Klau par tiem reāliem prototipiem -tā baigi rupji ņemot - jebkura elektromotora jauda ir proporcionāla izmantotā metāla apjomam tajos, tā kā domāju ka magnētus uzlabot pat par 1% mūsdienās ir praktiski neiespējami, tad kas paliek? Jeb pēkšņi kāds ir atradis pieņemamu veidu kā pa teiksim oglekļa škiedras tipa materiālu vadīt elektrību ?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam



















tad lūdzu studijā - kur es sameloju ? Par vadiem kas tiek slēpti auto iekšpusē ? Ja tā tad dīvaini ka esi gudrs lai man mēģinātu piesiet "bumbas", bet nevēlies padomāt tālāk par to ko tiešā veidā nepasaku, piem. ka kontekstā ar EV ir maza varbūtība ka piedziņai svarīgākie vadi ( lasi lielākie un resnākie vadi visā auto) tiks laisti tur kur tos var ļoti viegli apskādēt (auto ārpusē)- paskties uz sisto auto tirdzniecību - kaudzēm auto ar norautiem riteņiem utt. Tāpat skaidrs ka pick-up un smago auto vadi kas ir noslēpti rāmja iekšpusē ir daudz drošākā pozīcijā par vadu kas "karājas" uz riteņa. utt.
+ Es pat gribēdams nevaru aprakstīt katru mazāko sīkumu tā lai aboslūti visiem viss un vienmēr nepārprotami būtu uzreiz uztverams.