iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 11.10.2020 22:31

Ar augstumu var problēmas "nekonstatēt" arī tad, ja lukturis (vai abi) spīd pārlieku zemē.Miljons lohu te ar tādu regulējumu brauc.Kaut gan principā gaismas pleķa projekcijai būtu jābūt tik "tālai",kamēr horizontālo stara daļu var skaidri saskatīt uz asfalta.

Šeškanši parasti ir Divi- viens (parasti augšējais vai vnk vienkāršāk sasniedzamais) regulē stara augstumu, otrs (parasti zemāk/sānos esošais) virzienu pa labi/kreisi.Simts apļus NEvajag griezt- jo tā var aizgriezt līdz atdurei un ruplji apraut zobratu, vai pat izgriezt regulācijas skrūvi vispār ārā no mehānisma luktura iekšpusē.

Ja augstums regulējas no salona- tātad tas mehānisms vēl nav līdz galam salauzts.Ja stars ir pēkšņi nobīdijies pa labi/kreisi- tad 1jautājums- vai tas lukturis vispār ir pareizi ielikts savā vietā.Jo volvo lukturiem ir lohstiprinājumi un katrs līkroku servisa lohs to lukturi simtiem reižu mašīnas mūžā velk laukā un bāž atpakaļ...

Lai pašrocīgi regulētu to pa labi/kreisi skrūvi- ir jāpiebrauc pie sienas un, griežot to 6kanti, Vērīgi jāskatās,uz kuru pusi nobīdās stara centrs (vieta, no kurienes "aug" labējā augšupejošā stara daļa).Stipri iespējams, ka griezējs sākotnēji nesapratīs- uz kuru pusi tiek griezts un/vai vispār tur kas griežās un bīdās.

Šādu pašrocīgo "sienas" regulējumu ir noteikti jāpārbauda uz reāla (tukša..) ceļa ar Tālo gaismu- jo ir stipri iespējams,ka tālumā kaut/kas tomēr spīdēs pārāk pa labi grāvī vai vispār pretējās puses kokos..

650 11.10.2020 21:57

Jā.Krievijā bija gadījums- velkošais vilka tik ātri, ka velkamais avarēja un vilcēju iesūdzēja tiesā.Kā beidzās, īsti neatceros.

Vēl gadījās, ka kāds labdaris nolēma palīdzēt divām nosalušām bābām.Pēc nedaudz metriem velkamais auto iebrauca tam vilcējam dsā- izrādījās, ka abas tās bābas ir apsēdušās aizmugures sēdeklī...

650 11.10.2020 21:25

PTimrotu uzaicini.

Lai viņš paskaidro- kam īsti būtu (bijis..) jārūpējas par "šosseju" uzturēšanu laikmetam,drošībai un transporta plūsmai atbilstošā līmenī?

Zēbra,bestabū,kikerigū,kukū,stār-fm,uttt.Kurš no tiem vainīgs pie universālā un 30gadus nemainīgā formulējuma, ka "nauda nau"- vai paši Lohi (kuri neko nesapront, bet itin naski maksāja nodokļus/nodevas un turpina to darīt), vai tomēr kāds cits.

Un kā būs "tagad".Kad visa ir "tik daudz, kā vēl nekad". Turpināsim spraust stabiņus cits citam izpūtējos, vai ko?

650 11.10.2020 20:34

Ja kādam lukturim ir ši 2zobratu 90grādu sazobe- tai mēdz būt vaina, ka vienā no zobratiem esošā asīte ir atdalījusies no paša zobrata.Jo to vietu var itin viegli sabojāt- zobrats ir vnk uzsprausts uz rievota tieva stienīša.Sanāk, ka griežot to 6kanti,tā asīte griežas, bet pats aprautais zobrats stāv uz vietas.Tad ir vajadzīgs salīmēt asīti ar zobratu,iepriekš izpētot tā mehānisma pareizo stāvokli.

Bet domāju ka iekš v50 tur tas mehānisms ir citāds un tas zobrauts diez vai vispār ir redzams.Cita lieta- cieti apgalvot nevar,bet gan jau tur visdrīzāk ir kāds lampu augstuma korektors (kas strādā no salona).Ja tas ir vakuumkorektors, nu tad manipulācijas ap regulācijas seškanti būtu jāveic, kad lukturis ir uz auto un tam ir pievienotas visas vakuumtrubas.Ja vakuumtruba nomukusi- gaismu augstuma līmenis mēdz nokrist līdz atdurei zemē.

Ja kkur tuvumā ir pabijuši Lohi- jautājums kādā līmenī tas korektors ir nejauši uzgriezies.Ikdienā grābstot gaismu slēdzi, to ripulīti ir viegli aizskart.Mēdz būt, ka tas vnk nogriezts uz leju, bet Lohi jau meklē seškanti un gatavojas lauzt stiklus..

Atsevišķiem auto mēdz rasties lukturu regulējuma nobīdes problēma arī sakarā ar tīšu kapota dauzīšanu- pa roku galam to no visa spēka klapējot ciet (īpašs sveiciens teh apskates Lohiem un teh šķidrumu iepildes Lohiem).

Ja autoram ir problēma "ar augstumu" un viņš apgalvo ka "līdz šim viss bija ok"- vai nu viņš melo, vai nu vnk nav mums pacenties aprakstīt tās augstuma problēmas būtību (kļuva par zemu,par augstu,pats no sevis,vai kaa..).

ps, es nenodarbojos ar lampu maiņu, man nav v50 un man būt viss po/uj- līdz bridim, kamēr kāds tāds tas "regulācijas" objekts man tumsā brauks pretim.Tumsa ir klāt, tāpēc par jebkuru gaismu problēmu vajadzīgi ir cilvēcīgi skaidrojumi (nevis kādi kārtējie par/neko Loh-raksti..).

650 09.10.2020 17:11

Kāds ir redzējis rīgā uz ielas kaut vienu kia stinger? Izņemot pāris tos demo, kurus ss-ā kāds jau aptuveni gadu tirgo...

650 09.10.2020 16:41

Lūk ,luudzdzu, 90tie atgriežas pilnā komplektā: www.delfi.lv/news/national/politics/policija-no-pirmdienas-drikstes-apturet-automasinas-lai-parbauditu-pasizolacijas-nepieciesamibu.d?id=52546211

ps,- raksts taPis jau vakar, abbet "autobraucēju" portāls par to neko nezin,viedokļa arīdzan nav...

650 09.10.2020 15:31

Lieliski..DALBA JOBU "audzināšana" DALBA JOBU garā dod augļus."Tiesību" specaālisti un "fūru/autobusu" kastrētāji gavilē.Trīs rindas augstāk bij runa,tipo kas ir tas vis vis visbīstamākais.Tie ir tieši DALBA JOBI (-jobkas,ar/bez mobilo..).

ps- akurāt pirms 30g braucu pēcpuzdien pa salinieku,aiz mūkusalas nobrauktuves videjā rindā stāvēja noplīsis žigulis,iekšā sēdēja vecītis tāds uz kādi 7/5 un lasīja Avīzi...

650 08.10.2020 14:49

Šis (manulohprāt..) ir samērā satraucoši.Jo- praktiski teju katram tam "labajam" zaļajam priekšlikumam ir savs aizkadra zemteksts.Kad "kāds/bīdītājs" ir tajā priekšlikumā ļoti personiski ieinteresēts.Diezin vai tur būtu runa par kādiem tīri privātajiem "ieinteresētajiem".Ja būtu- ta neba jau viņu privātais lohviedoklis ko diži spētu mainīt.Gluži kā par elektro- kad privātie ir vien saujiņa samērā labi situētu lietotāju, bet esošā (un drošvien arī topošā) elektro/interesentu pamatmasa ir kādas juridiskas personas.

650 07.10.2020 12:59

650 06.10.2020 15:28

Beidzamajā laikā ielās ir redzami daudzi tie nīstie a6c6 acīmredzami labā stāvoklī.Skaisti uzkopti, ar labiem riteņiem un bez kādiem tur dūmiem.

650 05.10.2020 14:50

Prottams, un kāreiz Šis ir akurāt tieši tas, ko šajās lietās kāds mazāk pieredzējis interesents varētu uzķerties izskatīt.Mašīna ievesta vasarā, kopā ar reģistrāciju Lv uzreiz vienlaicīgi arī noņemta no uzskaites.Galvenaiss, ka (visdrīzāk) neviens tam darbonim arī neuzprasīs- kāpēc viņš šādi specifiski rīkojies.Un "cik reizes" viņam tā ie sagadījies iepriekš.Tas viss ir "likumīgi".

650 05.10.2020 14:06

Tas 2,5Tdi jau labu laiku ir gandrīz relikvijas statusā un nekur viņš vairs masveidā "iekšā nenāk".Pat v6Tdi ir jau vēsture.Ja arī pa kādam ienāk,iespējams tie nav gluži hlama stāvoklī.Problēmas pamatā ir tie/neizjukušie,kuri tepat uz vietas kūpina visu šo beidzamo divdesmitgadi.Un iet (un ies!) no rokas rokā un turpinās kūpēt.Jo NAV noteikuma piespiedu kārtā tos utilizēt.

650 05.10.2020 13:56

Diezgan ticams izklāsts.Principa "vajag īsāk un konkrētāk" piekritējiem ieteicams izlasīt kaut vienu tā saucamo europas komissijas Regulu,tur būs viss reāli "īsi un saprotami"....

Plus vēl tas itin svarīgais apstāklis,ka tie "ievestie" 07tā gada Tdi kļūst par izbagarētiem un nojaatiem kūpošiem hlamiem tieši LV ekspluatācijas laikā- nevis par tādiem uzskatāmi ievešanas brīdī.Ar izņēmumiem,bet ne jau principiāli visi.Tieši vietējajā tirgus apritē esošie vecie auto ir tie patiesie dūmu problēmas radītāji.

Kūpoša 20g veca hlama īpašniekam NAV naudas jaunam,viņš var sapņot tikai par līdzīga "drusku labāka" hlama iegādi.Plus vēl tas,ka "savu veco" viņš neba jau tolmetsā nodos- to turpinās lietot jau nākamais kūpinātājs.Tātad,problēma nebūs atrisināta un (kā parasti) izdevīga tikai izmanīgiem kombinātoriem.

650 04.10.2020 22:38

Vai tad relatīvi jauniem auto drusku vecākiem par 19to g nav apgaismojuma ieslēgšanās momenta iestatīšanas izvēlne agri/vidēji/vēlu? Attiecībā uz automātiskajām tālajām gaismām arī tāda nav? Tas taču ir kāda apm 2010tā gada izgudrojums!

650 04.10.2020 22:19

Īpašniekam jau būtu par vēlu, bet ss izskatītājs gan šo/to varētu pāstātīt.Aptuvenaiss sākums būtu- esmu lo.. ,,un par katru cenu vēlos iebāzties piedzīvojumos.Tāpēc izskatu šo bezvēstures auto ar servisa grāmatiņu fraņņču valodā (pa eur15,-), kura pirmreizējais reģistrētājs LV ir bijis tāds kapeikusipējs,ka ....

650 04.10.2020 21:19

-ne nu skaidrs,es tak ar gribu uzslavu,tapc piedalos šajā pzdiskusijā..bet te jau daži citi vēel lielāki lohi par manīm figurē,reku vēl pacmit k dārgāk ir maksājuši par lietotu hlamu un Totāls pagaidām nevienu nav apmeklējis...Vienīgi ka nav smuki uzskatīt par lohiem itin visus, kuri te risina dilemmu- ar ko jauns pa 20 atšķiras no lietota pa 39... ;P

650 04.10.2020 20:31

Vajag izlasīt 2x, iespējams izdosies izprast jautājuma būtību.Runa bija par 2-3g veciem "ietotiem" (nevis par 9g).Un nevis par miglā tītiem n-gadiem, bet par TO, ar ko "atšķiras" tas "zināmā Fana" 0-7g lietotais no "zināmi nopirkta" 3-7g "cita Fana" lietotā.Zināmā stāvoklī nopirkta, dīlerī pārbaudīta un pēc labākās sirdsapziņas uzturēta (nemainot degvleias veidu un nemodificējot izplūdes traktu).Atšķiras tikai ar TO, ka katrs vēlas uzslavu- ka tieši viņš ir tas visos laikos un visās jomās pareizākais un pats tas VisVisGudrākais.

650 04.10.2020 20:20

-saprast var tikai To, ka savureiz "aizvainotais" klients var iziet uz principu.Jautājums, kuram labāks (garāks....) Jurists.Piem,reku šī kaut/kur dzirdētā marka arī mēdz kādu suudu uztaisīt:

650 04.10.2020 13:49

Protams.Nezcik daudzi sabiedrībā zināmi un itin labi materiāli nodrošināti indivīdi brauc ar lietotiem auto.Ja šajā trauksmainajā nenoteiktības laikā kāds vēlas reklamēt jaunu dīzeļauto- veselais saprāts prasītu izturēties vismaz ar minimālu cieņu pret varbūtējajiem klausītājiem.Grūti būs atrast Lohu ar 80k kabatā,kurš tos vnk nomestu galdā tā vienkārši bez jautājumiem un pamatojumiem.

650 04.10.2020 13:38

Tātad loģiski sanāk, ka "jāskatās" netikdaudz uz to brīdi, kurā vecuma stadijā tas auto nokļuvis pie jaunā īpašnieka,cik uz to, kādā tehniskajā stāvoklī tas auto ticis uzturēts.

Apskatīt gluži nullīgi jaunus auto- tas nozīmē apzināti noklusēt to, ka gandrīz neviens (ar īpašiem pāris izņēmumiem) no šeit izskatītajiem nullīgajiem auto nav bijis cenas kategorijā augstāk par to iespējamo 2-3 gadus veco viņa alternatīvu.Te nav (un diez vai būs) informācija par to, kā reāli gājis kādam par 99k (ne par 19 vai 29...) jaunpirkta auto ekspluatātoram.

Un laikam gan ir tā, ka jebkura jaunpirktā auto īpašniekam krietni vairāk interesētu viņa liktenis "pēc 200k", nekā tās dažas nianses saulaini bezbēdīgajā lietošanas sākumā.

650 04.10.2020 13:11

-tādu Meeeslu publicēt bija vistīrākā visklajākā necieņa pret iA lasītājiem,kuru nospiedoši lielākā daļa sastāda tieši tajā te "autoritatīvajāJā viedoklī" smagi apdrirstos.

Bet (diemžēlžēl)Lohi nesaprot TO, ka katra šāda publikācija īstenībā pazemina gan viņu esošā (hlama) vērtību, gan būtiski samazina izredzes tikt no tā vaļā (lai vietā iegūtu jaunāku/labāku Hlamu..).Viņš, cyka, savā lietoto hlamu aizgaldā (aizkadrā) tur tos suudus tirgo "pa 600/gadā"- tapc viņam ir svarīgi tos pieņemt "nelikvīda" statusā un pec tam (lohiem) ieļečīt jau kā itin/labus esam.Tfu,plet,nekaunības un demagoģijas kalngals.

650 04.10.2020 12:39

Tas tik norāda uz to, ka beidzmajā 5-gadē tie ir nekas cits kā prasta konzervbundža.Suuds,no iekšas un no āra un principā. Tas ir varen "droši", kad pjezogalaktiskās autonomās kibernētikas laikmetā nevar uztaisīt to miskasti kaut drusciņ domājošu Loha vietā.

Bet galvenaiss cēlonis ir gadiem ilga klaja neieinteresētība no dažādo to lohuzraugu puses.Pat ne liekureiz atgādināt nav neviens pacenties.Mentiem vispār ir pie dsas,beidamajā 20-t gadē neesmu manījis, ka būtu noturēts un izpsists kāds tas vienluktura lohs.Taksistus ieskaitot- kuri tādi pilna pilsēta ar to vienu lukturi,un kurus vienkārši nav iespējams neievērot (vienīgi ja tīši damonstratīvi negriezt galvu uz otru pusi).

Nesen braucu pilsētā nakts vidū, palēnām pietuvojos trijiem auto.Skatos,viens trafarētā skoda, nu ok, domāju braukšu 50m no muguras, ko man tur līst.Brauca visi apm uz 60.Ta tie divi laika laika gaitā drusku atrāvās no tā trafarētā, jau izveidojās šķirba.Un te pēekšņi no nekurienes (tatad 100% pārsniedzot ātrumu...)pietuvojas golfs.Ar zīmīgu numuru un ar Vienu lukturi! Un viņš izlien pa to šķirbu un vienkārši attālinās! Un menti pēc puskilometra demontratīvi iegriežas krūmos pie domes!Bet golfs tālāk aizsip uz 75, vienkārši pokujā un visiem viss pie d...

650 04.10.2020 12:21

Diez mantojumā saņemt automobīli kādam nav gadījies? Es arī tā rēķinu, ka aptuveni no 4tā lietošanas gada katrs nākamais nes krietnu ietaupījumu.Ja izdodas izturēt un novilkt kādus 8g, tad jau esi reāli uzvārījies.

Vienīgi ko es nesaprotu- kāpēc pie aptuveni vienādiem personīgi nobrauktajiem km piem tāda Fana pieredze ir "ievērojamāka", nekā ja kāds cits apskatnieks būtu tos 169k nobraucis, savulaik to auto iegūstot pāris gadus vecu un lietotā stāvoklī.

650 03.10.2020 15:14

Gibrīdkonzerbundžu vairumtirgotavas BO$$ tepat iA titullapā pirms nepilna gada vēstīja- iekšdedzes nelikvīdu pircēji ir lohi, bet dd nelikvīdu entuziasti ir vienkārši galīgie/končennijie p-assi.

Tagad tepat (bez padziļināta komentāra,ta kur nu vēl kāda tāda godīgi/attaisnojoši/uzmundrinoša) "piedāvā" šo te dd hlamu par šo te Passakaino summu.Kaut gan tepat,šajā pat vietnē, tika sacīts (un turpina būt/sacīts) pilnīgi galīgi diametrāli pretējais.

Man domāt, ka vispār Jebkura jauna auto pircējs šobrīd ir diegan liela LOHA lomā.Jo dažādo "darboņu" aizkadrā sagatavotā "nākotne" viņam nav zināma.

650 01.10.2020 19:00

Jā.Bet vēl īpašāka ir to vipDalbaēbu Rase, kuri tajā rajonā par kaut ko "atbild".Viņus saīsināt nu nekādi nav iespējams.Ja nu vienīgi tajā caurumā uz tās barjeras kādu no "viņiem" nolikt Ra-kom.com

- tas ir tieši tur, kur kopš gadsimta sākuma drošības sētā ir "plānotais" caurums (viens/no, kam palete bija sapuvusi, pirms 2g tika novākta), kā arī turpat kopš 17tā gada rudens vētras atkarājas žoga drāšupinuma fragments (pland jējā, metru no pretējās puses kreisās malējās joslas brauktuves).(90).(. Mežmalas ielas krustojumā DALBAĒBI nav par uzlikuši zīmi, ka tur IR krustojums (visnotaļ intensīvi izmatots....), kur nu vēl kādu marķējumu uz assfalta.).(90).( ...Pirderassu karaliste, dot.com.plet.hanuj

Lasītākie raksti

Jaunie raksti