iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 14.01.2020 14:48

Te nav svarīgi cik daudz kā ir, bet gan kuras krāsas (frekvences) konkrētā viela atstaro vai absorbē un kādā apjomā. Tad tās vielas kas izteikti ko atstaro attālums no zemes garozas utt. Tajā linkā ko mazliet augstāk biju iemetis par gāzu ietekmi uz zemes klimatu bija diezgan daudzas lietas nosauktas vārdos un ko dara vai kā kaitē.

WALA 14.01.2020 10:09

NU zini - tad es saku ka globālās sasilšanas galvenais iemesls ir Saule, labāk padomāsim kā to varētu pārbīdīt kādā ērtākā pozīcijā, lai tā nekarsē !

Procesi uz Zemes ir pārāk sarežģīti lai par kaut ko būtu pārliecināts. Ir kaudzēm CO2 kas apslēpts iežos, ūdenī un zemes dzīlēs utt.

Un vēl pārtrauciet dzert Cola un citus CO2-zētos dzērienus - tur vidēji uz 1 litru "ūdens" ir 3 grami CO2.

WALA 13.01.2020 23:37

Hmm kāds sakars degvielas trubiņām ar secību, spiediens tak degvielas padeves kopnē ir visur vienāds, sprauslu atvēršanas laikiem tikai ir nozīme, tātad vadiem uz sprauslām jabūt pareizā kārtībā. Tas pieņemot ka motirs ar elektronisku šprici, jo kas ir norādītais kods - man nav ne jausmas.

WALA 13.01.2020 16:59

Ehh - man manuālā ļoti patīk, kaut gan arī ir automāti kas patīk. ;)

WALA 13.01.2020 15:29

Nu uz ūdens tomēr laiva būs piemērotāka :P

WALA 13.01.2020 15:12

Man līdzīgi, gribu iemēģināt 500to, bet tur kur jams stāv ir speciāli "jākratās klāt ar savu auto." Un tad sanāk ka 500tā braucienam īsti loģisks jēgas nav, ja nu vienīgi ar veco 3 litru Fordu līdz Spicei un tad uz darbu ar Fiatu ....

WALA 13.01.2020 14:44

Nez, vai nav tā ka tas vienkārši ir nomas auto ,ar ko kāds ir izbraucis tālāk kā līgums atļāva, ekskluzīvo auto nomātāji ir pudu sāls apēduši, tādēļ ļoti ātri iebliež pa visiem kanāliem tiklīdz kaut kas ne tā kā līgumā atrunāts. ;)

WALA 13.01.2020 14:41

īsā atbilde - automātiskās gaismas, un mazliet garāka -cilvēku tizlums, neies jau grozīt kloķi pat ja var tai automātikai iestāstīt ka jādedzina kas cits.

WALA 13.01.2020 10:34

Hibrīdiem - netiek doti zilie numuri !

WALA 13.01.2020 10:04

Exactly, noteikts vada biezums, noteikts izolējošs materiāls, noteikts izmantojamais materiāls - tas viss ietekmē to kādas frekvences gaisma visefektīvāk var tikt nodota uz vislielāko attālumu. ~ 20 gadu laikā kabelis nolietojas tā ka "iespīdināšanas" jaudu krietni jāpalielina arī tai pašai datu pārraidei ( tiesa tagad jau ražo mazliet labākus kabeļus, kas labāk kalpo).

Un vēl vien lieta maza šķērsgriezuma optiskie vadi ( a la telco) ir bīstami ja ar tiem apietas nepareizi - vidū tiem atrodas stikla serde, ap to - bāžot pirkstus kur nevajag vari sadurt pirkstus, un neveiksmīgā situācijā - ieraut mazu stikla sūdu asinsritē un "nolikt karoti".

www.ecmweb.com/content/article/20888616/dont-ignore-the-hazards-associated-with-fiber-optics

WALA 12.01.2020 22:37

Jebkuram busam pie tām kārbām/motoriem jāpiešaujas - ir īpatnības dēļ tā ka paredzēts valkāt kravu !

WALA 12.01.2020 22:34

Cerams šamiem par defektu pastāstīji, citādi nākamais braucējs var "veiksmīgi" defektu uzkraut tev !!!

Un nebūtu spikti ja šamie defektu tomēr novērstu, kā minimums samainot ratus vietām.

WALA 10.01.2020 14:17

Un ja ir iespēja uzcelt kaut pa viena ritenim atsevišķi gaisā, tad var roku pagrozīt pats un būs apmēram skaidrs kas tur notiek.

WALA 10.01.2020 1:02

Man tomēr ir iebildumi pret pēdējo teikumu - CO2 "piesārņojuma" problēma ir problēma cilvēkiem, nevis problēma pati par sevi. CO2 jūtamais "sliktums" ir tajā ka relativi zemos atmosferas slāņos tas pamanās atstarot siltumu kuru izstaro vai atstaro zemes garoza. Tas izraisa citādāku gaisa kustību, iespējams arī maina ūdens plusmas okeānos utml. Ja arī ugunsgreki Austrālijā var but tam sekas, un tomēr zemei kā tādai ir dziļi pie kājas par šādām izmaiņām - ne pirmās, ne pēdējas. Augiem pat ir labi ka iz vairāk CO2, jā diemžēl mes visi varam nosprāgt jo CO2 mums nepadodas elpot, bet tici man zemei, augiem un dzivniekiem būs kā minimums pie vienas vietas, ja ne pat bus priecīgi par to.

eesc.columbia.edu/courses/ees/climate/lectures/radiation_hays/

WALA 09.01.2020 18:23

tad vai nu miris vai vadi/kontakts sačakarēts.

WALA 09.01.2020 17:51

Tev nav netīšām to vadības bloku "nopizdjījuši" bija viens laiks kad dēļ tā ka vienkārši piekļūt un noņemt to zaga kā traki - īpaši no XC vāģiem - jo tos pat pacelt nevajadzēja lai to visu norautu nost.

WALA 09.01.2020 17:48

trimmeris rakstīja: Sodien pēc 30km mazliet dumoja bet dūmi bija tikai kondensāts kas smakoja pec sadegušas gazes nevis pec tosola

Nu tad varbūt ir vienkārši jābrauc un nav sev prāts jāčakārē - ik pa laikam pārbaudi dzeses šķidruma līmeni utml.

neaizmirsti arī cītīgāk pieskatīt motora temperatūras rādītāju.

Ja pēc pusgada tev nav būtisku dzeses škidruma zudumu un tev auto nemēdz pārkarst - tad problēma ir iedomu līmenī !

WALA 09.01.2020 17:24

Nez man tas izklausās ka tev vienkārši ir gadījums ka nevis "savilka", bet gan ka tas ko salīmēji nebija pats spējīgs turēt formu. Vēl nevienam stikla šķiedras izstrādājumam (kas līmēts uz koka saplākšņa vai līmētas stiklaškiedras formas) nekad nekas tāds nav redzēts, un te es runāju par detaļām kas sākas no 1x1 metrs un lielākām ( ir portams arī mazākas, bet tur vispār var mierīgi uz milimetra daļām piedzīt ja vajag un beigās tikai nopulēt).

WALA 09.01.2020 9:43

Jā un nē - baigi atkarīgs no problēmas būtības, manā gadījumā kad tikko paņēmu to lūznīti (jams nebija kustināts un gadus 4 vai 6 bija bez apskates) pa 900 Ls ap 2010 gadu ar kaut kādu sūnainu radiatora korķi - jams ātri uzvārījās. Izdarīju sekojošo - kārtīgi no visām trubām izspaidīju gaisu un nomainīju radiatora korķi uz niknāku (tur lielāku spiedienu), tāds bija pie rokas no kaut kādas Celicas ko izjaucu daļās. Vārīšanās problēma pazuda. Bet riezi ~5 gados ir jāmaina dzeses šķidrums - jo kaut kas jau tajā visā pilnīgi noteikti no izplūdes nonāk (bet nobraukumi mazi līdz 2000 km pa gadu - tā ka pofig).

WALA 08.01.2020 14:20

eju N, bija intersanti uzzināt tavas domas.

Man nav nekas pret to ja es arī skarbi kļūdos šīs tehnoloģijas novērtējumā. Es vairāk ienīstu situācijas kur man izrādijusies taisnība ...

WALA 08.01.2020 13:39

Par prototipiem - es saku (prognozēju) ka šie motori nonāks elektriskos pacēlājos, iekrāvējos utml. iekārtās kur piemēram ratu vajag pagriezt par visiem 360 un vairāk, bet tie neiegūs plašu pielietojumu privātajā transportā. Par to vai man taisnība - laiks parādīs.

Tāpat domāju ka nebūs tur nekā lielāka par 300Kkm un reālos apstākļos pat domāju ka būs krietni mazāk. Pa savam saprotu tavu viedokli, bet tomēr domāju savādāk. Jā par zināšanu to uzskatīt nevar - tā ir tāda kā prognoze ja tā var teikt.

WALA 08.01.2020 13:28

Par "Muska enterprīzi" - ir diezgan loģiski, ka lai pārdotu tādu produktu kā stumj viņš vajag to pareizi reklamēt un pareizai auditorijai. Bet ir viens bet - tos viņa spēka agregātus ir arī pāris reižu gudrāki vīri par mani pētījuši - viņa risinājums ir efektīvākais industrijā un piemērotākais ilgmūžīgai ekspluatācijai - un šajā apstāklī es šim viedoklim piekrītu. Vairāk par jēdzīgu spēka agregātu (jā iekļaujot pārnesumkārbu un diferenciāli) gan tajā Tesla nekā nav.

Bet nu ja domā ka EV nākotne ir tajos "ratu" motoros, tad es saku - jā tiem ir labāka lietderība, tiem noteikti būs pielietojumi dažādās speciālās mašīnās kur piemēram vajag riteņu lielu pagrieziena leņķi, bet ņemšu un apgalvošu ka tās neiedzīvosies klasiskajā vieglajā transportā ( izņēmums varētu būt vienīgi tikai tad ja vieglais privātais transports būtiski mainīsies dizainiski un pielietojuma ziņā).

Jeb tā īsāk - neticu EV un tiem in-wheel motoriem vēl jo vairāk, izņemot specifiskus pielietojuma gadījumus.

WALA 08.01.2020 13:03

Ko tu man piesipies ar tiem EV, esmu zajadlijs "traktorists" kurš EV principā netic, ja vien tas nav H2, un arī tam ir problēmu vairāk kā vajag.

Un tā tava sekošana progresam man izklausās pec makaronu karnāšanas "kvadrātā". Ne kur tajos savos progresa ziņojumos neesu pamanījis piebildites par šo motoru piespiedu dzesēšanas pasākumiem ja vēlas sasniegt maksimālo jaudu un barot ar maksimālo spriegumu ? Un tu vari darīt ko vien gribi ar blīvējumu, bet tu nevari atrisināt pieņemamā veidā problēmu ar spiediena starpību, kas rodas temperatūras izmaiņu rezultātā. Tā ka piebildīte par dzenošo elementu 300K km orientēto nobraukumu ( kas visticamāk ir moments kad tas viss ir komplektā vienkārši jāizmet !) tev ar paslīdējusi garām.

WALA 08.01.2020 11:46

Vai tu arī izlasīji pie kādiem apstākļiem ir iegūti viņu jaudas rādījumi - izklausās ka neesi izlasījis. ;)

WALA 08.01.2020 11:36

Mja sanāk ka meloju jo nezinu kā tev lai iestāsta ka vadu locīšana ar frekvenci kāda notiek auto piekares kustību rezultātā nav nekas labs. Tu taču saproti ka dzenot lielu strāvu cauri vadam kura škērsgriezuma laukums tam nav paredzēts arī būs auzas utt. attiecīgi daļēji pārlocījies vads var uztaisīt lielākas ziepes kā norauts utml.

Bet kā jau teicu tās nav vienīgās problēmas ar dzinēju "ratos". Papildus svara jautājumam kur šobrīd man zināmais vieglākais (pie reizes tas ir arī diezgan mazjaudīgs) šāds elektromotors viens pats ir apmēram 2x smagāks par disku+riepu.

Tad vēl motora hermetizācijas jautājumi, jo šis motors kā visi - arī normāli karst, un ja jams ir sakarsis un ar tādu iebliež peļķē - tad pat ja metāls nesāk vērpties straujas atdzišanas rezultātā var būt tas pats kas notiek offroad mašīnu tiltos, un kādēļ lieto tiltu "elpošanas izvadus" kaut kur - kur klāt netiek ūdens.

Piekare arī ir jāpastiprina un jāregulē atbilstoši rata lielākam svaram utml. Kāds teorētiski bija testējis uz Forda Fokusa ( ja nekļūdos) un pagalvoja ka tur neesot būtiski pasliktinājusies vadāmība un neesot būtiski jāmaina piekare, tikai baidos (nu cik es par to testu zinu) ka testi bija trasē, kur virsma ir līdzena ...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti