Pārsvarā labas sajūtas iepazīstot jauno Škoda Kodiaq:
1) Dzinēji, to jauda un piedziņa katra gaumei –gan benzīna, gan dīzeļdzinēji, gan pat lādējamais hibrīds ar benzīndzinēju – priekšpiedziņa un pilnpiedziņa! Žēl gan, ka PHEV izpildījumā 4x4 vēl nav pieejams!
2) Eksterjerā centušies saglabāt gan iepriekšējā modeļa vaibstus, gan iezīmēt jaunas dizaina līnijas – man šķiet, ka sanācis nedaudz samocīti, bet kopumā glīti! Prieks, ka elektromobiļu “ieviestās” funkcionālās lietas ir atradušas savu pielietojumu modeļos ar iekšdedzes dzinējiem – te es domāju riteņu disku dizainu Aero uzlikām 😊;
3) Auto ir kļuvis garāks un ar saviem iespaidīgajiem 4758 mm garumā klauvē pie nākamās klases durvīm. Vienā līmenī nolokāma salona 2. un 3. krēslu rinda rada burvīgu ceļojuma gultu! Paldies ražotājam, ka godīgi norāda arī iebraukšanas un izbraukšanas leņķus!
4) PHEV akumulatora ietilpība (25,7 kWh), ar pilnu uzlādi nobraucamais attālums (ap 100 km), 11 kW Type 2 maiņstrāvas uzlāde un CCS ātrā līdzstrāvas uzlāde ir perfekts komplekts lādējamam hibrīdam, ko noteikti novērtēs pircēji.
Nu ja kādam Škoda Kodiaq garums šķiet apgrūtinošs ikdienas lietošanā – 20 cm kompaktāks ir VW TIGUAN ar tieši tādu pašu tehnisko “pildījumu” – benzīns, dīzelis, PHEV un MHEV – gaida jūs par pat zemāku “iepazīšanās” cenu!
Beidzot salona dizains pārspēj savā izpildījumā čehu brāli – līdz šim citu VW grupas ražotāju interjers šķita interesantāks – tagad to pašu var teikt par TIGUAN! Un stūre ar īstām un saprotamām pogām ir atgriešanās pie pierastām VW vērtībām – bravo! 😊
Ja atceramies, VW TIGUAN modelis parādījās gana vēlu (2007) jau piepildītajā kompakt SUV klasē, bet ar ļoti labiem panākumiem – šķiet ka trešā ģenerācija ar labu interjeru, eksterjeru un tehnisko izpildījumu ir gatava atkārtot sākotnējā modeļa panākumus!