Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Līķu kaudzes

Motorolers Reģ.: 19.07.2002

Pēdējā laikā nav diena bez līķiem uz LV ceļiem! Regulāri notiek frontālas sadursmes ar smagajiem, kā tos var neieraudzīt?!?

Arī ikdienā pārvietojoties redzi totālus idiotus, kas dreifē uz dzīvības un nāves robežas, regulāri lienot purns purnā! Ikdienā, braucot pa vienu maršutu, jau esmu iegaumējis pāris autovadītājus, kurus ieraugot, jau zinu, tūlīt būs "joki", un parasti arī ir! Brīnos kā tādiem vēl tiesības nav atņemtas! Piemēram no rītiem no apvadceļa pa jelgavas šoseju uz Rīgas pusi brauc melns A5, ar quattroclub uzlīmi uz stikla, brauc vienkārši piz..c, apdzen pa labo malu, ātrums protams, krietni virs atļautā, vai tiešām lasot ziņās katru dienu par līķiem (pat policisti jau liek fūrēm purnā), cilvēkiem neieslēdzas kāds pašsaglabāšanās instinkts? Laikam jau nē, sabiedrība mums tāda, kā karsts laiks, tā slīkoņu kaudzes...

Policistus uz ceļiem jau it kā mana, sodi jau arī sen nav mazi, bet kkas nestrādā, agresīva braukšana ir redzama ik uz soļa!

 
1 2 3 4 5
usaexperc Reģ.: 13.01.2018
3 0 Atbildēt

Vācijas ceļu faniem:

Iemet sērčā un izrādās tur brauc tieši tāpat, ja ne sliktāk, kā pie mums.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
2 3 Atbildēt

Pajoliņ- aizmirsi ka ar vācu un nummuriem brauc samērā liels procents krievu un turku un tur var līdzēt tikai linča tiesa un ugunsmetējs.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
4 1 Atbildēt

Tātad Vācijā braucot ir jāprasa katram turienes braucējam pasi un ,ja sakrīt tautība ar pilsonību, tad tas būs tas etalons braukšanā? Tā, gailīt?

Un kā ir ar Ameriku? Tu arī agresīvie braucēji ir krievi un turki?

taaneko Reģ.: 30.07.2008
3 2 Atbildēt

Jā vistiņ, iedzimtus netikumus ģeogrāfiska vietas maņa vienkārši tāpat neiznīdēs.

. Amerikā agresīvie braucēji ir 13 gadnieki un pārējie ar līdzvērtīgu intelekta līmeni- tobiš krievi un citas pabiras.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Šorīt kārtējie 2 pašnāvnieki posmā Rīga Ķekava, nesaprotu, kur tādi kretīni rodas. Plūsma uz Rīgu nepārtraukta, virzienā uz Ķekavu arī ceļš aktīvs, nē, viņi kretīni dzen garām, ka pretīm braucošajiem jālien malā, man jāliek pa bremzēm, lai tas kroplis varētu kkur iesprukt un nebūtu sadursme, galvenais, ka viens no viņiem pēc 2km nogriežas nost no šosejas! Viena Skoda Oktavia ar VN LB 2032, otrs ar vecu Bmw kūp kā vecs dīzeļvilciens, KJ 540. Uztaurējot, vienīgā reakcija, protams, ir vidējais pirksts. Toč jāliek videoreģistrators mašīnā un jāsūta CP, tik vai tas ko dos? Esmu ar mieru samaksāt tās autortiesības, vai kā tur to nodevu sauc, ja šādu materiālu var ņemt par pamatu viņu sodīšanai par agresīvu braukšanu, kas apdraud citu dzīvības.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Par video reģistratoru nekas nevienam nav jāmaksā! Eiropas cilvēktiesību tiesas lēmums.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

CP tas materiāls der?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
2 0 Atbildēt

Un kā vēl der!!! Edgars Džeriņš to pat uzsvēra!

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tātad, kurš var ieteikt kantori, kurš liek videoreģistratorus, laikam, jau jāliek 2 kameras, viena priekšā, otra aizmugurē.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 13 Atbildēt

CP Tevi pilnīgi var pasūtīt ar visu Tavu "materiālu", ne iekārtas sertificētas - kalibrētas, utt, ne arī pats amatpersona. Vispār ir ZB jau šie wannabe družiņņiki, skolotāji - pārmācītāji, stukači un citi mazvērtības kompleksu mākti, kam viss uztrauc, kam jāziņo, jāposto un jābļaustās. Sēdi un brauc mierīgi, tableti mieram iedzer, ja nepalīdz...visādi fokusi nemitīgi uz ceļa notiek...kas man būtu atagad katrs idiots, kam kreisā joslā jāvelkās vai sava ūber personas vārdā man ceļš jānogriež netā iekšā jābāž, vai ?

k442 Reģ.: 22.02.2014
0 0 Atbildēt

Kārtējais stāsts par "ziloņgonkām": www.liepajniekiem.lv/zinas/sabiedriba/sofera-prasmes-paglaba-no-nelaimes-224287

Labi, ka šoreiz tā veiksmīgi ir izdevies izsprukt no topika virsrakstā norādītā rezultāta...

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 1 Atbildēt

Ja autobusā ir videoreģistrātors, cik saprotu, tam tur vajadzētu būt, šis video jau ir nez iesniegts CP?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 2 Atbildēt

Kādēļ notiek "ziloņgonkas" un šādas situācijas, nevis normāla apdzīšana? Tadēļ, ka ir ierobežotāji un tahogrāfi, kuriem, saskaņā ar ieceri būtu jāuzlabo satiksmes drošība un vadītāju darba apstākļi. Tādēļ, ka uzņēmums tiks bargi sodīts pēc likuma burta, nevis saprāta, ja plānotais maršruts sastrtēgumu vai ceļa remontu dēļ aizkavēsies un tiks paveikts pusstundu pārsniedzot atļauto braukšanas laiku. Kur likties šoferim, kuram nav ieplānota ne laikā, ne fiziski iespēja apstāties un gulēt, ja brauciena izpilde ir iekavējusies ārēju apstākļu dēļ? Likums ir skarbs - braucienu jāpārtrauc, ātruma ierobežotājam jādarbojas. Bet tieši lieka pusstunda vai +5-10km/h apdzenot varētu aizstāt šādas situācijas, kas tikai veiksmīgas sagadīšanās dēļ beidzas bez upuriem.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Šo skaudro dzīves patiesību tu drīzāk vari ieiet mežā kādam jenotam pastāstīt, o-naanistiem un demagogiem viņu reklamēt ir bezjēdzīgi.Prieks gan par to a/busa šoferi, kur te zemāk tā atsauce.Vienīgi gan tie "atsauksmi/devušie" lohi/pasažieri drusku uzdzen skumjas, jo viņiem rādās tie mendeļi "katrreiz" un "visur" un "vienmēeer".Lieku reizi var secināt, ka spēja patieso izprast lietu stāvokli ne kuram katram ir dabas dota.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Tas, kā arī tā dabas parādība ka tādai fūrei dotajā laikā un dotajā vietā jau īsti nav iespējas kaut ko apdzīt - puse dižās pilsētas tajā laikā piepilda prom no dižās pilsētas ejošo šoseju promejošās joslas. Pašam lielākoties dižās pilsētas virzienā sanāk braukt ap to laiku, tb piektdienas vakaros - pat braucot ar ņipru golfu jāķer katra izdevība apdzīt, jo pretī nāk dižpilsētnieku vilcieniņi...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Par reģistratoriem. Principā, nav slikta lieta. Ir gan viens BET - pašam vēlams būt teju paraugbraucējam (noteikti ne ar mīlestību pārkāpt ātrumu) - arī paša ātrums ierakstās pastāvīgi

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 1 Atbildēt

Ja gribi pārsniegt, pērc reģistratoru, kas ātrumu neieraksta.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 1 Atbildēt

Redz te sākās morālā dilemma, jeb skaudrāk izsakoties morālā ateja - filmēt citus, bet pašam ta nesanāk kristālam būt...bet filmēt un mācīt citus ta gribas. CSN jau nav no viena ātruma, nogriešanās vai kādas citas darbības - tas ir noteikumu komplekss, kur katrs grēko - kāds pārsniedz ātrumu, cits apdzen 2-3 auto uzreiz, vēl kāds nedod ceļu (ko personīgi uzskatu par ļoti bīstamu parādību uz šosejām), vēl kāds bez virzienrādītājiem laiž - bet citus pamācīt, kā vienā gudrā grāmatā rakstīts - var kas pats bez grēka un tādu nav. Toties ko var un vajag ievērot - braukt tā, lai citam netraucētu un neradītu bīstamas situācijas.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
5 0 Atbildēt

Un cik tad auto drīkt uzreiz apdzīt?

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Es jau te teicu- tieši dēļ tā iemesla man "nav", bet nupat es točen jūtu ka "vajadzētu".Es izbrinos vien par to, ka praktiski pie jebkuras iztirzāšanas vienkārši tiek pasniegta tikai apgraizīta daļa no video.Cik reiz izskanējis jautājums lai piestādi visu iepriekšējo- nekad nav ticis nedz atbildēts nedz piestādīts.Nez kā tad ir gadījumā ja nopietns Liecinieks un ja ar cp iejaukšanos- ja tas autors to materiālu oficiāli nodod tur.

Visādā ziņā, ja visiem tas dvr būtu un ja katrs gribētu čakarēties ar tiem video, tad te varētu salikt īsu pamācību/hronoloģiju gadu garumā, un kaut kad vēlāk tam būtu vēsturiska vērtība.

Kā arī- kamēr uzraugošās un sargājošās iestādes "aizņemtas" ar peļņas skaitīšanu un bezjēdzīgu darbību pašreklamēšanas un attaisnošanas pasākumiem, tamēr sabiedrībā veidojas 90to gadu cienīgas attiecības.

Kaut vai tie daudzie "ārākāpēji" un purnāsitēji, kuri mums jo strauji vairojas.Neviena milicijas amatpersona par šo NAV izteikusi nevienu viedokli, it kā tā problēma nebūtu nemaz un principā.Šis lieliski sasaucas ar dažādu rangu parādu atgūšanas speciālistu aktivizāciju- priekš kam vairs algot tur kkādu EdgaruDž un na-fuj ir jāmaksā tās pasaku summas octai un kasko, kad varbūtējo kaitējumu (morālo ieskaitot!!) nupat ir iespēja piedzīt "taisnīgi/likumīgi" ar gluži citiem "tautas" līdzekļiem.Uz to strauji ejam.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 2 Atbildēt

ārākāpēju un video graizītāju/postotāju kredo, moto un domāšanas stils jau ir varen līdzīgs, sinonīms teiksim - abiem gribas citus pamācīt, pārmācīt utt. atšķirība ir formā un veidā - pirmie jau ir atsaluši, otrie to klusībā grib darīt, bet saknes jau aug no viena poda. Ja pirmos ir naturāli jāizķer, jo tādām darbībām nav vietas uz ceļa, tad otros ''tautas šerifus'' vajadzētu tikpat legāli vnk atsēdināt, nevis vēl iedrošināt - kur dīvainīši manabalss.lv gribēja vākt parakstus, lai varētu kvtiņas rakstīt pēc visādu darbonīšu/dīvainišu iniciatīvām - jo pretējā gadījumā būs vitronik variants, tikai peļņas vietā atsevišķu personāžu ego būs spodrināts...Vispār normālā, tiesiskā valstī tikai atbilstoši kvalificēta amatpersona ir tiesīga otru sodīt un tas šīm abām grupām ir kā sāls brūcē...jo ir taču tādi malači, pareizie un krutie zēni - kgan wannabe soģi jau parasti pilni Delfu komentāri - kas tie tādi ir - vai nu kompleksaini pusmūžnieki vai arī tīņi, kas tikai trolejbusā brauc, tā arī neesmu sapratis.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Vakar atkal frontālā ar 3 līķiem! Laba šogad būs statistika!

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Protams/ka.Jo mums Nav laika.

:veelet_sajmu: :apguut_fondus: :paskaitiit_pelnju:

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
4 3 Atbildēt

Nekā pārsteidoša, tās ir mūsu valsts "attīstības" sekas. Ja cilvēks ir lohs, tad tur nekādi noteikumi, sodi un individuālu policejisku asistentu klātbūtne neko neizmainīs. Un par lohiem mūsdienās jau piedzimst, lohismu kultivē ģimenēs, bērnudārzos, skolās. Visu to noslēpj zem smukiem svešvārdiem - prasmēm, kompetencēm, cilvēktiesībām un beigās čiks vien sanāk. Kamēr netiks iepravītas galvas pareizā virzienā jau mazajiem lohiem ģimenē, tikmēr tā arī būs. Daba pati saliks visu pa vietām un pēc nopelniem. Kā raksta Bībele, cilvēka piedzimšana jau ir grēks.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
3 1 Atbildēt

Ilgi nebija jāgaida, lohiem šādi teksti nepatīk, nomīnusos zaļu...

Varu uzrakstīt maigāk un lohiem saprotamāk - kultūra uz ceļa sākas ar kultūru ģimenē un pašam pret sevi. Patīk tas vai nepatīk, bet tā ir, ble!!!

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Tu nemiiz,ir ok,paskat labāk pie raksta par avāriju vienībasgatvē- tur par taisnības pateikšanu varēj dabūt 40 mīnusus stundā ;P

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Drošvien aizmiga

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ņemot vērā agro rītu, ļoti reāli. Kad braucu uz Tallinu (ap to laiku ierasti), satiksme ir diegan minimāla, apdzīt gandrīz nekad nav vajadzības - ja vienīgi kādu fūri u.tml.

k442 Reģ.: 22.02.2014
0 0 Atbildēt

Vēl jau aizvadītajā nedēļas nogalē jaunieši apsitās starp Rendu un Sabili ((

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Process turpinās: twitter.com/breakinglv

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Moš kāda sakarība šodien Jauns mēness.

Bet, lai vai kā braucam prātīgi.

boliks Reģ.: 22.03.2004
1 0 Atbildēt
taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 9 Atbildēt

Nemaz nav žēl. Pilsētas mazauto nav ko meklēt uz starppilsētu šosejas. Tas attiecas arī uz visādiem golpiem, džaziem, ceediem u.c. pilsētas mazlitrāžas mēsliem. Kad jūs sapratīsiet ka motora kubatūrā ir apslēpta attālums uz kuru šis auto drīkst attālunāties no pilsētas ( vismaz 10 000 iedzīvotāju) centra- uz ceļiem kļūs daudz drošāk. Cita lieta mitsubisi vadītājs ar starppilsētu auto. Saskrējās, izkāpa, pakasika sasisto pieri un aizgāja mājās domāt ko pēcpusdienā darīt.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt
650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Apdzīšana "nevietā un nelaikā" (diemžēl) NAV saistāma ar pliki/plakanu formulējumu "ātruma pārsniegšana".Un cīņai ar "apdzīšanu nevietā un nelaikā" būtu (loģiski) pavisam citas prevencijas metodes, nekā cīņai ar pliki/prastu "ātruma pārsniegšanu".Atiiecībā par "apdzīšanu nevietā un nelaikā" nav nedz pieņemto uzraudzības mēru, nedz arī diži daudz pieķerto un sodīto.Ja tie ir, tad tikai kā "nejauši" gadījumi. Lai gan skaidri zināms, ka tas masveida "apdzīšanas nevietā un nelaikā" jautājums krietni satrauc vismaz 98-ņus no katriem 100 pa ceļu braucošajiem.

Neviena cp/vp amatpersona un praktiski neviens diplomēts drošības speciālists NAV beidzamajā laikā publiski nākuši klajā ar pamudinājumu izvairīties no "apdzīšanas nevietā un nelaikā".Tātad, saredzamās problēmas nav kā tādas.Visas iepājamās biedrības,brālības,nodaļas un dienesti ir aizņemti ar "jaunumu ieviešasnas" un "pvn apgūšanas" plāniem.Nav laika neko apdzīt,jo smagi jāstrādā.

Kā arī, atgriežoties pie tā tur angliski runājošo zinātnieku uzzīmētā dzeltenā Grafika (!!!), kur skaidri pateikts, ka pie nopietnas kļūdas pieļaušanas un pie kontroles zaudēšanas Vienīgā/atlikusī, Reālā un Pēdējā "Cerība" izvairītes no kolīzijas un apokalipses esot liekama konkrēti uz tobrīd tuvumā esošo TREŠO PERSONU koriģējošām darbībām.

Ja (turpināt) speciāli kultivēt un popularizēt tās dažādu rangu kretīnu producētās "domu pērles" par tēmu ka "man pofig,es nekad nevienam ceļu nedošu" un ka "katrs lai vienmēr par sevi atbild" un ka "nevienam nav pienākums kādam citam kko garantēt" un utt.., visi iespējamie rezutāti mums tikai un vienīgi uzlabosies.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja: Nemaz nav žēl. Pilsētas mazauto nav ko meklēt uz starppilsētu šosejas. Tas attiecas arī uz visādiem golpiem, džaziem, ceediem u.c. pilsētas mazlitrāžas mēsliem. Kad jūs sapratīsiet ka motora kubatūrā ir apslēpta attālums uz kuru šis auto drīkst attālunāties no pilsētas ( vismaz 10 000 iedzīvotāju) centra- uz ceļiem kļūs daudz drošāk. Cita lieta mitsubisi vadītājs ar starppilsētu auto. Saskrējās, izkāpa, pakasika sasisto pieri un aizgāja mājās domāt ko pēcpusdienā darīt.

Iebrauci auzās, cienītais! Lai kā Tev nepatiktu, nav un nebūs tādu jēdzienu kā pilsētas mazauto, kam nav ko rādīties uz starppilsētu šosejas.

Šitādu nejēdzību izdvest var tikai pilnīgs egoistisks marasmātiķis.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

a) Jā tieši tāds es esmu

b) termina nav bet vajadzētu ieviest

c) par cik procentiem samazinātos tādas avārijas, korķi utt. utjp, ja no autoceļiem novāktu 50% no tizlākajiem autovadītājiem?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Visdrošāk būs a) vispār nevienam nekur nebraukt, b) visiem braukt ar mākslīgā intelekta vadītiem autobusiem un vilcieniem

kamēr tas nav un nebūs iespējams, uz ceļa IR JĀSADZĪVO visiem. Ja ir pieņemta vidējā temperatūra palātā 90 kmh, tad visiem.

Par cik samazinātos, ja no ceļiem novāktu lecīgākos skrējējus? Abi divi neatrisināmi vienādojumi, Ko Tu iesaki - uz robežām viņus arestēt, un iesēdināt vilcienā?

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Te nevis jānodarbojas ar prokurora pienākumu veikšanu un noteikšanu kurš mazāk/vairāk lecīgs, bet gan jāpaskaidro visām iesaistītajām pusēm- kā dzīvam palikt un kā veselam atbraukt.Ja tev brauc purnā, tur vairs nav jēgas tiesnesi tēlot.Vnk nevajag publiski sludināt tos idiotiskos varonīgos saukļus.Tipa, es,man, nekad uttt.Nemācēsi vai negribēsi izvairīties- dabūsi purnā, pilnīgi pofig no kā un kurā brīdī.

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti