Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Kā zināt vai auto tiešām veikta apkope

Celotajs76 Reģ.: 02.10.2019

Stāsts sekojošs. Tā kā pirmo reizi dzīvē bija iegādāta jauna automašīna ar visām garantijas fīčām utt, auto tika vests pie officiālā dīlera uz, pēc viņu teiktās, lielās apkopes. Pirmais kas pārsteidza bija saruna ar servisa pieņēmēju, attieksme no viņa puses bija, ko es te vispār esot atvilcies... Gribējās puikiņam pateikt, ka pret klientu kurš par pakalpojumu maksā vairākus simtus eiro, attieksmei tā kā būtu jābūt labākai. Kad sāku stāstīt punktus kur gribu lai pievērš lielāku uzmanību un kārtīgi pārbauda, atcirta ka tādas lietas jārunā atseviški, kas man likās interesanti, jo kur gan citur par to runāt ja ne pašā servisā. Galu galā auto tika apkopts ilgāk kā 2 stundas, ne manu acu priekšā. Kad auto beidzot bija izdzīts, aizbraucot mājās pārbaudīju lietas savām acīm un sapratu, ka daudz kas bija rakstīts darbu sarakstā ir vienkārši palaists garām, arī lietas kuras liku pārbaudīt. Tāpēc galu galā radās jautājums, kā es varu zināt vai tā apkope tiešām manam auto ir veikta, vai arī tie ir tikai ķeksīši uz lapas?

 
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Nekā.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 1 Atbildēt

Nekā - tāpēc jau ir uzskats, ka tās dīleru apkopes ir lohotrons. Saraksta visādas vizuālās apskates, un skatās, par 50 eur stundā, vai cik tur.

Ja iespējams, izvēlies citu dīleri, vai vienkārši meklē savu uzticamo mehāniķi parasto. Ja mašīna nav kaut kāds tur 'prēmijums' vai ar nosliecēm uz dārgiem dīleratsaukumiem (lasi - Audi, BMW, mercedes, Jaguar, LandRover), tad ir samērīgs risks pie dīlera nebraukt - pēc kaut kādas tur likumdošanas lielas ķezas gadījumā ražotājam tāpat garantiju jādod, vienalga, kur eļļa mainīta.

Es pērku lētas jaunas mašīnas, un pie dīlera neesmu redzēts pacmit gadus. Lētām maz, kam lūst, garantijas gadījums bijis laikam viens. No 1998. gada bijušas kādas 6 jaunas mašīnas.

Celotajs76 Reģ.: 02.10.2019
1 0 Atbildēt

Vedu uz savu vietējo, kas nav Rīgā. Nākamreiz gan laikam vien būs jābrauc tur. Doma vienīgi pazvanīt un paprasīt kā ir ar "garantiju" apkopei ja tā nav līdz galam izdarīta.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

a kas konkrēti nav izdarīts?

Celotajs76 Reģ.: 02.10.2019
0 1 Atbildēt

Liku pievērst uzmanību niansēm, kas protams viņiem bija pie kājas ja tas nav viņiem apkopes grāmatā rakstīts tad viņi uz to nemaz neskatās.

Tāpēc arī prasu kā lai zin ko viņi ir izdarījuši? Šis jautājums man radās pēc drausmīgās attieksmes. Prasīt apskatīt vecās detaļas? Es taču tagad nevilkšu ārā eļļas un degvielas filtru lai skatītos kādā stāvoklī tie ir. Eļļu arā neliešu lai saprastu vai tā vispār ir mainīta.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tāda lieta ir, pats satapos, Ja viņiem nav rakstīts, ka karteja apkope jadara tas un tas, tad viņi arī to nedarīs. Vai arī darīs par kosmisku ceņņiku. Es piemeram veršu uzmanību, ka Hyundai, KIA 4X4 bieža paradība ir šlicu rūsēšana, kā reultātā aprauj viņas un tu paliec bez 4X4(pakaļas piedziņas). Tas viņiem nekur nefigure un ir papildus apgrutinājums. Tikai tad, kad jau tev ir viss tur sarūsejis un aprauts vari griezties pēc garantijas remonta. A ta tak jamaksā extra naudiņa lai kko tur skatītos.

Dīleriem jau galvenais izvest tevi cauri garantijas laikam un tālak jau ta ir tava problēma.

wons Reģ.: 26.07.2017
0 0 Atbildēt

Subaru nešmaucas. Vismaz TC motors

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kā var zināt vai apkope veikta? Elementāri - aizdzen pie kāda jēdzīga meha, viņš pateiks - to tak var elementāri redzēt vai visādi korķi ir skrūvēti vaļā utt.

Celotajs76 Reģ.: 02.10.2019
1 1 Atbildēt

Tas ir saprotams, bet man liekas kā no citas realitātes, ka patērētājam būtu jātērē savs laiks un nauda, lai vestu uz citu servisu pārbaudīt officiālā dīlera padarīto darbu.

Šis vien pierāda ka Latvija ir tālu no kopējā eiropas fonā apkalpošanas līmenī.

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
3 0 Atbildēt

Ja nav noslēpums kāds auto, kurš dīleris, kurā pilsētā?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nebūsi jau pirmais kuram dīleris - saka "ko atvilkies", jo autiņiem tagad pārsvarā ir iebūvēts monitorings dažādiem faktoriem, kā slodze utml. - jams pats nobrēksies kad jābrauc uz servi.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 2 Atbildēt

Dažām dārgām longlive eļļām vispār ir pieļauts 500k un nekas viņai nebūs. Kvalitatīvas eļļas maiņai ir tikai viena nozīme - metāla izstrāde. Un ja tev tur monitorigs sāks bļaut, ka jābrauc uz servi, tad tas visdrīzāk būs jau paziņojums par motora kapitalku.

Mums VW pirmajā reizē pateica pie 20k, lai ievēro 30k maiņas intervālu. Loģiski, ka to viņš pats sev varēja uz pieres uztetovēt reklāmai. Mums nav jāatbalsta apsurdi ražotāja pasākumi motoru nokaušanā. Lai ko kurš teiktu... jo biežāk maina, jo motors ilgāk dzīvos. Tas pats attiecas uz automātu, kuram faktiski ir jābūt maiņas intervāls atkarīgs no braukšanas stila, nevis kaut kādiem pieņemtiem 70k km. It sevišķi tagad, kad ražotāji ar vien lētākas detaļas liek savos mehānismos.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Visumā piekrītu tevis teiktajam, un to nu tiešām, lai katrs pats izspriež pēc sava braukšanas stila. Man personīgi tehniski der reklamētais eļļas maiņas intervals starp 15 un 20k ar automātisku bļāvienu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 3 Atbildēt

Tak tās longlife eļļas izdomātas lai pievilinātu lohus

Katrs tak cenšas pārdot savu produktu un tas ir viens no argumentiem(lohiem), ka eļļu varēs mainīt 2X retāk. Kārbās vispār var nemainīt eļļu utml. Tā tā tehnika arī aiziet pa pieskari........................es bieži vien paskatos tajos tirgotajos autiņu bildes, ja ir apkopes gramatiņas foto......20tk. intervāls un var sludinājumu vērt ciet.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nepārspīlē, ja motoram ir max samazināta berze, ja tiek liets longlife, kurš spēj turēt augstākas temperaturas nezaudējot ipašības - nav pamata taisit apkopi tikpat bieži ka vecajiem čuguna brīnumiem. Tas kas biežāk sabojā tādus motorus kā manas Hondas 2,2 dīzeli ir aizdirsti DPF utml. kad motors un turbīnas reāli strādā mega slodzes režīmā.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

Sodien, kad ir turbīnas un PGD filtri eļļas maiņa ir jāveic vel biežāk, kā vecajos čuguna.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nosauc lūdzu konkrētu auto/motoru, mana peredze ar japāņiem par to neliecina. Un škiet ka BMW ar tā nav.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Te nav skaidrs. Vismaz ražotāja "tautību" varēja nosaukt.Ko nozīmē dīlera apkope- pa lielam fufelis,minimālie darbi.Tak neba tur kāds tērēs laiku kam neparedzētam.Varbūt klients pārāk sīkumaini pieprasija un tas lunis pieņēmējs kurnēja ka tas neietilpst obligātajā menu un būtu papildus jāpiemaksā?

Tas taču senais variants- pieņēmējam tu kā tāds labticīgs klauns tur viskautko izstāsti sīki/smalki sirsnīgi , bet reālais mehs/remontētājs ir kāds cits un tam ir pie dsas ko tu tur klārēji.Viņš neies nemaz visu to penteri izlasīt, ko tas pieņēmējs tur saskribelējis.

Cik nav bijis tādu gadījumu pagātnē, kad kāds "labais" privātais serviss izbeidzas tad, kad tas "labā vārda nesējs" dibinātājs/īpašnieks sāk pieņemt darbiniekus un paplašināt darbību un ar laiku pats personīgi vairs neskrūvē.

Tas pats lohvariants pa lielam ir, ja velkam paralēles ar tā izdaudzinātā "mazlietotā" auto iegādi "pie dīlera".Ar atsevišķiem izņēmumiem, bet pa lielam fufelis.

Pareizi te augstāk saka- būtu man parasts jaunauto, es arī ne nafig pie tā dīlera nebrauktu to eļļu mainīt, pašol viņš d.

Ko viņam trīs gadus tos meslus maksāt- lai pa visu to laiku garantijas ietvaros tur tos kkādus pāris trīs suudus piekarē nomainītu padsmit eur vērtībā.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
2 1 Atbildēt

Bet vispār ir tā - ja tu dzen uz standarta apkopi, tad viņi dara to, kas iekļaujas apkopē un to šiem ražotājs noteicis. Nevis jebkurš lohs te tagad komandēs.

Ja lohs grib pēc sava prāta, tad pēc tam par servisa stundu cenu jau kāpēc ne. bet te gan jau gribēja par zem standartizētās apkopes kaut kādu kuiņu.

feciic Reģ.: 09.05.2008
4 0 Atbildēt

Kā pieteici apkopi? Vai piesakot apkopi teici ka ir visādas papildus problēmas? Ja to visu sāc klārēt uz vietas skaidrs ka Tev uzklausīs nelapini jo meham laiks ir ieplānots tik cik standarta apkopei paredzēts un pēkšņi krāmēties ar kautkādām papildus lietām viņiem fiziski nav laika, jo rindā jau gaida nākošais.

Ja ir problēmas, kuras gribi lai tiktu risinātas garantijas ietvaros, laicīgi piesaki, izstāsti visas lietas un pēc tam var sākt tirgoties kapēc viena vai otra lieta nav novērsta.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti