Man grūti tēlot kādu diagnostikas speccu (te tādi/citi mēdz būt),es teiktu ka reālas Problēmas gadījumā pieredzējis diagnosts var pateikt daudzko.Ja ķēde izstiepusies, acīmredzot, var rasties kāda iesmidzes momenta nobīde vai kāda cita pēc redzamajiem parametriem gudri iztulkojama trauksmes pazīme.Pat ja piem gudrs cilvēks dzirdējis simts bmw motorus, viņam ir arī dzirde "pareizākā" vietā, nekā mums.Katrs labs specs tev iedos vismaz kādu ievirzi- vai/ja (viņaprāt) ir iemesls uztraukumam.Kapc es te taa pljuutu- jau teicu, reiz gribēju ņemt bmw, biju ievācis info, bet ne jau visus smalkumus tagad atceros.Ieej powerī, tur ir daudz kas,ja labi pameklēt vai pieklājīgi uzprasīt padomu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam





















Nu man bija tā- kamēr pieripinot vēroju/secināju ka iespraukties gar to bedri nevarēs un jābrauc apkārt, tamēr zin kā, jau garām paripojis un mugurā jau kāds brauc utt.Un šo es nebiju agrāk darījis ka slēgtu remonta vietu ielikt.Acīmredzot visi tā domā, tapc nav.Ventspilī es nobraucu nost no tilta, kā man rādīja- skatos lejā zīme, ka var braukt ar spec atļaujām.Nu ko vai ta es atpakaļ stumšos tiltā augšā utt.
Bet viena cūcība točna ir gan- no Jūrmalas tālā gala virzienā uz rīgu jau kādu pusgadu nerāda vispār maršruta iespēju cauri pilsētai.Tikai apvedceļš.Pie kam, kā jau teicu,besī ka dzen atpakaļ pat tad, kad sen jau nobraukts 2km līkums un plānotais laiks par minūti pieaudzis.
Par punktiem bija čakars visu to profilu pārnest no iosa uz droīdu.Kad skatījos ko citi runā, neviens tolkam nezināja, ko īsti tie cienīgie pti dod;).Bet tur kkādi lieli miljoni manuprāt grozās, tā ka būt Pirmajam diez vai sanāks.Nupat skatos- es esot tikai pirms 5g(?) pievienojies un man pašlaik esot Loha cienīgie 172656,laikam tapc ka bieži bez ievadīta maršruta braucu un tapc ka radardirektors caur to štrunta stiklu nestrādā ;p