iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 05.03.2020 0:30

Šitas ir, jā, man domāt CSN jauninājumu vietā laiks pieņemt stingrākus Kastrācijas noteikumus.Izrādās tad TĀPEC mūs' skaistā Tēvzeme ieņem pasaulscēļu/qualitātes rankā to God/pilno 96-to silto vietiņu.

www.theglobaleconomy.com/rankings/roads_quality/

Kā 96-jā rāvām 96-grādīgo Rojāl,tā arī šodien visi pirksti tajā pat dsā...vien Tunisiju un Rašiju par pāris vietām gan esam apsipuši.

650 05.03.2020 0:09

Tas vispatīkamākais komponents šeit ir ilūzija, ka brēcot par to vai citu aizliegumu, indivīdam uz mirkli tiek iedota iespēja izrādīt savu (loha) varu pār citiem indivīdiem (lohiem).Daudziem tas kļuvis par ikdienas nepieciešamību.Lai Lohs nebrēktu sejā Kungiem un Amatpersonām, priekš tam tīšām tiek radīti apstākļi- viņam tiek dota iespēja izkauties ar pārējiem Lohiem.

Nafigam oktobrī zīmēt to CHRu- ja apradžojušies nelieši līdz aprillim tāpat to nokasīs.Iepirkām 5 vilcienus sāls- tātad to vajg kaisīt pie +7, citādi ko ta pirks nākamgad.Jo sāls taču CHRu nebojā,glūžī otrādi, pavasarī iztīrīsim sev plaušas, kamēr maija lietus daudzmaz to šmuci "apgūs".

Skaidrs, ka satiksmes drošības,braukšanas iemaņu un ceļa kvalitātes jomā itin nekā cita nav, ko aizliegt vai uzlabot.Ja nu vienīgi pi$šanos varētu ierobežot- citādi vairojas neba jau tā labākā pislsoņu daļa.

Varētu gausties par skaņu vai par savu degradēto tēlu dažādu "lohspecu" acīs, bet nu šitas te demagoģijas vilnis liecina vienīgi par to, ka daudzi gudrinieki tādu īsteni slidenu ceļu vispār nav redzējuši.Viņiem (šoziem) paveicās.

Jo pilnvērtīgi slidens ir nevis kad jūrmalas un/vai jelgavas lohi przdami svīzdami velk pa horizontālu ledu tumsā un cits citam dsā uz/no darbu, bet gan kad kkur tur 2h attālumā no mājām spied to pedāli ar aizturētu elpu un septīto prātu, lai salāgotu ceļa šķērsslīpumu ar savu paša ātrumu.Uz 25 nevar, slīdēsi nost,bet uz 36 iespējams aizbrauksi taisni.Ja nu kas, sēdēsi ar slapju drirsu tajā svešajā 2m grāvī ļoti ilgi un varēsi zīlēt, kas (un kad) pie tevis ātrāk atbrauks,-traktors,kaisītājs,vietējā kolohhoza proktekologs vai/varbūt personīgi pats gudhujār riepu pārstāvis no pļavnieku xxl mahimas..Šito vajag vismaz pārisreiz izdzīvot,vislabāk ka kādā Z-svētku vai J-gada vai marta L-dienu pievakarē.

650 04.03.2020 19:15

Bet es zinu tādus (vairākus..), kuri pagājušajājājā gadusimtenī pulksten septiņos vakarā samērā inensīvas kustības laikā pa zilā ledū noblietētu un izkusušā sālsūdenī spīdošu j-šosejas trešo rindu mēdza atvilkt uz 200.Jo ātrāk tie hlami toreiz negāja...Tolaik apgrūtinātas braukšanas apstākļos bija tautā izveidojies tāds paradums,ka tad labāk to joslu nelietot (vai vismaz nemaisīt tiem, kuri to lieto).

Ar radžotām riepām nobraukāju principiāli pusi no savas autovadītāja biogrāfijas,līdz EU iestāšanās gadam.Pa visu laiku laikam 1 komplekts gadījās, ka pirmajā nedēļā uz asfalta mēdza drusku paslīdēt.Bet reāli slidenos apstākļos un daudzmaz pieklājīgos ātrumos runāt radzēm par sliktu var tikai vai nu ieinteresēti demagogi, vai nu galīgie profāni.Pārpratumā pie noslidināta krustojuma var iekļūt arī vienīgo reizi gadā turpat pilsētas centrā.Un pārgudarajam savu rīcību smalki izplānojušajam Loham var sagadīties izbraukt tieši tajā dienā vai laikā, kad viņš lapbrāt gribētu nebraukt.

Sen ir iztestēts un izsecināts, ka tieši radžotās riepas dēl sava daudzmaz saturīgā gumijas sastāva uz plika asfalta mēdz uzvesties labāk, nekā viena otra neradžota.Itin īpaši uz Slapja.Nevaig varbūt pirkt mahimas suudus va izmantot vietējo radžošanas ķeneru lohpakalpojumus ar rezultātā sanākušu pusotra mm metāla izbīdījumu.

Vajadzētu tomer atturēties visur uzsvērt kādu Savu to vienīgo ūberpareizo pārcilvēcisko megagudrību un pie katras mazākās izdevības izrādīt tieksmi kko uztiept un noteikt citiem.

650 01.03.2020 23:28

Nu jā, bet zin kā,visdrīzāk tāds normālā vecumā un saprātā esošs lietotājs negribēs to mašīnu bojāt principa pēc.Uz ceļa raustīties ka esi nelegāls un uz TA ņemt nost arī būtu necienīgs variants.Taisnība gan,ka tas c6 ir jau iekļuvis tādā nedārgo/zināmo "ejošo" auto kategorijā.Ja pa to slaveno cenu 6-7k eur viņš šodien ir labā stāvoklī, tas bampera krāsojums un caurumojums varētu būt mazāk būtisks.Kamēr kādam 2-3x dāgākam c7 vai f11 potenciālais nopircējs katru puteklīti būs gatavs uzskaitīt un vel "pieprasīs" pierādīt 120k noskrējienu.

650 01.03.2020 23:03

Tur taču vēsturiski ir izveidojies ka matīsnieki uz/centru normāli brauc pa 2 joslām.Oficiāla dalījuma tur (drošvien Apzināti) nav, jo brauktuve pārāk šaura.Ja tā kreisā Lohu rinda sastājas pārāk gara un izvietojas ne-max tuvu viduslīnijai, tad labās joslas kārotājs automātiski sāk izskatīties par Līdēju.Es labāk nostātos visam pa Vidu- hern jūs man kāds vispār kur aizbrauktu ;P

650 01.03.2020 22:42

Jātaceras, ka tam c6 FL "uzlabotajam" variantam panākt to iekšējo 21W permanentu spīdēšanu varēja tikai ar kolhozu un pārprogrammēšanu.Tur vispār defaultā tas suuds figzin kam bija domāts, tipa īslaicīgai uzmirkšķināšanai.

Galvenais c6 trūkums ir no nespodra skārda izgatavoti reflektori.Kā jau pirms padsmit g apspriedām- tas ir Hellas lohu "rūpes" par "vienmērīgāku" gaismas pleķi uz asfalta.C7 reflektoru viņi gan uzlaboja un keramizēja- abet pieļāva acīmredzamu fufeli luktura stikla līmējumā un izturībā. Rezultātā tūkstošiem c7 radās luktura hermētiskuma un ventilācijas problēmas mitrā laikā jau kopš paša garantijas perioda.Kapotu ciet taisot ja kāds pa kolhoznieka pieradumam pārreiz tā stiprāk uzsitīs- tam stiklam vispār pzc ir garantēts..

PS- ! - tam 5 vai 10g vecajam ne audi ne bwm ne mb neviens pie pilla prāta esošs lietotājs neurbs bamperī cohumus un nevilks liekus kolhoznieka vadus- jo piem c7 gadījumā pr. bamperis ar visām savām zarnām maksā krietnus 4k eur...Tur pat praktiski no tehniskā viedokļa tos papildlukturus ir grūti piedricelēt, ta kur nu vēl pienācīgi nostiprināt pret vibrāciju un pareizi/elektroniski pieslēgt.Kurš to šādi izurōdēto mašīnu pēc tam pirks...

650 01.03.2020 22:24

Tas faktors, ka xenona spuldze "zaudē" savu gaismasspēju, tas NAV tas noteicošais iemesls, kapc visiem shitiem jau 4-5g vecuma audi un bwm un mb nav gaismas.Gaismas trūkumu galvenokārt nosaka no ārpuses nesaredzamaias luktura "iekšu" stāvoklis.Pat ārējā stikla stāvoklim līdz zināmai robežai ir mazāka loma.Xenona spuldze savu gaismas atdevi teorētiski sāk zaudēt jau tikko pirmoreiz ieslēgta.Un ļooti reti ir, ka kāds tas xenona lietotājs būtu mainījis spuldzi vienkārši tāpat aiz ziņkāres.Es nevienu tādu (izņemot vienīgi pats sevi) nekad neesmu saticis.

Man šobrīd ir lukturi praktiski bez lietojuma pazīmēm un ar jaunākajām nb laser spuldzēm, bet ar visu to var atrast kur piejaaties.Pat relatīvi neseniem audi gaismas risinājumiem (led gaismas iekaitot) diemžēl nav miglaslukturu kā tādu un tiem nav idejiski izvērsta tuvo gaismu spīdēšana uz sāniem. Par to atbild ar gps saistīts vadības bloks un speciāla samērā efektīva sānu gaismas spuldze, bet diemžēl viņa nedarbojas uz taisna ceļa lauka vidū.

650 01.03.2020 20:33

Elektrisks skaņas izplatītājs drošivien ir par kārtu labāks par pasīvo svilpotāju.Kaut vai ja vienu gadījumu tas atvaira, ir ok.Nav ok, ka nav garantijas.Reiz man bij par dārgu naudu iegūts suņu ultraskaņas biedētājs.Visi aiz sētām esošie bēga no tā pa gabalu.Bet labi, ka vienureiz svešā pagalmā iekļuvis,to 1mo patiesi/dusmīgo paspēju atvairīt uz agrāk iegūto iemaņu pamata.Pēc kā to suudu nometu plauktā ,pat nezinu kur viņš man palika.

Tas jau ir "labāks" precedents, ja kāds spēj saskatīt arī pļavā vai aiz/grāvja notiekošo.Diemžēl,tādu spējīgo nav pārāk daudz.Lielākā braucēju daļa ir tieši Lohi.Jo viņiem NAV ikdienā stāstīts un mācīts.Viņi nezin- kurp skatīties, KO īsti censties saskatīt un kā vispār UZVESTIES brauciena laikā. Resnvēderainie nopelniem bagātie tie mūsu daudzskaitlīgie drošības-assi viņiem to nav atgādinājuši ikdienā.Varbūt ja vienīgi par Naudu viņi kko tādu alkatīgi/personīgu no sevis varētu izspiest.

Visā pasaulē gadu desmitiem ilgi tiek pētīts un tirzāts, bet tā arī NAV atrasts cita/labāka efektīvāka izdzīvošanas paņēmiena, kā vadītāja paša personība, viņa uzvedība un viņa ieradumi brauciena laikā.Komplektā ar labām gaismām un pareizām to lietošanas iemaņām.Ieraugi šķērsli- 1kārt ir jāmāk bremzēt! Šim instinktam ir jābūt atstrādātam.Nav ko tur plātīties ar kkādām tur reakcijas un ap/stūrēšanas assu iemaņām.

Ja vadītājs pretendē uz ātru un/vai drošu pārvietošanos, viņam nedrīkstētu būt itin nekādi uzmanību novērsoši paradumi.Ar visu savu būtību ir jābūt iekšā pašā braukšanas procesā.Blakussēdētājam (protms,ja arī tas nav Lohs...) tumsā ir jābūt par apkārtnes vērotāju un par palīgu vadītājam- nevis ka par tukšu drirsēju un uzmanības novērsēju.Skaļa mūzika, viedierīču lietošana- jo apgrūtinošāki braukšanas apstākļi, jo lielāks noziegums ar šiem te suudiem nodarboties.Runāt pa telefonu- tas nav tikdaudz atkarīgs, vai to suudu turēt rokā, vai zem dibena, vai vispār uzlikt ausis un brauciena laikā klausīties lohmūziku.Galvenais ir savu smadzeņu notrulināšana un attālināšana no braukšanas procesa.Nevar būt pilnvērtīgs braucējs, ja viņš, pa telefonu runādams, brauciena laikā risina kādu problēmu.

650 01.03.2020 19:21

Maz ievēroti mežazvēri, braucot "gabalus pa šosejām" ??? No kurienes tāds apgalvojums? Kurā diez "rajonā" tas ir reāli novērots?

iespējams, ja braukt tikai ar gabarītiem un skatīties telefonā vai radioaparātā, tad vairumā gadījumu nekādu problēmu nebūs vispār un principā.

650 01.03.2020 15:46

Es personīgi šo te x-suudu lietoju uz visiem saviem auto kopš 2000šā gada,tieši oem variantā,bet nudien neesmu novērojis nolietojuma sakarību ar "mirkšķināšanu" no izslēgta stāvokļa.DRL kā tāds ne visiem vecāka gadagājuma auto bija/ir.Nopērkot lietotu auto, nav jēgas diskutēt par iepriekšējā(-jo) īpašnieku sajēgu kaut kādos tur lietošanas un uzturēšanas jēdzienos.Sekas jānovērš būs vien pašam.Vislielākajā vairumā gadījumu "noguris" ir nevis pats xenons, bet gan viņa "optiskais ierāmējums"- netīrs,apsūbējis, aizsvīdis un/vai daudzos gadījumos pat iekšpusē sakusis un sen pazaudējis savu formu un pārklājumu.

Lai diskutētu par miglas lukturu "jēgu", iesaku 1kārt kā "stage1" izspiest no sevis tos nieka 40eur un sadūšoties uzlikt sev viņus JAUNUS.Un pēc tam jau pie veiksmes tos salīdzināt ar kvalitatīvu "papildus pielikto" miglinieku stara konfigurāciju un gaismasspēju.Ar labiem pieliktajiem migliniekiem var redzēt apgaismotu lauku teju visus 150 metrus uz sāniem.Ja uz j-šosejas ar labiem tālās gaismas papildniekiem tumsā var tālumā labi saskatīt pat 14-15 elektrības stabus, tad ar jebkuru (pat jaunu) oem bixenona lukturi vairāk par 7-8-9 neizspiedīsi.Pie kam, šī gaisma nav pienācīgi fokusēta un telpā orientēta- tā spīd pa visurieni un neizceļ tieši to, ko braucējam visvairāk "vajadzētu" redzēt.

650 29.02.2020 23:00

Šoziem vēlā tumsā nupat jau gandrīz vai katru brauciena reizi stirnas var redzēt Jūrmalas šosejas malā,virzienā no/rīgas.Fig zin ko viņas tur kaut ko ēd, bet akurāt uz pašas brauktuves (pagaidām) nelien.Dienā reiz lauka vidū ganījās krietns padsmit/galvu bars, starp šoseju un dzelzceļu.Viņas šobrīd ir (un būs!) itin visur, pat tur, kur nekad agrāk nav redzētas.Maijā/jūnijā šogad sagaidāms ir riktīgs ceļagaļas periods.

Wāzes izstrādātājiem būtu sen bijis jāievieš dzīvnieku brīdinājuma simbols un braucējiem būtu jācenšas citam citu brīdināt.

Viens no visefektīvākajiem un simtureiz pārbaudītākajiem "līdzekļiem" ir tieši laba apgaismojuma esamība mašīnai.Šodien lielākajai daļai lietotu auto pēc 5g gaismas nav vispār kā tādas, itin jo īpaši tiem, kam ir xenons. Un pīenācīgu (kvalitatīvu,pareizu) papildlukturu uzlikšanas iespēja kļuvusi ir tehniski sarežģīta un pati šī ideja novārtā atstāta.

650 29.02.2020 22:13

Labāk būtu uzlikt brilles.

650 26.02.2020 23:11

Tai diskusijai nebūs ne gala, ne rezultāta.Ja kādam ir videoreģistrātors,labāk lai ievieto šeit "savu" kompilāciju- kā konkrēti viņš Pats brauc.Cik pieklājīgs/vērīgs un kā izvairās no visiem tiem naidnieku un papuasu radītajiem pārpratumiem.

650 26.02.2020 18:56

Bet lūk LVLohi "ievēro" to labo rindu tieši Tur, kur viņiem no tās būtu jāizvairās.Jo viņiem tā sistemātiski ir ticis teikts un iedolbīts,ka potenciālais lunis vienmēr ir tieši pretendents uz ieskriešanos/iekļaušanos.Nav mācīts saprast un par citiem domāt, kur nu vēl uztraukties par kādu tur plūsmu.

Šis mums vēl konkrēti izpaudīsies tajā debilajā jaunolaines aplī ar apvedceļu, kad tur drīzvien satiksies nobraucošie mājās steidzošie savus 7km papļūtījušie M-ciema apbraucēji ar jūrmalas virzienu kārojošajiem uzbraucējiem no jelgavas virziena.Pastāvošā kārtība jau tika ar dronu nofilmēta- viss notiek pēc LV kanoniem,tā ka atliek tik "gaidīt"...

650 26.02.2020 14:43

Šis skaidrs, ka jebkura kontroles sistēma izceļ lohus un nesapratējus.Viens tur kko "sporto",lai apčakarētu un ieturētu max/nesodāmo, bet cits ir pārmiizis jēgu un raisa haosu.Viņš vnk neorientējas ne telpā, ne laikā un ne jēdzienos.

Pirmais tas vienkāršākais un praktiskā ziņā "noderīgais" te būtu tieši ciparveida spidometrs,apvienojumā ar zināšanu, cik tam konkrētajam auto +/- reāli viņš rāda.

Tagad taču ir pat tādi ne īpaši dārgi vispārzināmi un plaši pieejami videoreģistrātori,kuri uzrāda gan ātrumu, gan fotoradarus, gan vel arī v/vid zonas ar visu to konkrēto ātrumu.Plus vēl distanci līdz priekšābraucējam un joslu līnijas ir spējīgi piefiksēt.Nekādas maģijas, viss skaidrs un saprotams.Katrs tagad varētu jebkuru savu/nesavu un kaut vai visvecākā modeļa auto pienācīgi aprīkot, bet acīmredzot lielākajai daļai tā Loha loma ir ierastāka.

650 26.02.2020 13:39

Manuprāt tādam normālam un ar pareizo galvu domājošam braucējam tas Tuftors diezin vai sagādās kādas lielas raizes.Vel neba jau kurš katrs spēs to 130/vid noturēt kā tādu, plus ir arī kāda 5% tolerance.Mūsu LV ekskursantam ir krietni lielākas iespējas tur uzrauties uz sodu no neprognozējama pārvietojamā radara vai tapt nofilmētam par iebraukšanu limitētā trafika ZTL zonā.Tas ir gluži kā tāds viņu nacionālais business.

Vēl būt rekomendējams "saprast", ka drusku gan atšķiras tie "nerakstītie" likumi uz 2joslu un 6joslu autostrādes.Un jo īpaši attiecībā uz fūru uzvedības paradumiem.Kādiem lēnāk/gribošajiem vieglajiem arī būtu jāizturas atbildīgāk pret savu orientāciju telpā un laikā.Tas pats gan būtu jāievēro uz līdzīga vairākjoslu ceļa Polijā vai jebkur citur.

650 26.02.2020 13:09

Sajūti Atšķirību! Tas, ko Tu te "pa sētas durvīm zem galda" stāsti, ka "pie mums", un tas, ko oficiālos plašsziņas līdzekļos gaišā dienas laikā regulāri raksta "pie viņiem".Kā/ko un cik būtiski atšķirīgi popularizējam un demagoģējam.

Tas, ko es te vakar ievietoju un par ko kāds apbižotais nezkāpēc salika mīnusus - tas ir nevis ka "es kreņķējos", bet gan 1:1 copy/paste no Lietuvas lielākā plašsaziņas līdzekļa.Es varu saderēt uz dajebko, ka 99% šīs te tēmas dalībinieku (mani pašu ieskaitot!) līdz vakardienas vakaram šo sensaci(o)nālo informāciju nezināja.

Vadošie un valdošie un šķidru pļūtošie LV demagogi un likumības uzraugi varētu krietni pamācīties uzvesties gan no Lietuvas cp, gan no viņu cssd/Regitras.

650 26.02.2020 12:41

Es neteicu, aka TEV ir nepieciešams kaut/kas.Es teicu, ka DAUDZIEM TIEM, kuri tur pa savu dzīvi ir nokļuvuši varbūt pāris reižu un kuri nespēj normāli pabraukt un saprast ne tur ne te.Es konkrēti teicu no SAVAS "pidredzes"- par ko esmu PATS pārliecinājies, nejauši nokļūstot kādā blakussēdētāja vai vienkārša līdzbraucēja postenī.Reāla Problēma, un viņa reāli IR ! Ja normāls vadītājs uz 500km pieļauj teiksim 5-6 tehniskas kļūdas (bez kurām neiztiek NEVIENS!), tad tāds viens otrs tas ierindas LV braucējs itin mierīgi šo rezultātu pārspēj pat 10 un 20mit kārtīgi.

Tutors itālijā ir herviņzin cik padsmit gadus.Cita lieta, ka ir izpletusies plašumā pati tā teritorija, kurā tas tur ir un cēlušies sodi.Itālis ir bailīgs pēc būtības,un, tieši tāpat kā vid/stat lv-ietis, pa lielam maz saprot, no kā tad īsti viņam jābaidās.Haotiska braukšana- tas ir līdzīgi kā pie LV fotoradara.Viens ,jēgu pārmiizis,velkas visu ceļu, cits piebremzē 70 metrus pirms tā suuda- jo saprot kā tas suuds strādā.Vietējais itālis ar jebkuru vecu hlamu savā ikdienas teritorijā appsipīs jebkuru ārzemnieku, tieši tāpat kā tas Polis, kurš pus5cos no rīta ar savu sprinteri vai kabluku pilnā pedālī aizvelk pa tumsu tev nafig garām uz saviem ierastajiem 170.

Ekobraucēji drošvien tie ir tie paši austrumoiropas pirdorasi un visādi čigāni,kuri iebrukuši no otras puses.Pus-ukraina ir beidzamjos dažos gados noemigrējusi uz turieni, un neba jau tie labākie eksemplāri.Morāle un vērtības ir degradējušās, bet paši tie mīkstie/glumie "saimnieki" joprojam turpina izrādīt toleranci un viesmīlību.Ja mēs runājam ar itāliju, tad tur jau gadus desmit ķīniešu un dažādu nigeru uz ielas gaisā dienas laikā ir saskaitāms vairāk, nekā pašu itāļu.

650 25.02.2020 23:20

No -15 uzreiz uz +20, vai kā? Viņš brauc kā visi/LVijā, pa labo rind,abet no katras iebrauktuves viņam kāds lien sānos.Viņam tak 1mā roka uz visu,viņš Galvenais,bet tur neviens tas maita nestājas.Tās iebrauktuves ir kādas 20gab/100km...

Viņš brauc pa kreizo rindu.Neko nepārkāpj.Bet no vidējās tie svimpji mauc vislaik viņam sānos...Ielien vidējā,ok, bet tikko taisās vienu apsteigt- te viņam tagad jau tie pa kreiso joslu maucošie tēmē jau otros sānos...Kāds ir tas ilgtermiņa veiksmes procents,un/vai cik ātri ir jāpierod? Kas ir tas primārais- pierast vai saprast?

650 25.02.2020 22:13

Regitra direktora vietnieks Saulius Šumins: “Lietuvā, nokārtojot praktisko braukšanas pārbaudi Regitrā,ja braukšana bez iemesla ir pārāk lēna, proti, 15 km/h lēnāk, nekā atļauts,tas tiek uzskatīts par kritisku kļūdu, kas neļauj nokārtot eksāmenu.Tādējādi, ja students kārto Regitra eksāmenu Viļņas Rietumu apvedceļā, kur maksimālais atļautais ātrums ir 90 km/h, tiek reģistrēta kritiska kļūda, ja students brauc ar ātrumu mazāk nekā 75 km/h. Tā paša iemesla dēļ kā Somijā - satiksmes traucējumu dēļ."....

Somijā gan izskatās, ka tikai ir plānots un ka tiek sagatavota augsne- no kāda 1.jūnija stādīšot arī elektroniskas mirgojošas zīmes, kuras brīdināšot tos aizmigušos.

Jautājums- KUR un KĀ tas "mūsējais" braucējs iegūs šo te visai noderīgo pieredzi.Kurš tagad vispārējās demagoģijas un melu gaisotnē viņam ieskaidros un norādīs uz vismaz kaut/kādu vajdzību kaut ko tādu "iemācīties".Ja gadiem ilgi viņam ticis viņa galvā ar trulu pr-metu cieti iedolbīts, ka viņam ir tiesības uz jebkādām savas personības izpausmēm tieši uz lēno pusi.

650 25.02.2020 21:24

Izrādās,ka Lietuvā ir lietošanai atļauti radardetektori...Vēl izrādās, ka (c)Somija, kas pazīstama ar precīzu ātruma kontroli, uzliek jaunus sodus tiem, kas brauc pārāk lēni.Somijas portāls Verkkouutiset paziņo par jauninājumu. Somijā īpašās vietās tiek uzstādītas zīmes, kas ierobežo minimālo... Par to vietnē Twitter ziņoja Ceļu policijas Satiksmes drošības nodaļas priekšniece Denīze Pasttersteina...Izrādās, ka šīs inovācijas mērķis ir apkarot autobraucējus, kuri brauc pārāk lēni un traucē satiksmi. Dažās transporta artērijās šādas automašīnas traucē satiksmi un rada ārkārtas situācijas...(/c)

2020. gada 23. februāris 8:00

Skaitykite daugiau: www.15min.lt/gazas/naujiena/gatve/netiketa-nauji-suomiski-greicio-matuokliai-fiksuos-vaziuojancius-per-letai-automobilius-221-1280234?

650 25.02.2020 19:59

Ārpusē vērojot, es parasti priecājos tieši par braucēju savstarpējām attiecībām.Īpaši par nemitīgo sadarbību pie joslu maiņas šosejas ātrumos un par pareizu rīcību, ja notiek iekļaušanās no kādas piebrauktuves.Tas ir sen zināms, ka pat tādam vidēji/labam LV braucējam šos elementus katrā braucienā nākas krietni atsvaidzināt.Ir labi, ja viņš reaģē uz draudzīgu ieteikumu, bet ir gadījies arī, ka uzvedas tīri po-latviski un par to tad ir klaji jāaizrāda.Jo ne jau visi ir pieraduši braukt labā omā un "mācīties" no apkārtējiem labajiem piemēriem.

650 24.02.2020 17:47

Spīdošo stabiņu nepieciešamība mums netika pieminēta līdz pat 2019tā gada rudenim.Kad (pēkšņi,tomēr..) izrādījās, ka tie spēlē neaizvietojamu lomu ceļa profila izzināšanā un redzamības/orientācijas uzlabošanai tumsā.Lielākā daļa šķērsvirziena ceļu ar tiem nebija aprīkoti teju visus 3 neatkarības gadu desmitus.Nekāda pamata uztraukumam,- brauc lēnāk, nebrauc vispār,utttt.

650 22.02.2020 16:50

Zirgi pilsētā izzuda drīzāk kā "novecojusi tehnoloģija", kļūstot lēna un problemātiska drošībā un neērta uzturēšanā.Izskaust viņus tikai uz demagoģijas rēķina, norādot vien uz piekakāto brauktuvi, būtu bijis pagrūti.Līdzīgi kā tagad, kad nav iespējams iznīdēt kūpošos motorus.Dabas sargiem atliek vien sagaidīt viņu dabisko nāvi un tad fiksi pierakstīt sev visus iespējamos nopelnus.

No zirgu driršanas uz ielas vismaz barojās un vairojās zvirbuļi- kurus tagad drīz nāksies iecelt srakanajā grāmatā un Lohiem nāksies piemaksāt par šīs sugas saglābšanu..

650 21.02.2020 21:26

Tas ir utoPisks 30g vecs paņēmiens.Šodienas prikurori to aizstāj ar pantiem un punktiem.Savas Tiesības pieprasa ikkatrs.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti