Toyota RAV4 Hybrid 2016 foto
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Toyota RAV4 Hybrid 2016 foto
Konkrētais auto glīts un uzticams (pat ļoti)!
Bet es tādu sev noteikti nepirktu, jo patlaban TOP3 zagtāko auto sarakstā LV
Vai pa 1-1.5 gadu var pateikt, ka konkrētais hibrīd auto ir ļoti uzticams?
Domāju, ka droši var tā apgalvot.
Šīs paaudzes RAV-4 ražo jau vairākus gadus (nerunāju par pēdējo facelift). Savukārt hibrīdtehnoloģijas, kādas ir šajā auto, tiek ražotas vēl ilgāk.
Auto ir sevi pierādījis.
Mani pašu RAV-4 neuzrunā it nemaz, jo daudz interesantāks šķiet CR-V, kādu arī pats ikdienā lietoju.
Žēl, ka Honda nepiedāvā CR-V hibrīdu. Būtu inčīgi salīdzināt un, kas zin, varbūt arī tādu iegādāties
No ārpuses ir OK, bet salons ir vienkārši briesmīgs - kā ar cirvi iztēsts. Pie tam, tā lētā plastmasa... Fuj!
Tur Jums taisnība! Izskatās, ka šeit ir bijis pieaicināts Auto Vaz dizaineris.
Bija man ravs 6,5 gadus tagad avensis . Dizains .. vienaldzīgs , nekas kaitinoš .
Tehniskā uzticamība . Ravam varēja būt labāka , motors d4d sāka klāties pie 170 K . Varbūt citiem ražotājiem sliktāk , nezinu .
Avensim1.8 tagad 110 K , pagaidām ok .
Es sava budžeta ietvaros izskatu vispār neņemu vērā .
Jauns RAV4 ir izdevīgs pirkums jau tādēļ vien, ka tam ir salīdzinoši augsta atlikusī vērtība. No hibrīda labums ir tikai pilsētas satiksmē. Vai šāds krosovers ir pilsētas auto, var pastrīdēties.
Izbraucu, nepatika. Salonā materiāli lēti, automāta kloķis ar to sudraboto robojumu briesmīgs, labi vēl, ka nav kā priusam ar to balto vannu, kas atgādina caurumus mazmājiņās no padomjiu laikiem. Cena 39 tūkst pilnai komplektācijai par dārgu. Arī tā hibrīdteh. no komforta viedokļa neuzrunā, jūt ka auto nevis brīvi ripo, bet notiek vēl kaut kādi uzlādes procesi. Piekari neminēšu, cietāka nav vēl baudīta. Kā darba auto protams varētu būt, gan jau uzticams būs.
Damn rakstīja: Tātad tas ir vecs auto iepakots jaunos bleķos
Varētu padomāt ka 95% jauno modeļu neatbilst šim aprakstam...
Ļoti teicama automašīna. Ģimenē tāda ir. Salons komfortabls. Degvielas patēriņš ap 6litriem uz 100km Rīgā. Priekšā un aizmugurē ļoti daudz vietas kājām. Aizmugurējā sēdekļa atzveltni var nolaist slīpi un izgāsties kā dīvānā.
Salona un auto dizains lielisks. Katram sava gaume.
Minusi...
Bagāžnieks nav sevišķi liels, bet pietiekams. Ceļa trokšņus jūt vairāk kā vecā Volvo vai Mercedes.
Sajūsmu neradija. Eksterjēra dizains mēģināts veidot moderns ar nelielu futūristiskuma piesitienu.
Salona dizainas nav no labākajiem un salonā izmantotie materiāli ir lēti.Salona slēdžu izvietojums neērts, lai izslēgtu krēslu apsildi jānovēršas no ceļa. Braukšanas komforts nav no labākajiem, jo balstiekārta ir ļoti cieta. Patēriņš, manuprāt, ir paliels priekš hibrīd auto (8 litri).
Šai automašīnai ir laba bezceļu caurejamība.
Bezceļa apstākļos RAV4 pamostas itkā būtu savā īstajā vietā. Ar to ir iespējams izbraukt tādās vietās kur neiedomātos mazo apvidus automašīnu iebraukt.
Uzskatu, ka sēdekļu apsilde ir nevajadzīga ekstra. Tā tikai lieki karsē pakaļu.
Iesaku izmēģināt. Esmu visai skeptisks pret visādu bonusa ekstru nepieciešamību, bet šī ir tiešām krietna lieta. Iekāp 2 dienas ārā stāvējušā autiņā -10 grādos un ieslēdz - sapratīsi, ko es domāju.
Lieki karsēties nav nepieciešams. Uzsilst - izslēdz.
Izskats nepārsteidza ne interjara, ne eksterjera ziņā. Bet vai apvidus auto izvēlās pēc izskata vai veiktspējas? No "mazajiem" apvidniekiem Ādažu poligona smiltīs vislabāk jutos tieši braucot ar RAV. Visus smilšu šķēršlus pārvarēja bez jūtamas piepūles. Nez vai ir vēl kāds RAV4, kuru tik daudzi braucēji notestēja tik smagos apstākļos.Arī uz līkumotiem un piesnigušiem Vangažu meža ceļiem auto bija lielisks pat braucot lielā ātrumā. Jāsaka gan, ka piekare ir cieta un skaņas izolācija slikta. Uz grants ceļa akmentiņi arkās tā trokšņoja, ka mūzika jāgriež skaļāk. Arī salona ergonomika nav pārāk laba. Paneļa izvirzījums padara ērtu apsildes un ventilācijas vadību, bet pogas zem šī izvirzījuma nenovēršot acis no ceļa nav redzamas. Droši vien ar laiku tās var sataustīt instinktu līmenī, bet īsti ok tas nav. Par Hibrīdu. Manuprāt apvidus auto tas nepadara ekonomisku, jo patēriņš bija krietni augsts. Bet tieši ekektromotora veiktspēja uzlaboja šīs automašīnas spējas bezceļa apstākļos. Domāju, ka ļoti labs auto cilvēkam, kurš strādā Rīgā, bet dzīvo ārpus pilsētas, kur līdz mājas slieksnim nevar piebraukt pa asfaltētu ceļu.
Dārgs, liels un neekonomisks. Grūti noparkoties, arī bagāžnieks liels, katru dienu taču viņu nevajag. Jāiet reizi gadā tehniskā apskate. Labāk nopirkt mopēdauto un piekabi.
Esam pazīstami ar RAV4 jaunā izskatā jau no 2013.gada un godīgi sakot – man patika šī auto ārējais izskats, bet salona interjers likās tāds vecmodīgs, pārlieku konservatīvs.
Nu mūsu priekšā stāv pilnpiedziņas RAV4 Hybrid, braucam pa mežu un manas domas par salona interjeru aizpeld nebūtībā, jo prātu pārņēmis prieks par nepiespiesto un drošo auto pārvietošanos pa smilšaino meža ceļu – izskatās, ka elektromotoriem ir droša nākotne automobiļu konstrukcijās!
Un tomēr Toyota konservatīvismam ir savi plusi – visā šajā elektrības uzvaras gājienā ir palikusi neskarta mehāniskā rokasbremze, kas nav kļuvusi par kārtējo podziņu konsolē un ļauj gūt nelielu prieku sagriežot auto pretējā virzienā maksimāli ātri! Jāsaka gan godīgi – pēc šādas rokasbremzes izmantošanas, elektronika nedaudz “brīnās” un saslēdz dažādas trauksmes pogas
Ja Toyota saņemtos un palielinātu šim auto akumulatora lielumu ar tam pievienotu lādēšanas kabeli – mēs varētu salīdzināt to ar Mitsubishi Outlander Plug-in – arī šī auto riteņus griež elektromotori…
Neviens no gada auto džipveidīgajiem nav pēc izskata vīrišķīgi, labākajā gadījumā tie ir unisex.
Tas tāpēc ka pseidodžipu pielietojot vīrišķīgi, tas sadalītos reizinātājos, lasīt - tas nav domāts tādai auditorijai. Mērķauditorijai pateiks "man vīrs nopirka džipu", uzkrāsos lūpas, iekāps "džipā" un pievienosies tuvākajam dižās pilsētas sastrēgumam.
iciks rakstīja: Iesaku izmēģināt. Esmu visai skeptisks pret visādu bonusa ekstru nepieciešamību, bet šī ir tiešām krietna lieta. Iekāp 2 dienas ārā stāvējušā autiņā -10 grādos un ieslēdz - sapratīsi, ko es domāju.
Lieki karsēties nav nepieciešams. Uzsilst - izslēdz.
Pievienojos katram vaardam!!!
VWfans rakstīja: Uzskatu, ka sēdekļu apsilde ir nevajadzīga ekstra. Tā tikai lieki karsē pakaļu.
Pēc tāda teikuma uzreiz nāca prātā Flintstoni. VWfans paķēris Fabiju padusē bliež pa Jelgavas šoseju, motors lieka ekstra
VWfans rakstīja: Modernie dīzeļmotori ir samērā kaprīzi. Tā bija arī ar manu Opel-Meriva 1,3 CDTI, kuram tieši motors sāka pastiprināti niķoties pēc 170 tūkst.km nobraukšanas.
Dīzeļmotori ir kaprīzi tāpēc, ka Merivas 1.3 CDTi bija kaprīzs? Gribi teikt, ka, ja viena sieviete ir bijusi !@#$%^&*(), tad visas sievietes tādas ir?
Toyota RAV4 Hybrid 2016 tests, atsauksmes un iespaidi
Jaunā Toyota RAV4 Hybrid 2016, kāda pieredze?