iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 02.12.2019 19:45

Vnk pašlaik nav piemērots brīdis jazz-a tirgošanai.Pašlaik pērk vai nu kādus "ziemas" auto,vai arī skraida pa saloniem- lai gada beigās izceltu megaatlaidi kādam kārtējam apdalītam jaunam,kam citādi visu gadu neviens pat virsū neskatījās.. Pienāks pavasaris,realitātes iedvesmots nolaidīs pāris k un gan jau beigās viņam tas jazzs aizies.

650 02.12.2019 19:33

Tieši tajatas d4d dīzeļi ir beidzamajā laikā daudzi novēroti braucam smagi kūpošā avārijas stāvoklī.

650 02.12.2019 19:29

Nē, ko nu tur "informēts",man tak pilnīg pie d.Tas c6, ar kuru es kādreiz 100k nobraucu, joprojām 7 gadus pa Lv brauc un pat netiek izlaists ārpus tuvāko paziņu loka.

Spriegotāju problēma izmaksās no 1200e un sprauslas ap 300e/gab.Bet tas nav gluži kā uzturēšanas izmaksas,drīzāk jau cīņa ar nojātiem motoriem.Un ne visiem lietotājiem nāksies ar to saskarties.Uzturēšanas izmaksas ir,kad "atļauties" liekus 7santīmus par pro degvielu un laicīga apkopju veikšana.C6 gadījumā tas motors "kūp" tikai tad, ja viņam tiešām ir sprauslu defekts, vai ja viņš ir čipots un ar izrūnītu Dpf.Citos gadījumos tas nekūp un visi tie tur "masveida novērojumi" ir pilnīgs fufelis.Ja kāds ir agresīvi noskaņots un visu jau iepriekš zin, ta tur nav vērts smalkāk klāstīt.Lai pērk 2litru un tad lai maina visu motoru kopumā.

Skaidrs, ka šādas te klases "interesentiem",kuri padomu meklē vispārējas ievirzes forumos, nekas cits nespīd, kā vien mainīt tās ķēdes un bezgalīgi jaaties ar tam sprauslām un Dpfiem.Jo tie ir tie pirmie kandidāti, kuriem kaut/kas nekavējoties tiks iesmērēts un kuri tiks apjāti jau pašā šīs idejas pirmsākumā.Dies pasarg, ja šajos laikos izskatīt kaut kādu pa LV pabrauktu to hlamu.

650 01.12.2019 23:20

reku viens spekulants kaartīgi iztīrijis, smyka mašīna... www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/c320/celpp.html

650 01.12.2019 23:17

Jā, ir droši,e-nānistu sapnis..Bet ja tev runa pa audi, tad paskatījos intereses pēc par b7/8, bet īsti tur neko tādu grābjamu dmž neredzu.Ir tikai kādi 2gab normāli benzīnnieki tfsi 211zs, viens 10/11gada a4allroads otrs parastais a4avants.Tos suudus, kas ir 2,litru tdi es neņemtu. Drīzāk tad meklēt to a4 ar 3,0 vai vismaz 2,7, kas ir "zināmi" motori ar normālām kārbām un pie laba stāvokļa cerīgi uz kaut kādu laiku.Neko daudz pat neatkarīgi no esošā noskrējiena.

Drīzāk tad vēl ja beidzamo gadu 10-11 c6q pa kādi 9-10k, allroadu ieskaitot.Jo,lai arī lielāks,tas tomēr pie laba stāvokļa kosmosu neprasīs un tuvākajos gados vairs neko daudz cenā nekritīs.Remontā zināms un prasts.Zīmīgi, ka beidzamajos 3-4g viņš knapi pa pāris k ir cenā nokritis,vecais 05-08g modelis pat ne tik (protams, ja saglabāts reāli labā stāvoklī)..

650 01.12.2019 23:00

Varēji jau no saviem ikdienišķajiem piedāvājumiem vienureiz atturēties.Mašīna bez motora, bez prieka un bez perspektīvas kādreiz to tālāk pārdot.Draņķis,mopēds, prasts skumīgs pakaļas pārvietošanas līdzeklis.

650 01.12.2019 22:23

Tāpēc NEvajag iesaistīties ar tādiem 2.0tdi.Tiem gan pie attiecīga noskrējiena vairs motors nekāds, gan parasti arī komplektā automāta kārba ir šaubīga.Citiem vārdiem sakot, ne tu ne tavs remontētājs nezinājāt, kur un uz ko šam motoram būtu jāskatās.Ir specifiskas detaļas, kuras pie attiecīga noskrējiena vnk jāmaina piespiedu kārtā,ja negrib loteriju.

650 01.12.2019 0:35

Šajos laikos vairs reti kurš tev vairs tā ies publiski stāstīt, ko viņš perina, no kurienes ko un par cik pērk vai ko vispār plāno darīt.Ja kāds šodien tā uzkrītoši runīgs- tad vai nu kārtējā slēptā reklāma, vai kāds cits vēl rafinētāk izrēķināts zemteksts.Reāls "darītājs" vairs neplātās.

650 01.12.2019 0:27

Tev kā "iesācējam" ir maza iespēja nopirkt Labu B7.Ja Tu to jautā šeit, tātad jo lielāka varbūtība,ka tā.Jo b7 kā tāds sākas jau kkur no 04tā gada ar 2keur ar un to noskrējieni tagad ir jau gana nopietni.Cenā ap 7/8k būtu jau drīzāk kāds ap 09g, bet arī ar tādu var iegrābties.

Benzīnu diez vai piedāvājumā kādu labu uzreiz tā atradīsi,bet ar dīzeli un automātisko kārbu ir ļoti reāli uzrauties uz "dārgu remontu".Gaisma tiem būs štruntīga jebkurā gadījumā un to patiesais noskrējiens pa lielam vairs nenosakāms.Tieši LV lietots var gadīties nolaists vai sarūsējis.Jo vairāk ir jāizvērtē, ja to kāds tāds runīgs "audizinātājs" tirgo..

Jāskatās drīzāk lai vecāks gads,bet labākā stāvoklī un par dārgākā gala cenu.Ja kāds dod jaunāku gadu par lētu cenu- diezgan ticami būs auzas.

650 30.11.2019 23:43

Kad viņam teica, ka tikšana vaļā no mazlietota auto radīs lielus zaudējumus un ka vienīgais reālais būs to atdot dīlerim un paņemt turpat vietā citu vēl sliktāktu- viņš argumentēja, ka tas viss viņu nekrata un ka Viņš lepni braukšot "8 gadus" vismaz.

Kad tika minēts(ar Garo e),ka bieži vien Jauna auto iegūšana atduras pret iespēju par daudzmaz piegulošu cenu tikt vaļā no esošā- uz to teica, ka 1/2gadīgus jazzus raujot no rokām un to īpašnieki viņos nakšņojot.Lai tik kāds nenopērk..

Pilnīgi loģiski, kam tagad vajag lietotu par gandrīz jauna cenu.Tas līzinga atlikums jau ir aptuveni tas, no kā vispār sākt orientēties.

Ja ar šo saskartos pēc iespējas vairāk tie bravūrīgie jauno mašīnu nopircēji, tad viņi varbūt ar laiku "iemācītos" cienīt tieši otro roku pircējus.Jo tieši tie viņiem sniedz iespēju tikt atkal pie jauna auto.

650 30.11.2019 18:03

Vaig tirgot mūsdienīgi.Iedo e-mobilei,lai ieliek DE pa 11,9.Piesauc EZ,tas lai iztaisa klipu, ieliec jūtupā,f-bukā,i-gramā un iA titullapā.Uzfilmējiet radoši- piem, braucat sezdien pa imantu,veiksmīgi bez kādas sānslīdes izvairaties no izbirušās saldēto zivju kravas.Pēc tam kā pārdomājat, atgriežaties un 1m3 zivju veiksmīgi sakrāmējiet ietilpīgajā Bagažniekā.Atsperēm nenosēžoties, ar pienācīgu paātrinājumu pametat notikumu vietu..Kamēr ejat pec alus, uz imantas tirgu, mašīna tiek aizdzīta.Vēlāk top atrasta kādā 69g vecā sasalušā jaunolaines reģiona garāžā.Par to visās iespējamajās lapās vienlaicīgi izziņo viss vispasaules i-nets, kamēr Cena Aug...

650 26.11.2019 14:03

nu tik no Ķēdes nenoraujies ;p

Es drošivien biju tieši tas "oligarhs", kurš te xc90 pa cssd datiem vajāja un kurš citu kabatās yxpertīzi izveica,izceļot "jauna" auto iegādes iespēju.

650 26.11.2019 13:24

Nožēlojami...

650 26.11.2019 12:47

NormundsK diemžēl nav tā persona,kurš sarunas laikā varētu atļauties bārstīt kaut kādas sirsnīgas vaļības vai izteikt kādu dziļi personisku viedokli.Tas ir sen skaidrs un godīgsakot arī saprotams.Nupat reku tepat blakus rakstā viņš reklamē "lēnāk braukt".

Viņš man neatbild, CIK ILGI Uļman-gavngatves zaļajā sētā "darbojas/dabo-sies" stacionāri izlauztais fragments ar tajā šķirbā novietoto inženiertehnisko veidojumu no 3gab europaletēm.Tas nav Viņa Tēma...

Tās Paletes jau tur pa PADSMIT gadiem ir kļuvušas nenosakāmā krāsā un pussapuvušā stāvoklī, bet VIŅŠ iesaka braukt lēnāk! Es vakarnakt braucu , Speciāli centos novērot, vai tas cohums joprojām tur ir - bet es to Neredzēju! Nevis ka neredzēju, bet,vienlaicīgi tumsu un ceļu vērodams,vnk nespēju ieraudzīt! Es tur 10k reiz esmu braucis, un zinu, ka viņam tur jābūt! Bet neredzēju! Ko gan tur "redz" tas, kurš gar to suudaveidojumu brauc savu 1mo vai tikai 10to reizi? Kurš ja Pēdējo? Tagad pa dienu braukšu- pētīšu Vēlreiz!

650 26.11.2019 12:31

Jazz-a nopircējs noteikti būs Lohs, kurš taps nopircis "cita palietotu divgadīgu hlamu" un kuram nav vietas jauno Auto Topikā.Principā.Jā.

650 25.11.2019 23:51

Vai iA taisās pārcelties uz FB? Reku tak iesākumam ir tie paši pašpietiekami- PTimrots,NKrapsis,OIrbītis,JVanks..Tas pats HŠlegelmilhs māk itin ļoti cienīgi runāt,ja ir par un ar ko.Būtu Labi, ja kāds pateiktu ko sirsnīgu,izņemot ka logu slotas saskaitīt un seju nomazgāt pirms Brauciena.

Cits gan jautājums- kurš tiešām "mums ir" tā Autoritāte, ar kuru te kāds būtu ar mieru tā bez pretenzijām vienkārši parunāties.Citādi būs kā vienmēr, aii, atkal šitais, nu ko ta tas...

"man" būtu visi tie paši jautājumi, uz kuriem (līdz šim) NAV bijis cilvēcīgu atbilžu-

1)ko darīt (vai ne-darīt..), kad/ja tev (kāds) brauc purnā;

2)kā (un Vai..)grozīt stūri, ja pie 80km/h uzrodas šķērslis (ar 16 papildjautājumiem- atkarībā no šim manevram "paredzamās" vietas un brīvās telpas šī veidojuma (varbūtējajai) apbraukšanai...);

3)vai iespēja (tumsā) izvairīties no tumša objekta ir/nav/varbūt atkarīga no vadītāju savstarpējās kultūras un spējas "padomāt par citiem"- +konkrēti, kas (būtu) jādara Pirmajam garāmbraucošajam vadītājam,kurš TO ierauga;

4)kā varēja sagadīties,ka runāšana par ceļastabiņu esamību mums ir reāli iesākusies tikai 2019tā gada ziemā;

4a)kā tā var būt, ka stabiņu un atstarojošo elementu gūzma nupat atjaunotajos ceļaposmos turpat dažus km tālāk uz tā paša ceļa netraucēti mijas ar teju pilnīgu šo te atribūtu neesamību un neatbilstību;

5) ko darīt, ja radušās virtuālas domstarpības ar agresīvu oponentu, kurš kāpj no sevis ārā, skrien klāt,rauj vaļā (tev) durvis un grasās dot pa seju;

6) cik ilgi uz Ulmaņ-gatves starpgadījumiem pārbagātajā J-šosejas sākumposmā tiks saglabātas stacionārās europaletes barjeras pārkāpšanai un KAD tiks stacionāri novietoti atpakaļ (nevis vnk zālespļāvēju iesprausti...) 2gab. PIRMS GADA rudens vētras iespaidā izlauztie zaļās sētas drāšupinuma fragmenti;

7;8;9;uttt....)))

650 20.11.2019 0:14

Jā,šis jau ir par lietu- jo ABIEM pie diagnosta.Par multitroniku pirms gadiem 10 visos audiforumos tika izrunāts,kam vairs jēga to meklēt,ja ne pašam pircējam.Pirms kko pirkt...Tika nezcikreiz teikts- multroniks ir īpaši jūtīgs uz adaptāciju.Tur nezcikreiz bijis,ka tieši tās elektroniskās manipulācijas palīdz.Bet neba jau ielaistai vainai vai kad jau beidzamās 5x tā zampa tur mainīta bez jebkādas priekšrakstu ievērošanas.Kā var pirkt,ka nekādu pierādījumu kārbas apkalpošanai nav.Šķidrums jāmaina ik pa 60kkm,jālej ir stingri paredzētais un noteiktajā kārtībā.Kā tagad to vēsturi attīt- da nekā.Ka figzin,viena vaina aukstam izpaužas,cita atkal uzkarsētam.Viens kko pa fikso tur iegāza,pārdeva.Kamēr tur kko rādīja/muldēja,bij it kā ok.Nopircējs, labu domādams, pec nedeļas atbrauc rīgā,pa tiltu stumdoties uzkarsēja- viss,čau,..maini atkal un meklē kam fiksi nogrūst.

Cilvēces kvēlākais sapnis- radīt bezpakāpju kasti vai vismaz tādu efektu.Cik mēģinājumi bija- visi fufelis.Radīt var,bet jau otrajam lietotājam ir par to jāmaksā.Tapc sen zināms- remontēsi dajebko,gan multi-,gan s-, gan pat tip- troniku.Jo tam visam šodien ir krietns noskrējiens un garāžas apkalpe pa starpu.Vienīgā veca audi "cerība" šodien ir 8pakāpju zf tiptroniks,kurš ir retums un labi ja pus procentam no visa kopskaita.

650 19.11.2019 14:14

Tu runā labāk par Lietu, nevis piesienies pie sarunvalodas burtiem.Tās drisēju sarunas jau ir tikai priekš tam, lai te viens otram krānu pastaipītu, nevis lai reālajam lietotājam problēmas gadījumā kaut ko palīdzētu.Neviens neprasa skaidrojumu ne par cvt būtību, ne par japānu suudiem, nedz par audi politiku- konkrēti cilvēkam šobrīd IR problēma ar multitroniku.Viņš nezin, kas ir jādara ar multironiku- TĀ ir viņa problēma,bet reāla ieteikuma vietā te viņam piedāvājam jūtūbu un dsg/cvt/s-tronic teoriju apgūt. Viņam tas auto nav bijis nedz diagnostikā, nedz tā kārba tur ir bijusi beidzamo 10g laikā elektroniski adaptēta(!!!!), nedz pat kādam zinātājam vispār parādīta. Ne tur zināms kur un kad un kā tas šķidrums ticis mainīts,neko nē.Viņš paņēmis auto un tagad NEZIN, ko ar to darīt.Audi gan "zin",- tapc to draņķi sen jau vairs neražo.

No šejienes tieši "izaug" tie tur tipiskie audi kapeikpsisēji, kuri nejēdz to mašīnu ekspluatēt un pēc tam piepļūta visu pasauli ar viedokļiem un realitātē kad 9no10 tām mašīnām šodien ir ar ielaistiem bojājumiem un šrota vērtībā.

650 18.11.2019 15:37

-šodien nopirkt "citu" šādu kārbu lietojamā stāvoklī cerība ir ļoti maza- jo viņas visas sen jau ir vai nu tollmetsā vai nu šādi te ar jūtupa palīdzību pusremontētā un pusnmojātā stāvoklī.Vienīgā cerība ir vai nu neņemt vispār vai fiksi tikt vaļā- t.i.,atrast Lohu, kurš nav lasījis nevienu ne audiforumu ne pat iA un nav skatījies jūtupu.

Primitīvi pirmatnējais dsg kārbas paveids- kā parasti, kad par "atrāvienu tehnikā" sākumā gādā garantijas remonts un tālāk par to bargi samaksā 2-3šo roku lietotājs.Kamēr šo mašīnu apkalpošana notika daudzmaz autorizētos servisos, vēl bija cerība- bet ne tagad, kad ar viņām brauc jau sesto roku lietotāji un beidzamie trīs no tiem viņu ir uzturējuši caur miskasti.

650 18.11.2019 15:21

Kā tad, ka meklēt.Prottams.Pie viena redzēsim, vai uz šīs tube-dršanas pamata kaut viens no diviem tiem šeit problēmu pieteikušajiem vismaz pieklājības pēc ieliks pāris vārdos atskaiti par "paveikto".

Vai var pašrocīgi saremontēt (jau sajātu) multitroniku (ko nevar dažkārt pat darbnīcā) un/vai var pašrocīgi "novērst" 2.7tdi motora kontrollampas degšanu ar antifrīza pieliešanu un bez datordiagnostikas.

650 17.11.2019 20:33

Jā, lab ka ir vismaz kāds atsevišķs atlicis,ar ko "parunāt".Es varētu saderēt uz 500e,ka tur tam minētajam spirāles gļučītājam piemīt vismaz 2gab no manis aprakstītajām problēmām.Bet visdrīzāk, ka taisnību mēs nekad neuzzināsim.Jo NAV vairs tāda "pieklājības" algoritma- tipa,ja uzdevi jautājumu, tad vēlāk esi tik laipns un proties pastāstīt risinājumu.

Lietota auto turētājam ir jābūt Loham pēc būtības- tas ir izdevīgi Visiem.Visizdevīgāk ir, kad viņš ne to ka nemāk "pats" saremontēt, bet ka viņš globāli nejēdz TO, ko viņam kurā momentā vispār vajadzētu darīt.

650 17.11.2019 20:24

tu tā kā Personīgi Uzrunāts sajuties, vai ko ??

650 17.11.2019 16:10

Tev (varbūt..) ir kaut kas par Tēmu ko pateikt?? Vairāk par 3 vārdiem nesanāca izspiest?

650 17.11.2019 1:24

skaistajājā ekOeuropā viss ir skaisti und mūs tas galīg nesip )?(

650 17.11.2019 1:03

Ne nu protams, kad zūd antifrīza līmenis,vnk pielej un mauc. Nekad nevajg meklēt iemeslu.Tur ne to, ka uz ziemu salona apsildē mēdz kāds Kurmis iemesties, nee.Kur nu vel ja kāda radiātora truba vai cilindra siena, vai pasarg, vel kaut tur kāda Galva vai pats misters ūdenspumPis ko sadomājis pirms gaidāmajiem Svētkiem drusciņ "atpūsties".

Prottams, ka kvēlsveču lampai un avārijas režīmam Noteikti ir vistiešākā saistība tieši ar to nopirkto tosola puslitru.

Nekādā gadījumā tā dzeltenā Lampa nevar būt saistīta nedz ar turbīnas spiedienu, nedz ar tās ģeometriju un tās vispārējo aizdrirstības/utainības stāvokli.Nee.

Arī gaisa padeves niansēm un visādām tur absolūtajām spiedienu sakarībām te nav vietas pat teorētiski nē.Sprauslu stāvoklis un augstspiediena sūknis i nemaz vispār tur pat tuvumā nevar būt.Nē.Jautājums ir tikai/vai Nākamoreiz pirkt puslitru vai visus 0,7..Zaļo vai srakano, tas būtu pofig.

ps,- Nekādā gad, pasarg Visaugstākais, nevajag lieki tērēties uz Datorizētās Diagnostikas Manipulāciju (DDM) un par to vel maksāt kaut kādiem šarlatāniem. Audi ir Ļoooottti Daargs.Jā.

ps2- es ceru multritornika remontkandidāts mums iemetīs ik pa laikam tālāko notikumu norisi.Kā tipa vai Jūtups viņam palīdzēja saremontēt, un uz cik kas nostājās un taa.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti