Atradu puisi, ar identisku golfa komplektāciju, kopā izbrauksim ar 2 auto vienu maršrutu. Pēc kādām dienām došu ziņu par rezultātiem.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Atradu puisi, ar identisku golfa komplektāciju, kopā izbrauksim ar 2 auto vienu maršrutu. Pēc kādām dienām došu ziņu par rezultātiem.
Mēreni braucot, kārba uz augšu slēdzas jau pie 2000 apgriezieniem. Iecekošu vēl manuāli
Njā, laikam zvanīšu Molleram runāt, lai skatās. Tikai - ko viņi tur varēja nepamanīt, kompis gan jau kļūdas pie auto pieņemšanas - diagnostikas būtu rādījis, nez.
Nu šodien atkal - pa biezāku satiksmi ap 14 l. Motors bija uzsilis līdz kādiem 60 grādiem.
Manam arī tie settingi ir, bet man tie attiecas uz kruīza kontroli. Normal bija par šerpu, pārliku comfort
rigged rakstīja: Autor uzraksti:
mašīnas gadu, norbraukumu,
motoru kodu vai kw no pases (jo ir 110 un 116 hp),
kāda eļļa ielieta (firma,Viskozitāte), mainīja dīleris?
Kad sveces mainītas, engine missfire nav bijis nesen?
Gaisa filtrs ir mainīts (ietekmēs jaudu -> patēriņu)
Autiņš tika nopirkts mazlietots pie Mollera pirms 2 nedēļām - 2019.g. modelis. Motora kods - DKRF - 115 hp.
1.0 TSI.
DSG 7 pakāpju automāts.
Nobraukums 50 000.
Šovakar aizrakstīju dīlerim, lai atsūta pilnu servisa vēsturi. Tagad papīrā vairs netur, viss digitāli, izrādās.
Viss, protams, darīts pie dīlera. Vēl 1.5 gada garantija.
Vnk negribējās ar stulbiem jautājumiem uzreiz pie dīlera, bet paklausīties citu pieredzi. Bet saprotu, ka īsti gudrāks arī nepaliku kopumā
Jo vēl neviens 1.0 TSI te nav bijis.
Vot īsti nezinu, vai man ir bluemotion. Katrā ziņā start-stop ir.
Šodien pat no rīta vienā virzienā 7km patēriņš bija 8.5l.
Vakarā pretējā virzienā tie paši 7km - 12.5 l (vidējais ātrums sanāca 16.5 km/h - bija bik lēnāka satiksme, bet ne sastrēgums).
Protams, ja fiksēti ar kruīzu ripinos uz 55, tad patēriņš uzrādās 4.5-5.5l. Bet tam nav nekāda sakara ar realitāti uz ceļa.
Ai, pagaidām šo tēmu vairs nav jēgas cilāt.
Jāpabraukā ilgāk utt.
Kā arī jāsagaida kāds braucējs ar 1.0 TSI.
Gadā ir ap 10000 nobraukums. 8km ir tikai rutīnas maršruts
Te gan nav DSG:
www.auto-data.net/en/volkswagen-golf-vii-variant-1.0-tsi-115hp-bluemotion-23300
Fuel Consumption - Economy - Combined: 4.3 L/100km
Fuel Consumption - Economy - extra urban: 3.7 L/100km
Fuel Consumption - Economy - urban: 5.3 L/100km
Salīdzinot manus ciparus (reizēm pilsētā 13.5, uz šosejas kruīzā 5.5) ar pieminētajiem lapā, neuzskatu to par kapeikas mīlēšanu. Pat pie nieka 10000 nobraukuma gadā, ja vidējā patēriņa starpība no plānotā ir 4l, tas naudā uz gadu atsitas liekos 448 eur (pie šī brīža lētajām cenām). Ja brauksi 30 000, rēķini pats, cik pārmaksāsi.
Ceru, ka kaut kad te pagadīsies kāds MK7 1.0 TSI braucējs, kas varēs nokomentēt exactly savu pieredzi.
Gan jau, ka patiesība ir tajā, ka tie ir sintētiski testi, kurus nekā neatkārtot dzīvē. Bet kaut vai 3.7l pēc tās lapas uz šosejas. Nu es saprotu, ka litrs vienmēr jālie klāt. Bet te nu izkatās uz šosejas pēc 2 litriem.
Atradu netā foršu kanādiešu patēriņa 5 soļu patēriņa mērīšanas metodiku. Cik es saprotu, viņiem tas ir standarts(?).
Vot to metodiku es saprotu.
Pēc šīs var pavisam objektīvi saprast, cik tavs autiņš rīs, atšķirībā no cita autiņa. Piemēram, City test, vnk ideāls, lai saprastu, ko no auto sagaidīt...
Tikai diemžēl neatradu golf 7 1.0 TSI.
Ja Tev izrādītos taisnība, ka 98 tērē 0.5l mazāk...
Es gan interneta ārēs biju lasījis, ka cilvēki raksta, ka tērē 10-15% mazāk (tātad pie augstāka patēriņa 98 paliek izdevīgāks). Bet kas to zina.
Šodienas lētākās Neste cenas:
95: 1.087
98: 1.127
98 maksā 4 centus dārgāk.
Patēriņš pilsētā pie 95, minēsim, 8.5l / 100.
100 km nobraucam:
ar 95 (8.5l/100): 9.23 eur.
ar 98 (8.0/100): 9.02
Ja ticēt 0.5 l ieguvumam, tad ieguvums pie šāda patēriņa ir nekāds, tikai būs labāks rāviens.
Tas ir, ja ticēt...
Vajadzēs nomērīt 98 uz šosejas kruīzā, kad izbraukšu bāku.
Bet pa lielam 98 manā dzīvē izskatās pēc bezjēdzīgas lietas.
Bet jānormēra reālie patēriņi pašam, tad jau sapratīs.
Nē, iet diezgan labi ar saviem 115 zirgiem. Man pirms tam bija manuāls dīzelis 2.0 ar 135 hp.
Tagad šis 1.0 TSI ar DSG 115 - atšķirību apdzīšanā gandrīz nejūtu.
Arī pilsētā ļoti ērti veikt manevrus, jo rāviena pietiek un automāts neliek pārštepselēt robus.
Braukšanas momentānais patēriņš izskatās tā: www.youtube.com/watch?v=FMUkfPFUFCk
P.S. Paldies, veči, par pārdomām un iedziļināšanos
Tagad vakarā izbraukāju 20 km pa Rīgu pa covid tukšajām ielām - centru utt. - dabūju 7.5l. Bet patiešām bija tukšas iela un viena vienīga ripināšanās no luksofora līdz luksoforam + krastene utt . Vidējais ātrums 32km/h.
Vēl vērts pieminēt: Uzsākot, man vienmēr uzrāda momentāno patēriņu 40l/100km.
Vēl pamanīju, ja vienkārši slidinos otrajā DSG robā ar atlaistu gāzi (tik ātri, cik velk kārba), tad patēriņš visu laiku ir ap 32l/h.
anoagask: 102km pēc spidometra, tātad realitātē kādi 97 bija ātrums.
Arvien turpināšu gaidīt kādu Golf 1.0 TSI braucēju. Uzsaukšu ko garšīgu, ja ar mani kopā nobrauks pa pilsētu vienu distanci
Jep, tāpēc arī jautāju, ka var būt viss ir ok un vienkārši jābrauc.
Vecais auto man Volvo 2.0 dīzelis universālis 12 gadīgs. Tajā pašā maršrutā konstanti ēda ap 9 l. Uz šosejas uz 100km nemainīgajā kruīza ātrumā ēda ap 5.0.
Kaut kā laikam biju naivi iedomājies, ka šis modernais benžas turbo mazmotors spēs pārsist pušu veco dīzeli. Laikam jau, ka ne.
Arvien vēl ceru sagaidīt kaut kad kādu 1.0 tsi laimīgo īpašnieku arī
Paldies visiem! Servisā lampu atjauca un atzina, ka vairākas lietas tur salauztas. Nomainīja lampu pret ķīnieti. Braukt var.
Nu vot servisā džekiem nesanāca saregulēt ar tiem baltajiem. Mēģināju šodien ar seškanti, neizskatījās, ka notiek kāda kustība :/
Divi attēli:
Pēc noklusējuma laikam domāts regulēt ar tiem baltajiem plastmasām, tie ne īsti darbojas, šķiet. Un tad ir seškantis zemāk.
Bet nu atkārtošos, esmu ar abām kreisajām, pats neko toč nesalabošu, nejaukšu vaļā. Vnk negribētos aizvest uz servisu, lai tie nomaina lukturi, kuru tāpat varēja vnk kaut kā iemocīt.
lynx85 rakstīja: Ieteikums, pret sienu grozot lampas staru, otru lukturi aizsegt ar kādu drēbes gabalu, segu utt, lai redz tikai grozāmo staru. Itkā sīkums, bet citreiz tikai tā pamanīt to nelielo klikšķi, kad regulācijas apgrieziens noraujas un nedaudz novibrē stars.
Beidzot tiku pie iespēja pagrozīt. Metra attālumā no sienas pagrozīju abus seškanšus, nu uz aci man nesanāca redzēt izmaiņas pēc grozīšanas - ne augstumā, ne pa kreisi-labi. Sanāca apgriezt apmēram 2 pilnus apgriezienus.
Bet uz auto paneļa regulators regulē to lampu uz augšu leju...
Nu ko, izskatās, ka jāmeklē serviss, kurš pateiks, ko var darīt...
Runā autors.
Labā lampa novirzīta par daudz uz kreiso pusi. Ar augstumu it kā problēmas nekonstatēja. Seškantis neiespaidoja pa kreisi, pa labi. Arī augstuma ietekmi nemanīju. Vot nesaprotu, kā tā var abi virzieni būt čupā. Var jau būt, ka tur vajag 100 apļus to seškanti griezt, lai būtu kustība, vot neesmu drošs, kaut kā negribējās izlauzt vēl vairāk, lai gan tāpat jau salauzts...
Savukārt no salona uz augšu leju tā lampa regulējas. Vot nesaprotu, ko tas nozīmē?
Autora gala rezumējums stāstam.
Atradu ss.lv puisi, kurš tirgoja identisku Golfu. Sazvanīju, sarunāju kopā vilcieniņā izbraukāt gan intensīvāku satiksmi, gan 80km/h taisnā līnijā.
Izbraucām - secinājums, tērējas 0.5 litra robežās šurpu turpu līdzīgi. Ar siltu motoru sanāca kādi 8.5 apmēram pa 20 min braukšanu pa pilsētu ar dažiem luksoforiem utt.
Abi dzīvajā uz klausules salīdzinājām vidējos patēriņus ik pa brīdim, viss diezgan līdzīgi.
Tātad tie 12-14 litri, kas man reizēm gadās tiešām ir manas īsās distances ar auksto motoru nedaudz intensīvā satiksmē. Veiksmīgās dienās ir zem 9 litri.
Auto nav nekādu problēmu, vnk man tāds ne īpaši ekonomisks maršruts no rīta ar tiem 8km un aukstu motoru.