Jā.Krievijā bija gadījums- velkošais vilka tik ātri, ka velkamais avarēja un vilcēju iesūdzēja tiesā.Kā beidzās, īsti neatceros.
Vēl gadījās, ka kāds labdaris nolēma palīdzēt divām nosalušām bābām.Pēc nedaudz metriem velkamais auto iebrauca tam vilcējam dsā- izrādījās, ka abas tās bābas ir apsēdušās aizmugures sēdeklī...



















Ar augstumu var problēmas "nekonstatēt" arī tad, ja lukturis (vai abi) spīd pārlieku zemē.Miljons lohu te ar tādu regulējumu brauc.Kaut gan principā gaismas pleķa projekcijai būtu jābūt tik "tālai",kamēr horizontālo stara daļu var skaidri saskatīt uz asfalta.
Šeškanši parasti ir Divi- viens (parasti augšējais vai vnk vienkāršāk sasniedzamais) regulē stara augstumu, otrs (parasti zemāk/sānos esošais) virzienu pa labi/kreisi.Simts apļus NEvajag griezt- jo tā var aizgriezt līdz atdurei un ruplji apraut zobratu, vai pat izgriezt regulācijas skrūvi vispār ārā no mehānisma luktura iekšpusē.
Ja augstums regulējas no salona- tātad tas mehānisms vēl nav līdz galam salauzts.Ja stars ir pēkšņi nobīdijies pa labi/kreisi- tad 1jautājums- vai tas lukturis vispār ir pareizi ielikts savā vietā.Jo volvo lukturiem ir lohstiprinājumi un katrs līkroku servisa lohs to lukturi simtiem reižu mašīnas mūžā velk laukā un bāž atpakaļ...
Lai pašrocīgi regulētu to pa labi/kreisi skrūvi- ir jāpiebrauc pie sienas un, griežot to 6kanti, Vērīgi jāskatās,uz kuru pusi nobīdās stara centrs (vieta, no kurienes "aug" labējā augšupejošā stara daļa).Stipri iespējams, ka griezējs sākotnēji nesapratīs- uz kuru pusi tiek griezts un/vai vispār tur kas griežās un bīdās.
Šādu pašrocīgo "sienas" regulējumu ir noteikti jāpārbauda uz reāla (tukša..) ceļa ar Tālo gaismu- jo ir stipri iespējams,ka tālumā kaut/kas tomēr spīdēs pārāk pa labi grāvī vai vispār pretējās puses kokos..