Esot jāmaina droseļvārsts (droselnaja zaslonka), jo tā sāk lēnām noklāties un vēl arī ieteica nomainīt akumulatoru, tas vēl ir no rūpnīcas, nu jau seši gadi un temperatūras svārstības tam nenākot par labu(to visu man skaidroja pa telefonu, šodien jāsavāc autiņš, tad jau izprašņāšu sīkāk kas un kā).
Tad nu jautājums, vai tas droseļvārsts varētu būt pie vainas? Nav no lētajiem, lai kārtējo reizi eksperimentētu
Marta mēnesī jāiet TA, problēma nav pazudusi, viss pa vecam. Šorīt aizdzinu uz kārtējo servisu , it kā esot labas atsauksmes par meistaru, kura pārziņā elektrība.
Vakarpusē aizbraucu, šie rausta plecus un neko nevar izskaidrot, atbilde-mašīnītei maziņš motors, nepietiekami brauc katru dienu, veidojas kondensāts un tādēļ tā. Nu, neticu tam, dienā sanāk kādi 20km un ir braukti lieli gabali. Esot tur kko tīrījuši, bet ko tas līdz, ja nekas nav mainījies!
Atstāju servisā, teica, ka mainīšot lambda zondi(atvainojos, ja nepareizi uzrakstīju!)
iAuto rakstīja "Vai brīdī, kad sākās defekta izpausmes ir novērojama, piemēram, gaismu pulsēšana? - tādā gadījumā defekts var būt saistīts ar ģeneratoru un lādēšanu! "
Ko nozīmē gaismu pulsēšana, vai mainās spilgtums? Brīdī, kad krīt apgriezieni, arī gaismas kļūst blāvākas, bet, kā jau minēju, tahometrā it nekas nemainās, tikai tā sajūta, ka tūdaļ noslāps
Jā, uzsilst diezgan ātri, šajā ziņā nekādu izmaiņu nav!
Vakardien uzlika aķi uz uzlādi, bet uzrādīja, ka tas ir pilns. Šorīt pieleca kā bitīte!(bet tas tā ir lielākoties)
Taču, šorīt stāvot korķos, atkal tā "peldošā" skaņa
Un vēl ievēroju dīvainu sakritību. No rīta, kad ir sals, iedarbinot mašīnu, ieslēdzu aizm.stikla apsildi, pēc kāda laika, kad autiņš sāk gībuļot, izslēdzu apsildi, lai mazāka slodze, bet nekā, gluži pretēji-tā skaņa kļūst vēl izteiktāka!
Lambda zondi tomēr nemainīja, tā esot kārtībā!
JZ3367 auto Nr