iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 07.07.2019 14:55

Maijbahs esot labs.Tas vidēji garais.

650 06.07.2019 13:32

Loģiski! Teicams skaidrojums tieši no Lietotāja viedokļa.Un priekš apšaubītājiem nestē ir "cits" pumpis,pat divi- viens ar pro-degvielu un otrs ar my-degvielu.

Viens ir, ja tu esi to 200+kkm paņēmis un vēlies tiešām to piesardzīgi saglabāt, bet pavisam cits ir kad tev garantijas auto vai salīdzinoši pajauns.Visa europa brauc ar to 30kkm, cilvēki stāsta ka nupat tagd De daži vispār braucot visus 60 vai 80, lai tikai pofigā izmaksas iejātu.No šejienes jau tās leģendas rodas, kad viens lohs kapeikspsisējs tīšām kko sajāj un pēc tam trīs citi to pa visu pasauli izbazūnē.

650 06.07.2019 13:25

Man nav bmw un man ir pie d, ko sev kurš un ar cik no kuras d ir izvilcis.Tie "uz parāda remontētāji" ir pēc savas būtības tieši tādi paši, kā viņu klienti.Jums vienmēr ir šīs te vienas un tās pašas savstarpējās problēmas.Šāles pie 134kkm var būt beigtas vienīgi Loham.Kurš nopircis problemātisku tieši to bmw specifisko motoru,kuru visdrīzāk tas varēja nopirkt tieši iekš x3 un kuram tamlīdzīga šaize dažkārt notiek un kurš nav zinājis kā to saglabāt veselā stāvoklī.Tie tur tavi kolēģi tie viņu iepriekš "apkalpojušie" pidarmeistari nav viņam to laicīgi paskaidrojuši. Tas atsevišķais izņēmuma gadījums nav jāizceļ te šajā informatīvi-izglītojošā topikā, jo neviens huexperts te nespēs tam noteikt patieso iemeslu.Lai nosauktu kaut ko par lūzni- vispirms vajadzētu savu to savu paša pidarpieredzi izklāstīt- tā bez pakaļējās domas un pašreklāmas, vienkārši cilvēciski informatīvā formā.Ja nebūtu tie daudzie 200kkm nobraukušie klienti, tie pagrīdes tītarmeistariņi pa lielam sen būtu jau apsprāguši.Tieši tāpat kā daži tie visskaļāk kliedzošie lecīgi lepnie jaunu auto pidatirgotāji, kuriem vairs nebūtu kur likt tos vecos suudus,ko viņiem aizkadrā klienti atstāj apmaiņā pret jauno.Drīz viņi pamatīgi apdrirsīsies un paši savus suudus ēdīs, pateicoties sevis pašu alkatībai un dēļ savas tās debilās mutes palaišanas.

650 06.07.2019 12:36

Man pie drirsas ko tu tur esi savā pagrīdes atejā pārskrūvējis.To te neviens nekad nekur nav pierādījis,ka tieši tas longlife intervāls ir pie vainas.Jebkurš no ārzemēm atbraucis 200+ noskrējušais auto ir ar tādu lietots,ja vien tas nav traktors.Tiklīdz vietējie pi dari pie viņa pieķeras,tā ir kirdiks.Bat tur tas brauc un neviens neies derīgu šķidrumu zemē liet un lieki maksāt,ja var no tā izvairīties.Vispirms savu to gudrību te vajadzētu izlikt cilvēkiem lai kko jēdzīgu paskaidrotu,nevis tītaru tēlot un pie vārda piesieties.Jūs tie skrūvētāji pa lielam esat vienkārši neizglītoti lohi un katra daudz maz advancēta reālā lietotāja "pieredze" to jūsu tukšo driršanu vnk podā norauj.Klauni, plet ibio.

650 06.07.2019 2:14

Ko Tu te dirs? Tu esi braucis tos 30k vai esi pētījis uz zoba to filtru pēc tiem 30k? Tas ir pi dariem un kapeikpsisējiem tās mikroskaidas un tas ūdens smadzenēs.Ielej plet normālu degvielu no normāla pumpja un nepērc tos šķidrumus kaut kādā atejā,ilgāk dzīvosi.

650 05.07.2019 16:21

10269

650 05.07.2019 1:21

Viņiem viss iztek jau braucot

(P)s- tās pimpizkās smailu ikonas vienureiz te kāds varbūt beidzot nomainīs??

650 05.07.2019 1:19

Labi ka vel tā,man ja drusku ripojošam auto atver duris bez piespiesta bremžupedāļa, tad uzreiz var ar pieri stiklā dabūt ;p

650 05.07.2019 1:09

Plet,es jau te teicu- ta dsā viņiem tos viņu updatus iebāzt.. zb..

Tur kkāds sviests reku teikts,kalibrācija jāaktivizē un tālākais notiekot gaitā (!??),jabrauc vismaz uz 30 un hvz cik tur tās minūtes..zb,nu kas ta tā tāda pa ujņu...Re: www.volvocars.com/ru/support/topics/ispolzovanie-avtomobilya/poleznaya-informaciya/soobshchenie-ob-oshibke-posle-zameny-shiny

650 04.07.2019 18:59

Tur tam tieši golfam ka tik nebij kkāds īpašs funktieris.Pajautā kādam zinošam, piem remapam.Tikai ne kkādam ķenerim tur uzticēt grābstīties.Attiecībā uz audi pats dīleris piedāvā opciju to pogu ieprogrammēt otrādi- pēc nosacījuma sanāk, ka vienmēr izslēgts, bet, ja pēkšņi sagribās starstopēt, tad nospied un konkrētā brauciena ietvaros viss notiek.

650 04.07.2019 18:46

Man vienm iespārda tas kastrola veidotais sarkanais suuds motorā- bet kā var būt, ka tāda marka atļautos fufeli.Kurš tur pētīja- moš tas kkāds labdabīgs aizsargs uzaug;).Kastrols domaju ka spiež uz jauniem mot un sevis izmantošanu autoražotāju rūpnīcās.Garantijas periodā tak jo šķidrāks suuds jo labāk, mazāks degvielas tēriņš,otrajai rokai ātrāk rezervesdaļas vajadzēs un utt,nekādus tur nahr molibdēnus un kalcijus.Viņam pa lielam ir po-j lietotu autobusu saglabāšana darba stāvoklī.Varbūt ka viņš neko nemazgā,tikai pārklāj.Iespējams, pēc kastrola ielej kkādu citu ar lielāku mazgājošo vielu procentu un tad tas to srakano meeslu pa visu salonu izšķiež.Sanāk tikko pāriet uz citu, tā lietotājam rodas problēma.Ko ta viņi tos sarkanos motorus jauc- vai lai vnk aiz ziņkāres paskatītos un forumā bildi ieliktu?

Vēl fascinējoši ir Tas, ka mēs "taupām" dabu- bet kurš to taupa sirsnīgāk,- vai tas, kas maina to zampu ik pa 7k, vai cits, kurš pa 28k.Tam iznāk grāvī liet to atrabotku tieši 4x mazāk.Visiem viss ir z-bis, abet reku pie liel-veikala pilnīgi visas stāvēšanas vietas ir ar eļļas un citu meeslu atstātiem satecējušiem pleķiem, tīra vieta nav neviena un nekur.

650 03.07.2019 22:02

Gan jau ka ir, kur nu bez tām.Piedeva jau principā ir jebkura sastāvdaļa.Tas pats piens vai alus- siltumā viss dabīgais saskābs pēc dažām stundām.Bet no netīras tvertnes ar mazgāšanas līdzekļa atliekām pasmeltais suuds neskābs principā un vnk pretīgi sāks smirdēt.

Domāju ka paša lietotāja cilvēciskais saprāts jānoliek ir kā pārāks par dažādu to garāžas toļiku "pētījumiem".To nevar noliegt, ka tradicionālas un vienkāršas konstrukcijas motoram ir jēga no arī minerālās- saudzēti tiek blīvējumi un utt, bet nevar taču apstrīdēt viņas karstumneizturību un krasu īpašību zaudēšanu pie slodzes un karstuma.Kur nu vēl ja šodienas jau tā līdz kliņķim izspiestajos turbomotoros. Kādreiz "parasto" motoru un prasto eļļu laikos kāds mums bija kaut vai maiņas intervāls?

Kad tur tas pieredzējušais maskavas toļiks vai sergējs stāsta, ka "pie viņa brauc" viskautkas un ka viņš "visu zin"- a kā viņš var zināt, vai tam x9triturbo tas īpašnieks nav nolohojies un savureiz to plaši pieejamo krutku tur iegāzis?

650 03.07.2019 19:38

Nu tu pats jau pierādi, ka viens pats tas vārds "longlife" neizsaka neko.Fuchs ir laba eļļas marka.Ok.BET- palasi tālāk, cik šim te apskatītajam 5w40 ir tas reālais pelnu saturs (kurš NEatbilst pilnīgi nekādam low-saps jēdzienam,teju 2x lielāks..) un kāda tam produktam ir pielaide- vw502/505. Tas NAV tas pats, kas vw504/507....

650 03.07.2019 19:32

Es galvenokārt par TO, ka šis te longlife parametrs attiecībā uz dīzeļmotoriem ir "svarīgs" no vairākiem aspektiem.Mazāk zinošs lietotājs iedomājas, ka tieši viņam kāds no tiem tur parametriem ir "mazsvarīgs" un ar laiku iekuļas auzās.Viņš var arī ieliet daudzmaz labu un dārgu produktu,bet, piem,ar Dpf filtra normālai darbībai neatbilstošu pelnu sastāvu.Ar laiku tam nabaga Dpfam būs kirdiks kā likts.Jo tieši tā "long" pielaides eļļa satur to samazināto pelnu daudzumu un tieši viņai ir pievienoti īstie komponenti pret novecošanos un cīņai ar eļļas atšķaidīšanos dēļ ddegvielas nokļūšanas tajā. Netikdaudz kā tieši "vācu" motoriem, bet sakritība ka tie dīzeļi visdrīzāk savā vairumā izrādīsies vācu.

Benzīnniekam tas ir mazāk kritiski.Ja tas ir benzīna turbomotors- es neriskētu tur kko xperimentēt.Ja tas ir japāņu motars ar savām smalkajām šķirbām un noteiktu kaut kādu eksotisku 0w20 viskozitāti, nu kā gan var atļauties tur iegāzt kaut kādu prastu 5w40.Tāpat ja tā 0w40 katram ražotājam ir kā viens/no visdārgākajiem un it kā "labākajiem" un modernākajiem produktiem- tu nevari to liet modernā dīzeļmotorā ar strādājošu Dpfu.Jo pelnu daudzums neatbilst, tas ir pārāk augsts.

Peļņas avots un naudaskāre piemīt jebkuram iesaistītajam. Bet tas krutkas fasieris diezin vai būtu kāds pats tas eļļas ražotājs.Autoražotāja pielaides iegūšana un reputācija taču arī nav par velti un konflikta gadījumā to padrirst diezin vai kāda eļļas fabrika no laba prāta gribētu.Visdrīzāk, ka kāds tas populārās eļļasmarkas ražotājs nemaz nezin, ka maskavā darbojas tādi pagrabi,kuros tur kaut ko pilda kannās ar viņa etiķeti virsū.Tāpēc jau daudzi "domā" par īpašu iepakojumu ar hologrammām un sazin vēl ko.Te vislabāk "zina ko ēdis" tieši tas gala/pārdevējs.Kopā ar "meistaru"- kurš iepērk nevis no autorizēta pārdevēja, bet no tā sev zināmā pagrīdes ķenera.Iebāž sev kabatā piecīti un sajāj klientiem labas mašīnas- un figu tur ko uz sitiena pierādīsi.

Tāpat ja ņemam "agrāko" laiku stāstus- serviss labs, kamēr darbu veikšanā piedalās pats viņa dibinātājs.Tālāk jau nāk tā saucamā paplašināšanās- visādi algoti pi-darbinieki ,kuri nekad nav apmierināti nedz ar savu statusu, nedz ar apmaksu un utt.

650 03.07.2019 18:30

Tas Oilklubs gan ir samērā patiesa garāmgājējam pieejamā info, bet tur tiem krievu braucējiem vislielākā problēma ir kā un kur dabūt tādu šķidrumu, kas nebūtu principā krutka.

Līdzīgi arī te- ja kādam ir vienkāršāks vecāka gada auto, viņš grib 1kārt to, lai būtu vienlaikus lēti un neizrādītos meesls.

Longlife un Dpf filtra pielaidei atbilsotošo eļļu līdz šim laikam neviens normāls ražotājs vēl nav izdomājis ar citādu viskozitāti kā 5w30.Ja kāds deklamē citādi- tātad vai nu krāpnieks vai lohs.Ja nu vienīgi varbūt kādam 05-06 gada fordam vai volvo, bet pārējiem tā izrādīsies tieši 5w30, pofig, vai tur vw504/507 vai mb229 vai bmw ll specenei atbilstoša.

Ja ir Jautājums ka izvairīties no krutkas un no meesla pie mums- nu tad šaubu gadijumā vispareizāk pirkt pašam no zināmas vietas, vai vismaz "paturēt rokā" to kanniņu, ko kādam ir ielējis daudzmaz godprātīgs meistars.Es, piem, ļoti ilgu laiku visur leju eļļu kura ir zaļā krāsā- zinu no kurienes tā nāk un ka polijas siltumnīcā diezin vai tādu ir iemācījušies izvārīt.Kaut vai to pašu xado pie pārstāvja ja paņemt- ja tā būs oriģinālajā bleķa bundžā un ar īpašu smaržu,tad jau paranoja būtu ja domāt ka arī tā nav īsta.Tas pats reku liquimoly pārsāvis rīgā teju ceturtdaļgadsimtu kā darbojas- nevienu reizi nav dzirdēts, ka viņi kādus meeslus būtu savārījuši.Vispār ne par vienu nosaukumu nav reāli pierādāmas info, ka būtu galējajs suuds- vnk jautājums vai daudzmaz komplicētā un remontam dārgā motorā dēļ kapeikjāšanas kāds atļaujas ieliet to lētāko un visprastāko vai no kādas bezpersoniskas mucas kkur kādā kārtējajā atejā kādas samazgas nolietas vai kur negodprātīgi lohi strādā klientam aiz muguras..

650 02.07.2019 23:57

Tak tas vankelis krāpnieks,tur kaut kas nebij labi ar viņu.Tāpat kā tas evo un tas otrs s uz s burta,kam pa 5k vajadzēja eļļu mainīt un pa 30k visu motoru ;p

650 02.07.2019 23:23

Joppans zirgs, a kāds diez šodien ir "vecs" motors, kuram jālej minerālā eļļa? Kurš dalbaēbs ies tādu liet kaut kādā jebkādā šī gadusimteņa turbomotorā? Kāds piem pdars šodien varētu labprātīgi atļauties komplicētā dīzeļmotorā liet kaut kādus suudus pie visiem tur tiem mūsdienu spiedieniem un temperatūrām?

Ja ir skaidri zināms,ka longlife intervālam paredzētā eļļa satur īpašas vielas pret novecošanos un pāragru eļļošanas īpašibu pazušanu,kā arī dd motora krīzes gadījumā spēj kaut ko tur pasargāt pat pie 15% degvielas klātbūtnes eļļā- kāds ir veselā saprāta diktēts iemesls, lai viņas vietā lietu savā motorā kaut kādu kapeikpisxperimenta suslu?

650 01.07.2019 19:44

Kāpēc neviens neko neatgādina dd motoru lietotājiem AR esošu Dpf-u ? Cilvēks varbūt labu domādams tur ik pa 5kkm ielej dārgu labu 0w40 vai 2w90...

650 01.07.2019 15:28

A te reku tikai skaņa ir, gaismaz un likumpārkāpumu nav www.youtube.com/watch?v=RaM6-f3BjSM

650 01.07.2019 15:05

Nolej pa 300ml no katra piebraukušā klienta.Labs labu nebojā.

650 29.06.2019 16:02

Šaubu nav, šitos pie mums nooteikti pirks.Visdrīzāk ka pēc 3 gadiem, no 3.rokām un par 1/3 sākumcenas.Aptuveni tāpat kā rīgas,valmieras un grobiņas ielās masveidā ieraugāmo lielisko stelvio un neatkārtojamo stingeru.

650 29.06.2019 0:00

Nu vismaz/varbuut tur tie saldie pāris Vernona vajātāji ekrāndročieri ar saviem iebakstītajiem noželojamajiem -15 sapratīs, ka titullapā nevaig visu vietni izlikt par lohu saietu.

650 27.06.2019 22:23

Jopt, tu ko inventāru bojā, vai neredzi ka tas lauciņš pat 3 cipariem nav domāts ;ppp

650 27.06.2019 17:31

Tapc ka akurāt tieši šeit cilvēki vēlas "uzzināt labākās cenas" un tendences, saistībā ar "parunāšanos par jauniem auto".Tā 65eur uzlīme ir vistīrākā krāpšana un maldu informācija.Šis dīleris savus klientus (drošvien ka pamatoti) uzskata par 600% lohiem.

650 27.06.2019 16:20

Jaja, protams,tas jau mums forumā ir pēc iesp gudrāk jādrirš, bet dzīvē visiem ir po-uj.Nu kā autoforums to var "neievērot", ka viens lūk īpaši gudrais dīleris sistemātiski pielieto šo te fufeli- ta viņam viens suuds pa 96eur/mēn, ta tagad jau cits jau pa 65.Neviens nekad neko acīmredzamo neievēro, bet itin visi gatavi ir padalīties ar savā rīcībā esošo "slepeno".

Lasītākie raksti

Jaunie raksti