Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
Ezits 29.03.2019 9:41

Princips interesants un arī noderīgs, tikai, ja tuvumā ir pieejams kāds no šiem auto. Vēl gan arī ievēroju, ka braucēji šos auto dzen tā kā ar savu auto neapietos vai arī uzvedas diezgan huligāniski... agrāk par to vainoja bmw braucējus...

Ezits 29.03.2019 10:49

Vispār salīdzinot cenas tur un šeit, ievēroju tendenci, ka vācijā auto kā tādi ir dārgāki kā pie mums (lietotie un jaunie).

Ezits 29.03.2019 11:09

Taču, ja jau bizness turpina pastāvēt, tātad vienalga pērk ar naivu cerību, ka lūk tieši man paveiksies un būs taisnība par nobraukumu 112 tk km 10 gadīgam volvo ar dīzeļa motoru;)

Kaut gan pats esmu tur pircis trīs no saviem iepriekšējiem auto un nevienam nebija samelots... laikam tāpēc, ka vienmēr cena bija krietni virs vidējās rumbulas cenas un otrs cilvēks ar plašākām zināšamām par auto līdz;)

Ezits 29.03.2019 12:56

No viena grāvja citā.... ar riteni jābrauc, lai varētu mierīgi uzpīpēt un benčiku krūmos iemest, kas ir gana dziļi ;)

Ezits 29.03.2019 13:21

Visas iepriekšējās mašina arī pašam bija vientilta piedziņa un kaut kā baigi nelohojos, jo vienmēr laicigi apdomāju auto reālās iespējas kaut kur iebraukt vai pārbraukt.

Tas ir tāpat kā radžotas un neradžotās riepas - it kā tikai 10% atšķirība saķerē, taču situācijā, kad nepieciešams straujāks manevrs uz ledus vai uz līkuma melnais ledus izveidojies šie 10% var būt vissvarīgākais, kas paglābj no lupatās sasista auto.

Tāpat ar 4x4, var noderēt un var arī nenoderēt. Tā kā braukšanas ziņā neesmu sēne, kas iesēžas astē sabiedriskajam autobusam un pat pieturās uzgaida aizmugurē, tad man tas ir svarīgi, kā arī sievai, kurai braukšanas iemaņas ir tādas kādas ir.

Ezits 29.03.2019 15:33

wons rakstīja: Tomēr vislabākais ir kad brauc aiz Land Cruiser, vai citiem lielajiem apvidniekiem, kuri pirms tramvaja sliedēm, vai citiem tik pat iespaidīgiem šķēršļiem sabremzējas līdz 10km/h.

Liels akmens metams instruktoru dārziņā. Gan par kreiso joslu, gan par apļu izbraukšānu, gan velobraucēju apbraukšanu ar intervālu vismaz 1.5m.

Tieši tas, ko pirmais nodomāju, kur jebkurš autovadītājs uzzina pirmo reizi par noteikumiem un pirmo pieredzi braukšanā gūst, ir autoskola... tātad jāsāk ir tieši ar autoskolu pasniedzējiem un braukšanas instruktoriem.

.....tas, ka jāsāk ar sevi jau pagājušajā gadsimtā ieviests praksē, taču pagaidām baigi nepalīdz;)

Ezits 02.04.2019 13:00

eidis rakstīja: Man vienīgais auto, kas jebkad ir bijis jārok, ir tas haldex 4x4. Pārvērtēju tā spējas. Ar divriteni vinkārši nekad neesmu iesēdies

Tieši tā - nevajag pārvērtēt ne savas, ne auto spējas... 4x4 jebkurā izpildījumā tomēr nav tanks;)

Ezits 02.04.2019 13:08

uupis, vai sapratu pareizi, ka esi autoskolas braukšanas instruktors???

Ezits 02.04.2019 14:04

Braucu ar Octavia 2.0 dīzeli ar sīkdaļu filtu un arī gadījies, ka pēc motora noslāpēšanas ventilators turpina pamatīgi dzesēt un no mašīnas apakšas nāk karstums ar nelielu sviluma piesmaku. Karlo motors tieši to arī paskaidroja, ka tas ok, jo notiek filtra attīsrīšanās process, kura laikā filtrs tiek uzkarsēts līdz 500-600 grādiem, attiecīgi ventilators rukā uz maksimālo, lai nebojātu citas detaļas, kas ir filtra tuvumā.

Ezits 02.04.2019 16:49

Paldies par norādi Kad būs laiks laiski skatīties "televizoru", tad paskatīšos, tikai pieredze rāda, ka šajos apskatos derīga informācija ir 10-20% no visa rullīša laika;)

Ezits 02.04.2019 17:15

Nu nevajag jau pārspīlēt;) ....rakstīju arī, ka katru informāciju vajag uztvert ar zināmu daļu skepses. Parasti apskatnieki tieši tāpat kā žurnālisti parastie saņem auto uz salīdzinoši īsu brīdi un tad nu spriež par to. Šeit cerēju sasniegt kādu, kas reāli braukā ar šādu auto ikdienā pa Latvijas ceļiem un ielām. Sakat, ka tas bija slikts plāns?

Ezits 02.04.2019 17:24

Piekrītu... kam pilsētniekam dīzelis vai benzīns, ja ir ūdeņraža trolejbusi;)

Ezits 03.04.2019 9:56

Ja galvenais ir pacietība, tad sanāk, ka visiem "vagoniem" ir jābūt saprotoši pacietīgiem, kāmēr "lokomotīve" dzelžaini pacietīgi vāc tik jaunus "vagonus"?

...kārtējais uzzsaukums tautai - PACIETIETIES ....izbesījis jau paciesties, jo ar pacietību nekas nemainīsies un neuzlabosies - uzlabot varam tikai paši ar RĪCĪBU.

Ezits 03.04.2019 17:09

Tas viss ir ļoti labi. Sanāk, ka nevar apsteigt, ja atrodaties vienā un tajā pašā joslā, kas laikam īpaši domāts motocikliem, jo pagaidām neesmu Latvijā vēl redzējis tik platas automaģistrāles ar vairākām joslām vienā virzienā, kur vienas joslas platums ir divu automašīnu platumā + 0,3m, lai nav spoguļi jāapsit.

Ezits 03.04.2019 17:14

Tas pierāda tikai lielo varu un lielo uzņēmumu divkosību, jo īpaši Vācijas/Krievijas attiecībās, tas ir ļoti novērojams. Vācija atbalstīja gāzes caurules izbūvi pa Baltijas jūru, kas ir izdevīgi Krievijai un pretī saņem atbasltu savam biznesam Krievijā...

Ezits 04.04.2019 8:44

Būtu ko pārdod, tad gan jau, ka tāpat arī darītu... Pat lielākā daļa zemes vairs nepieder pašiem

Ezits 05.04.2019 16:07

No kura, tad var gribēt, kaut ko??

Ezits 05.04.2019 16:13

Nedaudz padomāju par šo CSN jautājumu. Patiesībā viss ir daudz vienkāršāk, nekā te spriest un diskutēt, kaut gan nekad nezināsim, kuram tad nu ir taisnība.

Vajag uzrakstīt jautājumu CSN sagatavotājam un izdevējam - Satiksmes ministrijai, lai izskaidro šo normatīva punktu. Saskaņā ar iesniegumu likumu viņiem ir pienākums atbildēt un izskaidrot....

Ezits 08.04.2019 10:08

Bradypus rakstīja: Nekad nenovērtē par zemu ministrijas ierēdņu profesionalitāti atrakstīties.

Maziet no vēstures - zinu, ka sen atpakaļ (manuprāt vēl 90-ajos) CP par apsteigšanu pa labo pusi šad tad mēdza sodīt, tomēr palēnām cilvēki mācījās, ka sodus var pārsūdzēt un tika sasniegts punkts, kurā CP vadībai acīmredzot apnika un CP šo pārstāja uzskatīt par pārkāpumu - pats pirmo reizi ar šo saskāros jau moralizēšanas formā - "atradušies te visādi gudrie, kas izmanto caurumus likumos" un sodīts netiku. Līrdz ar to - fakts, ka šis formulējums ir "šķībs", atbildīgajām personām ir labi zināms, tomēr kaut kādu apstākļu dēl ir pārdzīvojis vairākus CSN grozījumus un līdz šai dienai eksistē tieši šādā formulējumā.

Tātad - atgriežoties pie iesnieguma rakstīšanas, ja ir iemesls, kuru nedrīkst publiskot, vari būt drošs, ka uz savu iesniegumu likumā noteiktajā kārtībā saņemsi atbildi ar skaidrojumu, pēc kura būsi tieši tikpat zinošs, kā šobrīd.

Piekrītu, ka māk atrakstīties, taču vairs nav 90-tie, parezi piezīmēji, ka arī braucēji ir mācījušies par savām tiesībām. Ja uzrakstīt konkrētas situācijas un prasīt vērtējumus vai šīs situācijas pārkāpj attiecīgo csn punktu vai nē...

Jo vairāk bombardēt viņus, jo arī sāks pamazām domāt, jo katru atrakstīšanās atbildi var sūtīt vēlreiz precizēt un skaidrot. Ja galīgi uzliks mīksto, tad tas ir jau administratīvās lietas jautājums par attiecīgā darbinieka atbilstību ieņemamajam amatam... bet tas jau, ja galīgi nav ko darīt;)

Ezits 08.04.2019 16:51

Atkal jau rakstam katogorijās, tie visi ir sūūū....

Katrai markai ir savi mīnusi un savi plusi. Pirms mēneša QQ nācās mainīt kaut kādu vārstu izpūtējā, kas izmaksāja virs 500, ražotājs sedza tikai 25% no detaļas cenas, kaut gan mašīnai spēkā ir pagarinātā garantija. Tagad atkal panelis ir kā ziemassvētku eglīte (atkārtojas jau kādu 4 reizi šo nepilno piecu gadu laikā), jo rādā check engine un atteica visas iespējamās elektroniskās stabilizācijas un drošības sistēmas..... ja skatamies no šīs puses, tad tiešām rodas iespaids, ka nissam salīdzinoši zemā iegādes cena slēpjas ļoti daudzos sīkumos, kas ir izteikti lēti sataisīti....

Ezits 09.04.2019 10:10

Neesmu tik sens iauto lasītājs, lai pārzinātu visu, kas te noticis iepriekšējos gados, taču šis raksts izsaka visu (https://iauto.lv/pie-stures/satiksmes-drosiba/22922-lena-brauksana-kreisaja-josla-ir-daudz-bistamaka-par-atruma-parsniegsanu-video), taču diemžēl pa šiem trīs gadiem uz ceļiem diži nekas nav mainījies, jo kā vienmēr no atbildigajām iestādēm pie mums uzsvars tiek likts uz soda naudu apjoma celšanu (budžeta papildināšanu) un cīņu ar ātruma pārkāpējiem, kas lielā mērā, iespējams nemaz nav patiesais sākotnējais lielo negadījumu un bojā gājušo skaita iemesls, bet šis skaits ir tikai rezultāts nejēdzīgai attieksmei no citiem autobraucējiem.

Ko vispār pēc šāda video noskatīšanās var rakstīt vai teikt tādi kā "uupis", kas ir autoskolas instruktors (pats gan neatzinās, taču komentāros rakstītais par to liecina), kuram pirmajam būtu jāmāca pareizie braukšanas principi, nevis "esi pacietīgs" un nemaini joslu, lai vai kas, jo es taču nepārkāpju ātrumu.

Ezits 15.04.2019 16:43

Biju ar puikām un viņiem, protams, interesanti. Pašam arī dažas lietas bija iespējams apskatīt un pataustīt tuvāk (tas pie jaunajiem auto). Pārējās divas halles gan likās pilnīgākā garlaicība, jo cik gan daudziem patiesībā tik ļoti intersē skatīties uz n-to turbīnu stendiem un aiz lentes, kā muzejā paieties gar šādiem tādiem automīļu šedevriem. Ārā militārā tehnika arī ok, jo īpaši poļu tankisti, kas ļoti lauzītā angļu mēlē stāsta par lāzeru radariem, kas paredzēti tanka aizsardzībai;)

Ezits 16.04.2019 13:16

kasinsh79 rakstīja: Kodiak nebūtu ne vainas, ja vien tam auto būtu: elektroniskais panelis (ne arhaiskās bultiņas ar neglītiem ciparu fontiem), ādas salons, pilnie LED lukturi, mazliet citāds dizains vizuāli. Pieļauju, ka kaut kas no manis pieminētā aprīkojuma pat ir pieejams, katrā ziņā esmu sēdējis tādā, nu... Plikākā Kodiak

No apraksta - tātad jāmaina pilnīgi viss šajā auto

Ezits 23.04.2019 8:54

Spriežot pēc litriem, te saķērušies divi pieredzējuši diskutētāji un komentētāji;)

Man ar;i besī, kad autorizēto dīleru servisos stāsta visā'dus pekstiņus, ka vajadzētu to un to izdarīt vai tas un tas būtu jānomaina, taču laikam tā jau viņi to "maizi" arī nopelna un nevienu citu vainot nevari, ja pats esi tāds ...., ka ļaujies, šādiem tekstiem. Pašam ir sanācis tā pāris reizes pārmaksāt un tagad ļoti sekoju un pārdomāju katru poziciju, ko viņi cenšas iestāstīt, ka nu "ļoti vajag"....

Esam pozitīvāki un kaut nedaudz kritiskāki pret sevi par pašu lēmumiem.

Ezits 02.05.2019 13:40

Nenopirku un izskatās, ka tomēr nepirkšu vairs nissanu, bet labāk kādu mazlietoto no cita ražotāja, jo tomēr negribās piedzīvot to vilšanos pēc gada braukšanas ar jaunu auto, kad tas paliek drebelīgs un klabošs. Tomēr šeit nav rietumeiropas ceļi, kam šie auto varētu būt daudz piemērotāji, jo kā jau iepriekš minēju, tad Vācijā X-trailam šobrīd piedāvā 7 gadu garantiju, kas pie mums nav pieejams, tieši slikto ceļu dēļ. Tas izskaka daudz ko.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti