iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 13.08.2019 18:15

Drošvien dīzelis ar eur5.Visdrīzāk tas bija audi, tu vnk aiz tiem dūmiem nepaspēji objektīvi saskatīt ;p

650 13.08.2019 11:56

Tas diemžēl ir 2015g modelis.Te ir runa par 2019 T-c un par digitālo paneli.Jāsaka gan, ka "šajā" izpildījumā tas izskatās tā diezgan lēti (skat.ap 1:00):

650 13.08.2019 0:56

Nez vai man būtu jēga zināt, ka 86,88c un 13,89V.Pietiek ar aķa uzlādes statusa redzamību un apziņu ka neuzsilušu motoru navaig mocīt.Tāpat no tā eļļas temp rādītāja dižas jēgas nebija.Tas c8 panelis no c7 atšķiras ar fizisko bultiņu neesamību un pašu milzu lcd bildes izmēru- kas reāli izmantojams tikai navigācijai un nakts redzamības attēlošanai.Kura maksā kosmossu un ne visiem ir...Vel viņam ir nvidia videokarte;) Kā arī sveiciens tev no R.Boša- tas kāreiz strādā pie 3D paneļa, rudenī fraknfurtes motoršovā to demostrēs,vari 4x minēt kurš autoražotājs 2020g būs 1mais "kandidāts" uz tā pielietojumu. ;P

Par info parpilnību- reālai braukšanai svarīgāks ir hud displejs stiklā- kas ļoti labi atradina no liekas paneļa vērošanas,kā arī tahometrs un pārnesuma roba un kārbas režīma vizuālā redzamība.

650 13.08.2019 0:05

P idaru skaits pieaug astronomiskā progresijā.Glābiņa nav.

650 12.08.2019 23:34

Personalizācija vienmēr ir noderīga,jo gaumes un vēlmes taču var nesakrist.Te drīzāk stāv tas, ka tie izpildījumi ir stipri dažādi un kvalitātē atšķirīgi.Ekrāns, protams, ka drošivien pat tas prastākais kosmossu maksās, labāk to nezināt.Audi instrumentu panelis un pārējais noformējums vienmēr ir bijis augstvērtīgā vizuālajā līmenī.Pat tas tur vēsturiskais audi ciparnieks izskatās "dārgāk", nekā viens otrs pagājušā vai pat šī gada austrumnieku ražojuma suuds. Nedomāju ka tur būtu iebildumi pret grafikas kvalitāti un rādāmo parametru apjomu arī tajā jaunajā c8 televizorā.Iespējams,kādam nāktos pierast pie info pārpilnības utt.

650 12.08.2019 19:16

Ā, spidometrs ar troses pievadu ir sarežģītāks un precīzāks,ja?

Protams, spēja parādīt lcd ekrānā kustīgu bultiņu neliecina itin nu ne par kādu tehnikas progresu.Gluži kā pirms 20g to "neliecināja" lcd televizori par kosmosa cenu un pirmās mobilās ierīces ar to. Meesli, tāteikt..

Ja tam hlamam ir digitāli kustoša bultiņa- tas ir tikai lojalitāte pret tiem , kuri "nespēj" saprast plikus ciparus.Tur taču praktiski katram tam digitālajam lcd ir iespēja bultas un skalu vietā parādīt plikus ciparus- ja tas lietotājs tā vēlas.Tāpēc jau visi gar to fotoradaru brauc uz -15, ka nespēj noorientēties "sliktajā" pasaulē.

Tad jau t-raka vietā jāpērk t-ojata, jo tur "īstie" kapeiksipēji arī vēl šodien lieto tos pretīgos segmentāros ciparus kā 70to gadu Vef ražojuma elektroniskajos pulksteņos un te tajos augstākredzamajos tehnikas brīnumos.

650 12.08.2019 16:01

Bet Ko darīt tiem dd, kuriem IR strādājošs kvēpufiltrs? Piekrītoši visam māt ar Galu un apmelošanas kampaņā neiesaistīties un nekam neviena vārda neiebilst?

Brīvdienās pa tv redzēju jaunākās krievu autoziņas.Audi esot atzinis, ka 98% jebkad izgatavoto q7 esot ar dd un ka šī tendence tikšot turpināta. Bwm nupat nesen "iedevis" dd vēl gadus 30.Tieši vai stipri aptuveni tas pats ar pilnīgi dajebko citu tamlīdzīgu,x,ML,tuaregs,neatkarīgi no markas.Skoda un Seats reku tos suudus reklamē masveidā,lai tik pērkam.

Bet reku gibrīdKungs iAuto titullapā 10.maijā tiem visiem pasludināja nāvesspriedumu un 0% atlikumu pēc dažiem gadiem.Kam taisnība? Protams, O-kungam.Jo Lohi to izlasīja un pieņēma par pašsaprotamu.Vairāk nekam nav nozīmes,process ir aizgājis. Tas nekas, ka ka tas pats iAuto savu testētāju un apskatnieku personā turpat tālāk turpināja šos nelikvīdus reklamēt un par tiem priecāties, neizsakot itin nevienu komentāru viņu nelaimīgo un apmeloto īpašnieku aizstāvībai.Tā ka ziniet- visi, kuri tagad tērēsies uz dd (un/vai ir Jau iztērējušies)- nopirkts ir nelikvīds ar nulles atlikumu un tālākpārdošanas (lasi- autoparka atjaunošanas) nulles perspektīvu.

ps- man pofig, es vel kādas reizes 60 vienu un to pašu te iepljuutīšu ;p

650 12.08.2019 13:52

Okai, skaidrs, bet drusku "padomāsim" tālāk...Tu (noteikti) kaut kad) gribēsi savu to eur4 hondu nomainīt pret kaut ko jaunāku.Tīri tā, kaut vai dzelžu dēļ.Pieņemsim, ne tu tur esi ko griezis viņai nedz citādi cūkojis.Viss tev strādā, utt.Bet, sakarā ar plaši izvērsto demagoģijas kampaņu- tāpat esi pieskaitāms pie vides cūkotājiem.

Tā Honda, kad tu viņu ņēmi, bija visnotaļ sakarīga auto stausā.Tagad, īpaši beidzamā gada laikā, tā ir teorētiski nozaimota un praktiski padarīta par nelikvīdu.Kādam iAuto biedram tu viņu varēsi pārdot vien tad, kad atlikusī vērtība būs ap 1k eur.Ja tu aiziesi pie uļmang-ves O-kga un prasīsi mainīt pret gibrīdu- arī viņš tev "iedos" labi ja šrota cenu.Viss, nav kur likties, atliek vienīgi tollmettss.Gribi ko jaunu= atdod esošo vai nu lūžņos, vai nu par pusvelti.Lūk šādi te, ar šo te it kā "bezjēgas" driršanu ir (un buus!!) problēmas jebkuram, kas savu esošo dīzeli gribēs mainīt pret kaut/ko jaunāku.Tapc daudzi brauks tālāk kā ir un graizīs un kūpinās un utt.Īstenībā- ieinteresētas personu grupas uzģenerēta problēma,kuru tālāk uztur un pavairo paši muldētāji- pēc būtības Lohi, kuri paši sev rok bedri.

650 12.08.2019 12:36

Tu labak izklāsti- ar kādu nesmirdošu un cik progresīvu dzelzsgabalu tu pats brauc.Tu ar elpceļu problēmas sasirgsi dēļ esošajiem 100% likumīgajiem eur5 un eur6 dīzeļu motoriem?

Tie te pa gabalu saožamie smirdošie pažobeļu garažās uz gāzi pārveidotie suuuudi, kuru īpašnieki aiz kapeiksipšanas nespēj tos uzturēt un apkopt, bet aizkadrā te paši "piedalās" eur5 kritizēšanā un jūsmo par elektrotīkla ieviešanu- vai tie ir tā "tīra nākotne"?

650 11.08.2019 23:17

Leišiem praktiski nospiedoši lielākā autoparka daļa ir dīzeļi.Leišu (reāli cilvēciski tālredzīgās) atbildīgās personas nupat publiski sprieda par to, ka dažādi tie modernie aizliegšanas un atjaunošanas "mēri" nedrīkst radīt lieku sociālo spriedzi un ka pat beidzamā hlama lietotājam viņa īpašumu tā tik vienkārši nedrīkstēs atņemt un cilvēkus iedzīt stresā un bezizejā.Valstij būtu jāplāno un stingri jāpiedomā, kam visupirms palīdzēt un ko atbalstīt un no kura gala sākt. Tam tur 1300 vērtā autohlama īpašniekam i na-uj nevajag, ka par viņa naudu tagad kāds baltezera privātmājas īpašnieks pa ceļam uz liepājas narkofestu iegūs iespēju 3x uzlādēties.

650 11.08.2019 22:52

nnu, Varoņi, tak klājiet vaļā savus "argumentus", kas šeit ne tā? Konkrēti kurš mans apgalvojums ir melīgs?

650 11.08.2019 16:30

Nunja, vecīt, tikai ka ar iedomām kaujos.Nekādas realitātes, vienkārši uzvedos atbilstoši- nu kā jau piedienas garīgi paplānu indivīdu vidē.

Nevaru noliegt- Mani reāli aizvaino tas, ka šeit šajā forumā apzināti un sistemātiski tiek uztaisīts par muļķi un par cilvēces ienaidnieku jebkurš reāls dīzeļmotora braucējs.Jebkurš,tai skaitā tie, kuru auto ir 100% atbilstībā ražotāja sākotnēji noteiktajiem parametriem un iestatījumiem.Jebkurš, kas likumīgi nopircis dīzeļmotoru un labticīgi un godīgi to ekspluatē- bez jebkādas apgraizīšanas un bez ražotāja nesertificētas modificēšanas.

Tā vietā, lai popularizētu šādu godīga lietotāja nostāju,popularizēts tiek fufelis un fufeļa popularizētāji un viņu līdzdziedātāji paši aizkadrā brauc ar izrūnītiem izpūtējiem un ražotāja nesertificētiem degvielas veidiem.Bet tajā pat laikā nodrirš godīgus (likumīgus!) eur5 lietotājus.Liekulība un fufelis šeit ir ieperinājies.

Ja (ja..) dīzeļmotori ir aizliegti- kāpēc tie piedalās iAuto testos un kāpēc iAuto kā "sabiedriski atbildīgs mēdijs" pieļauj, ka dīleri tirgo pretlikumīgus cilvēcei kaitīgus nelikvīdus?

Ja (ja..) benzīnmotori ir pilnīgi nekaitīgi,kāpēc no 2018.g 1.sept ir pasludināta viņu obligāta aprīkošana ar kvēpufiltriem? Par ko melojām visu šo laiku, ka "nevajag"??

Ja gāze ir pilnīgi nekaitīgs un videi draudzīgs produkts- kā varēj gadīties, ka dažādi daudzskaitlīgie LV pažobelēs un zemgrīdes atejās mītošie Sergēji,Nikolāji un Gunaāri ir "gudrāki" par pašu autoražotāju?

Ja valstī (par Tavu Naudu !!) izmanīgi vīreļi pa naktīm velk elektrouzlādes tīklu un valsts gatavojas sponsorēt 40k vērtu elektrokāru iegādi "tīrākai nākotnei"- tad kā ar to visu sadzīvo tas reālais vidēji 13g vecais autoparks un LV Cssd TA noteiktās dūmainības "normas"- kuras netabilst itin NE kādam "Eur-X" un desmitiem reižu pārsniedz veselo saprātu un dūmu redzamības vizuāli saskatāmo faktu?

650 11.08.2019 14:08

Tieši uz to pusi jau te ir- iAuto vietni pārņēmuši demagogi un naida sludinātāji.Paši brauc vai nu ar kādu hlamu vai arī vispār nesaka ar ko, bet mutiski izvērš pilnīgo sūdu.Fano par elektrību, nodrirš godīgus nemodificētu nepārveidotu eur5 lietotājus un sludina visādu citādu tamlīdzīgu fufeli.Es varu iedomāties- kā jūtas tas eur5 īpašnieks, kurš te vēl neseno (iespējams, tādu pat līdzīgu siekalotāju ietekmē) ir piem paņēmis veikalā jaunu eur5dd.Kā viņš tagd jūtas- sataisījies "ilgi&laimīgi to lietot".Būtu man Vara- es par šo driršanu atņemtu visiem tiem drisējiem dajebko, kas kaut par centimetru neatbilst ražotāja noteiktajam un sākotnēji paredzētajam.Viens videi svarīgs komponents nestrādā- pouj, bikses nost, uz šrotu prom.Šis arī savā ziņā izriet no tās "sodīšanas mānijas"- kad vienas ļaužu grupas pretīga nostāja producē kādas citas pretdarbību.

Te pus valsts ar tiem dd brauc- bet viņi nelasa iAuto, tieši tāpat, kā viņu Dīleri- mollers,forums un vēl daži citi lohi, kuri NEvienu vārdu nav "aizlikuši" te par savu to tdi vai hdi likumīgi labticīgo klientu.Tā ka ppi viņiem nākotnē, reku gibrīd-O-kgs no pretējās mājas viņiem gurķi ielicis pamatīgu.Pat trīs vienā- vienu izpūtējā, otru mutē un trešo uz pieres pielīmējis.

Kas attiecas uz šitiem te mīnusotāj- siekalotājiem, kas te visu gadu par kosmosu demagoģē, bet aizkadrā paši ar atejā liktu nesertificētu (nelikumīgu!!!) smirdošu gāzi brauc un ar cauru izpūtēju un visādiem izrūnīti modificētiem eur(-) klases hlamiem- izķert, apturēt, sodīt, konfiscēt.Uz tollmetsu prom,izdot 20eur priekš tramvaja mēnešbiļetes. Sodīt un izģērbt visus, kam kaut mazākā neatbilstība.

650 10.08.2019 3:48

Es tik simto reiz pārliecinos,ka šis forums ir demagoģijas muklājā pagrimis.Te tie tipa entuziasti ir vienkārši kādi pāris pieci uzbudinājušies ikdienas personāži,kuri te paši brauc sazin ar ko un kuriem nav sajēga kaut ko vismaz mēģināt uzklausīt.Ja benzīns ir nekaitīgs,tak uzdzeriet viņu katrā ēdienreizē pie sava bagātīgā galda.Tapc ka viņš nekaitīgs- tieši dēļ tā viņam tagad "arī" tika piespriests kvēpufiltrs. Par ko visi masveidā lidz šim meloja- ka nee,nevajag un utt.Ar ko Lohi tagad drīzvien ar to benzīna eur6d Dpf-u jaasies jau garantijas periodā.Krievi jau to dara,pag,drīz redzēsim arī te.

Lai priecājas tie,kas iepirka pa atlaidi atlikušos vecās paaudzes benzīna smerdeļus bez filtra un tagd lepni bojās atmosfēru turpmākos gadus desmit,stāstot ka viņi ir zaļi un moderni.Lai izbrauc uz tanku paosta to tur my dd suudu pa 1,89 litrā,- pēc kā un vai tas vispār smaržo. To tak tas krāns pa īsu ir izmēģināt.

Tā ka tos atejās un pažobelēs modificētos degvielas veidus un pārprogrammētos hlamus visus rīt pat uz tolmettu piespiedu kārtā, visu konfiscēt nost,kuram te kaut cik kaut vai pati mazākā atkāpe no ražotāja sākotnējā oriģinālā regulējuma.Te sip no panckām ārā lamā normālus eur5 braucējus,kuriem tie motori knapi ar tukšgaitas rpm brauc pa ceļu- bet aizkadrā reku pilna iela ar nolaistu kūpošu komerctransportu un nekādam ne tuvu ne eur0 neatbilstošiem miljons veciem vieglajiem smerdeļiem.

Tie tur japona benzīnsuudi rij to izejvielu 2x vairāk un tie suudamotori tiem zāģē ar divtik augstiem rpm,nekā tam nīstajam 3l dd.Blakus tēmās tepat cilvēki joprojām meklē un pērk nelikvīdus par 1300eur. Tāteikt,par "tišču trista"- atsasi u traktarista ;p

650 08.08.2019 21:55

Bomži,vecīt, tie ir viņi.Tagd ātri satumst- jāiet ārā miskasti piesiet, citādi mazums kas..

650 08.08.2019 16:08

tak ieliec Mīnusu, eku paskat cik te daudz bomžu vienlaicīgi seko, gluži kā pistagramā

650 08.08.2019 15:44

Kas tad nu, vai nemāki izdzēst? Vajadzēt vel iesipt te atsevišku sadaļu par "darba" auto un specnodaļu priakš bomžiem.

650 08.08.2019 14:40

Jaunu auto Toppikā publicitātes attēls tak nevar būt nepatiess.Izskaidrojiet man lūdzu- jelgava-rix posmā 1 h braucot konstanti ar 98km/h mans motors apgriežas 76800 reizes.kameer Fana fods to izdara aš 152000 reiz.Precīzi 1,98 reizes vairāk.Kā šitā var buut??

650 08.08.2019 1:04

Nu ja,paskat ko, šamajam laikam pie tiem 2550 pa visiem galiem pilnīg ta ka attīrīts Ozoons spiežas ārā.Nupat kāreiz pa to jelgavas mokuceļu tā ritīg nobraucu- labāk no rīta uz viņa nelieniet,tur tagd viss Smird ;P

650 07.08.2019 15:31

Jā, un kā tas nākas, ka mēs te 5gab komentētāji trīs dienas nonstopā nosaucam simts parametrus un iemeslus, abet TA normatīvi un pārbaudes paņēmieni ir un paliek tādi kā ir? Par ko tas tirgus gar eur6dt ddmotoru "kaitīgumu" un par valsts sponsorētu pāreju uz elektrību? Tas ir kaa, labi nodrošinātajam un izdomā rafinētajam tam tur elektoentuziastam mēs piemaksāsim 5k, lai viņš var vieglāk pacelt to 40k vērto suudu, abet pamatlohu masa joprojām brauks ar kūpošu eur0 (vai kādu eur vispār ar mīnuszimi)?Iespēju pārbaudīt nav, gaitā met suudus, bet reku luudzu TA normas tam visam atbilst..Ja mums gaitā pedāli grīdā met kaut kādus kvēpus jau ar 0.25, tad nafig pielaide ir 0.70 ? Un ko gaoitā izmet tas vecais lūznis, kuram "pielaide" ir 1,5 vai pat visi 3,0 ?? Mums 13g vid autoparks,puse kūp, riteņi krīt nos, izpūtēji cauri, mašīnas vid cena pāris k eur- bet mēs te sipam eur5 lietotājus, izsmejam eur6dt nupat iepirkušos, pasludinam 0% atlikuma dajebkam nehibrīda, ceļam uzlādes tīlku un dodam atlaidi 0,000xuj procentu elektrobagātniekiem- bet lūk tos masveida 13g/vid hlamus mēs "neredzam". Pareizi- tapc ka viņu ir MIljons, katrs (!) no viņiem maksā ekspl nodokli un KATRS reizi gadā par savu pussimtu eur(!!) paviesojas antenas ielā.Business foršs, ne?

650 07.08.2019 14:59

Tās nianses laikam atkarīgas arī no auto markas.Ar Dpfu aprīkotam auto tāds izmērijums 0,7 liecinātu jau par nopietnu bojājumu.Bezizejas situācija- tiesiskā pamata un iespēju "izmērīt" vai "konstatēt" Dpfa neesamību vienkārši nav.Ja kāds teiktu ka "ir",- cik mums diez ir no TA "izdzīto" par viņa neesamību? Kā šis viss sasaistās ar paskatu uz ielas, ar rūpēm par elpošanu un utt? Vai nav tā, ka tā plaši izvērstā smadzeņsipšana un vainas apziņas radīšana tiek izmantota vienīgi kādas konkrētas personu grupas ekonomiskajās interesēs? Nespeciālisti te var aiz-rīdamies spriest dajebko, bet "specālistu" rīcībā Ir tikai šī te mistiskā P-ielaide.Skaidrojuma nav in nebūs, viss ir ok.

650 07.08.2019 14:19

Cssd TA "standarts" nosaka, ka ar (ar!) Dpf aprīkotiem kopš 2012g ražotiem hlamiem dūmainības koeficients var būt aš līdz pat 0,7 vienībām.

Tajā pat laikā,jebkurš daudzmaz nedebīls garāmgājējs saprot to, ka vairumam tiešām labā stāvoklī esošo auto ar esošu un ok strādājošu Dpfu tas TA izmērītais suuds būs robežās no 0,01 līdz 0,07.Ne tikai ka eur5, tur pat normāls strādājošs eur4 būs tuvu tam.Akurāt 10x mazāks par likumīgo TA "pielaidi"...

Arī ar izgrieztu Dpfu, bet jēdzīgi noregulētiem un ar "ļoti labā" kārtībā esošiem "pārējiem" motora komponentiem tas mērījums var būt turpat vien blakus kā ar ne-pirmā svaiguma "esošu/strādājošu" Dpf-u, kkur ap 0.15-0.25 vienībām.Mašīnai ar izgrieztu Dpfu, bet palietotām sprauslām (un Jau ar acīmredzami melnu izplūdes trubu!) tas būs kkur ap 0.50.Tieši šim te publiski nozākātajam x5 kāreiz tā arī varētu būt.Te vajadzētu "padomāt"- kurš īstenībā ir krietni vainīgs pie šādu "pielaižu" eksistences un KO īsti pārkāpj lietotājs, kurš šajās pielaidēs itin mierīgi iekļaujas.

650 07.08.2019 13:42

Pag, nu shito tak vajadzētu izvērsti papētīt.Ņemam L-definīciju.Tur skaidri sacīts- ka Lohs var būt (var izrādīties..) jebkurš no mums.Kaut arī pašam tā neliekas.Izpiests un galēji izģērbts lohs nevienam nav vajdzīgs.Represijas un maksas ir jāuzliek ar mēru.Tā, lai lohus pieturētu maksātspējīgā un ilgtermiņā slaucamā stāvoklī.

No katras lohu Kategorijas ir jāpaņem tas, ko viņi spēj dot.Vecu apgraizītu "kādreizēji" eur1;2;3 atbilstošo hlamu īpašnieki nespēj "dot" neko citu, kā ekspluatācijas nodokli un (!) samaksu par TA.Savukārt, eur5 īpašniekus vajag sipt pa morāles līniju, liekot viņiem "aizdomāties" un "justies vainīgiem".Tie ir tieši tie, kurus varētu "razkruķīt" uz jauna auto iegādi.Tas eur5 šobrīd kāreiz ir tādā stadijā, kad īpašnieks "bauda" pirms 5-6g veikto pirkumu.Vai "2-roku" īpašnieks veiksmīgi nobraucis savus tos otros 3g u tagd kko tur "domā".Aka mums Fans- kurš 8g jaaj faabiju un ar katru gadu jo vairāk "attaisno" savu to ilglietotāja izdevīgumu.Tāpēc ir tiem likumīgajiem eur5 lietotājiem jāsasip mozgas,jāsajauc galva, jāsabojā garīgais, jārada viņos nenoteiktības un trauksmes sajūta.Jā.Es, pletj, pa shito tēmu varētu shitā te visu dienu drirst...

650 06.08.2019 23:55

Es gribēt uzzināt, ar cik rpm kāds pa normālu šoseju ar to benzīnu brauc.Man pie 1800rpm ir ātrums ap 150 un pie 2100 tas ir jau 170.Citos "vietējos" režīmos viņš vispār griežas teju tukšgaitā. Pastāv teorija, ka rotējošs mehānisms nodilst atkarībā (vai vismaz sakarībā) ar veikto apgriezienu skaitu savas dzīves laikā.Ja ar to benzīnu visu laiku ir jāzāģē 3-4-5-6rpm- tad ko,viņš ir potenciāli ilgāk "izturīgāks", vai kas tur īsti ir?

650 06.08.2019 18:16

Kā kam piederu- man ir eur5 pilnībā atbilstošs dd auto.Es nekam neko nesmirdinu un nekam neko par sevi nelieku ne pat noprast ne saost.Neko neieviešu un neapgūstu.Man ir 2 godīgas spīdīgas trubas.Pagaidām tas tā ir, bet visu šo laiku man jāklausās ka esu Lohs un ka ļooti traucēju pārējo biedru elpvadiem.Mani te viņi sip kā vien var.

Gibrīddemagogs ieliek rakstu- mans auto jau nākamajā dienā pa brangi 3-4k nokrīt atlikuma cenā.Uz ko šis aizkadrā berzē rokas- jo viņš reku lohiem tirgo lietotos auto aš 600 vienības gadā.Kad es atnākšu un teikšu, reku,Saša, še tev mans eur5, do tu man tagd jauno Gibrīdu- viņš teiks,paklau, nu tu tak zini ka tev nelikvīds, tapc es tev par viņu iedošu nehu..ja.Un tad es vilkšu no turienes ātri nah prom un jau nākamajā dienā man rīgas labākais hakeris ieprogrammēs 900Nm un labākais metinātājs apvārīs abas tās manas trubas cssd lohiem neiedomājamā kvalitātē.Es tad smirdēšu Cssd atļautajā frekvencē,bet, tas tur 0% Gibrīds no manis nesaņems ne centa.Un tas nav individuāli kāds tikai "mans" iedomātais varoņstāsts- tā ir masveidā izplatīta dzīves īstenība.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti