Kārtot: Augošā secībā
1 2
WALA 13.09.2019 10:33

Mja un tavuprāt Toyota Highlander, Venza, Tacoma, Tundra, Sienna ir pieejami Eiropā ? Taču reizēm ASV modeļiem vienkārši ir labāks motors, kārba un komplektācija, kas arī spēlē savu lomu.

WALA 12.09.2019 21:59

šis ir tas uz ko gaidu - kad un vai ūdeņraža tehnoloģija iegūs plašu pielietojumu, un vai kļūs tiešām zaļa.

WALA 12.09.2019 16:00

Kāpēc skatamies uz Zs, ja bieži vien piekrautam tā "trakākā problēma" ir iesākot braukt, kur griezes moments jeb Nm spēlē lielāko lomu ???

WALA 12.09.2019 15:58

NU viens mans labs paziņa paņēma ar riktīgi šķiltu priekšu (bet veselu motoru) 2010 gada ASV Toyota ar zem 10 jūdzēm nobraukumu, kas viņa izmaksāja ja pareizi atceros ap 11K Latiem. Lietuvā salaboja pilnīgi visas problēmas, arī spilvenus, elektroniku ko lietusūdens bija paspējis sabojāt utt. Cilvēks pēc tā visa bija ieguvis praktiski jaunu auto pa apmēram trešdaļu cenas. Tas auto joprojām viņam, braucošs un izcilā stāvoklī. Es pats ar to konkrēto auto nobraucu vismaz 100 km uz Poliju un atapkaļ uz vienu klubu tusu - auto praktiski kā jauns Leksus no salona. Tādēl man bija tā iegriba par Toyota Venza no štatiem, tik vot neražo tās vairs.

WALA 12.09.2019 11:02

par to LT, es ar zinu pārīti lietuviešu pie kuriem ņemt ļoti jaunu apdauzītu auto no ASV un atjaunot iegūsi ļoti labu auto, ja vien spēj sadzīvot ar to ka auto bijis sists. Dikti gribēju sev Toyota Venza, bet tās vairs jaunas nemēdz būt ????

WALA 11.09.2019 22:02

Te nu gan tu drusku kļūdies , ACEA un SAE marķējums kopa ar viskozitātes cipariem parada kur to eļļu drīkst liet, vienīgā bēda ka tas Hondas specifiskais 0w30 noteikti satur kādas piedevas pie standarta klāt kuru recepto labākajā gadījuma zina OEM eļļas ražotājs, kas piem. iekš štatiem ražotai Hondai ir Exxon-Mobil.

WALA 11.09.2019 19:47

Sodien ar pa Jūrmaleni atvilku, uztaisijusi tur galvas mezģus, un cik ilgi turpina dirsinat tautu ar to mulkigo apgriesanos Pinkju/Babites virzieniem, labi ka gribētāju tur nav daudz.

WALA 11.09.2019 15:05

Man jau arī tika lieta Castrol Edge 0w30 manuprāt ACEA C3, kas atbilst arī BMW LL4 specenei, ja pareizi atceros ( sorry nav tagad iespējas pārliecināties)

WALA 11.09.2019 14:15

Škiet šitas bija tas svarīgais ACEA C2/C3 pie tā 0w30

WALA 11.09.2019 14:13

www.honda.ie/Page/210/honda-genuine-oil-application-guide

bet es sev ar to prātu sevišķi nenodarbināju - autorizētais serviss un miers.

WALA 11.09.2019 14:00

Manējiem ir kā 2.2 tā arī jaunajam 1.6.

WALA 11.09.2019 11:02

Nekur nerakstīju ka kaut kas neatbilst, vienkārši tev arī motors kas neko tādu īpašu nepaģēr. Savukārt pie 0W30 eļļām pie japāņiem - man toč neceļas roka pasvaigam auto eksperimentēt. Pie 10 gadu robežas un 300Kkm tagad pirmais gads kad 2.2 litru Honda dīzelim vairs tā neiespringstu, bet ir jūtama atškirība starp Castrol 0w30 kas atbilst tur BMW LL4 ( tas laikam bija longlife 4) un to kas ir tagad.

WALA 11.09.2019 10:15

Pilnai ainai pastāsti par braukšanas paradumiem (pilsēta, garie gabali utml.) un kas par motoreli. Citādi moš brauc ar 1990 gada MB 3litru dīzeli - un tad sanāk ka tu vienam no izturīgākajiem dzinējiem lej principā ļoti atbilstošu eļļu un vēl pietiekoši bieži to maini :P

WALA 10.09.2019 17:33

Nezinu par šo neko daudz, bet Pro-Eko speciālisti un zinātnieki arī nemaz tik balti un pūkaini nav. Kā jau iepriekš teicu - neatkarīgi no klimata tendencēm, vajadzētu ievērot prastu principu - nesajāt vidi sev apkārt ar kaut ko tādu, kas nogalinās mūs pašus, jo planētai un vēl jo vairāk pasaulei būs pilnīgi pie d=sas ka cilvēki izsprāgs.

WALA 10.09.2019 17:00

Nevaru komentēt, bet gan jau pats vari saprast kas un kā atkarībā no veida kā ķēde tiek spriegota un "mierināta". Bet izejot no manām zināšanām - tevis teiktais/novērotais neizklausās pēc patiesības, bet tādēļ tas uzreiz nenozīmē ka tev nav taisnība.

WALA 10.09.2019 15:38

Nu vispār krāsa nav īsti rādītājs eļļas kā smērvielas stāvoklim, bet ja reiz par to satraucies - kas liedz nomainīt, un nevajag taisīt eksperimentus ar eļļu kuras viskozitāte neatbilst ražotāja ieteiktajam. Man te ieteica Liqui Molly, bet es vēl neesmu pamēģinājis kā tā uzvedas, bet 2.2 Hondas dīzelim labi patika Castrol Edge 0w30 sintētika, ēda mazliet - ap 1 litru uz ~15Kkm. Tagad ir cita ražotāja eļļa - piemirsu kāda, jo ielēja pirmo reizi.

WALA 10.09.2019 14:58

Uj mazliet draņķīgi esmu izteicies - tās nav problēmas pēc būtības, - tāda ir norma, kur vēsākos apgabalos, kā pie mums, Hondai ir vēl prikols, ka degviela kondensējas un nonāk eļļā - tipa "eļļas paliek vairāk". Tas ir rezultāts tam ka dzinēji strādā max efektīvi utt. un pie maziem pilsētas gabaliem, start/stop sistēmām un visa cita - tie nepienācīgi uzsilsts un nespēj iztvaicēt degvielu, kura pie tam vēl ar lielāku spiedienu tiek iešpricēta cilindros pa tiešo.

WALA 10.09.2019 14:16

Un eļļas maiņa uz tiem norā'ditajiem 10K, 15K vai 20K - ir pamatīga laža cik man paskaidroja, jo ja tu vislaik kurini mērenos režīmos Rīga -Liepāja, tad 20Kkm ir ļoti normāls maiņas intrevāls, bet ja tu diendienā 7Kkm par Rīgu vien mīcies, un jo īsaku gabalu jo sliktāk - tad arī 7K var būt krietni par vēlu lai mainītu eļļu. Ideāli ja ir elektroniska servisa maiņas intrevāla noteikšana - tur ražotāji ir iekļāvuši motorstundu uzskaiti un kaut kādu slodzes indeksu cik saprotu - tas tad arī ir diezgan labs (objektīvs) rādītājs.

WALA 10.09.2019 14:13

Tas protams būs IMHO, bet manuprāt tas ir normāls rezultāts mūsdienu dzinēju konstruktīvo īpatnību dēļ + tas ka tiek paģērēts eļļas resurss uz tur 15K+km. Dēļ idejas ka eļļai jāiztur līdz 20Kkm tai ir atšķirīgas piedevas un arī atsķirīga viskozitāte (neņemšos gan apgalvot kas ir cēlonis un kas sekas tai augstajai viskozitātei), un ja tu teiksim šis viskozitātes klases eļļu ielietu ļoti labā "vecajā dzinējā" kas paģērēja tikai pussintētiku 10w40 līmenī- tad tas motors to teiksim 0w20 rīs vēl trakāk kā tas šobrīdējais Hyundai šobrīdējais dzinējs.

Pie kam to pašu par eļļas rīšanu var teikt ļoti daudziem dzinējiem, toč zinu Hondai ir problēmas ar jaunajiem 1.5 litru benzīna dzinējiem utt.

WALA 10.09.2019 13:09

ja Rīgā vispār kaut ko sāks kārtot, tad RS un tam līdzīgie vairs nevarēs prasti ieraut nāsīs nodokļu maksātāju naudu utt. Kārtību te tā īsti nevienam nevajag, tas tik tāds priekšvēlēšanu jājamzirdziņš.

WALA 09.09.2019 22:41

Mans piekrist par visiem 100 - šitas + pseido-eko sviests ir kaut kas nepārspējams.

WALA 09.09.2019 22:29

un vēl man nepatīk ideja par co2 pumpēšanu zemes dzīlēs, ar šiem eksperimentiem mēs vienreiz konkrēti norausimies.

WALA 09.09.2019 22:21

nu zin kamēr nesāka sajāt mežus lielās platībās, tad vēl pašas mātes dabas radītie ugunsgrēki, un man tā co2 radīšana vairs nešķiet tik laba doma. Nu kā lai tev pasaka par to piesārņojumu, ir kaut kāds daudzums kuru uzskata par normu, tipa kā ūdenī dzelzs un citu metālu un sāļu, bet pie kaut kāda daudzuma to ūdeni tomēr par "tīru" vai uzturā lietojamu vairs neuzskata, tātad tas ir "piesārņots", es to šādi uztveru un arī lietoju ikdienā.

Jo citādi ir tā kā medzām ar kolēģi jokot skābeklis tā ir inde, un galvenais iemesls kādēļ mirstam, ja iemācītos elpot kādu inertu gāzi dzīvotu mūžīgi

WALA 09.09.2019 21:55

tad kad tas ir sauss un tikko satīts - fig tu viņu nodzēsīsi, kad jau drusku sagulejies, vai pērnā gada - tad jā tad deg nu tā nevisai.

WALA 09.09.2019 21:42

atbilde vienkārša - asfaltbetona ceļu - var, jo bitumena sastāvdaļas ir degošas, piķis arī deg, bet jautājums ir par temperatūru, gan apkārtejās vides, gan uzkarsuša asfalta klājuma gan tās degošās kūlas un ko nu tur jamā ir parāvusi līdz ar svilšanu.

Ja uz asfalta bez dzēšanas nokurinātu lielu salmu rulli esmu diezgan pārliecināts ka segums būtu pilnīgi sagrauts un pec paris kravas auto jau sadruptu sīkos gabalos.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti