Kārtot: Augošā secībā
1 2
WALA 03.02.2023 8:56

Tik es redzu ka arī tu joprojām neesi izlasījis un iedziļinājies ! Un ir pamats tev piesipties par info precizitāti ;)

WALA 03.02.2023 8:51

Intersanti, ka no vienas puses tiek teikts ka pontot nevajag, bet no citas tiek izvēlēts pusdžips, kas jau pēc definīcijas ir pontošana, un uzturēšanas ziņā parasti ir aptuveni reiz 1,5 no "parasta salīdzināma luksusa" sedana/universāļa ... bet nu ja vajag braukt pa pļavu, tad varbūt ka vajag, kaut tad Renault Kangoo 4*4 būs nepārspējams sava svara dēļ, tik IMO jaunu tādu vairs nedabūt ...

WALA 03.02.2023 8:43

Te savukārt šāds info par Siemens meitasuzņēmumu atjaunīgās enerģijas jomā :

www.reuters.com/business/energy/siemens-gamesas-q1-net-loss-widens-884-million-euros-2023-02-02/

WALA 03.02.2023 6:42

Klau, kā tur palika ar to tavu tehnisko precizitāti, kāds sajūgs tev ir savienots TIKAI highway režīmā ?!?!

Bet mana problēma ir nevis uzstājīgi "negribu saprast" bet darot vairāk kā vienu lietu reizē, attiecīgi epizodiski ķeroties pie šīs tēmas, es varu arī ko vienkārši tupi palaist garām, pat ja man kaut kur arī bija pilnīgs sistēmas darbības un detaļu izklāsts.

Un ja vēl tu atļaujies būt neprecīzs kaut uzstāj uz to ka es tehniskus terminus lietoju nepareizi, tad atvaino ...

WALA 02.02.2023 21:49

Kas tev tas par dampi/kategoriju/vesturisku/sporta spēkratu ka teh. pasei derīguma termiņš ???

WALA 02.02.2023 21:13

Jā, tas tiešām ir pareizi, paldies!

Un pētot Nissan tādu pat mezglu, izskatas ka tiešām ir izmetuši tieši šo savienojošo elementu (vismaz vienā no bildēm/video es kaut ko tādu spēju saskatīt), in attiecīgi tas nav viegli pamanāms no ārpuses, un nozīmē to ka vismaz daļai Nissan tiešām nav mehāniska ICE sasaiste ar riteņiem, tikai elektriska "caur' ģeneratoru ...

WALA 02.02.2023 18:48

Te nē, te līdzīgi kā klasiskam automātam speciāla "zobrata" zobos ar sviru tiek "iedzīts ķīlis", kas neļauj griezties kārbas izejošai vārpstai, vai te konkrēti reduktora asij uzkarinātam 3. "zobratam" un attiecīgi visam reduktoram neļauj griezties. Un kamēr vien konkrētie piedziņas riteņi abi ir yz zemes un ar puslídz vienādu berzi, šis ķīlis tavu auto turēs uz vietas .

P.S. parkinga "zobrats" vai disks ir specifisks, lai pats par sevi, bez tiešas iedarbības uz ķīļa sviru, tas ķīli nevarētu izstumt no sazobes.

P.P.S. šeit pēdējā manis ieliktajā bildē tas ir redzams izgriezumā pa vidu starp labās puses elektromotora asi un diferenciāļa asi - tāds "kā zābakveidigs" metāla verķis/svira ...

WALA 02.02.2023 17:52

Varbūt es līdz galam šo to nesaprotu, bet man izskatas ka ja to sajūgu izņemsi, tad motors vairs neko negriezīs, pat ne starter-ģeneratoru. ;)

WALA 02.02.2023 16:00

hmm, OK tomēr parking sistēmas dislokācija nav "problēma" - tas tiek mehāniski pārnests uz pretējo pusi jau iekš paša mezgla :

Source:

www.japanautomotivedaily.com/2017/09/13/gkn-driveline-japan-to-double-multi-mode-etransmission-production/

P.S. Tad šķietami viss iepriekšējais varētu arī atbilst patiesībai ...

WALA 02.02.2023 15:10

Bradypus - aizmirsti par šo, pēc Nissan kārbas "analīzes" skatos ka materiālos ieliktā (linki ko iemetu) Mitsu PHEV piedziņas sistēmas (GKN MMT e-transmisijas) bilde stabili satur kļūdas, pirmā kas tagad sāka krist acīs ir ka parkinga pozīciju "bloķējošais" mezgls IMO atrodas "dīvainā" vietā, attiecīgi pēc bildes sanāktu ka tas bloķē nevis riteņus/diferenciāli/reduktoru, bet starter-ģeneratora pievadu ?!?!?! Var jau protams būt ka tā ir pēkšņi "laba metode" sistēmas noturēšanai "mierā" uz Mitsu PHEV, taču uz video jauktās Nisana "kārbas" tas bloķē reducējošo zobratu pāri, un "sēž" gandrīz uz ass diferenciāļa ...

Attiecīgi vēl labs jautājums vai vispār kāds no manis "pēc šitā sūda analīzes" izdarītajiem secinājumiem pat tuvojas patiesībai !

P.S. īsumā ja kādam ir interese tad laipni lūgti padalīties ar precīzāku info/bildi utml. es ar mēģināšu laika gaitā atrast precīzu/precīzāku info par mezglu ...

WALA 02.02.2023 13:44

Klau vai vari teiksim no šīs (vai ja ir labāka tikai priecāšos) te mezgla bildes raksturot to vienu komponentu (zobratu vai asi) ko tu gribi izņemt, lai iegūtu to rezultātu ko apraksti, citādi es pagaidām tiešām nespēju ieredzīt "to" vietu/lietu.

www.gknautomotive.com/en/systems-and-solutions/electric/multi-mode-dedicated-hybrid-transmission2/

Es vēl varētu pieļaut loģisku domu ( jo bildēs diemžēl man nav izdevies saskatīt vai es kļūdos par šo mezglu vai nē) , ka var atrast komponentu ko var izņemt tā lai pazūd priekšas jebkura (elektriskā un ICE) savienojums ar riteņiem, taču ģenerators jorpojām turpina strādāt no ICE, bet to ko tu apraksti es tur nekādi nespēju saskatīt ....

WALA 02.02.2023 10:51

Klau nu beidz man līst virsū ar to sūdabrāli Gobzi.

Kaut kur garāmejot jau man trāpījas Šlesera komentārs par kaut ko (domāju ka bija par pasasžieru pārvadājumu karteli, jo sekoja burtiski pēc pāris dienām pēc šī fakta publicēšanas). NU naturāli varēja saprast, ka Šlesis tāds kā "priecīgs" ka tas viņu neskar un ka ir dota iespēja "vairot politisko kapitālu". Bet ņemot vērā viņa izpratni par biznesu, es domāju ka pat idejiski viņam ir 0 ideju kā reāli šo atrisināt/izskaust ... bet "paļurināt par tēmām" es domāju lielāka daļa iAuto publikas var bez sevišķām problēmām ...

WALA 02.02.2023 9:51

Ar labs, jo tie kas LV tirgojas skaitas 2 vietīgi.

WALA 02.02.2023 9:01

Domā baigi daudz (un precīzi ) no tā atceros, kad tiko LV tādi parādijās Wess testa kasti dzenāju, un kādu labu brīdi tīri elektriski, arī 2 Priusu, bet neviens no tiem pat attāli nepatika, tip tehnoloģiski intersanti, bet citādi bezjēdzīgs verķis ....

Ja saki ka klūdos - XZ moš arī kļūdos

WALA 02.02.2023 0:19

P.S. Prius gan ir lielāka baterija - 8.8 kWh ...

WALA 02.02.2023 0:02

Cik lielam tad jābūt spriegumam lai no 4 Ah baterijas izspiestu kaut kādu jēdzīgu nobraukumu, ja toyota hibrīdmotora elektriskā daļa ir teiksim 80kW ???

Vai arī ir skaidrs, ka ne "sūda" tur izspiest nevar un Bradypus ir taisnība ....

P.S. atradu kaut kādu drusku nopietnāku tehnisko speceni,un tiešām uz Corolla TS hibrīda lielākais aķis ir ar 7Ah un 216 V max, tur tiešām nekur tālu neaizbrauksi .... el. motora jauda 80 kW un max 600 V.

WALA 01.02.2023 23:52

Ulefone Armor 13

WALA 01.02.2023 23:46
WALA 01.02.2023 23:24

Pēc šī tava teksta es aizgāju uz CarGuru apskatīt kādas yotas tyr uzmanto, tad aizgāju uz toyota.lv lapu un tagad sēžu un kasu pakausi WTF, Corolla rakstīts, ka hibrīda akumlators ir 3 līdz 4,xxx Ah ... jopcik man telefonam lielāks akumlators 13 Ah ...

Kaut kādas "pasakas", jeb nu ja patiesība, tad mani vairs neizbrīna tavs teiktais ...

WALA 01.02.2023 19:07

Es laikam pārbaudītu gaisa masas sensora vizuālu stāvokli un ja tas ok, tad degvielas spiedienu rampā.

WALA 01.02.2023 17:02

Es ar pirmo Priusu un arī ar nākamo paaudzi esmu braucis tīri elektriski, un ja pareizi atceros tad 20 km tādā režīmā brīvi var nobraukt. Kur (ja pareizi atceros) tev ir taisnība, tad gadijumā ja gribēsi braukt ar "ārpilsētas ātrumu" , tur gan škiet ka bez ICE tev Toyota neļāva braukt, kaut tīri tehniski (pretstatā programmātiski) tas būtu iespējams. Un problēma IMO bija tajā kā ir uztaisīti/sadalīti pārnesumskaitļi "caur" planetārajiem pārvadiem, lai rezultāts būtu "ekonomiskāks auto". UN cita starpā tieši uz jaunā RAV4 hibrīda man škiet ka tā sistēma bija vienkārši perfekti salikta, tip ka AWD parketnieks ēd mazāk kā iekšdedzes Corolla.

WALA 01.02.2023 16:11

Es jau arī uzreiz teicu, ka revolūcija tā noteikti nav, taču jautājumā par atsķirību no Toyota hibrīda es tev nepiekritīšu, tā kā vienīgā būtiskā atškirība ir sajūga neesamība, un savukārt "sarežģītā" transmisija ir patiesībā ļoti vienkaŗšs planetārais pārvads, vai precīzāk 2 (ja atmiņa nepieviļ), un attiecīgi ICE motora neesamība "izslēdz" tikai noteiktu pārnesumu kombināciju no pastāvigi mainīgās pārnesumu attiecības, un iespējams atpakaļgaitu ( šo neatceros, iepsējams ka to nodrošināja starterģenerators), taču kustībai uz priekšu nekas netraucēs ar elektromotoriem vien un bez jebkāda sajūga. Un tas bija galvenais iemesls kapēc Toyota šo elementu patentēja un "apkārt" ar to nesvaidas !

WALA 01.02.2023 15:52

Lūk šis gan IMO ir precīzs šo sistēmu raksturojums, un cik redzu bildēs tad starp Mitsu PHEV un Nissan e-Power atšķirību nav, izņemot faktā ka drusku cits elektromotors, un iespējams drusku cits sajūgs.

WALA 01.02.2023 15:42

Teikšu tā - es protams arī nezinu, tikai mēģinu loģiski "mehāniski" salikt to ko redzu bildēs, bet tas ko apraksti sakrīt ar to ko redzu ...

WALA 01.02.2023 15:34

Ja izņemsi reduktoru, tad neviens elektromtors "priekšgalā" nestrādās nekā citādi kā tikai uz baterijām, un piedevām vienīgais elektromotors kurš būs spējīgs ko piedzīt bez minētā reduktora, būs tas kurš pie aizmugures tilta !

Nezinu kur tu skatījies, ka ieraudzīji kaut ko citu !

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti