Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
Calidus 07.02.2020 8:25

Domāju ka par. It sevišķi, ja paskatāmies uz ekomarasma izčakarēto Vācijas enerģētiku. Kur elektroenerģijs cena ir stipri pieaugusi un nupat aizvakar palaida ekspluatācijā jaunu ogļu staciju (neskatoties uz zaļo protestiem), jo redz atjaunojamie resursi nespēj nodrošināt pieņemamu elektroapgādes stabilitāti un jaudu. Tāpat kurinās krievu gāzi no nordstream 2.

Bet redz – no atomenerģētikas atteicās. Lūk Vācija ir lielisks piemērs, kā iebraukt auzās.

Domāju, ka ogļu lobijs ir apmierināts par jauno, skaisto un ekoloģisko vācu ogļu TEC`u.

Calidus 07.02.2020 9:42

Te ir super titulēta klimata speciālista ar visiem topinamburam vajadzīgajiem grādiem, tituliem utt. skaidrojums. Noskaties draugs, un pastāsti. Vai šis cilvēks ir pietiekami nozīmigs speciālists klimata jomā. Vai viņa viedoklis būtu vērā ņemams?

www.youtube.com/watch?v=fA5sGtj7QKQ

Calidus 13.02.2020 10:31

Topinambūr. Viens salīdzinājums, ir tāda brīnišķīga zinātnes nozare, kā antropoloģija, kas mūsdienās stipri uzplaukusi un tās apakšnozare dzimumu jeb gender studijas.

Ir attiecīgas programmas lielākajās pasaules universitātēs, ir mācībspēki, profesori, studenti, kas studē un pēta dzimumu lomas.

Ir "zinātniski" pētījumi par to, ka faktiski neeksistē atšķirība starp vīrieti un sievieti. Tas ir tikai sociāls konstrukts un vēsturiski uzspiestas lomas.

Ja komunikācijā ar šīs "zinātnes" nozares adeptiem mēģini likt lietā veselo saprātu – pirmais arguments ir – kur ir pētījumi, ka vīriešu un sieviešu dzimums nav sociāls konstrukts un tas, kā katrs konkrētais cilvēks jūtas vai par ko sevi uzskata. Jā, tādu pētījumu nav – jo tas ir marasms cept pētījumus par to, kas adekvātam cilvēkam tāpat ir skaidrs. Līdz ar to otrs arguments – nav pētījumu, tad turi muti, un ja neesi antropologs, vai cits logs, kas apguvis Gender studijas, tad Tev vispār nav tiesību izteikties par to vai vīrietis ir vīrietis un sieviete ir sieviete, jo Tu redz neesi speciālists šinī "zinātnes" jomā.

Tava komunikācija liecina tieši par šādu pieeju. Nožēlojami, bet tā tas ir.

Calidus 13.02.2020 10:41

Lūk, var iepazīties ar to, kā mēs glābsim pasauli!

Infografika raksta beigās ir diezgan uzskatāma.

www.la.lv/nekp-pirmie-vertejumi?fbclid=IwAR2_uUZC6IeCCL0arMeINxawFtYbUq2T7tVv3jKtq8J0X7pnkDAmViTVulc

Un starp citu jaunā EK prezidente fon der Leiena nesenīt skaļi paziņoja, ka turpinās pilnā sparā zaļo kursu. Un attiecībā uz ES 7 gadu budžetu - "Es nepieņemšu nevienu rezultātu, kas negarantē, ka vismaz 25% budžeta tiek atvēlēti cīņai pret klimata pārmaiņām," paziņoja EK vadītāja.

Tagad apdomājiet, kas par to visu maksās un kā tas ietekmēs kopējo ES iedzīvotāju labklājību

Calidus 13.02.2020 11:05

Vispār jau topinambūrs reducē visu līdz personībām. Jo tas ir pirmais uz ko viņš norāda. Ka šīs personības viedoklis nav vērā ņemams jo viņš/viņa ir_____ (var ievietot pats). Līdz ar to dialogs par konkrētu jautājumu nav iespējams, kā jau Bradypus neskaitāmas reizes ir norādījis.

Calidus 14.02.2020 15:00

Par IPCC (galveno klimata izmaiņu CO2 dēļ ideoloģijas bīdītāju) un par izslavēto "hokeja nūju". Gribu teikt, ka ar netīriem politiskiem paņēmieniem nevar sasniegt cēlus mērķus.

www.youtube.com/watch?v=K_8xd0LCeRQ

Calidus 14.02.2020 16:01

Pilnīgi piekrītu. Tikai reālpolitika rāda, ka ES zaļinās (lasi palielinās nodokļus) fosilajām degvielām un darīs vēl veselu virkni nejēdzību.

Un tikai ar saukli CO2 ir slikts. Piemēram ES plāno aplikt ar nodokli aviācijas petroleju 330 EUR apmērā. Ir jau aprēķināts, ka šāds nodoklis smazināšot CO2 no aviācijas par 11% un palielinās biļešu cenas par vismaz 10%, kā arī samazinās aviācijas nozarē strādājošo skaitu par 11%. Bet tas esot to vērts, jo aviācijas transports samazinoties lidojumu skaitam radīs mazāk CO2. Bet

Un mēs esam gatavi maksāt, maksāt un maksāt jaunos skaistos “zaļos” nodokļus, kas pēc būtības samazina un ierobežo pārvietošanās brīvību un padara pārvietošanos mazāk pieejamu.

Uzsvēršu vēlreiz, kas man personiski nepatīk šajā zaļajā epopejā.

1) Tas, ka CO2 ir deklarēta, kā visa ļaunuma sakne. Es neuzskatu, ka tas tā ir. Manuprāt ir tieši otrādi. CO2 ir svētība, it īpaši augu valstij.

2) Pasludinot draugu (CO2) par ienaidnieku virzāmies pavisam aplamā virzienā.

3) Cīņa pret CO2 pamatā notiek ar nodokļu palīdzību un ieņemtie nodokļi tiks iztērēti neskaidriem mērķiem.

4) Kopumā tas viss pasliktinās dzīves kvalitāti un palielinās tās dārdzību.

Calidus 18.02.2020 9:15

Draugi. Še ir samērā labs raksts par ekonomiskajiem aspektiem. Nu kurš no jums būtu gatavs vērt vaļā savu maku nevis tā abstrakti, bet pavisam konkrēti un maksāt arvien vairāk un vairāk, par energonesējiem. Pārbūvēt savas apkures sistēmas utt utjp. ? Nevis abstrakta valsts, cilvēce vai kas cits, bet konkrēti Tu, draugs

www.zemeunvalsts.lv/klimata-parmainu-panika-parkapusi-visas-iespejamas-robezas?

fbclid=IwAR2vqDdIaITUTVBwwOnFzj97gXZ1fOW3njVGjbFB6QMpBdlDZmeujoS3DNI

Calidus 24.02.2020 15:05

"Kad jūs izturaties pret cilvēkiem kā idiotiem, viņi sāk uzvesties kā idioti.", "Jo vairāk noteikumu, priekšrakstu un norādījumu, jo mazāk cilvēkos ir personiskās atbildības sajūtas"....Interesantas atziņas balstītas pētījumos un praksē. Domāju arī Rīgā tam vieta atrastos.

www.youtube.com/watch?v=4eIur3NzUuI&fbclid=IwAR06bWyRPSSj8vx89jlIRJYOWPPd7iMEz3yltjXAn27uLxtR9a7ZfSN4lxA

Calidus 28.02.2020 9:31

Interesants rakstiņš pārdomām

"New cars producing more carbon dioxide than older models"

www.msn.com/en-gb/news/environment/new-cars-producing-more-carbon-dioxide-than-older-models/ar-BB10uCX6?ocid=sf

Calidus 20.03.2020 9:24

Suzuki Vitara vai S-Cross (SX4) ar automātu ir dabūnami minētās cenas ietvaros.Ar 1.0 vai 1.4 litru turbomotoriem un pilnpiedziņu. Pie kam Suzuki ir vien no retajiem ražotājiem, kuriem norādītais patēriņš praktiski sakrīt ar reālo, dabā. Domāju, ka noteikti ir vērts pamēģināt un izskatīt kā variantu.

Calidus 02.04.2020 11:28

No savas puses varu ieteikt Dacia Lodgy. Pats tādu ekspluatēju iepriekš. Ģimenei ar trim bērniem ideāli. Vietas ir atliku likām. Par šādu summu var dabūt diezgan svaigu ar nelielu nobraukumu. Man bija 1.5 dīzelis ar 6-pakāpju kārbu. Ļoti žirgts. Viens no labākajiem dīzeļmotoriem manā skatījumā. Ir arī 1.6 benzīna varianti.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti