Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
Volx 16.12.2018 0:34

msh rakstīja: Jā, jūsmiņ, bet kāpēc tā cena jāievērtē? Polo ar pusmotoru tāpat būs pārāks par džezu ar nemotoru - jo vismaz pusmotors, nevis nemotors - bet ja patīk braukt, tam polo var pie aprīkojuma par atbilstošu naudu ieķeksēt 200 zs motoru, kamēr džezam tāds tikai slapjajos sapņos nāk; par tā polo GTI cenu var varbūt var nopirkt divus džezus, bet ne vienu džezu ar motoru. Tā ka viss ir kārtībā - par ērtībām jāmaksā , un otrādi - ja negribas maksāt, tad tās nedabū, un beigās nonāc pie hondas, kur vienīgā ekstra ir kaut kāda uzticamība, jo dzelzis no septiņdesmitajiem gadiem - ā, un bāzītē nāk četri no koka izdrāzti puļķīši vadītāja durvīs, ar kuriem var virināt visus četrus logus; šausmīgi kruta ekstra.

Bez vācu, un ja šausmīgi nepatīk braukt, japāņu autobūves izstrādājumiem īpaši vairāk uz ko nav skatīties - fordeļus, itāļu un franču brīnumus nevienam nenovēlu, hujdajs ir fofāgens ar audī detaļu cenām, bet amerikāņi retajam ir saistoši.

www.youtube.com/watch?v=SC470gf48NI

Volx 17.12.2018 19:09

Kas ir Kiviča Taipers ?

Volx 17.12.2018 19:24

Tie kas dzīvo dižpilsētā vispār nav vajadzīgas ziemas riepas, ja neizdomā braukt uz pāķiem

Volx 18.12.2018 12:55

Kivičam tik mazs auto!? Es jau domāju, ka tiem māksliniekiem visiem patīk lielie limuzīni. Iedomājos jau par Jaguaru, ko Gobziņš itkā taisījās pirkt.

Volx 19.12.2018 14:23

Manējais Ceeds ir demo auto! Cik sapratu tad šamo ikdienā lietoja uzņēmuma grāmatvede un ik pa laikam kādam klientam tika iedots izbraukt. Tikai viņam nebija pat 1000km nobraukts.

Tika pirkts nevis tāpēc, ka tas ir demo, nedemo vai lētāks, bet tāpēc, ka vajadzēja steidzami auto un viņš bija uzreiz pieejams un vajadzīgajā komplektācijā.

Volx 19.12.2018 15:05

Jūs jau te atkal esat aizrunājušies savos tehniskajos sīkumos. Topika jautājums bija - vai var braukt ar vienām riepām visu sezonu, jo apnicis mainīt riepas uz/no. Par radzēm te vispār netika jautāts

Atbilde - jā, var. Jāprognoze savs ikdienas maršruts un ja tu parvietojies pa dizpilsetu un Latvijas galvenajam maģistrālem, tad mierīgi vari iztikt ar vissezonas riepam. Piem. pirmdien mums bija pirmais "īstais" sniegs un es ar vissezonas riepām veicu maršrutu Rīga-Saulkrasti-Rīga. No rīta vēl sniga, bet ceļi bija tīrīti un nekādas problemas nebija. Protams, ja man būtu ikdienā jāpārvietojas pa meža ceļiem, tad noteikti būtu japadomā, vai to vajag darīt ar vissezonas riepām. Bet tā tiešām tas čakars ar maiņu ir diezgan neērts.

Volx 19.12.2018 15:17

Arī tāds nebija jautājums! Ikviens tak saprot, ka vasarā nebrauksi ar ziemas riepām, jo tās pastiprināti nolietosies un ziemā nebūs derīgas. Cita lieta - vissezonas riepas.

Ziemā jau vienīgais rādītājs, ko pārbauda, ir protektora dziļums.

Volx 19.12.2018 17:07

OK, par tādu variantu gan nebiju dzirdējis. Tad tās riepas uz vienu gadu!? Tas tak diezgan neekonomiski.

Volx 20.12.2018 2:00

Gan jau aizmirsi pierakstīt, ka motors ir ar turbīnu. Kkā grūti iedomāties, ka parasts 1.3 atmosfērnieks kustina tādu lielu mašīnu. Kārba tev nav parasts automāts, bet robots. Neesmu dzirdējis par 8 pakāpju, gan jau getrag 7 pakāpju, ko liek uz citiem renault.

Nedrīkst spolēt, buksēt ar šīm kārbām

Volx 20.12.2018 9:05

Jap, pareiza piezīme par to turbīnu Tie mūsdienu auto reāli baida ar turbīnam, ātrumkārbām un elektroniku. Kā tas viss strādā/-ās pēc 10 gadiem?

Volx 20.12.2018 9:35

Divnieks ir turbodīzelis

Volx 20.12.2018 11:18

Un ko darīs visi lietoto auto pircēji pēc 10 gadiem? Daudzas kārbas nav paredzētas remontam un jaunas viņas maksā dārgāk, kā lietots viss autiņš.

Volx 20.12.2018 11:20

gan jau, ka parkarsēsi. Ar visiem tiem jaunajiem autiņiem ir jāapietas, kā ar jēlām olām

Volx 20.12.2018 11:23

Tie ir vācieši, kam garantija izbeidzās. Tā teikt meklē remontētāju

Volx 20.12.2018 12:02

Mēs runājam par 2028.gadu! Kādi vēl vecāki(retro?), manam Ceed tad būs 22 gadi. Ok, bija vēl otrais modelis bez turbo un tām kārbām, bet tas arī viss. Tie būs 18 gadus veci!

Volx 20.12.2018 12:48

UN? Tas tak nenozīmē, ka ar viņām var braukt! Tie ir retro auto, ko var ielikt garāžā un reizi mēnesī lepni izbraukt. Kodējiem tas ir iemesls aiziet uz garāžu, pasildīt mašīnu un sevi arī

Volx 20.12.2018 12:54

Tie visi ir pārlasīti autiņi un tur reti ir kāda oriģināla detaļa.

Viens sludinājums "Двигатель и коробка от более новой модели С4 А6."

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/100/bkilg.html

Volx 20.12.2018 16:45

Kad startē, tad motors nedreb/netrīc kādas 2-5 sekundes? Cik bieži maini eļļu motorā?

Volx 21.12.2018 22:18

Ko domājat par KIA Niro www.youtube.com/watch?v=hrg6JSQ0m1k

Biju dzirdējis, ka šitie hibrīdi kādu 1/3 dārgāki salīdzinot ar parastiem tāpēc foruma 23-27 000 izklausās lēti

Volx 21.12.2018 22:18
Volx 22.12.2018 15:34

OK, šitos Subaru motorus vēl var saukt par tautas mašīnām, tāpēc jau Subaru vel viņus izlaiž. Pašam nav sanācis braukt, bet biju pie viena motorista garāžā tad tas teica, ka šiem ir vissarežģītāka motora konstrukcija un ļoti grūti kko nomainīt. Tātad jārēķinās, ka pie ideālas apkalpošanas viņš ies savus 500 tk., bet viņiem piemīt eļļas rīšana un jāuzmanās no motora pārkarsēšanas. Ja tas notiek, tad remonts būs viens no dārgākajiem. Tojestj, manai sievai, kas zem kapota nelien un nečekoo eļļas līmeni, diez vai derēs.

Papildus itkā salona kvalitāte ar katru gadu krītās, visur ekonomija. Un, protams, ar turbīnām tur jau pavisam cits stāsts.

Volx 22.12.2018 18:08

Jebkuru motoru var pārkarsēt. jautājums tik cik viņš ir jūtīgs uz to un jo tas sarežģītāks(tādi ir Subaru motori) un jūtīgāks motors, jo sekas ir lielākas.

Ir pat dzirdēts, ka 1l uz 1000km ēd un ja dodas kādā tālā izbraucienā(piem. Poliju) un nenofiksē ēļļas kritumu, tas automāta novedīs pie lielākām vai mazākām sekām. Ja jau brauc tik pa mežu, tad jau nekas traks.

Priekš tevīm video "Ja neseko ēļļas līmenim, tad tas ir taisnākais ceļš uz kap. remontu" www.youtube.com/watch?v=SBc85EYpEBw

Volx 22.12.2018 18:12

Jā, un neviens jau tev neliek braukt līdz 500 tk. Daļēji šis toopiks ir par mūsdienu mašīnām, kuras vēl ir pietiekami ilgi braucošas. Ta tak neviens autiņš tev uz 50 000 nelūzīs un ja ir kāds defekts, tad to garantijas laikā novērsīs. Vienkārši vācieši ir jau tik neuzticami, ka beidzoties garantijas termiņam viss tur iziet no ierindas.

Tāpēc liekam reālas atskaites par mūsdienu autiņiem ar lielu nobraukumu vai daudzgadu kalpošanu bez nopietniem remontiem.

Volx 22.12.2018 21:04

Sarkanās signālspuldzītes ir pēdējais. Tās jau signalize, kad ir jau par traku, eļļu(antifrīzu) jāmeģina noķert pirms spuldzītēm. Kā jau teicu, man nav bijis tas gods ekspluatet Subaru un tāpēc nevarēšu dot atbildi par viņa ēšanas paradumiem. Kā tas noteik varu iedomaties tikai pec atstāstiem(video). Gan jau no sākuma neēd un tad sāk kkas piedegt un novērst to vairs nevar.

Tevi var apsveikt, ka ne gramu nepielej no maiņas līdz maiņai tam 200 tukstošniekam, priekš 50 tas jau taka būtu OK.

Volx 22.12.2018 22:17

Lapsa šeit visu izstāsta par vācu autobūvi, 1.4 TSI skaitās pats problēmātiskais. 8 gadi = 10000eiro bez garantijas remontiem

www.youtube.com/watch?v=yARrYWe77Ss

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti