iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 09.05.2019 3:18

Nu man bija tā- kamēr pieripinot vēroju/secināju ka iespraukties gar to bedri nevarēs un jābrauc apkārt, tamēr zin kā, jau garām paripojis un mugurā jau kāds brauc utt.Un šo es nebiju agrāk darījis ka slēgtu remonta vietu ielikt.Acīmredzot visi tā domā, tapc nav.Ventspilī es nobraucu nost no tilta, kā man rādīja- skatos lejā zīme, ka var braukt ar spec atļaujām.Nu ko vai ta es atpakaļ stumšos tiltā augšā utt.

Bet viena cūcība točna ir gan- no Jūrmalas tālā gala virzienā uz rīgu jau kādu pusgadu nerāda vispār maršruta iespēju cauri pilsētai.Tikai apvedceļš.Pie kam, kā jau teicu,besī ka dzen atpakaļ pat tad, kad sen jau nobraukts 2km līkums un plānotais laiks par minūti pieaudzis.

Par punktiem bija čakars visu to profilu pārnest no iosa uz droīdu.Kad skatījos ko citi runā, neviens tolkam nezināja, ko īsti tie cienīgie pti dod;).Bet tur kkādi lieli miljoni manuprāt grozās, tā ka būt Pirmajam diez vai sanāks.Nupat skatos- es esot tikai pirms 5g(?) pievienojies un man pašlaik esot Loha cienīgie 172656,laikam tapc ka bieži bez ievadīta maršruta braucu un tapc ka radardirektors caur to štrunta stiklu nestrādā ;p

650 08.05.2019 18:01

Man grūti tēlot kādu diagnostikas speccu (te tādi/citi mēdz būt),es teiktu ka reālas Problēmas gadījumā pieredzējis diagnosts var pateikt daudzko.Ja ķēde izstiepusies, acīmredzot, var rasties kāda iesmidzes momenta nobīde vai kāda cita pēc redzamajiem parametriem gudri iztulkojama trauksmes pazīme.Pat ja piem gudrs cilvēks dzirdējis simts bmw motorus, viņam ir arī dzirde "pareizākā" vietā, nekā mums.Katrs labs specs tev iedos vismaz kādu ievirzi- vai/ja (viņaprāt) ir iemesls uztraukumam.Kapc es te taa pljuutu- jau teicu, reiz gribēju ņemt bmw, biju ievācis info, bet ne jau visus smalkumus tagad atceros.Ieej powerī, tur ir daudz kas,ja labi pameklēt vai pieklājīgi uzprasīt padomu.

650 08.05.2019 17:20

Pašlaik (pagaidām() tendence ir ka visiem spēkiem un jebkuriem līdzekļiem apkakkāt lietota auto iegādātāju.Nevis ka ar laba vēlējumiem paskaidrot, kā viņu pareizi lietot vai kā pareizi vismaz uzsākt viņa lietošanu.Nepieredzējušam vai neierastu marku nopirkušam tā IR problēma.Trīsgadīgs labs auto vispār ir dilemma kā tāds- demagoģija strādā, un nevienam tāds vairs isti neinteresē.Ņemt tādu šodien daudziem ir bail, nav pārliecības.Mūsdienīgs trīsgadīgs auto ir sarežģīts, bojājumus novērst ir daargi,un iepirkties jau pabojātā ir itin viegli.

Koks ar trim galiem- jo, ja nav kam atdot 3gadīgos hlamus, diileris pēc kāda laika apkakaasies kā pirmais.Jo vairs nebūs business.Piemēri jau ir- vienu otru lietotu auto neviens labuprāt vairs neņem, kā vien pats diileris "atpakaļ".Tur redzams- cik ss sludinājumos ir tajatas, skaodas un mellerrauto diileru sludinājumu par mazlietotiem auto.To ir krietni vairāk kā privāto.

650 08.05.2019 14:32

Truukst ikdienas komenteejama materiāla.Nav Redaktora sleja- piem, nevis kāds tups kopīpejsts, bet konkrēts šodienas apskats "par stāvokli Valstī un uz Ceļa".

Nupat- ap pusdienlaiku iegāju delfos paskatīt kas atkal jauns uzsprādzis utt- a tur raksts, ka Lietuvā plāno jaunu autostrādi uz 130.Pirms stundas tur bija jau pāri par 100 komentāru,TAJĀ SKAITĀ izbrīnījos, ka ir pat pieminēta Ulmaņgatve un tās caurā drošibas sēta- tēma, ko te jau gadu kā jaaju kur un kā vien var, bet izmaiņu nav.Abi izlauztie sētas fragmenti jau zālē sen ieauguši ,paletes guļ savās vietās, bomži un pensionāres tur tiešām lien jau pat gaišajā diennakts laikā (jo tumšais ir strauji sarucis..)utt.Visiem ir pofig.Gaidam Pļāvēju- cerams, ka tas to suudu ieraus zobos un tālāk tas mesidžs ielidos kādam stiklā.Varbūt izcelsies kāda reāla "rezonance".Laikam būs uz delfiem jāpārceļas,mošk tur lielāka cerība tapt "sadzirdētam".

Tā info par to Lietuvu drošvien būs iekopēta iAuto uz vakara pusi, komentāru te būs kādi 2-3gab, tālāk sākot ar 4-5to tie paši pirmie 3gab mūžīgie oponenti viens otru tradicionāli pasūtīs drist vai kkur vel tālāk vai tamlīdzīgi.

650 08.05.2019 13:02

1kārt tev vajdzēj uzpajautāt tiem tukumniekiem, tiem tak simtpunkt ir kāds sadarbības serviss, kas jēdz bmw. Labs serviss daudzko pateiks pat bez ārājaukšanas. Bmw forumā arī gan jau ir pieredze ap un par meistariem. Manuprāt ka tas tāds jaajamzirgs, katrs grib kko nokāst,daudzi uzskata jauno īpašnieku par lohu. Īpaši ja redz ka tas pārdzīvo un ka nauda tam ir. Toč kā zobārsts, pateiks ka iepriekšējais bijis lohs un pārplombēs visu žokli optom.

2kārt, jauniegūtam auto Vienmēr un Uzreiz izveikt elektronisko diagnostiku. Arī jēdzīgs diagnosts var šo to pateikt bez jaukšanas. Viņš redz vispārējo ainu, kā ģimenes ārsts. Kurš pie aizdomām dod jau konkrētu nosūtījumu. Tā ka nenāks par skādi kādam piem Incam vai Remapam uzzvanīt.

3kārt vajag liet labu eļļu un laikus to mainīt.

Neba jau tā ķēde leks uzreiz, tur taču kādu laiku jābūt dzirdamiem simptomiem. Bet nu pirms tāla brauciena datordiagnostika būtu vnk obligāta.Itin ja sen nav veikta,un kur nu vel ja vispār tiiko paņemtam. Es pats esmu tieši pirms tādiem braucieniem nezcikreizreiz speciāli piebraucis pārbaudīt, vai viss ok.

650 07.05.2019 22:26

Jap, un kad palasa to viņu "pieredzi" kaut vai tepat pie mums, diezko spoži tur gan neizskatās.Viens otrs pat ir savulaik publicējis Sarakstu ar motora rezervesdaļām, ko pie 100k noteikti varot sākt gatavot, ja ne ātrāk.Katram entuziastam sava ideja- vienam sti, citam lietots dd,bet jāmaksā visiem..

650 07.05.2019 18:06

Ja (pagaidām) tās skaņas nedzird- kapc jāmaksā 300e ? Ja viņas dzird- nafg tādu summu būtu lieki jāmaksā par diagnostiku,vai uzreiz nevar ņemt un nomainīt ?

650 07.05.2019 16:17

Nevaid uzreiz ņemt prošē ar 4.8 motoru.Ķēde aizmugurē ir lielākai daļai 3l d-motoru.Japona d-motoru nav kā tādu- ir piem boksēties kārais štrunta knapi no kalna lejā velkošais d-subārs, kam līdz nesenam laikam jau pie 150k motoram adrese miskastē.Ir tajata, kura dīzelim neko nemācēja uzlabot, tapc tagad elektrību reklamē. Rangeroverim laikam ir jāceļ ne to ka motors ārā, bet kuzovs nost, lai kko nopietnāku izdarītu.Evo un Sti apkope jātaisa ik pa 5kkm- palasi vērīgāk, kas ar tiem notiek (ja izdzīvo) pie 100kkm.Par bmw ķēdi viss ir sen zināms- ieej bmw īpašnieku vietnē un vnk palasi.Ja tev vienu reizi uz 200kkm nav štuka naudas ķēdei, ta kāda hera tu ņem tādu mašīnu, kur iepriekšējais īpašnieks tērēja pa 5k gadā tikai uz vērtību- un tas ir bez nodokļa,remonta, un bez filtriem, eļļas un bez degvielas.Lai ņem fābiju par pirmcenu bez sēdekļiem un brauc kaut kosmossā.

650 07.05.2019 13:33

Pēc 3g drastiski zaudē vērtību dajebkas- neatkarīgi vai vācietis vai ķīnietis.Papidjautājums vienīgi ir par tā cenu zaudējušā priekšmeta sākotnējo cenu.No tās ir atkarīga "zaudējuma" skaitliskā izteiksme.Tas ir fufelis, ka tieši vācu auto ir vienreizēji.Visi tādi ir.Pērc pliku- nekas nelūzīs.Un neviens nekam neko nespiež pirkt.Lai pārdotu auto otrajam īpašniekam, priekšmeta cenai būtu jābūt atbilstīgai "otro roku" iespējām.Ja viņš tirgo 1gadīgu- tā cena ir (pagaidām)par augstu lietota auto tīkotājam, bet pats priekšmets ir jau ne visai interesants tam, kurš to var atļauties paņemt jaunu.Tas ir pārsteidzīgi teikts, ka/ja cilvēks tomēr pēc 1gada pārdod, ka viņš ir nabags vai dalbaēbs.Vienkārši dzīves situācija mainījās.Ja būs ar mieru nolaist cenu līdz tuvākā interesenta līmenim, viņš pārdos.Ja nee- paskaties, daudzi kko tirgo pa pusgadam/gadam ilgi.

650 07.05.2019 12:22

Netici iepriekš teiktajam? Visi kā viens drirš topiku ciet?Nav pieejama info??

2010tajā gadā 5er 3,0d Gt bāzes modeļa cena 56900eur, papildaprīkojuma iespējas lidz pat 49gab extrām (līdz pat plus 28640eur).Panorāmas lūka 1700eur, adaptīvā elektroniski regulējamā pneimopiekare 4750eur uttttt.Ādas salons- ujvņuzin, apm 1,5k gan jau.Netici ka 9gadus braucot vērtības kritums ir vismaz 5k gadā (relatīvi neliels..)? Bet Kurš ar tādu brauc 9 gadus? Tas,kurš tādu ņem jaunu, parasti ir labi situēts- skaidrs, ka vairumā gadījumu tālāk par garantijas periodu tāds pirmais īpašnieks nebrauks.Cik viņš zaudēs,pēc 3g lietošanas pārdodot vai mainot uz jaunu- skaidrs ka krietni vairāk,nekā 5k gadā.Ja nu vienīgi oplīzings un turēt garažā un nebraukt vispār- lai nepārsniegtu km limitu un citas nianses, ko vietējie reklāmas žuļiki tā mīl noklusāt.Kam kādam nah tas dīzelis, ja ar viņu nebraukt? Kam nafig vispār jauns auto, ja braukt 5k gadā?

Korejas izcelsmes OpPonenti ir aizmirsuši to, ka zaudēt vērtibu var tikai tas (jebkas), kas sākotnēji kaut ko maksā.NEVIENU 3g vecu hlamu sākumcenā piem par 35k par vairāk kā pusi no sākotnējās cenas tu nevienam nepārdosi.Jo tādu Lohu nav (ir, bet maz- visdrīzāk ka līdz Tevīm viņu nepietiks).Ja tev "apniks"(jebkas, jebkādā cenā) un tu gribēsi no tā suuda tikt vaļa pēc pirmā lietošanas gadā- zaudēsi vispār astronomisku summu (ja vispār kāds to nopirks).Redzēsim,cik pēc 2-3g maksās tas kia stingers,kuru tagd pa 45k pakaļ met- jo "ātrāk" nezin vai tas masveida interesi izraisīs.

650 06.05.2019 23:37

Es godīgsakot toreiz steidzos un nevēlējos iedziļināties.Tur bija acīmredzami skaidrs, ka vajag apbraukt un pati tā apbraukšanas iespēja ir tikai viena.Kaut gan principā pats iespēju robežās vienmēr cenšos atzīmēt (vai noņemt), ja kādi kavēkļi utt.Bet, ja jau te tik ilgi neviens nav atzīmējis,tātad cilvēkiem tas pa lielam ir tumša bilde

650 06.05.2019 22:48

Jā, ja jau spams, ta jau lai iet- reku vecais Blēdis 3D arī ir atgriezies- gan jau ne vienu vien Taisnību drīzvien uzdzirdēsim un ne viena vien "zvaigzne" dabā izrādīsies suuuds ;P

650 06.05.2019 22:40

Lūk izdruka nupat- pa trim dienām nekas nav mainījies.Skat zvaigznītes- sarkans kur slēgts un zaļš kur apbraukt.Tātad, skaidrāks par skaidru- remonta gadījumā visdrīzāk ka domāsi pats ar savu augšgalu.

650 06.05.2019 22:25

Aaa, Tevi tieši te gaidīju,ar Tavu Viedo Padomu.Tad, kad TU konkrēti kaut kur aizbrauksi vienos naktī un nevarēsi saprast kur,lūk tad jau gan jau paklausīsimies, ko te izdziedāsi.Man nebija tur problēmu apbraukt- tā nav gaušanās.Es runāju par pašu principu.Ne es tajā atejas rajonā tur dzīvoju, un ne pie manis tur kāds brauc.Man pa lielam ir pie dsas,ja jau ikdienas lietotāji savā dzīvesvietā un savā degungalā pilsētas centrā to nevar izdarīt.Tāpēc te nevajag nonstopā kladzināt, ka lietotne ir tik pilnvērtīga un tik nekļūdīga- jautājums bija par to, kādā veidā un kurā brīdī labticīgais lietotājs var itin viegli apdristies.

650 06.05.2019 17:37

Tā ikšķiles būvbedre neizskatās ka nupat aizvakar izrakta. Bet es vakar pārbaudīju datorā- ja likt maršrutu piem no šosejas uz Priežu ielu, viņa joprojām piedāvā griezt iekšā Birzes ielā un uzreiz iekrist tajā bedrē.Ir gadijumi, kad,pārkāpjot zīmi, izrakumus var apbraukt, bet te arī to nevar, loģikas nav..

650 06.05.2019 15:08

Te ir topiks par lietotu bmw Gt.Kāds tam ir sakars ar saabu?

650 06.05.2019 15:05

Es nepļurkstu, es runāju.Bet tev PersonAali jau vairakkart saciju- izdzeesies no shejienes labak atrak.Savus peredrasta aprekinus ievieto kaut kada apollo vai tamlidziga idiotu lapaa.Tev laikam pa dziivi akuuti pietrūkst kāda tādapat dalbajooba blakus, kas to tevis nonstopā producēto ujņu uzņem.Lielakais Meesls šeit esi tu pats- konkreti nevaru saprast, kapc neesi izmests no šejienes.Tas laikam delj taa, ka normals cilvēks šajā atejā diez vai ko vairs centīsies izburtot, tapc tevi ir japatur kaa tādu asenizātorkairinātāju.Lai vismaz kaut/kādu sarunu uzturētu.Ja te nebūs šie dalbaēbiska naida kurināšanas un tīšām aizvainošanas murgojumi, tad jau neviens normāls lietotājs vairs šo te suudalapu nelasīs.No kkādiem delfiem tevi drošvien izdzēstu na-uj jau pirmajās piecās minūtēs, bet šeit ir tolerance.Tā ka aizej Dibenu nomazgā, gan jau uz vakarpusi ienāks kādi iecietīgāki apmeklētāji,būs ar ko aprunāties.

650 06.05.2019 13:25

Ja cilvēks pērk jaunu tādu auto par 60-80k, viņu raksturo netikdaudz ka viņam "ir", bet gan ka viņš ir tik labi situēts, ka turpmākajos gados varēs atļauties 10-12-15-20k (gadā!) vienkārši pazaudēt.Dēļ savām cilvēciskajām iegribām.Jaunās Kijas pircējs par 20k sākumcenā "operē" un riskē jau pavisam ar citām, daudz mazākām summām.Tas, kurš paņem pa iksu 90k un maina to ik pēc 1-2g- tas "var" vēl vairāk.Tas ir retums, ka kāds nopirktu 10jā gadā to Gt un brauktu kā pirmais īpašnieks līdz 19tajam.Bet vienalga tāds cilvēks uzskatāms par turīgu.Kaut vai uz atlaides akciju pa 65k nopirka un tagad pa 15 pārdeva.Tas ir vismaz -50k, 9 gados 5,5k gadā tikai uz vērtības kritumu,rēķini kā gribi.Pat ja demagoģiju pielietot un mēģināt pierādīt, ka operlīzingā maksājamā summa būtu gadā mazāka.Noklusējot ikgadējā nobraukuma nianses un utt.Neparvelti tie autoražotāji ir miljardieri jebkādā kombinācijā.

650 06.05.2019 12:38

Runa bij par nepilnībām un niansēm, ar ko būtu jārēķinās, pirms pārsteidzīgi slavināt. Jā, iztikt bez ir grūti, noder visiem, ar tiešsaistes reāllaika informāciju apveltītu, bedres un miliciju rādošu alternatīvu ir maz vai nav nemaz.

Kas tur ar tiem lokālajiem remontiem? Nav te neviens Ikšķilē bijis? Ventspilī? Kā paliek tur- es vaļsirdīgi uzrakstīju, ka man viņa reāli piedāvāja vakarā tumsā ne manā pilsētā būvbedrē iebraukt- es pats vainīgs vai kaa? Es zināju gan kur un kā apbraukt, gan visu pārējo. Bet kā ir, ja kāds to nezin? Nožēloju ka to nenofilmēju, jo sanāk kā parasti, kad Lohs ir pats jautājuma cēlējs. Viņš kasās, neprot, neizprot un utt.

Vai Šodien atļautais 100km/h ir updatots? Jeb tur arī kāds "advancētais" lietotājs vajadzīgs??

650 05.05.2019 19:59

Aiztaisīt nah uj ciet visu shito suudalapu.Visus lietotājpiradarus amputēt.Ja nav ko teikt,tad lai nav.Lai paliek jaunsuudreklāma un diilerdsas liazīšanas dispciplīna.

650 05.05.2019 19:31

Man po-uj ko kurš te izbauda.bet,ja cilvēks vaļsirdīgi uzrakstījis Palagu, es ar interesesi izlasu, izdaru kaut kādus secinājumus,ne uzreiz meklēju suudagabalu ar ko viņam mest.Ne ka Virsrakstu izlasīt un tālāko automātiski "pamatot" cik viņš liels Lohs.Ne es, pletj, te ieviesu naudas skaitīšanu cita kabatā.Man kaimiņš 2,5st māju no labām izejvielām nupat pa pusgadu uzslēja- bet viņam NAV jauns auto.

650 05.05.2019 13:56

Žēl ka bmw turētāji nav tur savu kluci ielikuši.

650 05.05.2019 13:41

Kā tas viss sasaucās ar rakta tēmu par lietotu bmwGt?

Tāpēc jau nav (un nebūs!) šeit normālu vaļsirdīgu izklāstu par lietota auto patieso ekspluatāciju.Tapc ka te tā kā izsalkuši badā mērdēti suņi visu un katru norejat.No jums par to aziātu un amerikāņu ekspluatāciju te atskaite ir apaļa nulle, bet vieglāk taču ir ikdienā te producēt negativitāti,naidu un dezinformāciju.Ieej labāk krievu vidē uzmanīgāk palasi- kur tas kia dīleris dod jaunam auto 1 (vienu) mēnesi garantiju uz katalizātoru.

650 05.05.2019 13:29

Manis pēc var sūdu arī nolikt- jo suuds ir suuds.Bet bez demagoģijas.Ar personīgu piemēru un izrādot kaut cik vismaz sapratni par runājamo tēmu.Jau ritīg zaeb-blaļi šitie te obannajie influenceri un atķlātā veidā dezinformācijas suuda stūmēji.Cilvēks nopirka lietotu auto- ja vajag par katru cenu viņu pazemot, tad pretim tepat vajadzētu ieviest sadaļu, kur katrs uzrāda pPersonīgo informāciju- ar kādu suudu viņš pats brauc, cik viņam kabatā rubļu un kāds ir viņa suudam TA protokols- lūk tad mēs "reāli" paskatītos.

650 05.05.2019 13:05

Muldēšana ,demagoģija un absolūta necieņa pret sarunbiedriem.Fufelis.Otrs "fans" bemaz vai.Te ir topiks par bmw- vismaz kaut kādu sapratni par tēmu vajadzētu izteikt, ja gribi lai uz tevi kāds klausīttos.

Ieej tā korejas suuda Lv tirgotāja cenulapā un nopublicē te konkrētu piemēru- kā tur tas demagogu bezsalona bezmotora suuuds sportage bez riteņiem ,bez pievada un bez salona tiek tirgots par 21k, bet tieši tāds pat suuds jau "normālā" cilvēku komplektācijā turpat 3rindiņas zemāk maksā jau 36k.Bezjēgas dalbaēbi,uj zin kur jūs tādi masveidā rodaties.Tas laikam priekš Lohiem domātā visuapteverošā dezinformācijas plūsma ir iedarbojusies.Jo neba jau viņa bez mērķauditorijas un smalka aprēķina tiek te visur apkārt tik dedzīgi izvērsta.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti