019 16:00

Banka izsniedz pilnvaras par maksu. Summa pati par sevi nav liela, bet jāieskaita jau arī laika patēriņš.

Es šādu pilnvaru nokārtoju, kad bija plāns braukt uz hokeja PČ Baltkrievijā, tad man banka arī skaidri pateica, ka ES ietvaros nekādas pilnvaras nevajag (pie reizes arī pajautāju).

AnK 26.06.2019 13:05

Un es arī neesmu neko tamlīdzīgu darījis, ja varbūt vien paņirgājies par msh, bet tas jo viņš jau gadiem lien jauno auto topikā un slavina savus vecos šrotvāgenus. Tīri personīgi man vienalga - lai tak cilvēks brauc un taisa, ja jūtas laimīgs, tikai kāda velna pēc par to jādiskutē šajā topikā?

AnK 26.06.2019 13:03

Pag, cilvēks auto forumā, topikā kas ir par jaunajiem auto, nāk un runā par topika tēmu - kādā veidā tā ir zīmēšanās?

Es, piemēram, te rakstu, lai dalītos ar savu pieredzi, kā arī lasītu par citu pieredzi ar jaunajiem auto. Kā to var uztvert par zīmēšanos tiešām nesaprotu.

AnK 26.06.2019 11:34

Pag, te tiešām ir cilvēki, kas domā, ka pirkt jaunu ne-premium auto ir izrādīšanās un zīmēšanās? Ko? Visi uz manu Seat Ateca skatīsies un domās vai nu "bļe, kas par lohu, kas zīmējas" vai "woooow, kas par vāģi, OMG es arī gribu"?

Hahahahahhaha.

Nē, nopietni, kā vispār kaut kas tāds var ienākt prātā?

(Manā pieredzē tie, kuri domā par zīmēšanos auto kontekstā vai paši cenšas zīmēties, parasti pērk 5-10g vecus nojātus premium "tikkko no Vācijas tīra vēsture idejālajs stāvoklis" un tad brauc ar lisām riepām, jo ātrais kredīts nepietika gan dzinēja remontam, gan 20" riepām.)

AnK 25.06.2019 16:31

Ja cilvēki grib runāt par lietotām mašīnām un lietoto auto priekšrocībām, lai taisa jaunu topiku. Lietotajiem auto arī ir savi plusi, īpaši, ja labi kopti.

Lielā problēma jau ir, ka cilvēki nāk un diršās ne pa tēmai. Ja es rakstu, ka man patīk mašīna Y, atbilde, ka 20 gadus vecs Audi nu gan ir daudz krutāks auto, ir pilnīgi lieka un beztēmā.

Šī ir tēma par jauniem auto, ja cilvēks grib slavināt savas metināšanas spējas, lai iet pie citas tēmas.

AnK 25.06.2019 15:51

Šobrīd: Precīzi 3g vecs Toyota Verso. Nobraukti gandrīz 70 000 km. Uz doto brīdi atlikušais līzinga maksājums varētu būt kaut kur pie 10-11 000, nezinu precīzi.

Pārdot ceru par 12-13 000, kas šķiet reāla cena, skatoties SS.

Iepriekšējo mašīnu (Toyota Auris TS) pēc 2,5g pārdevu par kaut kādiem 12 000 vai tā, neatceros. Nebija liela interese, bet pirmais nopietnais interesents paņēma, pagāja kāds mēnesis.

Principā galvu daudz nelauzu, gan jau, ka izdosies pārdot, galu galā mašīna laba, kalpo nevainojami.

AnK 25.06.2019 15:48

Skauž, ja?

AnK 25.06.2019 15:47

Es neko īpašu nerunāju - godīgi pateicu, ka šobrīd izskatu vairākus modeļus, tostarp Karoq, RAV4, C5 Aircross, kā arī norādīju savas vēlmes u.t.t.

Principā biju mazliet pārsteigts, ka saņēmu tādu cenu, jo otro reizi, kad braucām skatīt, bijām uz riteņiem un nelikās, ka mūs atpazina pārdevējs, radās iespaids, ka mūs ņem gluži pa pilnu. Tas gan šķiet mainījās, kad uzreiz varēju iedot sarakstu ar vēlamo aprīkojumu u.t.t.

Lai vai kā, neko īpašu neteicu, nedarīju. Tāpēc arī biju pārsteigts, jo biju rēķinājies, ka būs jāiet cauri kaulēšanās procesam. Bet nu, pie tādas atlaides ko tur vēl kaulēties...

AnK 25.06.2019 10:23

Paldies

Jā, komplektācija ir ļoti pilna. Excellence, kas jau tā ir super nopakota, bet ar visādām ekstrām, piemēram, ādas salonu, panorāmas jumtu, elektriski regulējamu vadītāja sēdekli (liels mīnuss gan ir, ka nav atmiņas funkcija Seatam), digitālais panelis, adaptīvas kruīzs u.t.t.

Jā, paņēmu benzīnu (1.5 TSI ar automātisko kārbu), bija visai žiperīgs, nekāds ūberspridzeklis jau ar tiem 150zs nav, bet patīkami braukt tāpat un kad iemin pedāli grīdā, smuki iet uz priekšu (un motora skaņa arī visai OK).

AnK 25.06.2019 10:19

topinamburs rakstīja: 3-4 mēneši! Mjā, it kā pilli plači ar auto...

Man nav steigas, tāpēc labāk pagaidīšu, lai dabūtu ar precīzi tādu aprīkojumu, kādu vēlos!

AnK 25.06.2019 10:19

ezis71 rakstīja: Kāds būs cipars?

Precīzi 30 000 EUR ar PVN. Pēc cenrāža būtu 34100 EUR, bet dabūju krietnu atlaidi (kas, protams, dikti nosvēra svara kausus par labu SEAT). Salīdzinājumam - gandrīz identiski nopakotam Škoda Karoq saņēmu piedāvājumu 34800 EUR, bet bez atlaidēm. Gan jau, ka varētu nokaulēt, ja baigi gribētos, bet Ateca man daudz labāk patika, tādēļ nemaz necentos runāt.

AnK 25.06.2019 9:57

Janeks90 rakstīja: Lai labi kalpo!

Paldies

AnK 21.06.2019 21:52

Nu, izvēle nenāca viegla, bet esam izlēmuši par labu Seat Ateca! Ateca tomēr ir krietni mazāks (25 cm īsāks par Rav4), lai gan salonā vietas nav mazāk, kas ir pluss (mums to milzīgo RAV bagāžnieku nevajag), ar Atecu ir patīkamāk/dinamiskāk braukt (lai gan ļoti uzrunā RAV superklusums braucot elektrorežīmā, kas pa pilsētu jau būtu visai bieži) un turklāt Ateca būs vismaz kādus 4-5000 EUR lētāka. Lai gan, protams, ne tik glauna, kā labi nopakots jauns RAV. Liels Ateca pluss arī ir piegādes laiks, kas esot 3-4 mēneši. RAV 4-6 kā minimums, bet varot pat ievilkties līdz 10, cik nopratu. Un tik ilgi gaidīt savu jauno rotaļlietu negribu!

Vārdu sakot, pēc Jāņiem sākšu kārtot formalitātes un tad jau cerams kaut kad oktobrī braukšu ar jaunu auto

AnK 21.06.2019 19:03

Ja Fiesta normāli komplektēta, ņemtu to. Reiz remontdarbu laikā man no apdrošinātājiem tika Ford Fiesta ar 1.0 Ecoboost turbodzinēju un automātu - ļoti patika ar to mašīnu braukt, iekšpusē arī vairāk vietas, nekā varētu šķist.

AnK 21.06.2019 19:00

Kad pirms dažām dienām biju Amserv, pie durvīm stāvēja Rav4 hibrīds Carguru krāsojumā, tādēļ tāds arī drīz būs (vai jau ir) pieejams.

Pašam nav sanācis izmēģināt, jo parasti, kad vajag, bet nav auto, tad lietoju Bolt, bet gribas notestēt arī Carguru.

AnK 20.06.2019 15:21

Mums nav jēgas no tik lielas mašīnas. Jau Rav4 ir krietni lielāks, nekā gribētos. Pamatā - īpaši ziemā - vazājamies pa Rīgas iekšpilsētu.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti