Kā lai tev pasaka, man nepatīk ka cilvēks bez pieredzes šādi mēģina vilkt, par konkrēto kadru - kaut arī tad bija diezgan jauns čalis, tomēr es tik ļoti nesatraucos un nesatrauktos, tiesa viņš to darbu pameta gadus 5 atpakaļ, jo pie visa tā ka kompānija skaidri pateica ka sodus visus samaksās, tas darba režīms ar 6 no rīta uz ceļa un HZ cikos atpakaļ Rīgā + uzkrauties nākamai dienai citam rinķim - ilgi nav panesams.
Bet tad atkal no citas puses, maziem tigoņiem ar kaut kā jādzīvo, un attiecīgi ja viņiem nav tādu dullu piegādātāju kas uz šādu joku parakstīsies, tad paliks tikai lielveikali, un pie mums Mārupē lielveikali jau slauc iedzīvotājus ka maz neliekas, tā ka es gribētu zināt kur šejienes pamatiedzīvotāji iepērkas, jo jau man te apkārt kunkst par cenām ...


















Teiktais protams ir pārspīlejums, bet ko lai tev saka Emma Maersk viens no lielākajiem (bet ne pats lielākais) konteineru kuģis patērē 6500 (ekonomiskākais rež.) līdz 14000 (pilna jauda) litru stundā. Taču gada griezumā skatoties, gan jau ka ierēķinot visas dīkstāves utml. šis verķis tuvojas tam miljonam, jo auto jau arī nebrauc visu laiku, kamēr šis pat izkraujoties - kurina ( protams izteikti mazāk, bet tomēr) ...
P.S. LV gada dīzeļa patēriņš ir mazliet virs 1 miljona tonnu gadā, ja atmiņa neviļ !