Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Braucejucis 22.09.2020 15:42

Kādreiz tieši pirku 300 eur adroidus kurus pirms tam rūpīgi biju izpētījis kā labākos price/performance variantus. Par šo huiņu vari nemaz nestāstīt, ka tur kaut kas labs var sanākt.

Un 700 eur ir pārāk daudz par ierīci kuru mūsdienu cilvēks katru dienu stundām lieto visdažādākajām vajadzībām? Lol, es sifonā paveicu vairāk nekā laptopā, tāpēc arī nevaru sevi iedomāties baigi ekonomējam uz telefonu. Pasaule ir mainījusies.

PS kolēģis tieši lieto nodrāztu pirmo iphone se un žēli saka ka gribētu mainīt, bet īsti nav iemesla jo strādā ļoti labi. Tas par tiem 5 gadiem. Es saprotu ka nevienu andrīti nav iedomājams lietot vairāk kā 3 gadus, bet sifonam 5 gadi nav nekas neiedomājams - vnk noveco morāli un tas, ka jāmaina bača.

Braucejucis 22.09.2020 11:03

Atbilde uz pēdējo jautājumu, man ir teorija: tāpēc, ka ir noskatīts, ka spīdīgi RR, Merši un BMW brauc pa trešo joslu (parasti pārkāpjot ātrumu), vai vienkārši kāds steidzīgais tur gāž garām visiem, un tāpēc daži domā, ka trešā josla ir pačotna jau tad, ja tu vienkārši eksistē viņā (ķipa, esi kopā ar lielajiem zēniem), pat ja vispār nejēdz 3. joslas instrumentālo jēgu.

Vispār esmu novērojis Latvijā, ka ūsains onkulis pie stūres uziek saulenes un pēc rožas paliek līdzīgs Neo no Matrixa, bet sievietes pie 15 gadus veca a3 stūres pēc sejas izteiksmes sāk atgādināt Andželinas Džolijas. Pieplusojam 3. joslu un šie cilvēki laikam beidzot jūtas sasnieguši pienākošos statusu, ja ne dzīvē tad uz ceļa. Pievērsiet šīm sejas izteiksmēm uzmanību, tas ir diezgan rēcīgi un uzlabo garīgo.

Braucejucis 22.09.2020 9:51

Nav tur nekas overpraisots jo noperkot sifonu pa 1k vari rekinaties ka 5+ gadus varesi lietot, tikai bus baterija janomaina. Tikmer bagatie perk katrus 2 gadus jaunu androidu flagmanj kurs "nav overpraisots" jo ir liels rams, daudz mpix un citi ciparini dikti iespaidigi, tas nekas ka sifons ar 2x mazakiem cipariniem tapat testos mierigi tur lidzi vai parspej.

Braucejucis 22.09.2020 8:23

Ja salidzini senu ifonu tad salidzini to ar senu androidu kurs agrak bija neaprakstams suds, android OS pedejos gados tik ir kaut cik paicis normals, un ari uz 16 gb ram rekina telefonos - ar tadu ramu gruti kaut kam bremzet.

Braucejucis 17.09.2020 20:41

SUVs tomer ir domats parsvara vecenem kuras pardzivo ja vieglais auto 2x gada kaut kur pasluc uz vedera un nemak apmales. Nu vel pensionariem vieglak iekapt un bernu sedekliti vieglak ielikt ("vieglak" - si gan ari tada sieviskiga problema, dzeki var ielikt bernu sedekliti 2 durvju kupejai aizmugure - cakarigi bet toties brauc ar baudamu auto). Sorry bet apsteigt apli pa ieksmalu bez sajutas ka virsbuve aizbrauks taisni ir svarigak

Braucejucis 15.09.2020 19:37

Es teiktu - jaturpina razot tizlus auto, un tad jaturpina pirkt sie tizlie auto, lai tizli brauktu pa tizliem celiem. Karoce, jo tizlaks esi, jo labak visur jutisies. Musdienu realitate.

Braucejucis 15.09.2020 19:08

Esmu ar mieru braukt 90-100 intensivas satiksmes apstaklos. Diemzel tiesi sajos apstaklos plusma brauc uz 80, uz to atkal isti neesmu ar mieru (drizak - samierinos).

Es gan nevainoju 70 gadigu omi kas nedzen furi un nedomaju ka vinu vajadzetu kaut ka izglitot. Mums visiem ir labak, ja tadi un lidzvertigi brauceji apdzen pec iespejas mazak.

Vienkarsi auto ir parak daudz esosajai celu infrastrukturai. Tam seko paris depresivas atzinas. Pirma - labak nebus, bus sliktak.

Braucejucis 15.09.2020 18:42

Jeb tava doma bija ka vajag furem laut braukt uz 120 un tad kolonnu problema bus atrisinata?

Braucejucis 15.09.2020 18:40

Man skiet tu raksti no laucinieka perspektivas. Protams, jo talak no rigas, jo savadaka problemu aina paveras.

Pieriga ir ta, ka nav verts dzit 10 vieglos un 1 furi, ja katrus 200m uz prieksu ir nakama kolonna un nakama fure. Ne nu var jau dzit, ja tas sagada prieku (paatrinajums tomer ir cool) bet laika zina ieguvums bus nenozimigs.

Braucejucis 15.09.2020 18:25

Ari fures pa rigas apvedcelu brauc 3x vairak neka tika paredzets projekta, gan jau citur lidzigi.

Braucejucis 15.09.2020 17:27

Redzu ka rakstat par kolonnam. Katru reizi kad veidojas kaut kadas kolonnas, atcerieties - 90% iespeja ka braucat pa celu, kuram satiksmes intensitate 3x parsniedz maksimalo projekteto.

6.30 gandriz jebkur satiksme iet ar baudamiem 100+ jo cilveki isteniba ir gatavi braukt ja cels to lauj, un nav problemu but atrakam un braukt ar 120 vai 140, bet 7.30 jau videjais atrums bus labi ja 80 un viss bus dirsa. Jaudigi auto vai pedala spiesana so nekadi neatrisinas, ka jau te raksta tad drizak otradi, jo dzisana intensivas satiksmes apstaklos tikai vel vairak cakare satiksmi, diemzel.

Braucejucis 10.09.2020 10:17

Es gribu pajautat vai kads kadreiz ir saslidejis, vai redzejis kadu avariju uz siem jaunajiem tikko uzbuvetajiem slidenajiem celiem, kur ir zimes 70? Jo parasti tur ir pilnigi normala brauksana (esmu meginajis strauji bremzet, nebija starpibas), interese kados apstaklos tur tas ledus paradas.

Braucejucis 04.09.2020 16:29

Dažas manas nevienam neinteresējošās pārdomas:

Braukt satiksmē ir mokas pēc definīcijas. Jo lielāka satiksme, jo lielākas mokas. Cenšos ar šo samierināties.

Ja satiksmes nav, tad ir debīli luksofori. Trijos naktī nevar izbraukt pa maskaveni ārā no Rīgas, neapstājoties pie katra luksofora un neapcerot pašnāvību, raugoties sarkanajās gaismiņā.

Pagriezienu nerādītāji vismaz pilsētā īpaši neuztrauc. Pusē gadījumu tā ir tikai tāda formalitāte, bez kuras, zinot apstākļus, tāpat viss ir skaidrs. Bet esmu ievērojis ka nepamatota sēņošana bieži pārklājas ar pārspīlētu (manā uztverē) pagriezienu rādīšanu. Varat minēt ko es domās novēlu tādiem izdarīt ar to pagrieziena kloķi, kamēr gāzes pedālis noput neizmantots.

Vēl man ir pārliecība, ka ja policija veiktu reidus un apturētu sēņotājus, prasot "kāpēc brauc zem atļautā ātruma?" tad top 3 atbildes būtu šādas:

1. Kā lūdzu? (nezināja, ka vispār kaut kur brauc ar kaut kādu ātrumu)

2. Cik ir atļautais?

3. Uz cik es braucu?

Un tāpēc mani pārņem bezcerība. Būs tikai sliktāk. Novēlu visiem pēc iespējas no ārpasaules izolējošākus auto, lai var forši pasēdēt telefonā, kamēr dročītāju varza aiz loga plūst kopā ar un apkārt jums.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti