Tas ir saprotams, bet man liekas kā no citas realitātes, ka patērētājam būtu jātērē savs laiks un nauda, lai vestu uz citu servisu pārbaudīt officiālā dīlera padarīto darbu.
Šis vien pierāda ka Latvija ir tālu no kopējā eiropas fonā apkalpošanas līmenī.
Liku pievērst uzmanību niansēm, kas protams viņiem bija pie kājas ja tas nav viņiem apkopes grāmatā rakstīts tad viņi uz to nemaz neskatās.
Tāpēc arī prasu kā lai zin ko viņi ir izdarījuši? Šis jautājums man radās pēc drausmīgās attieksmes. Prasīt apskatīt vecās detaļas? Es taču tagad nevilkšu ārā eļļas un degvielas filtru lai skatītos kādā stāvoklī tie ir. Eļļu arā neliešu lai saprastu vai tā vispār ir mainīta.
Vedu uz savu vietējo, kas nav Rīgā. Nākamreiz gan laikam vien būs jābrauc tur. Doma vienīgi pazvanīt un paprasīt kā ir ar "garantiju" apkopei ja tā nav līdz galam izdarīta.
Tas ir saprotams, bet man liekas kā no citas realitātes, ka patērētājam būtu jātērē savs laiks un nauda, lai vestu uz citu servisu pārbaudīt officiālā dīlera padarīto darbu.
Šis vien pierāda ka Latvija ir tālu no kopējā eiropas fonā apkalpošanas līmenī.