Vārdus, brāl, vārdus. Savādāk atkal skan tikai tukša.. Irsana
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vārdus, brāl, vārdus. Savādāk atkal skan tikai tukša.. Irsana
Vārdus, brāl, vārdus. Savādāk atkal skan tikai tukša.. Irsana
Patlaban ietekmē uz polisko procesu ir jēdzīga. Tevis teiktā ir daudz taisnības. No otras puses, par ko no esošās pozīcijas Tu varētu balsot? Tiešām ir reāla izvēle?
Mazliet par Gobzemu un Likums un Kārtība partiju. Tā kā pats esmu arī šis partijas biedrs, nedaudz par insaidu. Visās apmeklētajās sapulcēs - sākotnējās intervijas, dibināšana, darba grupas - Aldis ir OK. Konstruktīvs, runā par lietu, pauž skaidru redzējumu, kas ko kā. Publiskā telpā ir savādāk: viennozīmīgi populists, provokatīvs, skaļš, izaicinošs. Respektīvi, ir nolēmis, ka savādāk atpazīstamību un reitingu nedabūs. Rezumē: tas ir apzināts gājiens, lai vairotu atpazīstamību. Naratīvi ar patreizējās valdības stulbuma līmeni tiek ģenerēti bezgalīgi.
No otras puses: apakšā ir diezgan labi organizēta stratēģiskā grupa: publicisti, apmaksāti soc.tīklu darboņi, kas jautājumus, esošo bezjēdzību, populismu un visu nepieciešamo notur apritē un ģenerē jaunu. Katra situācija tiek komentēta, vēl vairāk veidojot atpazīstamību. Partijas biedri izšēro šīs ziņas tālāk. Arī loģiska un mazbudžeta stratēģija, nav ko piebilst, diezgan efektīva.
Treša un visjēdzīgākā lieta; skaļa pārstāvniecība Saiemā ar strādājošu detupātu grupu. Reāli spīd Jūlija Stepaņenko. VArat teikt ko gribat, par viņas bekgraundu, bet kā politķe un oratore viņa ir reāls stārs. Ļubova Švecova arī ir profesionāle. Karīna Sprūde - nu, pārstāv reālu bliezienu pa aknām partijai, tomēr pārstāv nozīmigu resursu un ir gudra un vērtīga.
Kādi rezultāti: valdībai nav ideju, tur ir pilnīgs besis - reāli vista ar nocirstu galvu - kaut kur vēl skrien, bet va'dibas panelis jau zupā. Tad nu L&K idejas tiek nodirstas, un pēc neilga laika parādās kā pozīcijas idejas un tiek realizētas. Manuprāt, opozīcijas iesācējai partijai labs scenārijs.
Līdz ar to: visi, kas uzskata, ka Gobzems ir muļķis - aizmirstiet. Visi, kas domā, ka Gobzems ir Napoleona stila džeks - jūs domājat pareizi, ir viņam vadoņa sindroms, bet tas tiek mērķtiecīgi izmantots.
Par partijas biedriem: reāli 70/30. 70 ir normāli, strādājoši vidusslāņa cilvēki un uzņēmēji, kas saprot, ka esošajās reālijās par ko balsot nav. 100% NAV. L&K ir tālu no ideāla, bet reprezentē vismaz kādu alternatīvu pastāvošajam. 30 ir daudz piesauktās kotletes: antivakseru un FB konspiroloģijas apoleģēti. 70 ir reāla iespēja strādāt darba grupās, tas tiek veicināts. 30 nekādas darba grupas neinteresē būtība. Arī vienkārši un loģiski.
Es nezinu Rīgā kādu vietu, kur vēl nebūtu pašapkalpošanās.
Es ar 4 bērniem patlaban lietoju Dacia Lodgy, 1,6 LPG. 6šatā braucot vietas bagāžai visiem pietiek, sīkos var izsēdināt pa 2gb 2.un 3.rindās. Salonā vietas ir jūtami vairāk kā Zafira, ko lietojām pirms tam. Pluss ir 3 rindas 5 sek laikā izņemamie sēdekļi. Galdiņi, USB, glāžu turētāji ir pietiekoši, komforts salonā OK. Aizmugurē ir manuāli paverami lodziņi, AC tiek galā ar visu salonu. Ar 5 lietotājiem ir milzīgs bagāžnieks. 3 rindā ar saviem 1,91 m arī varu ciešami uzturēties stundu-pusotru
Ar 35 l LPG var nobraukt līdz 450 km, ar AC ap 420 km, AC+dinamiska braukšana-390-400 km. Servisa apmeklējumi ... tikai apkopes pēc grafika.
Es nesaprotu, kā es un sieva gadu gadiem ar priekšpiedziņas auto , esam varējuši lietot tikai bezradžu riepas. Kā mēs spējām sabremzēties un uzsākt braukšanu. Nav skaidrs Da labi, Stokholmā arī ar radžotām nedrīkst iebraukt, savukārt reģionu iedzīvotāji bez tādām objektīvi iztikt nevar.
km/h būtu komfortabla un ekonomiska. Ar mehānisko kārbu braucot, piektajā ātrumā jau iespējams braukt pie ātruma 50 km/h, savukārt pie 90 km/h dzinēja apgriezieni sasniedz jau 3000 apgr/min.
Diezgan jocīgi novērojumi: lielākā daļa 1,6 benzīna auto var pacelt 50 km/h piektajā ātrumā.
Opel Zafira, gan A, gan B versijā ar 1,8 benzīna motoru apgriezieni pie 90 km/h 5.ātrumā ir 2800 rpm. LT pa A1 ceļiem pie 140 km/h gribās ausis ar ceļiem aizspiest no dzinēja 4,5 k rpm ZZZZZZZZZZZ. Un tas ir mikrovens t.i. ne pa neceļiem dragāt, bet ģimeni vest.
Lietoju Dacia Lodgy 1,6 benzīns/LPG 7vietīgā. Auto vajadzēja uzņēmumam, un ģimenes izbraucieniem (6 cilvēki). Paņēmu jaunu Mūsa Motors. Es nevaru teikt, ka būtu sajūsmināts, bet ļoti apmierināts tiešām esmu. 6,7 vietā ar savu 1,91 m augumu mierīgi varu sēdēt. Sīkie ir sajūsmā par CV stila 3 rindas atveramajiem logiem. 12V ligzdas, glāžu turētāji, galdiņi ir pa visu mašīnu pietiekoši. 6,7 sēdeklis elementāri izņemas, nolaižas, atvāžas. Gaismas: tuvās OK, tālās ekselentas. Aizmugures parktroniks strādā super. Iebūvētā BT brīzroku sistēma strādā ļoti labi. Kruīzs vienkāršs, bet labi izdomāts. AC, 4 elektriskie logi, momentāni uzsilstoši sēdekļi, ESC, EPS, EBD, Start/stop darbojas labi. Audio vadība uz stūres. Kapots uz amortizatoriem.
+/- ir trokšņu izolācija, bet uz 110 balss nav jāpaceļ. Piekare stingra, necaursitama, bet braucot vienam kā ar kartingu. Stūre kā PC spēlēm, bez viduspunkta, neinformatīva. Virsbūve gara un augsta, sānvējā visu laiku jāpiestūrē. Žiguļu durvju slēdzenes un bagāznieka poga. Gara ārējā antena. Salona apdare visa no plastmasas (pēc sīkajiem, tiesa, ir viegli nokopt). Virsbūves svārstības straujos pagriezienos pārliecina braukt mierīgi.
Par to naudu ļoti labs auto.
Šogad iegādājos Jogger Extreme, ir nobraukti 10k km.
Nosacījumi pirkšanai tādi paši kā iepriekš:
Jābūt pieejamām 7 sēdvietām, lielam bagāžniekam, ikdienā pietiekoši ērtam darba braucieniem, ekonomiskam.
Pirms 5 gadiem pēc līdzīgiem nosacījumiem iegādājos Lodgy 1.6 benzīns/gāze 7 vietīgo.
Ta lūk +/-.
Cena 13 k / 22 k , Lodgy smagi vinnē, jo parametri ir praktiski identiski.
Dzinējs: Lodgy vajadzēja griezt un griezt, motors rēc, bet +/- visur ved, apdzīt var. Ieslēdz AC, neiet vispār. 100 ZS./100 ZS
Jogger - neērta kārba,īsi robi, baigi daudz jāairē, 6.ātr.iet no 70 km/h. Dzinējs kluss, grieze 200 Nm, apdzīšanās nav jāmet 2.ātrumi zemāk, pietiek ar 1. AC darbs praktiski nesamazina dinamiku. Dzinēji abi ar LPG, Jogger ir liels solis uz priekšu.
Salona aprīkojums: Jogger ir liels solis uz priekšu, parkinga sensori ar kameru, beidzot normāli strādā brīvroku sistēma, klimats AC vietā, lietus sensors, intervālu izvēle, labas LED ar automātisko pārslēgšanos, beidzot telefona turētājs ar USB pieslēgvietu, digitālais panelis. Kretinē tikai priekšējie sēdekļi, Lodgy tie bija reāli ērti, Jogger tikai ciešami.
Lodgy iesēšanas daudz ērtāka, jo ir salona augstums, Jogger jālocās iekšā. Kāju novietojums Lodgy bija labs, Jogger ir kkā jāstutē pa malām.
VAdāmība: Lodgy lielais mīnuss bija konkrēta sānvēja ietekme, bija nemitīgi jāpiestūrē, Jogger nav+ 20 cm klīrenss mūsu sniegos ir ideāla lieta.
Jogger ir vienkārša reliņu sistēma jumsta bagāžniekam -2-3 min, reliņi gatavi un vienmēr līdzi.
Degvielas patēriņš - praktiski identiski, Jogger LPG bāka ir par 10 l lielāka, t.i. 44-45 l, pret Lodgy 34. Jogger ēd par kadu litru mazāk benzīna uz 100 km.
Trokšņu līmenis braucot - Jogger ir nedaudz klusāks, nekādas revolūcijas nav, toties nav motora rēkšanas
Izskats - teikšu tā - Jogger izskatās pēc auto diezgan, aizmugure precīzi kā Volvo universāļiem.
Kopumā esmu apmierināts