Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
Arnijs 19.03.2009 11:04

phenom rakstīja:

Arnijs rakstīja: Šī sistēma ir GM autiņiem... Lai pieprogrammētu jaunu atslēgu, ir jāaktivizē immo, ieliekot ejošu atslēgu aizdedzē. Pretējā gadījumā (ja nav nevienas ejošas) pieprogrammēt klāt neko nevar. Jābūt ir vienai ejošai atslēgai. (vai - pareizāk sakot - pie programmēšanas klāt ir jābūt visām ejošajām atsēgām, imho, tās kuras klāt nebūs, pārvērtīsies tikai par mehānisko daļu durvju atvēršanai, jo immo kods tiek nomainīts pie JEBKURAS atslēgu pieprogrammēšanas, neatkarīgi, vai programmē vienu, divas vai trīs.

Šī ir oficiala daļa.. Viennozimīgi varu pateikt to, ka pieprogramēt var pilnīgi visu jebkuros apstakļos.

Gribi teikt, ka ar parastajiem programmēšanas softiem var "atdzīvināt" immo kodu, ja nav nevienas atslēgas?

Arnijs 16.03.2009 23:03

Šī sistēma ir GM autiņiem... Lai pieprogrammētu jaunu atslēgu, ir jāaktivizē immo, ieliekot ejošu atslēgu aizdedzē. Pretējā gadījumā (ja nav nevienas ejošas) pieprogrammēt klāt neko nevar. Jābūt ir vienai ejošai atslēgai. (vai - pareizāk sakot - pie programmēšanas klāt ir jābūt visām ejošajām atsēgām, imho, tās kuras klāt nebūs, pārvērtīsies tikai par mehānisko daļu durvju atvēršanai, jo immo kods tiek nomainīts pie JEBKURAS atslēgu pieprogrammēšanas, neatkarīgi, vai programmē vienu, divas vai trīs.

Arnijs 15.03.2009 20:16

emils_s rakstīja: Problēmas ar Renault atslēgas karti... Viena karte pazaudēta, otra salūzūsi. Eiro auto un Mūsa motors par jaunu karti un tās programēšanu prasa ~170 LS. Tad nu lūk kā jaunu praktiskajam latvietim krīzes liakā radās jautājums, varbūt Jūs varat palīdzēt ar idejām par citiem lētākiem variantiem. Piem, ebay ~30LS tikai kur tad pārprogramēt? Ir kādas idejas, lūdzu palīdziet!

Ja tas auto ir pašlaik VISPĀR bez kartes un nekustošs, tad tas ir saprotami, jo parasti galējas karšu pazušanas vai sačakarēšanas gadījumā jaunu karti uz esošā imo pieprogrammēt nevar!

Un tā naudiņa tiek prasīta arī par jaunu imo bloku, kas nāk komplektā ar kartēm.

Arnijs 09.03.2009 23:45
Arnijs 09.03.2009 23:31

Uz šī auto bāzes "Baltijas džips" uzbūvēja "Lauru". Itin sakarīgs feislifts bij sanācis.

Arnijs 01.03.2009 22:23

Protams, ka sakrīt! Un rezultāti tiek vērtēti būtībā tikai pēc slēptajām laika kontrolēm. Tu brauc pēc sava grafika un nekad nezini (ar retiem izņēmumiem , kurus loģiski izsecini), kur būs laika kontrole. Ja jau to zinātu priekšlaikus - kāds gan tur vairs fīlings? Nu un protams SRSā zini - ja paspēji pamanīt un piefiksēt RSā.

Arnijs 01.03.2009 21:31

RS un SRS tiek uzskatītas par pamatsacensībām. Papildsacensības ir veiklības braucieni vai tmldz. OZ tiek uzskatīts par sekundāro pamatsacensību. Cik atceros, tad vienmēr ir bijis tā.

Arnijs 01.03.2009 21:10

īsti nesaprtu, ko Tu ar to domā. Ja uz papildsacensību vietu jāierodas no RSa, tad parasti ir RSa beigas un pārbrauciens uz papildsacensību vietu, kurā jāierodas noteiktā laikā, teiksim - 5 km jānobrauc 15 minūtēs. Ierodies tur un gaidi savu startu! Nostartē un pēc leģendas dodies uz nākošo RSu vai tmldz. Nekāda slēptā kontrole pārbrauciena režīmos nekad nav bijusi. Arī apsteidze nav tikusi sodīta, jo tāpēc jau tas laiks ir dots ar rezervi, ja gadījumā RSā ir bijušas problēmas, lai varētu paspēt iedzīt.

Arnijs 01.03.2009 18:04

pinguin rakstīja: Jautājums pieredzējušajiem:

Vai kādreiz ir bijiis tā, ka papildsacensības starts nav apvienots ar LK?

Un vai kādreiz ir bijusu slēptā laika kontrole posmā starp papildsacensības beigām un laika kontroli?

Parasti uz papildsacensību vietu ir pārbrauciena režims un tur nav ko kontrolēt. Ir dots laiks, cikos jābūt papildsacensību vietā un viss!

Arnijs 28.02.2009 15:59

Slinkais... Tas ko mēs uzskatām par KONI regulēšanu ( un arī lietojam), ir paredzēts tikai amortiņa nolietojuma kompensēšanai. Resp. lai visu laiku būtu iespēja, nedaudz piegriežot, kompensēt amortiņa "nosēšanos". Bet auto vadāmību viņi uzlabo pat ļoti! Jau trešajam auto viņus uzstādu.

Arnijs 28.02.2009 15:53

Ursi... Bet pats jau pateici, ka ir DAŽĀDI laukumi klučiem starp pr un aizm. Ja būtu VIENĀDI, tad priekša neapšaubāmi diltu ātrāk. Neiet jau runa, cik kg bremžu materiāla nodeldē pr. un cik aizm., bet gan par biezumiem. Tātad šai laukumu starpībai ~ jāvienādo nodilums

Arnijs 28.02.2009 14:08

Slinkais rakstīja: man jau nesaka ka koni nav veerti, pashaam staav sarkanie, bet tie tika uz sharu, un labi apzinos ka taadu naudu ielas auto amiem nebuutu izmetis. runa iet par iegulditaa lietderiigumu. un pakaljas kluchi uz kartibaa esosha auto dziivo toch divreiz ilgaak kaa prieksha.

Slinkais.... Ir neskaitāmi piemēri, lai "apgāztu" tavus pieņēmumus par bremžu kluču mūžu. Tad, kad top bremžu sistēma "uz papīra", neviens konstruktors neapzinās reālos apstākļus, kādos viņai būs jāstrādā. Un bremžu pr/aizm attiecība var dilt jebkādās proporcijās. Viss atkarīgs no konstrukcijas izpildījuma un veiksmīguma, kā arī auto noslogotības uz asīm pie ekspluatācijas. Ideāli uzprojektētai un izpildītai bremžu sistēmai būtu jāgarantē VIENĀDS kluču nodilums.

Par neveiksmēm... Pirmajiem MB VITO priekšējie kluči dila ātrāk, nekā pienāca eļļas maiņa! Tādus pašus piemērus var atrast arī par aizmuguri. Iemesls: No netīrumiem un smiltīm slikti aizsargāti suporti un disku darba virsma. Tā,ka šeit var runāt tikai par vidējo aritmētisko katram modelim, nevis vispārināt, ka aizmugure iet krietni ilgāk.

Un interesanti - Ja par KONI uzskati, ka "tādu naudu ielas auto nebūtu izmetis", ja vien ne uz šaru...., tad kas ir "neizmesta nauda"? Kāds lētais gals par padsmit latiem, kas uz auto ir liekams tikai tāpēc, ka tā arī saucas - amortizators?

STALINS rakstīja

(ja te bija runa par amortizatoriem- būtu paņēmis nevis Koni, bet kaut vai Boge gāzi un brauktu bēdu nezinādams, vēl pāri paliktu nauda powerflex buksēm- vadāmība un drošība būtu pat labāka nekā ar koni un gumijas buksēm) [c/]

Bet vēl labāk - KONI+ powerflex Bet nu Boge ne vadāmības ne drošības ziņā ar KONI nebūtu korekti salīdzināt.

Viss jau atkarīgs, cik mēs uzskatām par vajadzīgu un varam atļauties tērēties

Arnijs 27.02.2009 22:38

VWfans rakstīja:

anonimikis rakstīja: bremžu diskus un kalodkas jau nu gan pēc grāmatas noskrējieniem parasti nemaina.

Man Merivai nobraukums tagad 64915 km, bet šīs lietas vēl nav mainītas.

Nobraukums nebija 64915,3???

Arnijs 24.02.2009 11:01

Grippen rakstīja: Tas nozīmē, ka ar TD04 un atbilstošu softu mans B205E (viņš arī L) veiksmīgi tos vārstus arī nokurinās? Nu tad jāiepērk sters ar vārstiem.

uzrakstīju Tev uz iauto pastu... Par vārstiem - nezinu, vai nokurinās, bet domāju, ka dzese kātiem ir, lai tie nesprūstu vadīklās.

Arnijs 23.02.2009 20:53

turbopiile rakstīja:

Arnijs rakstīja: TP... Ja proti lasīt, tad www.saabnet.ee/... Vari vaicāt vai nu jūzerim "iisak", vai "trionic".

nemāku zviedriski

Domāju, ka arī angliski pavaicāt vari

Arnijs 23.02.2009 20:50

Grippen rakstīja: O, interesanti! Cik naudiņus vēlies par TD04?

Principā būtu interesanti beidzot pavisam skaidri izprast, kādas ir atšķirības starp B205L un R.. Vieni saka to, otri šito. Pēc EPC tā kā vārsti vai virzuļi atšķiras, pēc vietējo jaucēju vārdiem - nē. Nupat forumā ir pieejams lielisks softs B205R, pēc idejas manam 2002 gada SE varētu būt viss vajadzīgais izņemot turbīnu, bet par šo jautājumu TIK daudz viedokļu ka :/

Par naudiņām pagaidām neesmu domājis, par cik īsti, bet nekādas fantastiskās naudas netaisos prasīt.

R motors atšķiras ar vārstu kātu dzesi ( pildījumu ) Vizuāli to pateikt nevar.

Arnijs 22.02.2009 23:43

Par katalizatora diagnostikas atslēgšanas iespējām nebiju aizdomājies. Otro uzreiz izravēju, bet pirmais starp zondēm palika.

ja kas, man ir restaurējama TD04. Nogājusi 80tk, bet ir aksiālā kustība. Toreiz, kad liku B235, saliku visu jaunu...

Arnijs 22.02.2009 22:42

Grippen rakstīja: Motorolas programmēšanas softu - jā. Tikai jāpielodē ECU daži (10) mazi kontaktiņi. Var arī par pārsimts eiro, tad nekas nav jālādē, bet ja kas neizdodas, tad ir auto bez smadzenēm Nopietni - piebiedrojies ECUProject.com, ir tā vērts.. Ek, ja man būtu Viggens vai vismaz TD04

Mēģināšu piereģistrēties! Man pēc parametriem šobrīd ir standarta Viggen.( 2.3 (B235R) ar TD04), bet nupat jau nepietiek. Pie tā pierod apbrīnojami ātri. Tikai - ja kko darīšu, tad pirmais būs bloķis.

Arnijs 22.02.2009 19:26

Grippen rakstīja: Nu tā jau ir cienījama vēsture

www.ecuproject.com/...

To vēsturisko saitu biju domājis tikai SID līmenī.

Vēl neesmu iedziļinājies saita pētīšanā, bet tie pārdesmit dolāru dzelzīši atbalsta Motorola MC YQQCU?

Arnijs 22.02.2009 16:04

Grippen rakstīja:

Protams, sākt labāk ar leģitīmākiem INeta variantiem, bet arī tie nav slikti, pēc personiskas pieredzes. Šobrīd, piemēram, savā SID jauki skatos uz dzinēja temperatūru, lambdas rādījumiem un knock datiem (kuri pagaidām ir (gandrīz) pa nullēm

Par šo domā? pikkupossu.1g.fi/...

Arnijs 22.02.2009 14:58

Grippen rakstīja: ZoZ: Vai Viggens tiešām pārdošanā?! Vai iespējams uzzināt kaut ko sīkāk? Mans 2.0t ar visiem apgreidiem jau kļūst par 'šauru'

Par topiku principā - viss atkarīgs no vēlamajiem zirdziņiem, protams, bet ir vērts mazliet papētīt iespējas 500 lašu vietā ieguldīt 50 un pārprogrammēt pašam - INetā ir labi resursiņi Trionic 7 redaktorēšanai.

Resursi ta ir. Ja interesē, varu "nomest" Tev 40Mb PDFu par T7, tikai... Kurš ņemsies uzrakstīt programmu?

Arnijs 22.02.2009 2:05

Staar noteikti domāja Polijas Lemforder ražotni Ir tāda lieta, bet tas nenozīmē, ka pie mums nevar dabūt arī vācu izcelsmes. Un arī poļos ražotais ir pārāks par china/taiwan , kaut arī būtiski zaudē vācu izstrādājumam.

Arnijs 22.02.2009 2:01

jugasvilli... Ar eļļas maiņām ir tā, ka viņas vnk automātiski sakrīt ar TA, bet eļļas maiņa kā tāda NAV TA! Un 30 tk intervāls eļļas maiņai nav īsti korekts. Ir eļļas, kas šo intervālu iztur, bet tādu ir ļoti maz. Tā, ka nevajadzētu īpaši ar šo aizrauties, kā mainīt uz 30 tk, it īpaši , ja eļļas maiņu veic ārpus ražotāja ieteikto eļļu specifikācijas ietvariem.

Manā pārziņā bija TA grafiku izstrādāšana, tā, ka zinu, ko runāju.

Arnijs 21.02.2009 20:23

ZoZ rakstīja:

turbopiile rakstīja: nu iztēlojies.. brauc pa šoseju piektajā robā.. ieraugi fūri.. ja vietas daudz vienkārši apdzen.. mazak vietas, 4.ajā gāzi līdz galam un apdzen (trešajā ap simtu īsti jēgas nav).. tam kloķis.. kamēr, ja lielāka jauda, lai pat arī ar 4.to pārnesumu ar pilnu gāzi apdzīšana drošāka un pārliecinošāka.. 2. gadi nobraukti un jūtu, ka esoši hp, ir par maz.. drošāka, interesantāka braukšana, bet ne par to topiks..

Ap simtu tik otrais knapi beidzas, tā kā trešais ir reizē apdzenot.

Piekrītu! Man vienīgie soda punkti ir Šmerlī, kad "iztīrīju trubas" ar otro +55 pilsētā! Itin skarbi Bet apdzīt ar trešo nekad nav vajadzējis un ir arī samērā riskanti, jo vnk "raujās nost." Kad bija 17`` ar 225, tad bija OK, bet savukārt nepatika vadāmība pa risēm, tāpēc atliku atpakaļ uz 16``, kas savukārt normālu saķeri nodrošina tikai ar 4-to.

Arnijs 21.02.2009 20:03

TP... Ja proti lasīt, tad www.saabnet.ee/... Vari vaicāt vai nu jūzerim \"iisak\", vai \"trionic\".

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti