Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Janozaurs 17.01.2017 23:03

Vecie nelūzt, tāpat kā vecie volvo, audi, saab u.c.

Vw ir liels mīnuss. Komforts, aprīkojums - 0. Bāzes versijā vw ir kaste uz riteņiem.

Janozaurs 17.01.2017 22:41

Avārijas situācijas izraisa jebkura maza mašīna, jo tās visi cenšas apdzīt.

Par krāsainām mašīnām es nepiekrutīšu. Lielākoties tās pērk cenas dēļ. Oranža mašīna būs lētāka par pelēku vai melnu.

Balta krāsa tā ir sieviešu krāsa, bet tā vai nu auto padara dārgāku vai tieši otrādi. Balts džips izskatās lēti, balts s klases mersedes izskatās dārgāk kā melns.

Bet tumši zaļa man neizraisa pozitīvas emocijas, tieši otrādi. Tāpat kā tumši zila. Neapšaubāmi, tumši zaļa izskatās labāk kā gaiši zaļa, bet tik un tā.

Janozaurs 17.01.2017 11:37

Kāpēc vācu industrijas kļūda?

Janozaurs 17.01.2017 10:48

Laikam balta krāsa daudz saražota, tāpēc visu krāsos baltu.

Janozaurs 16.01.2017 18:59

Nesen atradu interesantu kanālu par ASV automašīnām ( vai eiropas un japānas BET PRIEKŠ ASV TIRGUS). Krievu valodā, bet ļoti interesanti apskati. Maz tehniskās puses, vēstures, bet apskats no lietotāja viedokļa. Beigās bieži brauc ar testēto auto " ekskursijās" stāsta par asv dzīvesveidu, utt.

www.youtube.com/channel/UC19oXDGWCFhr9lB86RR6iFw

Janozaurs 16.01.2017 18:37

Vēl reizi salūza viena detaļa starterī, vienu reizi salūza rezerves riteņa pacelšanas mehānisms, mainīju muftu kondicionierim, piekarei kaut kādus sūdus ( maksāja lēti), un spilvenu dzinējam. Varēja nemainīt, bet man krita uz nerviem vibrācija. Tas spilvens bija retums. Tam it kā nevajadzēja bojāties, jo nevienā katalogā nebija. Veikalā piedāvāja pasūtīt, bet cenu nesauca, jo nezināja. Atradu sistu tādu pašu kraisleri un nopirku šrotu. Samaksāju 10 vai 20 eiro + uzlikšanu. Kalpo vēl tagad.

Vēl aizsērēja degvielas sistēma. Tā arī nesapratu kāpēc, drīzāk tāpēc, ka servisā aizmirsa degvielas filtru nomainīt. Vai tas brauciena uz Baltkrieviju dēļ.

Varbūt vēl kaut ko aizmirsu.

Neskaitu regulārās apkopes - eļļa, filtri, utt.

Tāpēc nesūdzos. Priekš 10 + gadus veca auto normāli.

P.s.

Uzsksitīju visas problēmas kas ir bijušas vairāku gadu laikā, nevis tikai pagājušogadu.

Janozaurs 16.01.2017 18:19

Chrysler grand voyager. 2.8 crd dīzelis. 2005.gads. Pieder man rekordilgi. Ilgāk kā iepriekšējās automašīnas. Apmierina uz 100%, mainīt negribu. Pat ja gribētu, tad tikai uz jauno, kvadrātaino modeli, jo citu konkurentu nav.

Auto ir ļoti liels. Tik liels, ka braucot pēdējajā, trešajā rindā var izstiept kājas ( pa vidu starp otrās rindas sēdekļiem) un braukt ir ērtāk, kā lielākajā daļā vieglo auto priekšā. Kad esmu lietojis kaut kādu dzēdienu un sieva brauc, es sēžu tieši aizmugurē. Tāpat, sēžot priekšā blakus vadītājam, braucot var aiziet uz aizmuguri un paņemt kaut ko no bagāžnieka, pabarot bērnus, vai pat gulēt. Lai gulētu, pietiek novākt tikai divus sēdekļus pašā aizmugurē. Un viss guļamplatība ir pietiekoši plata, bet garums ir tāds, ka ērti var apgulties 2.3 metrus garš cilvēks.

Sēdekļi lokās grīdā un tāpēc 2 min laikā var izdarīt no 7 vietīga ( nevis 5+2) auto kravas busu.

Ļoti ērts, iet mīksti un stabili. Var ņemt asus līkumus. Piekarē daudz elektronikas, bet par to sūdzēties nevar. Pa visiem šiem kopā pavadītiem gadiem neko īpaši netaisīju, izņemot bremžu diskus un rokasbremzes trosīti. Pat izpūtēju nemetināju.

Augsts klīrenss kā apvidus pseido džipiem. Jebkur var parkoties līdz ritenim un nav jābaidās saskrāpēt apakšu pret trotuāra apmalēm. Tāpat šī iemesla dēļ var iebrist sliktu ceļu apvidū vai dziļā sniegā.

Bīdāmās durvis, kuras var atvērt ar pults palīdzību. Tas ir ērti kad ej no veikala ar daudz mantām vai bērniem.

Patēriņš atkarībā kā brauc. Es mīlu pārkāpt noteikumus. Pa trasi man ēd rekords 7litri braucot uz 110km/h, bet tā ap 7.2 - 7.4. Sieva reiz brauca ar patēriņu 6.6.

Pa pilsētu ap 13. Startā ieskrienas lēni, bet virs 50km /h skrien labi. Pirms fūrēm nevajag ieskrieties.

Par tehnisko stāvokli.

Ja kaut kas lūzt, tad tā ir elektrika. Pagājšgad beigās nomira kārba. Darbojās tikai atpakaļgaita un 2.ātrums. ( avārijas režīmā). Izrādās, ka sabojājās mitruma ietekmē (saskāba) vadi, kas iet uz kārbas smadzenēm ( tā ir starp kārbu un dzinēju). Atrodas apakšā blakus ritenim, tāpēc tur tika visu laiku mitrums. Remonts maksāja 40 eiro. Tagad viss labi, lai gan bija "eksperti" kuri piedāvāja izjaukt kārbu. Elektriķis teica, ka ar šo kārbas vadu problēmu " slimo" daudzi kraisleri. Vēl bija divi gļuki ar elektriku - ar tuvajām gaismām un kondicionieri.

Janozaurs 16.01.2017 13:44

Addinol taisa eļļas traktoriem. Tāpēc der VAG grupas auto.

Janozaurs 16.01.2017 13:43

Nē, šīs ir automašīnām. Priekš audi vajag manis norādītās - traktoru eļļas.

Janozaurs 16.01.2017 11:14

Vai tad obligāti jābūt lai uz bankas būtu uzrajstīta auto marka?

Es izmantoju valvoline sēriju maxlife. Uz bankas rakstīts -"visiem dzinējiem". Man patīk, pat visos pasaules topos tā aizņem augstu vietu ( ir labākas, bet Latvijā tās nav nopērkamas).

Bet priekš audi ir labas tāda : www.addinol.lv/20071/

Janozaurs 14.01.2017 23:35

Nevaru iedomāties kā būtu, ja mūsdienās kāds lielveikala stāvvietā ar kurbuli darbinātu auto...

Janozaurs 14.01.2017 18:35

Nu ne tikai liberāļu fašisti. Paši ražotāji labprāt izmantoja iespēju nopelnīt uz tā visa. Vai auto maksā 25 000 vai 30 000 bet ar eiro xxx normām. Tas taču baigi izdevīgi.

Janozaurs 14.01.2017 17:48

Paskaties auto cenas eiropā un asv. Ja eiropietis nopērk 1.x motora auto, tad asv pa tādu pašu cenu var nopirkt ar v8. Pats taču rakstīji ka v8 baudāmi.

Janozaurs 14.01.2017 17:26

1. Un atkal tu sacīkšu trases bāz. Tu pats daudz pa sacīkšu trasēm braukā? Tu salīdzini kaut kādu ģimenes auto ar eiropas sacīkšu grandiem trasē. Tu esi vesels? Kāpēc tu neraksti par to, ka vw šarans ir nestabils līkumos? Ka lūk kaut jāda mazda viņam ieliek stabilitātē.

Asv gakvenais ir lai auto būtu ĒRTS, MĪKSTS, turklāt nemaksā daudz. Eiropai auto ir pārvietošanās līdzeklis no punkta a uz b. Cena nav galvenais. Tur idiņi gatavi pirkt kaut kādu vw par 30 000 vai audi a4 par 40 000.

2. kāpēc tu domā, ka mūsdienu alumīnija motors ar spiediena elektriskām iešpricēm, turbīnām ir labāks par tērauda klasiku. Ja pirmam resurss ir mazs, remonts dārgs, auto cen a daudz dšrgāka, tad otrais ir tāds, ka var miljonu nobraukt, apkalpot var Saša, Paša un Slaviks savās garāžās.

3. Piekare.

Asv auto ir mīksti ar līdzenu gaitu. Tu nekad neesi braucis ar vecu amerikāni, tāpēc tev ir bezjēdzīgi skaidrot.

Bet tas tavs elks klārksons ir stulvs zābaks. Viņš salīdzina ielu auto trasē. Uzreiz tādi idiņi kā tu uzreiz arī tā sāk domāt - nē, vw polo nepirkšu, jo trasē tas iet lēnāk kā nissan micra.

Idioti.

Tu daudz brauc pa trasēm un rīko dragreisus ar savu auto?

Tad KĀPĒC tu turpini dirsu plēst un pierādīt,ka auto ir taisīts lieliem ātrumiem?

Vienkārši eiropai un asv ir dažāda psiholoģija. Tu esi gatavs pārmaksāt, lai tev būtu dārgs dzinējs, viņi nē. Tas pats ar salona apdari un citu. Kāda starpība no kāda plastmasa ir sataisīts bagažnieka apšuvums? Ja auto tāpēc paliek par 500 eiro lētāks, tad tas jau ir labs ieguvums.

P.s.

Nepareizi uzrakstīju. Dodge hellcats ieliek audi r8 kā stāvošam.

...

Janozaurs 14.01.2017 0:20

4.- kārt. Asv auto dzinējiem ir liels resurss. Tas ka eiropas inženieri no saviem auto mēdz izspiest pēdējās sulas, bet amerikāņu strādā ar pusslodzi. Paskaties topu pasaules ātrākās tūnētās ielu automašīnas vieni amerikāņi.

Runājot par 60 to gadu auto- ir viena corvette 1963.ā gada kurai ir 2500 ( !!!) Zs. No 0-100 skrien 1 ( vienā) sekundē. Bet 320 km/h 6 sekundēs. To sataisīja 1980.tajā gadā viens inženieris. Pamēģini no kāda bmw m sērijas izspiest 2000 zs. Tas nesanāks pat inženieru brigādei ar mūsdienu tehnoloģijām. Jo no tiem dzinējiem jau izspiestas gandrīz visas sulas.

Rod Saboury's 1963 Corvette

Janozaurs 13.01.2017 23:35

msh rakstīja: Gaumes jautājums. Tās amerikāņu kastes ir nenoliedzami interesantas, bet ne jau braukšanai. Pats tak sajuti kādas tur ir pederes, un piekare kā tāda. Viss kam tās vecās jeņķu mašīnas ir domātas - lai ar pa logu izkārtu elkoni, caurajam izpūtējam izdodot skaļu gazika skaņu, bet cerot ka tas mk1 nepatrāpīsies tuvumā, jo kā mašīna tas ir pārāks - ja abi iebrauktu biķeros, tad labākajā gadījumā kadiljaks ar savu V8 turētu līzi, sliktākajā gadījumā pēc dažiem kūleņiem rastos trases malā - un pat ja vienkārši uz autostrādes atvilktu, nav teikts ka golfu noskrietu, jo visdrīzāk maksimālie ātrumi ir līdzīgi, par cik vecajām jeņķu mašīnām ir īsas kārbas ar maz robiem...

Ne jau par velti klarksons mēdz zoboties un nodirst jeņķu autobūvi - nu par problēmām ar bremzēm un piekarēm...

Nu ja jau klarksons ( eiropietis) zobojas, tad jau patiešām....

1. Amerikāņu v8 neieliks eiropas sūds nekādi. Tikai startā, bet pēc tam sūdam nepietiks jaudas. Normāla dzinēja eiropas vai japānas auto ieliks, bet tas ir viss kurā ieliks.

2. Kāpēc tu domā, ka autonašīna ir domāta skrieties pa trasi? Tu daudz braukā pa trasēm? Ja tev būtu v8, tu visu laiku skrietu? Nestāvētu korķos?

3.

Piemērs no mūsdienām:

Dodge challenger. Ir pieejams ar 700 zs ( hellcat). Auto ir glāžu turētāji, elkoņbalsti, laba māzika, un citas lietas. Cilvēks brauc ar 700zs un dzer kafiju vai ēd burgeri. Izbauda braucienu un stāvēšanu korķos.

Audi r8. Tajā izņenot stūri ar daudziem slēģiem NEKĀ CITA NAV. Tobiš - sēdi uz taburetes un ceri, ka priekšā būs trase, kurā varēs "ielikt" amerikāņu muskuļauto.

Janozaurs 13.01.2017 23:18

Bet Eiropā par gada auto tiek atzīti mazi sūdi, jo tur pa šiem daudzajiem gadiem, kopš autobūve sāka mirt, cilvēkiem ir atrofējušies mugurkauli un saauguši elkoņi ar ribām, un kājas sarāvušās izmēros, vai savādāka vērtējumu sistēma, vai auto tests notiek pa kādas senpilsētas šaurajām ieliņām.

Janozaurs 13.01.2017 23:10

Tas ir subjektīvs reklāmas pasākums, kurā uzvar vidējs auto. Papēti kā tiek vērtēti auto, kā tiek likti punkti. Labs automobīlis nevar savākt vairāk par 50% punktu. Ekonomiska konservu bundža arī. Kas tevi izbrīna? Viss kā vajag būt. Škodai ir daudz plusi no labiem auto, bet cena un pieejamība LV apstākļiem ir kā konservu bundžām. Tāpēc uzvarēja. Kurš vēl varēja būt kandidāts? Kurš vēl bija liels, lēts auto no kandidātiem?

Aizpagājšo gadu tāpēc uzvarēja kia.

Ja šogad Dacia, vai kāds lētais brends izliks kādu lielu auto, uzvarēs.

Bet pārējos titulus izdomā priekš konkrētiem modeļiem.

Janozaurs 13.01.2017 22:55

Pasaki, ka lai uzliek gāzi.

Janozaurs 13.01.2017 22:54

Kaut kādā stulbā krāsā, piemēram gaiši zaļā, zilā vai oranžā.

Lai pēc tam varētu turpināt komentāros kritizēt :" tā auto nav ne vainas, braucot, pirmo reizi mūžā izpletu rokas, izvēdināju paduses, bet tā krāsa - fuj. Kā var nopirkt tādu auto?"

Janozaurs 13.01.2017 22:44

Man tevis žēl.

Janozaurs 13.01.2017 19:55

Te tev piekritīšu.

Janozaurs 13.01.2017 11:41

Prius jebkurā krāsā izskatās tizli.

Janozaurs 13.01.2017 10:16

Laukam nesaprati, vai es pats slikti uzrakstīju. Gaitas īpašības ATŠĶIRAS kā diena pret nakti. To sajūt ne tikai šoferis, bet pat pasažieri. Pat no ārpuses, pēc skaņas var pateikt, bet es rakstīju par izcelšanos vizuāli. Stāvēs mani salīdzināmie auto blakus, viņi būs praktiski vienādi.

Janozaurs 13.01.2017 8:34

Tu domā, ka ja būs v8, tad uzreiz izcelsies? Nopirksi latvijas nabagu premium zīmolu - audi ar v8, vai bmw ar v8, viņi NEKĀDĀ veidā neizcelsies. Vai kāds gopņiks nopirka par 800 eiro ar 1.8 litru dīzeli, vai tu par 20 000 ar v8 auto izsktīsies vienādi. Vienīgais pierādījums ir kaut kāds lieks plastmasas hroma burtiņš aizmugurē un fotoradara soda vēstule.

Tas ir tas pats, kas ielikt vw polo astoņus katlus. Tas TIK UN TĀ BŪS FOLKSVĀGENS POLO.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti