Man 2005 gada mazauto ar 2.0 benzīna kapsētu kādi 12l pilsētā un 8-9l ārpus. Tā kā apgāzēts, tad iet ok un tērē mazāk kā 1.0 VAGs.
Vienīgi skaņa trīscilindram interesantāka
Man 2005 gada mazauto ar 2.0 benzīna kapsētu kādi 12l pilsētā un 8-9l ārpus. Tā kā apgāzēts, tad iet ok un tērē mazāk kā 1.0 VAGs.
Vienīgi skaņa trīscilindram interesantāka
Kalvis99 rakstīja: Mana doma bija ka jaunākiem auto tā adaptācija degvielai varētu notikt ar dzinēja vadības bloku automātiski, jo ir kloķvārpstas devējs, gaisa masas mērītājs, spiedienu un temperatūru sensori. Kā arī ar turbīnu var iepūst lielāku spiedienu. Vecākiem gan jau nepieciešama regulācija, ko parasta autobraucējs neveiks. Tēmā taču golf 7, kas ir gana jauns.
www.car-engineer.com/adapting-an-engine-to-ethanol-fuel-flex-fuel/
Jautājums ko tu domā ar "adaptāciju"... Ilgtermiņa degvielas adaptācijas, lai izkoriģētu padilušu motoru vai kādu neblīvumu ieplūdē, ir jau diezgan sena tehnoloģija - es pieņemu ka tā varētu būt jau pirmajiem boša motronikiem, kuri parādījās astoņdesmitajos gados - bet tas ko tu vēlies ir kaut kas specifisks, kam īsti nav nekāda sakara ar modernumu, bet gan ar motora paredzēto pielietojumu - E85 gatava motora vadība, kura ir gatava adaptēties stipri lielākā diapazonā + starta trekninājumu celt eksponenciāli - tāda funkcionalitāte kā tāda parādījās deviņdesmitajos gados, bet es pieņemu ka dabā tā ir tikusi izveikta noteiktu tirgu noteiktiem motoriem, un ne jau visiem. Bez tam, pieeja flex fuel motoriem var būt divējāda - viena ir vienkāršotā, pēc slēgtā cikla korekcijām, pieņemot ka nepieciešamība pēc lielāka daudzuma degvielas ir dēļ lielāka daudzuma spirta, nevis dēļ bojājuma - tikmēr, piemēram, Ģenerālis Motors, vismaz agrāk, flex fuel motorus komplektēja ar specifisku spirta koncentrācijas devēju degvielas sistēmā; pats esmu tādu rokās turējis
Motorolers rakstīja: Pilsētas režīmā tas baigi neko nemaina. 7 sērija nav tas mazākais auto, pie tam ir krietni smagāks nekā tas 1L aparāts.
Pilsētas režīmā tas, visdrīzāk, nemaina, ārpus pilsētas gan maina. Attiecībā par pilsētas režīmu - nemotoru ekonomija neeksistē, un te piedevām tiek salīdzināts mazs benzīnnieks ar vidēja lieluma dīzeli situācijā, kurā jebkuram dīzelim ir iespēja spīdēt.
mans golfs 7 (1.4tsi) universāls ar manuālo pārnesumkārbu. reāli pie 100kmh automašīna patērē 4.5-4.8l un pilsētā ar vidējo ātrumu 20-25km/h 8 litri uz 100km.
120km / h 5,5-6 litri uz 100km
140km / h 6,8-7 litri uz 100km
ADAC testā buemotion 1.0tsi golfs patēriņš: 5.8 pils 4.4 šoseja 6.1 bānis
Ja tev nav bluemotion, tad būs kāds puslitrs vismaz klāt.
Latvijā saprātīga alternatīva dīzelim.
Vot īsti nezinu, vai man ir bluemotion. Katrā ziņā start-stop ir.
Šodien pat no rīta vienā virzienā 7km patēriņš bija 8.5l.
Vakarā pretējā virzienā tie paši 7km - 12.5 l (vidējais ātrums sanāca 16.5 km/h - bija bik lēnāka satiksme, bet ne sastrēgums).
Protams, ja fiksēti ar kruīzu ripinos uz 55, tad patēriņš uzrādās 4.5-5.5l. Bet tam nav nekāda sakara ar realitāti uz ceļa.
Ai, pagaidām šo tēmu vairs nav jēgas cilāt.
Jāpabraukā ilgāk utt.
Kā arī jāsagaida kāds braucējs ar 1.0 TSI.
Nu man ir Tiguan I ar 1.4 TSI 122 Zs. Par patēriņu varu sacīt tā, ka ļoti atkarīgs no dažādiem apstākļiem, un kāda apstākļu sakritība to var diezgan strauji izmainīt.
Ārpus pilsētas ir iespējams sasniegt 4.5 l/100 km, ja brauc ar 90 km/h. Ja braukšu ātrāk, vēja pretestība tai kastei pieaugs un tad jau jārēķinās ar 5.8-6.3 l/100 km. Vējš no muguras - kāds puslitrs/litrs mazāk. Ja pretvējš - tad attiecīgi vairāk.
Ženēva - Rīga izdevās ar 6.5 l/100 km, ņemot vērā, ka pa bāņiem galvenokārt mierīgi kruizēju 110 km/h robežās. Kolīdz pa bāņiem būtu braucis 130 un vairāk, tā visa ceļa vidējais patēriņš droši vien pieaugtu par kādiem 1 - 1,5 litriem.
Arī pilsētā tas pats - pārdomāti braucot var zem 7 l/100 km ielīst. Biežāk bremzējot un uzsākot, cipars var uzlēkt uz 8-9/100 km. Sastrēgumstundās vai sportojot jau būs 10-12 l/100 km.
Tā kā tas 1.0 TSI patēriņš varētu būt tuvs patiesībai. Drīzāk skaties nevis to, kas vainas automašīnai, bet ko pamainīt braukšanas manierē. Šitie motori uz to ir dikti jutīgi.
rigged rakstīja: Autor uzraksti:
mašīnas gadu, norbraukumu,
motoru kodu vai kw no pases (jo ir 110 un 116 hp),
kāda eļļa ielieta (firma,Viskozitāte), mainīja dīleris?
Kad sveces mainītas, engine missfire nav bijis nesen?
Gaisa filtrs ir mainīts (ietekmēs jaudu -> patēriņu)
Autiņš tika nopirkts mazlietots pie Mollera pirms 2 nedēļām - 2019.g. modelis. Motora kods - DKRF - 115 hp.
1.0 TSI.
DSG 7 pakāpju automāts.
Nobraukums 50 000.
Šovakar aizrakstīju dīlerim, lai atsūta pilnu servisa vēsturi. Tagad papīrā vairs netur, viss digitāli, izrādās.
Viss, protams, darīts pie dīlera. Vēl 1.5 gada garantija.
Vnk negribējās ar stulbiem jautājumiem uzreiz pie dīlera, bet paklausīties citu pieredzi. Bet saprotu, ka īsti gudrāks arī nepaliku kopumā
Jo vēl neviens 1.0 TSI te nav bijis.
Papromē drusku jestrāk palaist, varbūt ka nākošo ātrumu ieslēdzot motora apgriezieni nokrīt zem turbīnas pūtiena(1100-1200rpm) un ecu dara visu lai to pūtienu panāktu.
Šitā kolēgam ar 1,6d izdevās brangus patēriņa ciparus saraut-tikko kā sākas normāls cēliens, tā tiek rauts nākošajā robā un atkal tiek audzēts turbīnas spiediens, tik tikko tas ir sācis plaukt kā ziediņš drusku zem 2k rpm tā tiek iemests nākošajā ātrumā.
Ja nav izvarots ECU, tad visam jānotiek max ekonomiskajā režīmā. Jautājums lietotājam - vai nebrauc pilsētā gāze-bremze režīmā?
Dabū vienmērīga šosejas brauciena bez apdzīšanām patēriņu pēc bākas metodes, tad var domāt vai ir problēma, vai nav.
Pilsētas patēriņš katram savs - cikos un pa kādu maršrutu brauc
50k jau ir iebraukts. Un iepriekšējais jau laikam gadā nav sabraucis pa pilsētu 20k.
Gan jau mollers ir eļļu ielējis īsto, un filtrs nav aizaudzis ar kļavas lapām.
Nu mazliet ir par lielu patēriņš.
Varbūt 120tk, tik attīts odo pirms dīlera apkopes
Njā, laikam zvanīšu Molleram runāt, lai skatās. Tikai - ko viņi tur varēja nepamanīt, kompis gan jau kļūdas pie auto pieņemšanas - diagnostikas būtu rādījis, nez.
Nu šodien atkal - pa biezāku satiksmi ap 14 l. Motors bija uzsilis līdz kādiem 60 grādiem.
Atlaid tak vienreiz to roceni ! Pacel pa ritenim (pie reizes uzliec ziemas diskus), izgriez, novērtē pretestību. Ja viss ok, pārbaudi ģeneratoru, nu kaut vismaz spriegumu pirms starta, tad iedarbinātam u.tml. Varbūt visu stāvēšanas laiku darbini reģistratoru?
Nu pilsētas patēriņu nesalīdzini, baigi baigi mainīgs.
Tie 14l uz tiem 4km?
1. Auksts motors-pašam jāsildās, jāsilda arī katalizatori
2. Akumulators patstāvīgi jālādē jo necik netiek braukts
3. Salons arī jāpiesilda, lielāko daļu laika gan jau ar elektrību
4. Jāpabaro arī visi elektriskie patērētāji, krēslu apsildi ieskaitot.
Šim visam vajag enerģiju. Start/stop kādā brīdī vispār nostrādā?
Manam Golfam var kaut kādus braukšanas stila uzstādījumus pamainīt - nu tur Comfort, Sport utt.
Varbūt tur var ar kaut ko paspēlēties? Uzlikt Eco vai ko tamlīdzīgu....Man ir BlueMotion, nezinu vai tāpēc vairāk izvēles opciju.
Manam arī tie settingi ir, bet man tie attiecas uz kruīza kontroli. Normal bija par šerpu, pārliku comfort
izlasi manuāli, vai arī jūs par dažādām lietām runājat. ECO-ŠMEKO-SPORT maina kārbas slēgšanās punktus, gāzes pedāļa jūtību, regulējamos amīšus utml
Mēreni braucot, kārba uz augšu slēdzas jau pie 2000 apgriezieniem. Iecekošu vēl manuāli
Atradu puisi, ar identisku golfa komplektāciju, kopā izbrauksim ar 2 auto vienu maršrutu. Pēc kādām dienām došu ziņu par rezultātiem.
Braucu jau otro MK7 hečbeku. Pirmais bija 7 ar 1.4tsi, otrs 7.5 ar 1.5tsi. Uzreiz varu teikt, ka milzīga starpība ir riepām un apsildes sistēmai. Ziemas riepas uz šosejas dod ap +0,4l/100km pie 100km/h. Ieslēgts kondicionieris ap +0,5l/100km. Vēl ļoti ietekmē vai auto ir manuālā apsildes iekārta vai Climatronic. Ar klimatu Auto režīmā patēriņš var pieaugt līdz pat +1L. Šeit nerunāju par aukstu motoru, tad būs vēl vairāk.
Ar 1.4tsi izdevies 200km posmā sasniegt 3.8l/100km, bet tas bija iespējams izslēdzot apsildes sistēmu pilnībā un ieslēdzot tikai kad ļoti vajag atvēsināties. Citādi reālais patēriņš ap 4.2-4.4l/100km ar vasaras riepām. Ar ziemas 4.8l/100km. Pilsētā patēriņš vidēji 6- 6.5l/100k. Korķos lietojot start-stop vairāk par 8.5l grūti uzdzīt. Ja izslēdz, tad var arī visus 10 dabūt.
Pilnīgi normāli cipari priekš 1.0 dzinēja. Tam mazāka jauda, bet jāvelk lielāks svars. Kā jau minēju, tad jo vairāk/ labāk aprīkots auto un to visu lietojot, jo lielāks patēriņš.
pilsētā AC var būt +1l, uz šosejas +0.3l
atkarīgs no āra temperatūras protams, pusdienlaikā pie +35 būs vairāk
www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/ausstattung-technik-zubehoer/ausstattung/auto-klimaanlagen/
Nejauc AC ar klimatiekārtu. Jā, pats AC tērē 0.3-0.5l, atkarībā no gaisa temperatūras.
Salīdzini reāli mk7 ar manuālo klimata iekārtu un Climatronic un būsi pārsteigts par atšķirībām. Abiem ir AC, bet degvielas patēriņš būtiski atšķiras arī ar izslēgtu AC. Un beidz lasīt ADAC vai citu oficiālo reklāminfo
Izskaidro, Kas tad patērē jaudu klimatkontrolē - superdators klimata kompja vietā?
Klimatkontrole var turēt AC ieslēgtu, lai novadītu mitrumu, bet gan jau VAG inženieri skatās, lai minimizētu patēriņu
varbūt tam klimattronikam kaut kas bija dēlī sagājis, ka visu laiku tur AC kompresoru ieslēgtu? Vai elektrisko sildītāju? Vai abus?
Jūs abi to sakāt no savas pieredzes? Redzu tikai tukšu salmu kulšanu nevis reālus salīdzinājuma ciparus no jums abiem.
Jau kuro reizi uzsveru- Climatronic Auto režīmā. Protams, ideālos apstākļos ap +20° klimatam darba maz un visi +0.3litri ir reāli sasniedzami, bet pie augstākas vai zemākas temperatūras automašīna pilsētas vidē nespēj pilnvērtīgi izmantot Start Stop funkciju, jo klimats visu laiku tai liek atslēgties un iedarbināt motoru, lai uzturētu nepieciešamos grādus salonā. Otra, lieta, paši varat pārbaudīt, ka pat ar izslēgtu AC auto patērē vairāk degvielu, ja tam ir jāuzsilda/ jāatdzesē salons ar ventilatoru.
Patēriņš mūsdienu auto ļoti korelē ar mūsu komforta ieradumiem braukšanas laikā.
Kā saprotu, tad ir salīdzināti divi mk7 un secināts, ka tiem atšķiras degvielas patēriņš ar izslēgtu AC? Nopietni? Tak tiem auto var būt dafiga iemeslu, kāpēc tas atšķiras.
Es visu laiku domāju, ka klimata kontrole no plika AC atšķiras ar automātikas esamību. Vai tur vēl kas cits ir?
Es arī nesaprotu, no kurienes rodas patēriņa starpība par sliktu klimatam - tur tieši ir gudrà vadība, kas regulē kondicioniera jaudu. Pie plika AC bieži gaisu atdzesē un tad mazliet uzsilda
Kā Tavuprāt tiek regulēta kondicioniera jauda?
Klimata gadījumā vadība pati slēgalē AC kompresoru pēc vajadzības, Auto režīmā parasti tas ir ieslēgts un ne velti klimatam ir poga ECO vai AC tieši AC kompresora atslēgšanai. Temperatūras regulēšana notiek ar apkures krāsniņas vārstu atvēršanu/aizvēršanu.
Kā reiz pēdējo 15-20 gadu ražojuma vāciešiem klimats, iespējams, var regulēt kondiša jaudu - jo audī ar B6 un C6, un fofāgens laikam ar mk5 un B6 [neesmu par fofāgenu pārliecināts] ieviesa kondiša kompresorus kas vienmēr griežas, un kuru vadība notiek ar klimata kontrolētu kompresora darba tilpumu - ja fofāgena deviņdesmitajos gados izmantotais Sanden SD7V16 kompresors bija ar mehāniski regulējamu darba tilpumu - ventilatora kontroles bloks tikai ieslēdz kompresora sajūgu, un tālāk kompresorā esošais mehānisms regulē darba tilpumu tā lai sapumpētu noteiktu spiedienu - tad jaunākiem, vismaz teorētiski, klimats varētu regulēt kompresoru mazāka spiediena sapumpēšanai, ja nav vajadzības pēc pilnas saldēšanas jaudas. Vai tā tiešām arī notiek - to gan nezinu.
valchazzzz rakstīja: Atradu puisi, ar identisku golfa komplektāciju, kopā izbrauksim ar 2 auto vienu maršrutu. Pēc kādām dienām došu ziņu par rezultātiem.
Kur garantija identiskam braukšanas stilam, identiskam skaitam paātrinājuma utt.? Manuprāt,nereāli. Ja vienīgi cilvēks PATS izmēģina otru auto arī.
BenCīns vulgaris pa pilsētu strebs vienmēr. Man kādreiz bij darba koijots gorilla ar 1,6 nemotoru, pa pilsētu mīcoties - ap 11l/100km. Zubārs ar 3,0 litru endžinu strēba ap 15-17 pilsētas ciklā, vidējo zem 11 dabūt nevarēja vispār. Darbā kaimuņu kompānija dīda kašķīgo ar 1,2 nemotoru un automātu (variators, laikam), tur zem 12 palīst neesot iespējams. Ja grub pa lielpilsētu dīdītie ekonomiski, jāpērk vai nu hibrīds vai elektrisks apparāC.
Pļac, ātrumā raxtot burti sajuka
1.4 l atmosfēriskais,manuālā kārba,nobraukums 220000 km,visu laiku pa pilsētu,no rīta 20 km,pēc darba 9 km,vidējais patēriņš 7,2 l .Kādu mēnesi atpakaļ bija brauciens uz Latgali,bija nobraukti 600 km vienā dienā,pēc bākas sanāca 5 l uz 100.
Daudzus gadus atpakaļ nopirku jaunu otrās paaudzes Škodu Fabiju,hečbeks,1.4 l 16v 85 zs,bija apauta vasaras ripuļos 185/60 R14,nosaukumu neatceros,kaut kas uz M burtu.Pēc 3 gadiem nolēmu uzlabot auto izskatu un pkp nopirku jaunus Mak ļitokus R15 kā arī jaunas Kinergy eco,nu jau riepu platums 195.Braucu tāds priecīgs ar uzlabojumiem pa pilsētu uz 60 km/h,domāju jāpaskatās ko kompis saka par degvielas patēriņu,riepas tak platākas,laikam rij vairāk.Mans uz pauzes,no 3,8-4,2 l,what the fuck???Kas tie par cipariem,biju redzējis tikai 5-5,2 l uz 60 km/h,taisns ceļš,vēja nav,kruīza ieslēgta.Re kā,ar riepām arī var ietaupīt degvielu.
Augstumu 15" riepām tā arī neminēji! Vai mēdz pumpēt riepas tikai uzmontējot? Neesmu manījis sev nevienā auto tādu patēriņa starpību pat pārejot no ziemas uz vasaras riepām. 0,4 l/100 max(benz.). Kur tad palika pēc tam tā Fabia ?
Autora gala rezumējums stāstam.
Atradu ss.lv puisi, kurš tirgoja identisku Golfu. Sazvanīju, sarunāju kopā vilcieniņā izbraukāt gan intensīvāku satiksmi, gan 80km/h taisnā līnijā.
Izbraucām - secinājums, tērējas 0.5 litra robežās šurpu turpu līdzīgi. Ar siltu motoru sanāca kādi 8.5 apmēram pa 20 min braukšanu pa pilsētu ar dažiem luksoforiem utt.
Abi dzīvajā uz klausules salīdzinājām vidējos patēriņus ik pa brīdim, viss diezgan līdzīgi.
Tātad tie 12-14 litri, kas man reizēm gadās tiešām ir manas īsās distances ar auksto motoru nedaudz intensīvā satiksmē. Veiksmīgās dienās ir zem 9 litri.
Auto nav nekādu problēmu, vnk man tāds ne īpaši ekonomisks maršruts no rīta ar tiem 8km un aukstu motoru.
Golf 7 1.0 tsi lietotāji, konsultācija pa reālo patēriņu!
Sveiki! Ja kādam ir golf 7 tsi 1.0, piesakieties, lūdzu šeit. Man gan ir universāls un dsg automāts, bet var būt tas iespaido ko tik nedaudz... Mēğinu saprast, vai ar manā lietošanā esošo viss ir ok.
Pilsētā patēriņu zemāk par 8.5 nevaru dabūt. Ikdienas 4km maršruts ar aukstu motoru. Ja veicas, 8.5l ja neveicas 13.5l. Bez sastrēgumiem, bet ar intensīvu satiksmi. Vidējais ātrums 20-25. Kāja viegla, neminu grīdā.
Protams, ja kruīzā braucu nemainīgi uz 50, tas pateriņš 4 vai 5, bet dzīvē ir luksofori, krustojumi utt.
Šodien nomērīju kruīzā plaknē nemainīgā ātrumā 102km/h. Ar 81 grādu siltu motoru 5.5. Nu man, lasot forumus rodas viedoklis, ka būtu jābūt ap 4 ripinoties.
Es tiešām lūdzu izteikties tikai 1.0 tsi braucējus kas konkrēti zina šos auto! Liels paldies.
Baigi labprāt satiktu kādu 1.0 tsi dzīvē, tad varētu salīdzināt.