Toyota un Lexus šķautnainais dizaina stils daļēji ir nonācis arī līdz uzticamajam darba zirgam - Toyota Hilux – tas ir redzams gan no ārpuses, gan iekšpusē – panelis ar zilo fona gaismu kreisā malā, divas aizveramas lādes labajā un skārienjūtīgais ekrāns vidū – viss kopā rada japāņu dizaina izjūtu - prieku acīm. Ausīm, savukārt, gandarījumu rada motora klusā murdoņa!
Stūre regulējas gan augstumā, gan dziļumā – bet man šis dziļums būtu vēlams nedaudz plašāks! Kravnesība ir tā lieta, kurā Toyota ir pielikusi visvairāk kg salīdzinot ar iepriekšējo modeli (vecajam Hilux kravnesība bija tikai ap 700 kg, tagad – virs tonnas), bet līdz ar to pilna masa ir nonākusi kategorijā virs 3000kg.
Starta cena Hilux modelim ir pa vidu starp dubultkabīņu konkurentiem – lētākais ir Ford Ranger ar 24 520 EUR, tam seko Mitsubishi L200 ar 25990 EUR, tad Toyota Hilux ar 29 190, Nissan Navara ar 29360 Eur, Isuzu D-Max ar 29990 EUR un sarakstu noslēdz VW Amarok ar 31615 EUR ielu starta cenu.
Braucot pa nelīdzenu asfaltu, mīkstāka gaita tomēr ir Mitsubishi brālim, bet viss mainās nobraucot no ceļa – tad Toyota komforta sajūta ir pārāka! Arī pilnpiedziņas režīmi pārslēdzas precīzi un ātri, tāpat kā pārnesumi automātiskā ātrumkārba!
Kopumā Toyota Hilux atstāj labu un sabalansētu iespaidu!


















Esam pazīstami ar RAV4 jaunā izskatā jau no 2013.gada un godīgi sakot – man patika šī auto ārējais izskats, bet salona interjers likās tāds vecmodīgs, pārlieku konservatīvs.
Nu mūsu priekšā stāv pilnpiedziņas RAV4 Hybrid, braucam pa mežu un manas domas par salona interjeru aizpeld nebūtībā, jo prātu pārņēmis prieks par nepiespiesto un drošo auto pārvietošanos pa smilšaino meža ceļu – izskatās, ka elektromotoriem ir droša nākotne automobiļu konstrukcijās!
Un tomēr Toyota konservatīvismam ir savi plusi – visā šajā elektrības uzvaras gājienā ir palikusi neskarta mehāniskā rokasbremze, kas nav kļuvusi par kārtējo podziņu konsolē un ļauj gūt nelielu prieku sagriežot auto pretējā virzienā maksimāli ātri! Jāsaka gan godīgi – pēc šādas rokasbremzes izmantošanas, elektronika nedaudz “brīnās” un saslēdz dažādas trauksmes pogas
Ja Toyota saņemtos un palielinātu šim auto akumulatora lielumu ar tam pievienotu lādēšanas kabeli – mēs varētu salīdzināt to ar Mitsubishi Outlander Plug-in – arī šī auto riteņus griež elektromotori…