Cieni citus braucējus un viņi cienīs Tevi! Kāpēc Latvijā tas nedarbojas?

Ezits Reģ.: 25.03.2019

Vai tikai mani katru dienu kaitina tie mierīgie autobraucēji (kā Timrots teiktu "Cepurnieki"), kas uzskata, ka braukšana pa kreiso joslu uz atļautā ātruma robežas ir norma un pilnīgi vienalga, ka citiem vajag pasteigties un pabraukt tos 10-15 km/h ātrāk? Neko nesaku, ja visas joslas pilnas, taču arvien vairāk tieši labā josla te kļūst par ārāko joslu, kas ir absurds no satiksmes drošības viedokļa.

Aizbraucot uz Vāciju vai Angliju tik ļoti dzirdu, kā mūsu letiņiem patīk turienes pieklājīgā vide... kā kas tā "sorry" vai "excuse me", bet kā pie sevis Latvijā, tā man pie di...s ka kādam auzšķērsoju vai patraucēju.

Reāli Vācijā bāņos pa kreiso joslu var ieskrieties un brauc tik. Londonā pat uz metro eskalatora paredzēts, ka jāstāv rindā gar labo malu, jo var gadīties kāds, kas ļoti steidzas un pa kreiso pusi ātri uzskrien augšā vai lejā.

Vai tiešām te Latvijā vajadzīgi gadsimti, lai kaut kas kardināli mainītos?

Par šo tomēr arī akmens daiļā dzimuma lauciņā, jo bieži tieši viņas ir tās, kas tā rīkojas...

Ko varam darīt, lai padarītu vidi uz ielām pieklājīgāku citam pret citu?

 
Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Varbūt nebija kustināms, riepa plīsa vai?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Pa trim stundām, ko tas tur stāvēja jau nu varēja sataisīt riepu. Nekad baiss taču tur novelkot pat ar ķīlētiem ratiem tam nenotiktu

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Autobuss traucēja,bet kad vieglais noplīst tad viss štokos,kuru pat viens cilvēks var pastumt,tik nez kāpēc neviens viņu nestumj,tā arī stāv savā joslā un taisa korķi.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Vieglos noteikti ātrāk kā triju stundu laikā novāc no ceļa. Tur pat Nordekas kravinieks bija piebraucis...

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Īsti nav skaidrs, kā jūsu saruna saistās ar tēmu.

Domāju, ka nekas nemainīsies, kamēr neizskaudīs krievu mentalitati. Te nav sakara ar nāciju, bet ar ieradumu pārņemšanu. Domāju, ka šeit arī ir pilns ar tadiem, kas nerāda pagriezienus, tur, kur tas pēc CSN jadara. Lūk arī sākums ar mazumu. Nu un otra nianse - policija uz ceļa vispār neko nedara. Sapērk stacionāros radarus parvietojamo vietā. Vairāk neslēpjas krūmos. Visādi ībļi panāk to, lai būtu iespēja pārkāpt.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Pilnīgas muļķības. Ja nu kāds nerāda pagriezienus, tad tie ir itāļi - bet savstarpējo cieņu no viņiem vajadzetu pamācīties. Francūži rāda pagriezienus mazliet vairāk, bet viņu savstarpējo cieņu vislabāk varētu raksturot šad tad lietotais apzīmējums varžēdaji.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
3 2 Atbildēt

Piekrītu. Joprojām klibo gan braukšanas kultūra apļos (lai gan ir labāk), gan arī par joslām cilvēkiem nav izpratnes īsti.

Jā, ir viņiem tiesības braukt uz 50 pa kreiso joslu pilsētā, bet viņi to mierīgi varētu darīt arī pa labo joslu, neradot bīstamas situācijas sev un citiem.

Es pat uz +20 braucot (piemēram, Dienvidu tiltam pāri), skatos atpakaļskata spogulī un pārkārtojos uz labo joslu, ja kāds grib apsteigt. Nekad nezini, kur cilvēkam var būt jāsteidzas...

Tikpat labi reizēm ir gadījumi, kad ātrāk ir braukt pretī ātrajai palīdzībai vai pašam cilvēku slimnīcā nogādāt.

Vēl traki ir ar braukšanu krustojumos sastrēgumu laikā, kad ir skaidri redzams, ka nevarēs pārbraukt. Tādā veidā mēs katru dienu "korķus" krietni lielākus radām, jo arī perpendikulārajam virzienam nosprostojam satiksmi vai arī neļaujam pretī braucošajiem normāli kreiso pagriezienu veikt.

Arī ar sarkanajām gaismām ir traki. Pats braucu arī uz vēlu dzelteno pāri (ja nav pretī braucošie, kuri kreiso pagriezienu gaida), bet Deglava/Ilūkstes ielu krustojumā darba dienu vakaros, kad gaidu kreiso pagriezienu, 80% gadījumu kāds vēl vairākas sekundes pēc sarkanā izdomā iespiest un braukt pāri krustojumam. Tas ir pilnīgs pī, jo es tikmēr jau kreiso pagriezienu esmu sācis reizēm (ja iepriekš tas auto ir stāvējis uz vietas).

Vispār daudzi nepietiekami seko līdzi satiksmei kā tādai. Ir redzēti vairāki gadījumi, kad cilvēks lielu ceļa gabalu brauc ar nolocītiem sānu spoguļiem. Tur ir viss skaidrs par braukšanas kultūru - tam vadītājam ir vienalga par citiem.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
1 2 Atbildēt

Un silts sveiciens arī Rīgas satiksmei, kuru autobusi pa Jaunciema gatvi brauc uz 40 km/h vietās, kur ir 70 zona. Ļoti droši satiksmei!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 7 Atbildēt

Viņiem ir daudz pieturu pa ceļam, kurās jāstājas. Autobusa dinamika arī nav tāda, lai strauji ieskrietos līdz 70 km/h un tad pirms pieturas strauji bremzētu. Pasažieri arī drīzāk nevēlas, nevis vēlas strauju braukšanu. Tādējādi autobusa grafikā ir ierēķināta diezgan lēna, mierīga braukšana. Kundziņiem savos auto ir jāmācās pacietību!

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Tu zini kur ir jaunciema gatve?

Tu zini, kas ir dominējošie auto šajā posmā?

Tu zini, kas ir dominējošais iemesls avārijām uz šī ceļa?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Man sabiedriskajā transportā nepatīk, ka tie lēni brauc.

Tā ir viena no kaitinošākajām lietām.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Piemēram, starppilsētu autobusi relatīvi tuvajos maršrutos nereti brauc ar 60-65 km/h. Kāpēc? Nezinu. Degvielu varbūt taupa.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Uggga jau paskaidroja,kā tiek sastādīti autobusu grafiki,tā pati sistēma ir arī starppilsētu maršrutos,ir lēnās līnijas,ir skrienamās līnijas,viss atkarīgs,cik bieži jāstājas pieturās.Redzi,tev nepatīk,ka busi velkas,bet daži lec no biksēm laukā,ja buss viņus apdzen,atkal slikti.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
1 0 Atbildēt

Man kaimiņš ir RS autobusa šoferis. Kad vienreiz par grafikiem aprunājāmies, viņš sāstīja, ka grafiki ir sastādīti vidējā satiksmē, nedaudz kavēties drīkst, bet ātrāk nedrīkst nekādā gadījumā. Tad nu nākās dienas vidū tukšākajās ielās vilkties, lai neapdzītu grafiku.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Grafiku pieskaņot diennaksts stundai atbilsošiem satiksmes apstākļiem, laikam, ir augstākā matemātika.

Neiestāstīsiet, ka satiksmes intensitāte ir baigi neprognozējama...

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Autobusu vainot nav sevišķi gudri.Un lēni braucošs transports ir bijis vienmēr un visur.Problēmas galveno daļu rada tie , kuriem pienāktos tam braukt garām, bet kuri to ietiepīgi nedara.Pavērojiet šodien jebkuru lēnāku objektu ,kas aiz viņa notiek.Pajoliņu paaudze ir veiksmīgi uzaudzināta ,reti kurš vairs atšķir drošu braukšanu no tīšas ākstīšanās.Attaisnota vienmēr un katrreiz tiek tieši nemākuļa rīcība.Visiem sevi jāmēra pēc viņa ,bet no viņa prasīts netiek nekas.Turklāt absolūt skaidrs ,ka nekāda tāda demagoģija augļus nenes- pagājušajās brīvdienās 5 aizgājēji ,šajās jau 3 un utt.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
3 1 Atbildēt

Braucu uz darbu, jāgriežas luksoforā pa kreisi, priekšā jauna sieviete,gaidām kad aizrbrauks pretīmbraucošie, aizbrauc,5 sekundžu pauze un tad sākās kustība.Piebraucam pie Mūkusalas apļa,aplis tukšs,vista apstājās kā pie Stop zīmes.Varu garantēt kad uz šosejas viņai priekšā gadīsies kāds kurš velkas uz 70 tad viņa vilksies ar viņu kopā.Un aiz viņas vēl viens tāds pats un čukčukbānīts gatavs.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Bravo,precīzs problēmas apraksts.Uz ko tūliņ būs blablapletj atbilde,ka jābūt tolerantam,ka ne uj esot jāskrien,ka div min ne uja neizšķir un ka ir da uja visādu citu labdabīgu vidi veicinošu apstākļu un utt.Pats interesantākais,ka tieši šī demagoģija darbojas.Jo to ir viegli pieņemt un izpildīt- nekas nav jādara,ne kas papildus jāapgūst- vnk esi viens no Lohiem,neizcelies.Pārmērīga organisma tolerance drīzvien noved pie smagas vispārējas infekcijas.Jā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 1 Atbildēt

Vakar vakarā Jūrmalas šoseja, virziens uz Rīgu. Normāli braukt varēja vien pa labo joslu - arī apsteigt visus svētdienas braucējus utt. Kaut kāds murgs ar tiem kreisās joslas kruizētājiem tur

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 1 Atbildēt

Katru rītu tas ir novērojams uz Salu tilta kur atļauts braukt uz 70,otrajā joslā brauc zem 70.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Ai nu tauta ko ta jūs grib - tie kas pa ziemu nebrauc + jaunie autoskolu "izlaideņi" ir uz ceļiem salīduši ārā. Un vēl protams principiālie - es ievēroju ātruma ierobežojumus (~ 90 km/h pēc speedo) un iepūtiet man - tas nekas ka ieraudzīs radaru vai CP, un vēl atmetīs uz kādiem knapi 80km/h. Man ir aizdomas ka cilvēki nedz zin CSN, nedz arī ievēro ceļa zīmes, līdz ar ko - nedod dievs kāds sāk midžināt aizmugurē, jāpriecājas ka stūri aiz uztraukuma neatlaiž vispār.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Un tad ziemā pie pirmām pārslām ir 60 braucēji kaudzēm...Nezinu ko tajās austoskolās māca tagad, bet man savulaik mācīja arī satiksmē iekļauties +/- 5km/h robežās, protams tagad pārsvarā ar +10 braucu, bet kā var pārvietoties tie, kas nemāk tuvu maksimālam turēt nesaprotu...Nav problēmas ar principiāliem, ja viņi ļauj citiem pārvietoties, bet to diemžēl dara reti, lielākoties savāc vagonus un tad brīnumi sākās...

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Viss sviests sākas skolā - fizika ir tikai teorētiski iekalta un saķere tiem vairāk saistās ar mīlas rotaļām. Tāpēc tas, ka citi mierīgi brauc uz 90, viņiem nekādas konsekvences ar personīgajiem 60 nerada.

Viss sākas skolā un turpinās galvā.

Labā ziņa: ja slikti saproti fiziku, pasaule ir brīnumu pilna. Sliktā - daži brīnumi nav patīkami.

Un pavisam sliktā - šie nezinīši pamatā veido to paštaisno "nekur nav jāsteidzas" un "likumi visiem vienādi" masu

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Interesanti gan, kādā īsti iemaņu/sapratnes pakāpē atrodas tie papuasi, kuri posmā līdz tam pakārtajam radaram atļaujas pārkāpt, bet jau teju puskilometru pirms tā sāk izradīt likumpaklausību jau ar mīnusa zīmi.Un dara to obligāti uz trešās/kreisās joslas.Nu kā var viņus "cienīt", kā gan var būt tolerants pret šādu klaju idiotismu??

Beidzamajā laikā liekas ka projekts ir acīmredzami iebuksējis- sakarā ar dažu to pakārto suudu virziena maiņu.Kāreiz uz jūrmalšosejas tas ir mainīts, bet oficiāla ziņa parādījās tikai pēc nedēļas.Iespējams viens otrs naskāks divriteņa drāzējs jau paspēja tur uzrauties.

Derētu gan neaizmirst, ka ir tomēr dažas specifiskas vietas,kur pretējās kustības pusē pakārtā kaste veic uzraudzību pāri zaļajai joslai Abos kustības virzienos.Tas ir tad, ja stabs atrodas nevis pa vidu, bet brauktuves labajā malā.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Lai uzlanotu situāciju vajag vai nu sodus par satoksmes kavēšanu, vai diferencēt vadītājus pēc prasmēm un spējām, vai atī ielās izlaist CP kuri ir apveltīti ar intelektu un spējīgi patstāvīgi domāt.

Kaut kādā brīdī jau mantras"ātrums ātrums" purpinātājiem pieleks, ka šī programma neved tur kur vēlams.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Šis neiet cauri.Jebkura diferencēšana momentā tiks klasificēta kā cilvēktiesību pārkāpums.Propaganda gadiem ilgi velk tikai uz vienu- ka indivādam ir tikai Viens primārais uzdevums- pašam nepārkāpt.Ja viņš šajā iestatījumā iekļaujas- vairāk nekas no viņa netiek prasīts,pat jebkuru loģisko domāšanu ieskaitot.

Kāreiz programma "nekur neved" tieši tāpēc, ka demagogi ir uzaudzinājuši tupu braucēju paaudzi- kuru tagd izlabot prasīs vismaz desmitgadi.Ja kādam tas vispār interesē.Jo, ja visi būs "gudri"- kurš gan vairs atļausies uzrauties un maksāt.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Csst, klusāk, ja visi pilsoņi taps likumpaklausīgi, tad tak valsts budžetā būs iecirsts pamatīgs robs, un "slaucēji" atnāks un teiks ka es un tu par maz nodokļus maksājam.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 0 Atbildēt

Vai nebūtu laiks sākt runāt par militāras vienības izveidi no cilvēkiem ar kustību traucējumiem, kā arī ļaut oficiāli iesaistīties policijas darbā cilvēkus ar garīgās attīstības traucējumiem? Lai integrētu sabiedrībai aktuālajā virzienā? Tas, ka viņus nepielaiž- nav cilvēktiesību pārkāpums?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Pag? Tas vēl nav ieviests? Man likās kā CP jau sen tikai tā komplektē savu sastāvu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

"Kaut kādā brīdī jau mantras"ātrums ātrums" purpinātājiem pieleks, ka šī programma neved tur kur vēlams."

Kur rāvi tādu muļķigu ideju, ka tā programma neved tur kur vēlams? Nejauc to ar pūļa neizpratni par patieso vēlamo virzienu!

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

1. Pārvietošanās ātrums pa kopluetošanas ceļien nokritīsies līdz.... Un un vienalga nemākulīgas braukšanas un adekvātas reakcijas dēļ būs gan cietušie, gan bojā gājēji.

2. Sodi par ātruma pārkāpšanu- ja pasniedzu sevi kā statistikas piemēru- pēdējos 4-5 gados ytikai un vienīgi no fotoradariem, un tie jau sen ir ierēķināti manas dzīves izmaksās, kuras sedzat jūs. Līdz ar to- es pārkāpju- maksājat jūs. Vai es sākšu braukt lēnāk? Neredzu tam iemeslu....

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

.... Adekvātas reakcijas trūkuma dēļ....

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu re - vismaz daļu no vēlamā virziena paklausīgi pildi. Bet nez kādēļ esi iedomājies, ka vēlamais rezultāts netiek sasniegts.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 0 Atbildēt

Deklarē jau drošības uz ceļa paaugstināšanu....

????

Un zini ar ko vidēji statistiskais es atšķiros no vidēji statistiskā anonīmiķa, vidēji statistiskā palaidnieka vai vidēji statistiskā vwfana? Ar to, ka es spēju vajadzības gadijumā braukt lēni, ilgstoši ļoti lēni, bet viņi ātri braukt nespēj....

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Līdz šim par vēlamo runājām, kādēļ tagad piesauc deklarēto?

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Tu domā, ka vēlamais rezultāts ir pārdot vairāk degvielas? Tie nakts luksafori jau gan uz to velk....

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Pareizajam virzienam būtu jābūt saprotami izskaidrotam.Bet tas nav iespējams.Jo nav pat definēta fotoradaru esamības veiksme/neveiksme.Ja veiksme ir pārkāpēju skaita samazināšanās līdz nullei- no kurienes tad ņemt naudu visnotaļ apetelīgajiem uzturēšanas un ieviest/turpināšanas pasākumiem?? Vislielākā "veiksme" un vispareizākā nekļūdīgi brūnā līnija ir "ieviest" kaut ko Tādu, kas zelta olas dēs garantēti un ilgi,jebkurā gadījumā un stadijā.Pietruks naudas no pārkāpējiem- samaksās pārējie (Lohi).Ja viņi negribēs- nekas, piespiedīsim,atradīsim Pamatojumu, pamainīsim Likumu,pagarināsim Oktu,vai piegriezīsim citu Krānu- nu kā gan varēs neatbalstīt sistēmu, kuras ieviešana nesusi šitik treknus augļus..

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Deklarētajam virzienam ir jābūt tik miglaini "izskaidrotam", lai lohi varētu bezgalīgi ticēt tā rezultātam (kurš patiesībā ir neeksistējošs), kamēr ieviesēji bauda vēlamā virziena patiesos rezultātus.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Atbilstoši deklarācija (un tā ir pieņemama manai pilsoniskajai nostājai), fiksētie radari ir izvietoti ar mērķi samazināt ātrumu melnajos punktos.

Es domāju, ja policija izvirzītu mērķi pēc iespējas vairāk iekasēt, pilsoņiem vajadzētu pārstāt apmaksāt tādu mērķi. Jo tas patiesībā ir vērsts pret viņiem.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Pareizi uzrakstīji gan deklarēto iemeslu, gan to kādēļ deklarētais un faktiskais atšķiras.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Сегодня труд мало что значит, главное в подъеме на социальный верх – это не упустить свой шанс. Случай важнее труда, нужно лишь оказаться в нужное время в нужном месте и первым вскочить в социальный лифт, растолкав конкурентов.

Лохов уже давно не грабят, этого делать не имеет смысла («лох» и сам все отдаст). Лоха просто «надувают». Его используют для обогащения.... Ему можно предложить «мыльный пузырь», фантики, «лапшу», знак и т.п., а взамен он отдаст реальные и необходимые жизненные ресурсы.

Обездоленный лох никому не нужен. Обычно лоха разводят так, чтобы иметь возможность делать это сколь угодно долго.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti