Iegādājos tādu. Ne kā vienīgo auto ģimenē, protams, bet vienalga nekad nebūtu domājis, ka kādreiz pirkšu dacia.
Ziniet, un nenožēloju. Par to naudu extreme versijā ir labs. Dacia ir spērusi platu soli uz priekšu. Bija lielas šaubas par to litrīgo gāzes dzinēju, bet izrādās pat ir tīri braucams. Par ilgmūžību nemācēšu komentēt, bet paredzamais noskrējiens un 5 gadu garantija, liek par to nedomāt.
Bija iespēja mazliet izbraukt ar šo. Par to cenu patiešām lielisks un ekonomisks auto. Interesanto, ka top komplektācija bija ar LPG un manuālo kārbu. Pārslēgšanās gan tāda vecmodīga - ar tādu nelielu "djorgāšanos". Tā arī neizdevās eleganti pārslēgt. Dinamika nav tā labākā, bet ir gana pietiekama LV apstākļiem. Braucienam uz Alpiem šo labāk neizvēlēties.
Interesanta papildaprīkojuma opcija - guļamais dīvāns, ka saliekas no finiera kastes (saliekama) un matracis virsū. Gulēt var pilnā augumā, apsēsties gan nevar. Jocīgi, ka no iekšpuses nevar aizvērt bagažnieku, tas nozīmē, ka gulēt jālien caur sānu durvīm.
Var just, ka priekšējā paneļa displejs ir zemākas kvalitātes kā citiem testētajiem, bet funkcijas pilda labi.
Atšķirībā no citiem daudz premiumīgākiem auto Android Auto savienojas arī bez vada. Piemēram, Peugeot 408 tikai ar vadu.
Par to plato soli noteikti varu piekrist. Arī salona pogu un slēdžu izvietojums vairs nav tik neparocīgs kā savulaik tas bija Dacia Logan.
Pēc pāris tūkstošu noskrējiena, vai nu pie tās slēgšanās pierasts, vai kkas pietrinies bet tagad ir labi. Vairāk gan ar viņu brauc sieva, bet no sākuma man arī likās, ka kkur ķerās tā pārslēgšanās.
Īsti jau tur viņu ne ar vienu auto nevar salīdzināt, jo cenu klases pagalam atšķirīgas.
Pietiekoši moderns, ar visām mūsdienu auto pamatekstrām.
Gaismas salīdzinoši ļoti labas, tuvie ledi nāk visām versijām.
Automātiskās kārbas nav, it kā būšot nākamajai versijai ar hibrīdu.
Gāze/benzīns ekonomiski. Mīļie cilvēki lai dabūtu 1.0 jeb precīzāk 0,9 uz 3cil dinamiku ir rpm jātur. Man uzrāviens pieņemams un pietiekams. Tad jau salīdzinoši Peugeot 408 ar GT zīmīti bija lielāks vīliens.
Pirmkārt ļoti labi, ka dalībnieks kas šo auto zīmolu pārstāvēja testā, ļoti veikli un neuzkrītoši arī prezentēja tā iespējas. Patika dizains gan no ārpuses gan no iekšas. Sēdekļu materiāls likās tāds stingrāks un vēl neredzēts citur. Liels + par dienas gaitas lukturu led dizainu. Uz visa jaunā trenda fona, manā skatījumā izceļas un liekas pamanāms. Es dotu vērtējumā 5 no 5. Tas ko iegūstam par to cenu ir tā vērts.
ctx1 rakstīja: Pēc pāris tūkstošu noskrējiena, vai nu pie tās slēgšanās pierasts, vai kkas pietrinies bet tagad ir labi. Vairāk gan ar viņu brauc sieva, bet no sākuma man arī likās, ka kkur ķerās tā pārslēgšanās.
Īsti jau tur viņu ne ar vienu auto nevar salīdzināt, jo cenu klases pagalam atšķirīgas.
Pietiekoši moderns, ar visām mūsdienu auto pamatekstrām.
Gaismas salīdzinoši ļoti labas, tuvie ledi nāk visām versijām.
Automātiskās kārbas nav, it kā būšot nākamajai versijai ar hibrīdu.
Gibrīds ir tik dārgs, ka mūu tirgū laikam nemaz nepiedāvās
Dacia Jogger turpina Dacia Dokker veiksmīgu uzsākto dizaina līniju un nu jau arī Renault (un Nissan) šo platformu ir pārņēmis savam komerctransportam!
5 vietīgs ar iespaidīgu bagāžas nodalījumu mazajam biznesam, 7 vietīgs kuplas ģimenes vajadzībām – tik dažāds var būt Dacia Jogger!
Dacia Jogger vēl netiek aprīkota ar visiem mūsdienu asistentiem – nav adaptīvās kruīzkontroles, nav joslas asistenta – toties ir oriģināls viedtālruņa turētājs vadītājam ļoti ērtā vietā starp instrumentu paneli un vidus planšeti:
Papildus jau zināmajam 3 cilindru viena litra turbo motoram un manuālai kārbai, Jogger ir saņēmis no Renault saimes hibrīdu ar automātu! Bet diemžēl Latvijā iecienītā dīzeļa vairs nav piedāvājumā! Šajā gadījumā hibrīds spēj kompensēt dīzeļa neesamību un iepriecina ar pieņemamu degvielas patēriņu – zem 5 litriem!
Un ko tad vārds Extreme mums var papildus piedāvāt bez ārējām vizuālām izmaiņām? Kempinga komplekts jaunai ģimenei būs īstā brīdī, lai varētu ceļot un nakšņot jebkur, kur sagurušie ceļotāji vēlas 😊
Es sapratu, ka hibrīds ar automātu LV būs pēc kādiem 4-6 mēnešiem un maksās nedaudz zem 30K. Ja tiek meklēts 7 vietīgs automāts, tad vienīgi varianti līdzīgā budžetā ir vairāku ražotāju bulku vāģi.
Dacia Jogger vēl netiek aprīkota ar visiem mūsdienu asistentiem – nav adaptīvās kruīzkontroles, nav joslas asistenta – toties ir oriģināls viedtālruņa turētājs vadītājam ļoti ērtā vietā starp instrumentu paneli un vidus planšeti...
Jegipetskaja sila, tas tak ir atsities ar galvu, pret kaut ko cietu..
Starp citu man tas turētājs laikam salonā ir nohamīts, jo it kā extreme komplektācijā viņam bija smuki jābūt ieliktam līdz bardačokā... bet baigā vajadzība pēc viņa nav, ja godīgi..
Par pašu auto - 8k ir noripināti, brauc, da brauc, tfutfutfu...labs auto par to naudu..
kontradmiral rakstīja: Es sapratu, ka hibrīds ar automātu LV būs pēc kādiem 4-6 mēnešiem un maksās nedaudz zem 30K. Ja tiek meklēts 7 vietīgs automāts, tad vienīgi varianti līdzīgā budžetā ir vairāku ražotāju bulku vāģi.
IMHO tādā komplektācijā būs sastopams vienīgi katalogā, jo lēciens no manuālā nehibrīda pārāk iespaidīgs. Līdzīgā situācijā izvēlējos gadīgu grand c4 spacetourer
kontradmiral rakstīja: Es sapratu, ka hibrīds ar automātu LV būs pēc kādiem 4-6 mēnešiem un maksās nedaudz zem 30K. Ja tiek meklēts 7 vietīgs automāts, tad vienīgi varianti līdzīgā budžetā ir vairāku ražotāju bulku vāģi.
IMHO tādā komplektācijā būs sastopams vienīgi katalogā, jo lēciens no manuālā nehibrīda pārāk iespaidīgs. Līdzīgā situācijā izvēlējos gadīgu grand c4 spacetourer
Atkarīgs cik ietilpīgu vajag trešo rindu. Dacia tā ir diezgan laba, c4 spacetourer, touranam vai S-max tā ir mazāka un būs OK pusaudžiem līdz kādiem 150-160cm.
kontradmiral rakstīja: Es sapratu, ka hibrīds ar automātu LV būs pēc kādiem 4-6 mēnešiem un maksās nedaudz zem 30K. Ja tiek meklēts 7 vietīgs automāts, tad vienīgi varianti līdzīgā budžetā ir vairāku ražotāju bulku vāģi.
IMHO tādā komplektācijā būs sastopams vienīgi katalogā, jo lēciens no manuālā nehibrīda pārāk iespaidīgs. Līdzīgā situācijā izvēlējos gadīgu grand c4 spacetourer
Atkarīgs cik ietilpīgu vajag trešo rindu. Dacia tā ir diezgan laba, c4 spacetourer, touranam vai S-max tā ir mazāka un būs OK pusaudžiem līdz kādiem 150-160cm.
3. rinda Dacia labāka, bet vidējā rindā nav daudz vietas kājām. Citroeniem un tourāniem ir bīdāmi ķebļi, aizbīdot atpakaļ piecatā ir ļoti daudz vietas kājām, regulējama atzveltnes slīpums aizmugurē.
Dacia LPG un mazā pašmasa maciņam varētu būt draudzīgāka par 1.5 dīzeli
Dacia modeļi, tostarp Jogger, labākajās komplektācijās par ļoti saprātigu cenu sniedz drošības un komforta aprīkojuma minimumu, kas manuprāt ir absolūti pietiekams. Mums ģimenē jau vairāk kā gadu ir Sandero Stepway, kurš šo pārliecību ir nostiprinājis.
No ārpuses nemaz nepateiks, ka iekšā auto būs 7vietas- pārsteigums. Salons vienkāršs, bet ērts. Man kaut kas ārpusē mazliet pietrūka, bet apskatot Dacia dizainus, tad nu iet vienā rokā ar to, bet nav slikti. Displejs kā maza planšete, nav mans TOP, bet gan jau var sadzīvot. Aizmugurē sēdošajiem ir galdiņi, kas ir lieliska ekstra, ņemot vērā, ka šis ir vairāk lielām ģimenēm auto. Skaņa nav skaļa, nezinu, labi vai slikti, bet laikam ģimenes auto piemēroti. Auto vadās labi, cena ir laba, un noteikti ērts auto ģimenēm.
1,0 litra benzīna vai benzīns/gāze motors ir racionāla izvēle tiem, kuri nevēlas sagaidīt pārlieki lielu dinamiku pēc atļautā ātruma robežas. Veicot apdzīšanu uz šosejas, būs jāieliek zemākā pārnesumā, taču pārējā laikā 100 zirgspēki mūsu satiksmei ir pietiekami. Vienīgais brīdis, kad trīscilindru dzinējs izrādīs nelielu vājuma pazīmi, būs vasarā, ieslēdzoties kondicioniera kompresoram. Pie šīs vibrācijas gan visai ātri var pierast. Ar pilnu degvielas bāku un gāzes tvertni iespējams veikt aptuveni 1200 km, kas ir labs rādītājs.
Sēdēšanas komforts ir līdzvērtīgs citiem Dacia modeļiem. Cietais pagalvis un neparastā sēdekļa forma neļaus nobraukt ļoti tālas distances bez apstājas, taču distancēm Latvijas robežās tas visiem nebūs šķērslis.
Pilnpiedziņa Jogger modelim nav pieejama, taču augstais klīrenss ļaus iebraukt vietās, kur kāds zemāks 4×4 jau būtu uzsēdies.
Dacia jau iepriekš mūs ir lutinājusi ar relatīvi pieejamiem auto modeļiem, tomēr Jogger piedāvātā septiņu sēdvietu versija ir ilgi gaidīts piedāvājums.
Tiesa, pat kuplām ģimenēm ne vienmēr vajadzīgas visas septiņas sēdvietas, tāpēc Jogger var uztvert arī kā lielu piecvietīgu universāli. Nolaižot trešās rindas sēdekļu atzveltnes, tiek iegūta plaša bagāžas telpa bērnu ratiem, iepirkumiem un visam, kas nepieciešams ikdienas vai atpūtas braucienā. Maksimālā ietilpība sasniedz 2085 litrus, kas, vienkāršā valodā runājot, ir vairāk nekā dažā labā busiņā.
Vasarā bija iespēja notestēt "kempera" versiju. Šeit Jogger'am klāt nāk nakšņošanai paredzēts aksesuāru komplekts. Sleep pakotne ir daļa no InNature piederumu komplekta, kas ceļotājiem ļauj pārlaist nakti, kur vien viņi vēlas.
Cik šāds nakšņošanas prieks izmaksā? Aptuveni 2000 eiro. Tās ir aptuveni 20 nakšņošanas reizes pietiekami labā viesnīcā.
Dacia Jogger lieliskā cenas un ieguvuma attiecība satriec jebkuru konkurentu, jo daudzām ģimenēm daudzpusība un ikdienas praktiskums ir svarīgāki par šiku un statusu. Šis ir auto, kas radījis jaunu ģimenes auto formulu.
Šogad iegādājos Jogger Extreme, ir nobraukti 10k km.
Nosacījumi pirkšanai tādi paši kā iepriekš:
Jābūt pieejamām 7 sēdvietām, lielam bagāžniekam, ikdienā pietiekoši ērtam darba braucieniem, ekonomiskam.
Pirms 5 gadiem pēc līdzīgiem nosacījumiem iegādājos Lodgy 1.6 benzīns/gāze 7 vietīgo.
Ta lūk +/-.
Cena 13 k / 22 k , Lodgy smagi vinnē, jo parametri ir praktiski identiski.
Dzinējs: Lodgy vajadzēja griezt un griezt, motors rēc, bet +/- visur ved, apdzīt var. Ieslēdz AC, neiet vispār. 100 ZS./100 ZS
Jogger - neērta kārba,īsi robi, baigi daudz jāairē, 6.ātr.iet no 70 km/h. Dzinējs kluss, grieze 200 Nm, apdzīšanās nav jāmet 2.ātrumi zemāk, pietiek ar 1. AC darbs praktiski nesamazina dinamiku. Dzinēji abi ar LPG, Jogger ir liels solis uz priekšu.
Salona aprīkojums: Jogger ir liels solis uz priekšu, parkinga sensori ar kameru, beidzot normāli strādā brīvroku sistēma, klimats AC vietā, lietus sensors, intervālu izvēle, labas LED ar automātisko pārslēgšanos, beidzot telefona turētājs ar USB pieslēgvietu, digitālais panelis. Kretinē tikai priekšējie sēdekļi, Lodgy tie bija reāli ērti, Jogger tikai ciešami.
Lodgy iesēšanas daudz ērtāka, jo ir salona augstums, Jogger jālocās iekšā. Kāju novietojums Lodgy bija labs, Jogger ir kkā jāstutē pa malām.
VAdāmība: Lodgy lielais mīnuss bija konkrēta sānvēja ietekme, bija nemitīgi jāpiestūrē, Jogger nav+ 20 cm klīrenss mūsu sniegos ir ideāla lieta.
Jogger ir vienkārša reliņu sistēma jumsta bagāžniekam -2-3 min, reliņi gatavi un vienmēr līdzi.
Degvielas patēriņš - praktiski identiski, Jogger LPG bāka ir par 10 l lielāka, t.i. 44-45 l, pret Lodgy 34. Jogger ēd par kadu litru mazāk benzīna uz 100 km.
Trokšņu līmenis braucot - Jogger ir nedaudz klusāks, nekādas revolūcijas nav, toties nav motora rēkšanas
Izskats - teikšu tā - Jogger izskatās pēc auto diezgan, aizmugure precīzi kā Volvo universāļiem.
Dacia Jogger Extreme auto tests, atsauksmes 2023 / 2024
Jaunais Dacia Jogger Extreme tests no 2023 gada, kāda pieredze?