iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 12.09.2018 15:28

Būtu interesanti palasīt, ja šie abi uzrakstītu katrs savu viedokli par vienu un to pašu auto.

650 12.09.2018 15:26

Kādreiz pirms gadiem 15 bija problēmas ar atsevišķām gudrām signalizācijām, kurās izmantoja “europā” paredzētu radiosignāla frekvenci. Sakarā ar to, ka LV netika ievēroti tie frekvenču likumi un atsevišķās ēkās un kantoros bija apslēpti visvisādi traucējoši signāla avoti, tad dažos rajonos bija grūtības ar signalizācijas noņemšanu no apsardzes režīma.Vairākās vietās rīgas centrā.Piemēram, Jelgavā milicijas ēkas tuvumā esmu 2x ārdījis mašīnas apšuvumu, lai tiktu tuvāk imobilaizera antenai.Jaunām a/m gan vajadzētu būt, ka , gadijumā ja “atslēga nav atpazīta, vnk ieslēdz aizdedzi un pieliec atslēgu uz pāris sek noteiktā vietā pie priekšējā paneļa.Tur būtu uzmanīgi jāpalasa tās fābijas instrukcija.Piem, var būt, ka esi ar aktivizētu atslēgu atgājis par tālu prom no auto.Nu piem tur kko bagažniekā liki vai vel kāda paša nepamanīta sagadīšanās.Varbūt Lāčiem kāda specifiska radioierīce uzstādīta vai tur kāds automātisko durvju sensors vai vel sazin kāda sagadīšanās.

650 11.09.2018 13:51

Tak te lika noprast tev- aizbrauc uz normālu savirzes stendu un tur tad paprasi tam speciālistam normālu komentāru, ko viņš (viņa aparāts) tur redz.

650 11.09.2018 12:43

Oiii,,, A kapc LV vietējam tirgum rūpnieciski vispār neražo mašīnas ar izgrieztiem katalizātoriem un amputētiem Dpf-iem?Apakšbikses ar rūpnieciski iepresētu brūno līniju kapc nav nopērkamas??Kapc man un maniem bērniem no rīta uz tilta stāvot ir jāosta tas smārds, kurš nāk no "pasaulē tīrākās" tehnoloģijas, kas uzstādīta LV garažā pie Nikolaja?? Kāpēc maniem mazmazbērniem būs jāatmaksā parāds par elektrouzlādes tīkla ievilkšanu katra multimiljonāra,vai taksista vai cita/kārtējā "īpaši gudrā" p/indivīda vajadzībām?

Kāpēc demagoģējam par kaut kādu 0,000000x-uj% suuda saturu eu6 standartā, abet aizkadrā lietojam (Oficiāli !!) un braucam caur TA (joprojām) gan ar izvarotu, gan ar modificētu? Kapc TA "normas" šodien ofic atļauj 1,5000 un 2,6000, kamēr eu6 paredz tikai 0,0000xu un pat eu2 pirms 12 gadiem paredzēj-(-a) kaut ko par kārtu vai trim kārtām mazāku ?? Kur ir ideja??Kur attaisnojums?Kur nākotne?

Pareiz- viss ir savtīga demagoģija, kur katrs muldētājs piesedz savas intereses.Bet dabas un veselības aizsardzība tamēr pa lielam vnk sūkā treknu p-pi.

Tagad pat- sen zinams, ka aizkadrā pašlaik visi "gaida" jauno benzīnnormu stāšanos spēkā.Ka gaidāmas kārtējās izmaksas un to lietotājiem kārtējās neērtības.Bet- neviena vārda, tā vietā reku ažiotāža gar dīzeli, gāzi un mazutu un par esošo HES ietekmi uz globālo starpppilsētu kosmodromu uzlādes tīkla izveidošanu.Plus vēl, ""iespēja"" no viena otra dīlera "pa lēto" (it kā..) iepirkt iepriekšējās paaudzes benzīnniekus- kuri ppēc nedēļas neatbildīs vairs nekādam tur ne jaunam, ne kam ne suudam.Tak lohi tos izpirks- jo viņiem ir sistemātiski iebarots, ka dīzelis suuds un ka elektrība (pagaidām)dārga.

650 10.09.2018 1:18

Protams,jā, demagoģija un pārfrāzēšana un paustās domas pagriešana ar dibenu gaisā ir augstākā komunikācijas pilotāža.Ja kādam tiešām reāli nesmird, ok, piekrītu, ir tādi auto, ir tādi to saimnieki un ir tādi atbildīgi uzstādītāji.Ja cilvēks saož jau pats savā salonā, tad ir trīsnozīmīgis skaidrs, ka smird arī ārpuse un desmitnozīmīgi skaidrs , ka dotais tas tur uzstādītājs ir prasts p/dars, kurš palaida cilvēku braukt un teorētiski nostādīja loha lomā un lika viņam meklēt padomu internetā.Pa lielam domājot vajadzētu vel papētīt, kurš un cik daudz lietoto benzīnnieku vispār vel brauc ar eu normām atbilstošu katalizatoru savā trubā.Domāju, ka tur ārprāta fakti atklātos, ja infantilie pērkamie dabasdraugi un liekulīgie Ta principu iedvesmotāji sadomātu vienureiz to visu tiešām pārbaudīt.

Kas attiecas uz remontu kkur tur kkādā tajā “jelgavā”, tad te derētu drusku atcerēties Vēsturi.Jo tas cilvēks ir Cienījams meistars savā jomā un bija tāds jau šī jaukā gadsimta sākumā, kad viens otrs no tiem te tagadējiem daudzskaitlīgajiem asenizācijas speciālistiem nejēdza vispār kam un no kura gala un kurā no vidējajiem caurumiem savu to ppieredzējušo pirkstu labāk iebāzt.

650 08.09.2018 23:58

Jā,Tev taisnība, pilnīgi nekādas demagoģijas, es vnk holēras lēkmē no rīta piecēlos un visu tā sabiezināju, ka pats gandrīz aizrijos.Zinātniski viss ir pierādīts.Bet tas, ka tie te suudi reāli brauc pa ceļu ,kur no rīta, rindā stāvot, citiem tas viss ir jāosta un tas, ka (joprojām) brīvā stilā dažādi tie kaktu p/dari bez saprašanas un bez sirdsapziņas un bez garantijas un pat bez čeka un bez veselā saprāta var dajebko kolhoza stilā dajebkutr iemodificēt un pie tam ar visām tām acīmredzamām problēmām mierīgi palaist, lai cilvēks brauc- vo tas ir riktīgi ok. Problēma "uzstādītājos" nav itin nekāda- jo "pareizo padomu" var pat iepirkt jebkurā lohu forumā.Tehniskajā apskatē ne to ka pārbauda, bet gan joprojām ir spēkā nekam neatbilstošas normas un jebkurš smirdētājs var tur apjāt jebko.Lohi masveidā diskutē un plēš savas drirsas par elektro un kosmo un noliek gar zemi jebkuras EU-6 normas un 0.000001nox un xuiox, abet TA oficiāli mierīgi (joprojām) var iziet gan ar apgrieztu,gan ar izgrieztu, gan ar atejā modificētu un pat mierīgi ar ražotāja neparedzētu degvielas veidu.Turklāt to degvielas veidu var mierīgi iemodificēt jebkuram nojātam hlamam, pat tādam,kurš smird un knapi kust jau ar oriģināli paredzēto degvielas veidu.Bravo, turpiniet vien "zinātniskos pētījumus".

650 08.09.2018 14:29

Kaa tad, jaa, diena tiešām jauka un "kādam" tak ir sava personīgā aura jāpabojā, to skaidrojumu izsniedzot.Smiekli, iespējams,nāks, kad tas tāds vai tam līdzīgs suuds ielas vidū kārtējo reizi joobņīs un vēl kādu apkārtējo līdzi paraus.Tas točna ir jautājums, ko "interneta forumā" telepātiski risināt, pat neskaitot ka arī citiem tas viss izkārnījums piespiedu kārtā ir jāosta un vēl jāieklausās demagoģija par "tīrāko" degvielu uutt.Es varu iedomāties, kāds smārds tur nāk ārā no trubas, ja pat salonā smird.Iesēdini labāk kādu sev blakus un aizpsisiet kkur uz pludmali- tagd akurāt 26 grādi ārā, varbūt tur no tā bara kādi interesenti piebiedrosies tai ekskursijai uz Aizsauli.Vai vismaz ugunsdzēsējus uzjautrināt- reku purvi apdzēsti un tiem kāreiz nav ko darīt, valsts maizi pa velti ēd un tik dīvānā prirž un svaigo atmosfēru bojā... ;P

650 08.09.2018 11:43

ŠĶILTAVAS tev vajg iekalibrēt.

Vēl es iesaku tēmu slēgt un tūlīt ziņot Valsts Policijai par sprādzienbīstamu obkektu ar neadekvātu vadītāju.

To ebannaju "servisu", kur shitādus (un tam-līdzīgus) suuudus ''uzstāda", nekavējoties slēgt un servisa īpašniekam uztaisīt "šķidrās gāzes" klizmu un publiski kastrēt Centrālajā Laukumā.Nu ZB vienkārši jau, pzdabolu bars...

650 07.09.2018 10:40

Par to jau ir tā runa.Vai no rīta kurbulē traktoru, vai vnk kāp un pamēģini izkārpīties.Vai vakarā/tumsā atjaajis no pilsētas,papriekš brien uz traktoru, vai vnk iebrauc un pofig vismaz lidz rītam.Protams, ka ikdienas iezemietis vairumā izkārpīsies pat tur, kur viesos atjaajis un nepieradis rīgas k-dziņš ar visu to savu 4 iesipīs auzās.Nu vot kaa,lūk, māja 200m laukā, tumsa, vējš pūš sniegu stiklā,špūre sen aizvilkta,hvz kas tur un kur tur grāvis un kur tur kas...Kā labāk- ar 4 uzmanīgi un ar apziņu, ka atpakaļgaitā izbrauksi atpakaļ,ja nu kas, vai ar prpiedziņu kad hvz? A ja sieviete brauc? Reku, lūdzu, aizbrauca uz dārzu rudenī, palika tumšs, sāka līņāt,nevīžoja pa gaismu apgriezties, tagad vnk ieripoja metru tālāk, iestiga...Tagad pats kāp savā un brauc tur kko pavilkt, ne? Man ir gadijies visādi- pat ka 4 cilv ģimene, kur es lepni maucu iekšā ar domu "līdz durīm" un ka nav jābrien, pec tam pusstundu ar 4 lāpstām mani rok ārā;).Jo, ja būt dikti lepnam, tak viņš maita vienā brīdī sablietē sniegu zem sevis un vnk pakaras gaisā, stāv uz postamenta kā iecementēts.Kamēr visu pa tīro neizkasīsi, tamēr uj kur tiksi, vel jo labāk ja tas sniegs mīksts un lipīgs ;P

650 06.09.2018 23:21

Paga, nestreso, pašlaik visi godīgi pbiznesmeņi,xexperti un re-ģenerāti mums jau sen guļ, gan rītā redzēs

650 06.09.2018 23:13

Es vairāk tādā ziņā, ja ņemam 2 vienas markas/modeļa ,kuram iespējams ar/bez 4piedziņas.Iegādes brīdi tas ar4 noteikti būs dārgāks, un vecā/nopalietotā stāvoklī tur salūzt arī atradīsies vairāk kam.Viņš te kko jautāja ar lielu kasti- nu, piemēram, tas pats xc70, ja to salīdzinam ar/bez4. Ja tāds ir bez4- uz ceļa ir ok, bet, ja reāli kkur vajag iebraukt vai tikt ārā, tad tas ir vnk liels,smags un bezpalīdzīgs hlams pat ar visu to viņa klīrensu.

650 06.09.2018 22:04

Daži te drusku blato.Tas sauklis, ka pilnpiedziņas mašīnai nav jēgas, tas ir nekas cits, kā vnk savas individuāli /konkrētās "varēšanas" vārdiska demonstrācija.Cits jautājums, vai/varbūt varētu tomēr mēģināt bez tā iztikt.Vai, cik izmaksās, ja to paremontēt.Ziema Rucavas apriņķī mums radikāli atšķiras no tās pašas ziemas (ja vien viņa vispār ir!) kkur tur šosejas labajā pusē ap Cēsīm.Pat Zaņā un Pampāļos tas ir pavisam kas cits.Ne pagasts, ne kaimiņš nekad tev nenotīrīs visus tos kritiskos momentus.

650 06.09.2018 14:59

Vai Jūs domājiet, ka šī te 3-4-5-8 cilvēku saruna varētu izvērsties par propagandas tribīni un pārmācīt n-tos desmitus dalbaēbu? Es šaubos.Tur drīzāk no otra gala- Kad un kāpēc es viņam pametu tos tālos.Vai es to daru pats būdams pareizā pozīcijā un gatavībā, vai arī ,kad man jau reāli ir d-sā un nav kur likties.Tas ir tas primārais, uz ko mums katram ir jāorientējas.Būt gatavībā uz to lohu, nekļūstot pašam par tādu.

Ja pretim nāk gara rinda- ideālais gadījums ir kad "censties" būt lietas kursā un "redzēt" to iespējamo lohu.Ja braukt uz 120 un lepni metru no vidus līnijas- uj tu tur ko uzprognozēsi.Jāieņem ir pozīcija tipa ka "redzēt ap stūri" (no vārda stūris;).Jāredz ar trešo aci ir kaut kādā tev svarīgā attālumā visi tie pretimbraucēji.Jo, ja tev izlec tāds, ko tu neesi redzējis- būs jautājumi.Cik nav bijis- viens tur kko nervozē, te viņš paņem pa labi,palūr tur kko hvz ko, ta viņš sekundi padomā un tad viņš pēkšņi izlec.Ja tu "nejūti" kas "tur notiek aiz tās pretimnākošās fūres vai busa- pārsteigumi būs.Paņem pa labi pusmetru, pavēro,centies saprast tā pretimnākošā vilciena psihisko noskaņojumu un to varbūtējo idiotu procentu viņā.Ko tur tālos- kad visi jau to dara,un kad skaidrs ,ka tas neiedarbojas.Labāk ka izbāz roku pa logu un faku viņam parādi- to vismaz (varbūt) atcerēsies.Tas būtu vēstījums, ka te ne visi ir lohi.Protams, liriska atkāpe, kura tāpat jau nelīdz..

Neviens nevar tur izrēķināt metrus un situācijas, ja tu piem brauc garām rindai.Vai tas ir pareizi- braukt rindai garām, tas jau ir cits/smalks jautājums.Jo vienmēr un visur un katrreiz būs tādi, kas brauks tai rindai garām.Un neviens nejautās vilcienā esošajiem viņu viedokli.Tikpat labi, var iemēģināt roku un pārbaudīt savas spējas apsteigšanā pa ieskrējiena vai pa nogriešanās joslu.Vislabāk pa tādu, kam tur ir lieka rinda un kur pēc pārdesmit metriem bortakmens ir priekšā.Un tad padomāt- cik reiz un pie kādiem faktoriem un cik liels tur ir "veiksmes procents".Ja nebūt dalbaēbam, pirmais secinājums būtu, ka "labāk" tomēr to (kaut/ko..) nedarīt vispār un principā.

650 05.09.2018 17:22

Jā.1kārt, tad būtu jābūt koleģialitātes izpratnei tieši starp "ātrajiem" braucējiem.Vai starp "apdzīt tīkotājiem".Vai starp bariņu vienā vietā un laikā sagadījušos pretendentu, kam pēkšņi ir pavērusies ilgi gaidītā iespēja tikt garām kādam acīmredzamam kavētājam.Bet LV tā koleģialitāte "ir" kādi 20% no vēlamā.

Tas, ko mēs tur kkur "redzējām Polijā"- mūsu primārais uzdevums tuvākajā laikā pēc "atgriešanās no..." būtu pašiem sev saprast, kur īsti mēs esam "atgriezušies".Te pie mums nav pienākumu, ir tikai tiesības katram uz "savu".Auzās te var iebraukt pat atsevišķos gadījumos kādam "noticot" vai labvēlīgi "izpalīdzot"- jo pie vistuvākās nākamās iespējas atklāsies, ka tas Viņš tomēr ir draņķis.Katrs par sevi un visi apkārtējie ir lohi- lūk, tas ir mūsu šībrīža mērkaķa līmenī vislabākais uzvedības algoritms.Kā no tā "izaugt"- laikam nekā.Iespējams, ikdienā neatlaidīgi bojājot savu auru,apelējot, mācot, stāstot, skaidrojot utt- ar skaidru apziņu, ka tas viss pa lielam ir pie d... un beigās pat tiks pavērsts pret tevi pašu.

650 05.09.2018 14:12

Iepriekšējā lapā izlasot dažus tos it kā satraukumu izsaukušos Bradypus-a komentārus,varu tikai piekrist viņa novērojumiem.Neredzu par ko tur sašutumam būt..Beidzamajā (!?) laikā no apdzinēja "raustās" lielākā daļa pretimbraucēju.Un daudzi pie kam to dara tā uzkrītoši un pilnīgi bez vajadzības.Pilnīgi vai neērti paliek.Ne tur situācija, ne tur kas,sen jau esi paspējis pabeigt manevru un atgriezties savā pusē.Tas norāda, ka vnk nav izpratnes, nav acumēra un nav objektīva situācijas novērtējuma.Vai nu no otras puses- tiešām pārāk liela negatīvā pieredze.Manuprāt nav vajadzības tā tik uzkrītoši raustīties kā puņķim uz drāts.Pietiktu ka nevis uzkrītoši un pāragri raut malā, bet gan vnk "izparādīt gatavību" to darīt.Apdzinējs pa lielam savā vairumā ir advancēts un viņš sapratīs arī 15cm manevru, nav uzreiz pa metru jārauj uz apmales vai grāvī jāmauc.Es pat citreiz apdzīšanas laikā rādu labo pagriezienu- tā lai tas pretimbraucējs daudzmaz saprot, ka jebkurā gadījumā turēšos pa labi un nemaukšu viņam klaji purnā.Vai arī, ka esmu mierīgi pārliecināts par to, ka uzspēšu savu manevru pabeigt.

Ja te saka, ka apdzīt un tad gabalu pabraukt vēl pa pretējo joslu "info" nolūkā- jā un nē.Ir skaidrs, ko "labu" domāja ieteicējs,ok.Bet, ne vienmēr un ne visur.Iespējams, ka viņš vnk tā ne pietiekoši sīkumaini to izklāstīja.Kas tur ir labi un atzīstami- ka cilvēks "domā".

Cits ir, ka suudu iespēja notiek, kad "nedomājošs" apdzen un strauji (bez pamatotas vajadzības/attaisnojuma!) samazina ātrumu un distanci starp sevi un to nupat apdzīto.Kur nu vēl sliktāk, ja vel kādā tur "pārmācīšanas" nolūkā vai tml. Ja gadījumā aiz šāda apzdzinēja ir iegadījies kāds vel otrs tīkotājs (vai citreiz vispār vairāki- mazums kas, kāds vnk "ieskrējies" ,vai apdzenamais ir stipri lēns un vairākiem ir radies tas retais izdevības moments tam tikt garām, vai nu kāds, situāciju nenovērtējis, vnk ir izvēlējes savam manevram "piepirkt" klāt vēl kādu apdzenamo...),- tad sanāk ka tiem nav kur palikt- vai nu 3šā rinda, vai nu spiest 150 un apdzīt arī to pirmo apdzinušo lohu.Te pat nav runa, ka apdzen vairāki kopā (kas NAV pieļaujams)- vienkārši redzi, ka pirmais apdzinējs ir veiksmīgi ģarām un sāc savu manevru- bet tu tak nevari iedomāties, ka tur tev pēkšņi nebūs vietas vai ka pirmais apdzinējs uztaisīs mākslīgi radītu problēmu.Nu kā tā- ja tu kā pirmais esi kko apdzinis, nu tad kaut drusku attālinies no viņa, esi sapotams, uzņemies drusku atbildību.Paskati spogulī, kas notiek aiz tevis, cilvēcīgi padomā par to nākamo apdzinēju.Tu taču it kā brauci/gribēji ātrāk,tev tavs manevrs izdevās,ok, nu kapc tu tagd speciāli čakarē citiem prātu...

650 05.09.2018 13:28

Nevis ka visiem ir jāklanās, bet vnk tie "vieni un tie paši" ikrīta apdzinēji (acīmredzot) uzskata ka viņu spējas un iemaņas ir "pietiekošas" dēl tam, lai apbrauktu to tur ikrīta o-nanētāju rindu.Katrā atsevīšķā gadījumā sanāk citādi- reizēm arī kādu "iztraucējot".Butu labāk,ka Tu te nevis ar to te savu tradiciOnālo kasīšanos nodarbotos, bet vnk objektīvi izvērtētu.Tas, ka starp tiem "ikrīta apdzinējiem" viena laba daļa ir kretīni pa dzivi, tas ir skaidrs.Bet tikpat ir skaidrs, ka "rindā braucošie" neievēro nedz distanci (metros, skaitliski PUSI no ātruma skaitļa km/h), nedz arī viņi vēlas aktīvi piedalīties satiksmē.Viņi drizāk grib tā laiski"bez stresa" ripināties, pa daļai vēl spaidot telefonus un visādas citas blakuslietas darot, tādējādi kavējot un pazeminot plūsmas ātrumu..Šie galvāpirdēji no rītiem ir vairumā visurdajebkur- tieši viņu dēļ uz katru zaļo izbrauc 3 mašīnas mazāk, tieši viņi nespēj izkustēties no vietas 5 sek laikā un tieši viņu dēļ rodas visvisāda nervozitāte un vēlme "par katru cenu" pabraukt garām.

650 04.09.2018 21:30

Brīnum ka nav izskaidrots ar ko džips vai pikaps atšķiras no pilnpiedziņas vieglās a/m.Nemākuļa un riepu iegādes kapeiksipēja rokās it īpaši.Kā jau redzams neskaitāmos ruTūba videosižetos.Nevadāmi platas riepas, nesaprotama pilnpiedziņas darbība un lohs aiz stūres- kas var būt labāk par šo.Nav nemaz pārgalvim jābūt,te pietiks ar ikdienas dalbaēbu.

650 04.09.2018 19:54

Tas ir vienmēr un visos laikos bijis.Ja braukt katru dienu un pa visurieni, pie tā skata vnk pierod.Bet ja ikdienā pa savu galu un tad ik pa laikam garāku līkumu, pārsteigums būs garantēts. Itin īpaši ja sāc to vērot ar tādu vērtētāja skatu.

650 04.09.2018 18:50

.(c)...Policijas klātesamība un redzamība vistiešākajā veidā ietekmē iedzīvotāju drošības sajūtu, tai skaitā,ceļu satiksmes drošības jomā... (citāts no ValstsKontroles ziņojuma, skat to penteri te augstāk..) A?

650 04.09.2018 18:27

Šitā domuapmaiņa var vienīgi sniegt tādu kā personīgu ieskatu- kurš no sarunbiedriem "ir kas" un "par ko" viņš iestājas.Tālāk var secināt kā jau parasti- ja iestājas par nasku kustību, tātad "pats" ir pārkāpējs un uzspļāvējs.Ir privāti argumenti, ir entuziasti/pētītāji, un ir valstisku apmēru propaganda.Jebkurā valstī privātpersonas viedoklis ir bezspēcīgs pret oficiālu viedokli.Kur nu vēl strīdus gadījumos- kad daļēja taisnība ir abiem.Viss tas ir bijis pat šeit publicēts un citēts.Kā jau sacīju agrāk,lūdzu, ņemiet par piemēru Austrālijas situāciju.Ja ir valstis (EU galā), kur fotoradariem ir sena vēsture, tas ir viens.Otrs ir, ka "citur" (kā pie mums) šī tēma guvusi attīstību tikai vienlaikus ar acīmredzamo tehnisko ierīču iespēju straujo progresu beidzamajos gados.Tas ir bezgalīgs darbalauks, bezgalīgas iespējas (kādam.., bet, nenoliedzami, arī Valsts budžetam).Iespēju cīnīties pret to praktiski nav,veltīgi nervus tērēt.Izsalkumu nāksies jāapmierināt.Varbūt vienīgi ka "kādreiz".Tipa kā tuvākajos kaimiņos vai Polijā- vienā no Varenākajām EU valstīm uz šo brīdi.Kad vara ir "bagāta"- tad top būves un projekti "priekš cilvēkiem".

Ne LT ne PL ne AT nav (nav!) totāla kontrole uz autostrādēm.Ir vnk "pieklājības" robežu kontrole.Jo- atļautais ir samērojams ar lielākās braucēju daļas vēlmēm un iespējām.Nemākulim ir kur augt, nekaunīgais sāk domāt- a vai man to vajag un vai man nepietiek ar to, kas te ir atļauts (vai par ko es netieku sodīts...).Cilvēkiem tur IR iespēja pabraukt.Valsts devusi šo iespēju, ceļa segums un infrastruktūra ir Droša.Valsts gādā par to.Tagad pat- reku raksts uzradies titullapā, V/vid kontrole Lietuvā.Un ne vārda par to, ka neba jau uz 130km/h zonām tā tur ir ieviesta.Te augstāk ir karte- kur ir un kur nav.Bet titullapas rakstā kas ir- tikai propaganda, paskat,oi, vai, tūlīt būs,,, uttt...

650 04.09.2018 16:10

1.,1.,un vēlreiz 1. ..Un to nekādi nevar apstrīdēt.

Ja (ja...) TU (vai Es;) plānotu- loģiski, ka tiktu iziets no situacijas tādejādi, ka plānots tiktu "drusku ņemot vērā" arī savas kaut kādas intereses.Jo, ko ta es te sēžu, vai vnk kāds labdaris, vai ko? Ja es ieskrūvēju 36 atstarojošus stabiņus vai uzvelku 32km baltas līnijas vai uzpinu no sarūsējušām drātīm 46km caurumainu žogu priekš Ziemeļbriežiem- ok, bet kāda tam Jēga? Ne es to varu "apkalpot", ne "uzraudzīt" Ir vnk D-sā darbs/materiaals/iespeejas...Turpretim, ja ceļmalā uzskrūvēt fotoaparātu- oō,tur taču vairākiem cilvēkiem "ir darbs".Vajag gan uzraudzīt, gan apkalpot, gan kvītis drukāt, gan Kasieri var noalgot utt.Turklāt, klienti dāsni maksā par fotogrāfijām.Tehniskie līdzekļi ir augsti attīstījušies ,kāpēc gan tos neizmantot pelnīšanai?

650 04.09.2018 14:49

Jā.Labdien...

www.lrvk.gov.lv/uploads/reviziju-zinojumi/2016/2.4.1-19_2016/Revizijas%20zinojums%2008.01.2018%20IeM.pdf

Revīzijas ziņojums.Vai ceļu satiksmes drošības politika tiek plānota un īstenota efektīvi?.2017.gada 22.decembris

Lietderības revīzija “Vai atbildīgo iestāžu darbības ceļu satiksmes drošības jomā ir pietiekamas un

efektīvas?”

Revīzija veikta, pamatojoties uz Valsts kontroles Pirmā revīzijas departamenta 16.05.2016. revīzijas

uzdevumu Nr.2.4.1-19/2016.

---->.....(c)

Revīzijā konstatēti trūkumi un nepilnības saistībā ar attīstības plānošanas dokumentu izpildes

novērtējumu izmantošanu ceļu satiksmes drošības politikas īstenošanas novērtēšanā un nākamo

periodu attīstības plānošanas dokumentu sagatavošanā. Par ceļu satiksmes drošību atbildīgās

institūcijas laika periodā no 2007.gada līdz 2016. gadam nav izmantojušas iespēju veikt nepieciešamās

korektīvās darbības ceļu satiksmes drošības politikas īstenošanai un izvēlēties efektīvākos risinājumus

nākamo periodu attīstības plānošanai, lai sasniegtu noteiktos un izvirzītu aizvien ambiciozākus mērķus

plānošanas perioda ietvaros un izvēlētos vai mainītu efektīvākos risinājumus ceļu satiksmes

negadījumos cietušo un bojā gājušo skaita samazināšanai.

......Valsts kontroles ieskatā pastāv risks, ka arī Ceļu satiksmes drošības plānā 2017.–2020.gadam ietvertie

pasākumi var nenodrošināt noteikto rezultatīvo rādītāju – ceļu satiksmes negadījumos bojā gājušo un

ievainoto personu skaits – samazinājumu, jo plānošanas darbs balstīts uz nepietiekami vērtētiem

iepriekšējo attīstības plānošanas politikas dokumentu izpildes novērtējumiem un nepilnīgiem un

nekvalitatīviem datiem par ceļu satiksmes negadījumiem.....

.....Policijas klātesamība un redzamība vistiešākajā veidā ietekmē iedzīvotāju drošības sajūtu, tai skaitā,

ceļu satiksmes drošības jomā, jo maz ticams, ka ceļu satiksmes dalībnieks izdarīs pārkāpumu

(piemēram, pārsniegs atļauto braukšanas ātrumu, sēdīsies pie stūres alkohola reibumā, šķērsos

krustojumu pie aizliedzošā signāla), zinot, ka pārkāpums tiks fiksēts un ceļu satiksmes dalībnieks par

to tiks sodīts....

....Valsts kontroles ieskatā trūkumi informācijas par ceļu satiksmes negadījumiem uzkrāšanā un analīzē

negatīvi ietekmējuši politikas plānošanas un uzraudzības procesu. Līdzšinējā pieeja ceļu satiksmes

negadījumu informācijas dokumentēšanā un šo datu iekļaušana Ceļu policijas reģistrā nenodrošina

kvalitatīvu datu uzkrāšanu, visaptverošu to analīzi, jo Ceļu policijas reģistrā uzkrātie dati par ceļu

satiksmes negadījumiem nav pilnīgi un tāpēc tikai daļēji izmantojami politikas un ceļu satiksmes

drošības uzlabošanas pasākumu plānošanai un uzraudzībai...

..................Lai gan Padomes lēmumiem ir konsultatīvs raksturs, revidenti secināja, ka Padomes rīcībā nav

mehānismu, kas nodrošinātu tās pieņemto lēmumu izpildi. (.)

-johaidī, tik slepens dokuMents, ka pat normāli te iekopēt nevar, atvainojiet..b

650 03.09.2018 15:12

Pilnpiedziņas mašīnai ir dramatiska priekšrocība vairākos gadījumos.Tumsā, nepazīstamā vietā un pie mazāk ieredzējuša braucējja.Nezinātājs var iesēsties kaut vai apgriežoties kādā svešā pagalmā uz slapjas zāles, pat nerunājot par sniegu,dubļiem vai šķīdoni.Ir liela starpība, vai zinošs un savā katlā un savā pasaulē, vai viens tumsā un kad pats par visu atbildīgs.

650 03.09.2018 12:44

Jā.Ir katros aprēķinos kaut kāds līmenis, līdz kuram var piekrist oponentiem.Bet visam tam ir robeža, pēc kuras sākas jau atklātā textā demagoģija.Bezsaimnieka atejas žogs suuda 2km garumā ar 32 cohumiem un 24 vietās salocītu barjeru gar vienu no 3gab iepējamajiem Valsts Mēroga trīsjoslu brauktuves posmiem- lūk tas ir "īstās patiesības" mēraukla.

650 03.09.2018 12:34

Precīzi.Urrā! Ar mazu piebildi- konkrēti tieši tie 1-mie "neapdzinēji" ir tie, kuri paši neievēro distanci un cilvēcības likumus.Neviens daudzmaz kvalificēts braucējs ilgi nevilksies aiz loha.Ir kaut kādi "saprašanas" kadri, kuri skrien katram zemapziņā.Tu vari 2x "pieciest" vai uz brīdi 3x "pažēlot un censties saprast", bet vienalga sestajā kadrā nāks saprašana, ka tev priekšā ir atklātā textā āksts un tu viņam vienalga kādreiz brauksi garām.Ja tu to nedarīsi- pie pirmās iespējas kāds brauks garām jums abiem.Iespējams, ka viņš tiks garām tikai man, un "līdīs" iekšā starp mani un to, kuru es "žēloju".Un mans cilvēka pienākums būs tajā brīdī viņam netraucēt un neradīt vel lielāku jezgu.Tāpēc ir jārunā arī par savstarpēju pieklājību starp tiem tur it kā "drusku ātrākajiem" braucējiem.Ārzemēs viņa ir, bet pie mums nav ne tuvu vajadzīgajam līmenim.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti