Kārtot: Augošā secībā
1 2
AnK 19.11.2019 11:55

Paldies

AnK 19.11.2019 11:55

No dīlera saņēmu piedāvājumu uz 30 000 EUR ieskaitot PVN (atlaide ap 4500 EUR no kataloga cenas), bet beigās paņēmu caur Sixt Leasing.

Nav 4x4, nekad nav bijusi vajadzība pēc pilnpiedziņas, un ja nemaldos, Ateca ar benzīna dzinēju un 4+4 nāk ar 2,0 TSI, kas sanāk krietni dārgāk, nekā ar divriteņu piedziņu.

AnK 19.11.2019 11:27

Pirms trim nedēļām tiku pie jauna auto: Seat Ateca 1.5 TSI Xcellence (150 zs). Šoreiz cenrādim uzmanību pievērsu tikai tik tālu, cik nepieciešams, lai atķeksētu visu vēlamo papildaprīkojumu, tādēļ auto ir nopakots tāds, kādu es to vēlos - ādas salons, panorāmas jumts (atverams! urrā! tojotai nebija), digitālais panelis, elektriski vadāms vadītāja krēsls, pilnībā automātiski LED lukturi (gan līmeņošana, gan tālās gaismas u.t.t.) un dažādas citas ekstras.

Tā kā divas nedēļas biju ārzemēs, diemžēl sanācis nobraukt tikai nieka 150 km, tādēļ neko daudz pateikt šobrīd nevaru - bet dikti patīk.

Salonā krietni klusāk, nekā vecajā, trokšņu slāpēšana daudz labāka. Motoram daudz patīkamāka skaņa (benzīns galu galā) un arī darbojas daudz klusāk, vadāmība daudz labāka/tiešāka, un visā visumā ļoti, ļoti foršs auto. Pa šoseju esmu pabraucis nieka 10 km vai tā, bet nekas neliecina, ka jaudas varētu būt par maz.

Kas interesanti, ka sporta un Eco režīmi tiešām ļoti atšķiras (piemēram, RAV4 hibrīdam testa braucienā atšķirība nebija ne tuvu tik jūtama). Pārsvarā pa pilsētu braukāju ar Eco (nezinu gan, vai tas kaut ko dod), bet kad iespiež grīdā sporta režīmā, auto cenšas maks. ātri griezt līdz sarkanajai līnijai un tikai tad pārslēdz ātrumus. Eco režīmā uz šosejas atlaižot pedāli auto ieliek neitrālajā pārnesumā, bet sporta režīmā - patur apgriezienus ap 2300-2500.

Lai vai kā, esmu ļoti apmierināts. Principā viss patīk, lai gan apzinos, ka uz doto brīdi ir arī rozā briļļu/jaunas rotaļlietas sindroms, gan jau, ka ar laiku skats kļūs niansētāks.

Martā paredzēts brauciens uz Berlīni, tādēļ sanāks arī notestēt uz bāņiem salīdzinoši drīz

Tagad atliek tikai pati nepatīkamākā daļa, ja runa ir par jauniem auto - vecās mašīnas pārdošana (riebjas tirgot mašīnas).

AnK 31.10.2019 15:47

Savu funkciju lieliski izpildīja, bet man auto tāpat gribas mainīt pēc 2g vai tā, tādēļ sen jau apnicis. Vienīgais nedaudz bail kā būs ar nākamo, jo paņēmu pilna servisa līzingā uz 4g, redzēs, kā būs braukt četrus gadus ar vienu auto

(nē nu, gan jau, ka līdzīgi kā ar oplīzi var vnk izpirkt arī ātrāk, ja atrodas pircējs, neesmu gan iedziļinājies)

AnK 31.10.2019 15:45

Ja pareizi atceros, 23500 vai tā, ar atlaidi + bezmaksas panorāmas jumta.

Kasko - nezinu, 4-500 vai tā?

AnK 31.10.2019 13:05

Lai gan bamperi visdrīzāk tika krāsoti, nevis mainīti, pārrakstījos

AnK 31.10.2019 12:52

Tā kā piektdien saņemšu savu jauno auto (Seat Ateca Excellence 1.5 TSI), kā arī nodošu savu veco (Toyota Verso) servisā, lai pāris sīkumus salabotu (pārkrāsotu bamperu un sliekšņu uzliku, kas ir sašvīkāti) un pēc tam jau sākšu tirgot, varu uzrakstīt īsu apkopojumu par Verso plusiem un mīnusiem teju 3,5g garumā.

Tehniski - nevainojami. Kaut kur ap 20 000 km tika nomainīts kaut kāds vārsts (ražotāja atsaukums), citādi nobrauktu 77 000 km bez jebkādām problēmām. Dinamika Latvijas ceļiem pilnīgi pietiekama (lai arī 0-100 laiks ir lēns, apdzīt problēmu nav, ceļ tīri OK), uz autobāņa līdz kādiem 140-150 ir OK, pēc tam jau skaļi un neomulīgi (lai gan līdz 195 izspiest var). Vārdu sakot, ja dzīvotu Vācijā, nemūžām neņemtu Verso, bet Latvijas apstākļiem mašīna visai piemērota.

Degvielas patēriņu ļoti sen neesmu mērījis, bet kad mērīju, parasti sanāca 6-6,5/100 jauktajā ciklā, ja vairāk ārpilsēta, tad jau 5-5,5/100 (Latvijā).

Milzīgs pluss - praktiskums. Auto ir gana kompakts, bet mierīgi var ietilpināt 5 pieaugušos un 2 bērnus.

Panorāmas jumts sniedz gaismu un plašumu, kad iekāpju Vereso takšos bez jumta, atšķirību uzreiz pamana.

Salons garlaicīgs, deizgan daudz cietas plastmasas, bet uz doto brīdi nekas negrab un viss, atskaitot priekšējo glāžu turētāju uzlikas (vai kā no to sauc, kaut kādi plastmasas sūdi, kas ap turētāju), turās kopā normāli. Nevar sūdzēties.

Gaitas komforts - visai labs, bet dinamisks protams ne cik.

Ja neskaita apkopes, pa servisiem neplānoti nav viesojies, lai gan ir nācies mainīt aizmugurējo bamperu (sievai misēklis stāvvietā), priekšējo bamperu (man misēklis mājas iekšpagalmā) un stikla jumtu (radās plaisa, kaut kas acīmredzot no augstuma bija uzkritis, tādēļ saplānoju šo nomainīt apkopes laikā).

Izmaksas - teikšu godīgi, neesmu baigi skaitījis. Līzinga maksājums (oplīzis), ja nemaldos, ir 250 EUR, tad, protams, KASKO un OCTA, degvielā u.t.t.

Principā savai cenai atbilstošs auto, kas nav pievīlis, bet arī nav baigi aizrāvis ar braukšanas baudu vai tā, tomēr praktiskums lieliski ir noderējis šajā dzīves posmā.

Atlikušais parāds līzinga kompānijai ir kaut kur ap 10500 EUR, līdziga nobraukuma/gada auto (gan parasti drusku švakākā komplektācijā) SS:ā izlikti par 12-14 000, tādēļ ceru vismaz savus 12500 vai tā dabūt, bet redzēs, kā ar tirgošanu veiksies.

AnK 09.08.2019 9:48

Es droši vien tēmētu uz kaut ko šādu:

www.tcm.lv/lv/jauni-auto/dodge/modeli/charger

Vai visātrākais/jaudīgākais nezinu, bet originals un ar V8, 60k iekļaujas.

AnK 03.08.2019 10:14

Lai labi ripo!

AnK 03.08.2019 10:14

JanJan rakstīja: VAG tehnika līmenī:

www.autoexpress.co.uk/car-news/107558/juddering-vw-group-cars-no-end-in-sight-for-owners

Forumos gan raksta, ka tie nav 7 mēneši, bet principā tuvu 2 gadiem un, ka DSG arī mēdz ciest no raustīšanās, bet gan krietni retāk kā manuāļi.

Tai pašā laikā dīleri, kas tirgo VAG grupas auto, klusām ņem ārā 1.5 TSI motorus no piedāvājuma. Pie mums skatos škoda arī no cenu lapām izņēmusi 1.5 TSI motorus, Audi A3, Q2 no benzīna arī pieejams tikai jaudīgākais 2.0 motors. Seat un VW cenu lapās 1.5 TSI vēl atrodams.

O, es kāreiz gaidu jaunu auto ar šo motoru (gan ar DSG).

AnK 16.07.2019 10:52

Kad meklēju jaunu auto, izbraucu arī ar šo.

Ļoti glauns salons, eleganti nostrādāts (bija viena no pilnākajām komplektācijām). Patīkami atrasties salonā. Komfortabla piekare, bedres praktiski nejūt. Braukšana nekas aizraujošs, paskaļš dīzelis (pieļauju, ka benzīnnieks varētu būt daudz patīkamāks), atpakaļskata kameras izšķirtspēja nepārliecināja.

Kopumā auto foršs, man personīgi arī patika vizuālais, bet tas jau gaumes jautājums - zinu, ka citiem riebjas.

Tomēr ir viena liela problēma un tā ir cena un gaidāmais lielais vērtības kritums/sliktā tālākpārdošanas vērtība.

Tāds C5 Aircross, kādu izskatīju, maksātu ap 32-33 000 (kataloga cena). RAV4 Premium Plus hibrīds (salona glaunuma ziņā īpaši neatpaliek, aprīkots lieliski, ļoti kluss pilsētā, dikti ekonomisks arī) maksā 34 500, ja pareizi atminos.

Ja dīleris nedod krietnu atlaidi no kataloga cenas, tad, manuprāt, diemžēl C5 nav konkurētspējīgs, jo līdzīgi aprīkots, līdzīgi glauns auto maksā diezgan līdzīgi, toties pēc pieciem gadiem pārdot RAV4 hibrīdu būs visai viegli un nesāpīgi, kamēr nav pārliecības, ka pēc C5 stāvēs rindā.

Un tas viss, neņemot vērā Citroen ne pārāk labo uzticamības reputāciju.

Tā jau auto patika un salons dikti, dikti foršs.

AnK 09.07.2019 13:54

Tad labāk saprotu, par ko runā. Pašam nekādas pieredzes ar biznesu tajā virzienā nav.

AnK 09.07.2019 13:48

Bet ja es vēršos pie autodīlera līzinga speciālista un turklāt iesniedzu vienotu pieteikumu, tomēr sagaidu, ka nebūs nedēļa jāgaida, līdz saņemt lēmumu no vienas (!!!) bankas. Ja gribētu dabūt konkrētas bankas piedāvājumu, būtu arī pats to banku sakontaktējis - kāda tad man jēga no tā visa?

Bet nu, es nesūdzos, tas bija kā pēdējais grūdiens pilna servisa līzinga virzienā - būs jauna pieredze, ko izvērtēt.

AnK 09.07.2019 12:54

Nu, es zinu divus, viens, kas nesen paņēma jaunu auto, otrs, kas nopirka māju, ar kredītiem nebija nekādas problēmas. Abas fiz. personas.

Bet kopumā piegriezt skrūves skaidrās naudas un nelegālajam/puslegālajam biznesam manuprāt ir tikai un vienīgi apsveicami.

AnK 09.07.2019 12:00

Kāpēc nepieejams? "Savā" bankā mutiski teica, ka problēmu nebūs, un man arī kaut kad agrāk tā meta pakaļ kaut kādu kredītlīniju, ko, protams, laipni atteicu.

Neesmu arī dzirdējis, ka draugiem/radiem būtu problēmas noformēt līzingus/kredītus (vienīgais hipotekāros ārpus Rīgas grūti). Protams, tie ir cilvēki, kuriem visi vai vismaz liela daļa ienākumu ir gūti legāli. Pieņemu, ka mūsdienās grūti tikt pie kredītiem, ja alga aploknsē.

AnK 09.07.2019 11:52

Es vienu kā fiz.pers., viena kā jur.pers. un abos gadījumos tā arī bija - aptuveni diena vai divas. Tāpēc arī biju tik pārsteigts. Toties Sixt atkal pārsteidza ļoti pozitīvi - gan ar attieksmi, gan ar cenu.

AnK 09.07.2019 10:14

Bet par Sixt runājot - te atteiksme jau no pirmās dienas pilnīgi pretēja. Pretīmnākoša, ātri atbild uz e-pastiem un jautājumiem. Fiksi aprēķinot cenas, mēneša maksājums arī sanāk +/- tik pat liels, kā ja kārtotu visu atsevišķi - es paņēmu komplektu, kas ietver ne tikai auto nomu, apdrošināšanu, nodokļus u.t.t., bet arī apkopes, normāla nolietojama remontdarbus, jaunas riepas, riepu maiņu u.t.t.

Pēc maniem aptuvenajiem aprēķiniem cenu ziņā Sixt Leasing piedāvājums ir ļoti konkurētspējīgs. Kad piesēdu sarēķināt, cik atpuveni maksātu pašam visu kārtot, cipari sanāca visai līdzīgi.

Jā, un no klienta servisa viedokļa Sixt ir tiešām bijuši lieliski, visos veidos. Pārstāvis pat atbrauca pie manis parakstīt līgumu - tāds ļoti patīkams sīkums.

Kā būs un kā ar Sixt un ar jauno auto ies - to jau zināšu, kad saņemšu mašīnu. Vajadzētu būt klāt kaut kad oktobrī!

AnK 09.07.2019 10:08

Un tagad mazliet par līzingiem. Jau pirms gāju uz testa braucieniem biju ievācis piedāvājumus no Sixt Leasing un ALD Automotive, jo pilna servisa līzings principā interesē - tomēr ērti pašam neko nekārtot un maksāt vienu summu visu laiku. Sixt piedāvājums bija visai konkurētspējīgs, ALD krietni dārgāks.

Kad saņēmu pārdevēja piedāvājumu, viņš man arī iedeva dīlera (Autobrava) līzinga speciālista kontaktus. Es, protams, uzrakstīju, nosūtīju tieši tos pašus datus, kurus biju nosūtījis Sixt un ALD (un uz kura pamata saņēmu konkrētus piedāvājumus), kā arī aizpildīju info pieteikuma formā. E=pastu nosūtīju piektdienas vakarā, bet atbildi saņēmu tikai vēlu otrdienas pēcpusdienā (pusčetros) - pirms tam pat nebija apstiprinājusi, ka e-pasts saņemts.

Lūdza tomēr formu parakstīt un ieskenēt. Kāpēc mūsdienas kaut ko tik arhaisku prasa tiešām nezinu, jo manus datus un to, ka es esmu paraksttiesīga persona un uzņēmuma vienīgais īpašnieks, jau visai ātri varētu pārbaudīt Lursoftā. Teiksim tā - mans paraksts uz tās sūda anketas jau neko nenozīmē. Lai vai kā, nosūtīju prasīto info trešdien, vienpadsmitos.

Trešdienas pēcpusdienā uzraksta, ka atbilde no SEB būs rīt un prasa - gaidīsim? Mana reakcija ir bišķi WTF, kas tas par jautājumu, bet atbildu vienkārši OK.

Tad vēl.. trešdienas vakarā uzraksta, ka SEB tomēr gribot manu pases kopiju arī, vai varu atsūtīt? Un to nevarēja uzreiz palūgt... jo?

(Vēl viena piebilde - tad, kad līdz pirmdienas pēcpusdienai nebiju vispār neko dzirdējis no līzinga speciālistes, es sazinājos ar Sixt Leasing un atbildēju, ka principā piekrītu viņu piedāvājumam un ja nesaņemšu no dīlera neko būtiski lētāku, piekrītu viņu piedāvājumam. Palūdzu vēl precizēt piedāvājumu ar mazliet grozītiem nobraukumiem un vienu ekstru.

Pirmdienas vakarā man zvanīja pārdevējs un prasīja, vai tad es caur Sixt tomēr ņemšu, jo viņš saņēmis tādu pašu pieprasījumu precīzet piedāvājumu, kā es viņam biju sūtījis. Godīgi atbildēju, ka ja viņi nepiedāvās kaut ko daudz lētāku, tad jā, un ka viņu līzinga persona man vispār neko nav atbildējusi, lai gan nosūtīju pieteikumu jau piektdienas vakarā.)

Lai vai kā - trešdienas vakarā nosūtīju pases kopiju. Un kas notiek? Pilnīgi nekas. Līdz piektdienas vakara - e-pastu saņēmu piecas pāri sešiem:

"SEB Līzigs atbild:

Uzņēmums ir nostrādājis tikai 2 gadus un ar peļņu tikai 1 gadu, tāpēc SEB Līzings šobrīd atturās no piedāvājuma izteikšanas klientam.

(...)

Pajautājam Luminoram?"

Uz šo e-pastu vairs neatbildēju. Izlasot šo meilu pat sadusmojies. Ne jau dēļ SEB lēmuma - tas man pie kājas. Negrib, lai nedod. Bet... pajautājam Luminoram?

Nu kamon. Es aizpildīju vienotu pieteikuma anketu, nevis konkrētas bankas anketu. Tieši ar domu - lai tad prezentē piedāvājumus, un tālāk tad varēšu izlemt. Jo kāda citādi jēga no vienotas anketas? Un galu galā es atbildi saņēmu precīzi nedēļu pēc pietiekuma iesūtīšanas... no vienas bankas. Un pirmo e-pastu - tikai pēc tam, kad Sixt jau sazinājās ar pārdevēju.

Kaut kāds debilisms. Tik sūdīgu attieksmi un servisu no pārdevēja pārstāvja puses sen nebiju saņēmis.

AnK 09.07.2019 9:44

Vakar parakstīju papīrus, šodien pārskaitīju pirmo iemaksu. Pēc aptuveni trīs mēnešiem saņemšu jauno auto.

Seat Ateca Excellence, 1.5 EcoTSI 110 / 150 DSG-7

No papildaprīkojuma saraksta izvēlējos:

Metāliska krāsa M

Adaptīvā kruīza kontrole WAC

"Emergency Assist" pakotne PDW

Digitāls mērinstrumentu panelis "SEAT Digital Cockpit" PFK

Connectivity Box PB2

SEAT Full Link viedtelefona integrācija PML/PMK

Panorāmas jumts PTC

Autonomā apsilde PPH

Elektriski regulējams vadītāja sēdeklis PFZ

Ādas sēdekļu apdare (melna) WL1

Ražotāja signalizācija WAS

Bagāžas nodalījuma grīda ar regulējamu augstumu PFP

AnK 02.07.2019 16:00

Banka izsniedz pilnvaras par maksu. Summa pati par sevi nav liela, bet jāieskaita jau arī laika patēriņš.

Es šādu pilnvaru nokārtoju, kad bija plāns braukt uz hokeja PČ Baltkrievijā, tad man banka arī skaidri pateica, ka ES ietvaros nekādas pilnvaras nevajag (pie reizes arī pajautāju).

AnK 26.06.2019 13:05

Un es arī neesmu neko tamlīdzīgu darījis, ja varbūt vien paņirgājies par msh, bet tas jo viņš jau gadiem lien jauno auto topikā un slavina savus vecos šrotvāgenus. Tīri personīgi man vienalga - lai tak cilvēks brauc un taisa, ja jūtas laimīgs, tikai kāda velna pēc par to jādiskutē šajā topikā?

AnK 26.06.2019 13:03

Pag, cilvēks auto forumā, topikā kas ir par jaunajiem auto, nāk un runā par topika tēmu - kādā veidā tā ir zīmēšanās?

Es, piemēram, te rakstu, lai dalītos ar savu pieredzi, kā arī lasītu par citu pieredzi ar jaunajiem auto. Kā to var uztvert par zīmēšanos tiešām nesaprotu.

AnK 26.06.2019 11:34

Pag, te tiešām ir cilvēki, kas domā, ka pirkt jaunu ne-premium auto ir izrādīšanās un zīmēšanās? Ko? Visi uz manu Seat Ateca skatīsies un domās vai nu "bļe, kas par lohu, kas zīmējas" vai "woooow, kas par vāģi, OMG es arī gribu"?

Hahahahahhaha.

Nē, nopietni, kā vispār kaut kas tāds var ienākt prātā?

(Manā pieredzē tie, kuri domā par zīmēšanos auto kontekstā vai paši cenšas zīmēties, parasti pērk 5-10g vecus nojātus premium "tikkko no Vācijas tīra vēsture idejālajs stāvoklis" un tad brauc ar lisām riepām, jo ātrais kredīts nepietika gan dzinēja remontam, gan 20" riepām.)

AnK 25.06.2019 16:31

Ja cilvēki grib runāt par lietotām mašīnām un lietoto auto priekšrocībām, lai taisa jaunu topiku. Lietotajiem auto arī ir savi plusi, īpaši, ja labi kopti.

Lielā problēma jau ir, ka cilvēki nāk un diršās ne pa tēmai. Ja es rakstu, ka man patīk mašīna Y, atbilde, ka 20 gadus vecs Audi nu gan ir daudz krutāks auto, ir pilnīgi lieka un beztēmā.

Šī ir tēma par jauniem auto, ja cilvēks grib slavināt savas metināšanas spējas, lai iet pie citas tēmas.

AnK 25.06.2019 15:51

Šobrīd: Precīzi 3g vecs Toyota Verso. Nobraukti gandrīz 70 000 km. Uz doto brīdi atlikušais līzinga maksājums varētu būt kaut kur pie 10-11 000, nezinu precīzi.

Pārdot ceru par 12-13 000, kas šķiet reāla cena, skatoties SS.

Iepriekšējo mašīnu (Toyota Auris TS) pēc 2,5g pārdevu par kaut kādiem 12 000 vai tā, neatceros. Nebija liela interese, bet pirmais nopietnais interesents paņēma, pagāja kāds mēnesis.

Principā galvu daudz nelauzu, gan jau, ka izdosies pārdot, galu galā mašīna laba, kalpo nevainojami.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti