Ļoti patīkamas sajūtas - elegants gan no ārpuses, gan salons sagādā baudu acīm! Un ne tikai salona izskats, bet arī tā saturs – Google klātesamība ļauj justies ierasti un rīkoties ātri ar zināmām aplikācijām auto datorā! Jā – un šis auto dators strādā tiešām ātri – nav jūtamas aizkavēšanās – pat maršruti Google map tiek aprēķināti un parādīti neticami ātri! Protams tiešsaites sastrēgumu attainojums ir tas, kas man personīgi patīk vislabāk un ļauj izvēlēties brauciena maršrutu pašam – pat bez navigācijas palīdzības!
Digitālā atpakaļskata kamera un panorāmas jumta lūka arī ir noderīgas lietas…
Modē ir ilgtspējas rādītāji un ražotājs ar tiem lepojas - vismaz 22% izmantoto materiālu nāk no pārstrādātiem avotiem, kā arī 90% vēlāk varēs pārstrādāt un izmantot atkal!
Bet par modi svarīgākas lietas ir uzlādes ātrums un akumulatora ietilpība – un abas šīs svarīgās lietas ir līmenī – 22kW uzlādes jauda maiņstrāvas režīmā ir nepieciešamība pie tik liela akumulatora ar izmantojamām 87 kWh – siltā laikā tas sola krietnus 600 km, kas manis lietotajam VW e-Golfam ar 200 km sniedzamību liek justies kā elektromobilitātes vectētiņam… 150kW jaudas pretī ņemšana līdzstrāvas lādētājos arī vairs nav nekāda teorija – lieljaudas uzlādes iekārtas Latvijā parādās kā sēnes pēc lietus!
Tas viss padara elektroauto izmantošanu ar milzīgu “+” zīmi!
D segmenta sedans nav nemaz tā populārākā izvēle Latvijas braucējiem, bet jaunā Toyota Camry iegādi ir vērts apsvērt, jo tam ir savi iemesli:
1) Vizuāli efektīvs un dinamisks skats no priekšas, kas noteikti ir arī gana aerodinamisks – tik pat elegants un izturēts skats no aizmugures – tas viss liek apkārtējiem atskatīties!
2) Jau gadu desmitiem attīstītais un uzticamais hibrīdzinējs ar gana lielu darba tilpumu 2.5 litru apjomā vairs nav bieds korporatīvajam segmentam, jo UVTN vairs netiek rēķināts no litriem, bet no kW! Būtu vēl pareizāk, ja šo nodokli rēķinātu no CO2 izmešiem – degvielas patēriņš zem 5 litriem uz 100 km nebūs maciņam liels apgrūtinājums!
3) Saprotamas un maigas piekares reakcijas uz ceļa nelīdzenumiem neļaus piegurt arī garus gabalus braucot! Arī joslas asistents ir nemanāms, bet klātesošs – netraucē baudīt ceļu serpentīnus!
4) Divas atpakaļskata kameras ar mazgātāju padara manevrēšanu atpakaļgaitā drošāku – sevišķi mūsu klimatiskajos apstākļos ar daudzajiem grants ceļiem Latvijas teritorijā!