iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 24.03.2010 13:21

casius - principā tas teikums par katalizatoru izravēšanu man kaut kā nepatīk. Ļoti daudziem mūsdienu auto konstrukcijā katalizators ir "ierēķināts" un tāda vienkārša izmešana var mierīgi beigties ar motora parametru izmaiņu uz slikto pusi !!!

Pieņemot ka pirms tam tā truba pie zemiem apgriezieniem rāva labāk, tad var mēģināt minēt, ka piemēram rotējošās daļas ir palikušas smagākas, vai arī assij/lāpstiņām kaut kāda iesmesla dēļ ir lielākā pretestībā kā iepriekš, un tādēļ lēnāk iegriežas turba ...

Tāpat varbūt tev kaut kur ieplūdē vai izplūdē ir iezadzies kāds lieks caurums un tas arī ietekmēs.

WALA 23.03.2010 14:48

Hmm starp citu man tāda tupa doma ienāca prātā - līme - tā nenonāvē cilvēku, bet teiksim ir ļoti nepatīkami dažas līmes ja kaut vai uz rokām nokļūst - pat pirkstus var smuki salipināt. Vēlams tikai pašam ar to rēķināties un laikus noskaidrot ar ko un kā to dranķību nost varēs dabūt.

WALA 23.03.2010 11:41

IMO bezjēdzīgs laika patēriņš !!!

Zinot to ka ir tādi kuri pirmo joslu "izbraukāšanu" uzskata par "cilvēktiesībām", īpaši neiespringstu pat ja mani nelaiži 1. joslā, bet nu tad diemžēl nākas kādu nepatīkami pārsteigt nogriežoties no 2 joslas. Tikai ņemot vērā to ka nemēdzu braukt lēni, šances ka kāds var ieskriet sānā ir mazas, reālistiskāk būs ka kāds ieliks pa pakaļu un tad trīsreiz drīkst minēt kurš būs vainīgs

P.S. tikai nevajag domāt ka agresīva braukšana man ir princips, bet nu reizēm tāāāāāā apnīk līdzcilvēku īpatnējais sapratnes līmenis ...

Kā mežā sauc tā "atbalsojas" !!!

WALA 21.03.2010 20:18

Vienīgais M1A1 lūdzu neuzskati manu viedokli par autoritatīvu - jo Micuka turbīnu acīs neesmu redzējis, un dažādu gumijas trubiņu tur noteikti nav mazums - piem. pārspiediena vārstam, dzesēšanai utml.

WALA 21.03.2010 20:08

M1A1 rakstīja:

Apskatījos. Nu nāk tur tāda gumijas caurulīte no kartera augšējās daļas un turbīnu. Varbūt tā arī ir tevis pieminētā. A tā kaut kāda atplūde nevar būt? Par turbīnām zinu dikti maz Šis pirmais auto ar tādu

Noeļļoto intercooler var apskatīt galerijā

No kartera augšējās daļas uz turbīnu visdrīzāk ir eļļas atplūde !!!

Tā par ko es runāju drīzāk būs vienā galā kaut kur pie motora bloka vai galvas un otrā galā ieplūdē kaut kur pirms turbīnas, bet ne pašā turbīnā !!!

Tavs intrekūlera radiators ( ja tas ir tiešām intekūlers) izskatās tā itkā tev jams būtu aizD līdz malām ar eļļu un tagad tikko iepūš gaisu tā "spļauj" pāri malām un pa visām šķirbām !!! Tā eļļa uz viņa tev no kurienes īsti tur radusies ??? Esi bijis nojaucis un paskatījies vai jams ir tukšs ???

Ja šī eļļa tur nonāk pa ieplūdes sistēmu, tad nākamā lieta ko šī visa eļļa nozīmē ir arī tas ka tev ieplūdes sistēma nav hermētiska, ja pūš eļļu tad pūtīs arī gaisu ārā !!!

Principā turbīna tik eļļota "zem spiediena", ja tā eļļa zustu, tad IMO diezgan pamatīgos apjomos, un starp eļļas maiņas intervāliem noteikti būtu jāpapildina !!!

Celicai jau no tā ka kārtīgāk to auto pabrauc rodas nepieciešamība daliet, un ja vēl turba rij eļļu tad tur reizi mēnesī var nākties pieliet pa litram.

WALA 19.03.2010 17:44

M1A1 - tev nav kaut kāda idiotiska atgāzu recirkulācija vai kartera ventilācija kas pievienota ieplūdei. Šitāds joks ir Celicām - tām tur regulāri aizD visu gan pirms gan pēc turbīnas - Vienīgais kā to mēdz risināt izlaist to visu pa starpu caur eļļas savācēju - tipa trumuli kurā ir kaut kāds siets vai nereti liek iekšā savītu velo vai moto ķēdi - tad tas pasāciens uzķer visu kam ieplūdē nevajadzētu nonākt.

WALA 18.03.2010 15:04

Pirmais tu tagad saņemies dūšu un zvani Redam un pasaki visu ko tu domā par to ka tavu e-mailu dod visādiem krāniem

WALA 18.03.2010 12:14

NU ko jūs tur ņemās pilns i-nets ar EMP "ģeneratoriem" un pamācibām kā jamos uztaisīt - gadījumam ja kādu elektronisku miskasti vajag "uzcept". Bet tikai neaizmirstam ka autosā ar pilna D ar elektroniku, un mobsis arī !!! Skuj tev kāds pateiks kādēļ tas sūda radars nokūpēja.

Bet ja esi uzrāvies jau uz tās kastes - nu tad nav ko tur ņemties, jo viena daļa tikko ir fočene aizsūta jamo jau prom kur pienākas!!!

Un savukārt tiem radariem kas šauj feisā ir tāds vienkārš "devaiss" kā numura paliktnis ar enģēm, kas no gaisa pretestības pielokās pie bumpera.

WALA 13.03.2010 21:50

NU ko ņem par labu - un lai izdodas atpūta.

WALA 13.03.2010 11:17

kalfonso rakstīja:

uupis rakstīja:

Bet paarkaartojoties tev kas jaadara?

...jadod celsh tam kursh nepaarkaartojas... tur jau ir taa saals...

un te nonākam pie tā, p-ar ko tu mani lamāji

ja es no otrās laižu otrajā - vai man ir jādod ceļš tam, kurš no pirmās otrajā?

galu galā - kurš maina virzienu?

ai, lab, bezjēdzīgs bazars īstenībā

uhhh - škiet nesaprati - pēc definīcijas maina virzienu ABI jo runa ir par KRUSTOJUMU - tas ir tas atslēgas vārds !!! Un nav starpības kurā joslā tu "beidz" ... .

WALA 12.03.2010 17:14

ValdisM rakstīja:

700-nieks vienalga spiests "klanīties" vilciena priekšā.

Kaut gan hvz... pie mums Latgalē "pacani" ar audi 200-nieku vilcienu no sliedēm nolaida un paši sveiki un veseli no tā auto izkāpa ārā.

Ekskavators - tā ir lieta - kamēr vēzējas ar kausu - nenāc ne tuvu

WALA 12.03.2010 16:22

Nu tā kā te diskutējam par CSNu, tad iemetīšu joka pēc to ko tikko pats skatījos par Estiem, ja nu kādam interese vai noder:

www.legaltext.ee (te ir daudzu likumu tulkojumi)

CSN jāmeklē pēc "Traffic Code", un vajadzīgais ir :

Government of the Republic Regulation No. 48 of 2 February 2001 Traffic Code

WALA 12.03.2010 16:20

Vot jopcik ja kaut kur ir raidījuma ieraksts tad varētu no turienes izdabūt - jo džeks sauca numuru kaut kas tipa - 260...

WALA 12.03.2010 15:30

Jā sorre tiešām StarFm Zoopasta:

tel: 6 7447744

P.S. Es vienkārši braucu - man tā ir tāda pati fona rūkoņa kā visi citi fona trokšņi - ne viss līdz smadzenēm aiziet

WALA 12.03.2010 15:19

Pag kaut kāds līdzīgs numurs (tikai precīzi neatceros kāds bet aºī šķiet ka bija 9000) tipa tika pieteikc kā atrasts laikam jau SWH radio, nu tip tur kur Sipeniece un Co no rītiem vārās !!! Pamēgini uzgriezt jamiem cilvis savu numuru atstāja !!!

WALA 12.03.2010 9:50

Kaksis rakstīja:

Nē, bezdarbnieku un valsts kases ieņēmumu statistiku...

Zini Andrīša un "treknajos gados" un ne tikai bija daudz "bedarbnieku", kas saņēma ķepā. Un nerunāsim nemaz par potenciālajiem bezdarbniekiem kuri apgrozījās nozarēs kas bija virtuāli uzpūstas. Tādēļ es visupirms paskatītus kāda ir tā bezdarbnieku struktūra, lai vispār mēģinātu kaut ko pārmest esošajai valdībai !!!

Tāpat arī ir jāsaprot ka ļoti daudziem cilvēkiem (pārsvarā tiem kas ir augsti kvalificēti nozarē kas cieši saistīta ar celtniecību) bija izdevīgi mesties bezdarbniekos un dažiem joprojām tas ir izdevīgi. Bet par tiem kas ir a ļa celtnieks parastais - tur nav ko raudāt - vieglākais ceļš bieži vien nav "dimantiem kaisīts" !!!

WALA 11.03.2010 22:14

No citas puses škiet bija kuat kādi verķi ko varēja uzskrūvēt radiatoram vāciņa vietā un noteikt ir tur CO/CO2 izplūde vai nav - tas arī iespējams šo to pastāstītu par tavām aizdomām.

WALA 11.03.2010 22:11

NU ja viss tiešām ir izslēgts - tad jāmeklē veidu kā pārbaudīt bloku, no tāda viedokļa pat labi ka tev jams arī aukstam "pūš" pieklājīgi "garām" , tad problēma būš pamanāmāka.

WALA 11.03.2010 21:24

monteros rakstīja: Galvai noslīpēti 0,1mm. Skrūves jaunas. Trakakais jau tas ka spiez lauka antifrīzu kad apgriezieni, pat tad kad motors nav uzsilis un nevārās.

tas izklausās pēc kaut kā neticama !!! Ja termostats ir ciet tad tur tikpat kā nekas cauri nevar iet !!! Un neticu arī ka pa otru galu - apakšējo trubu kaut ko varētu spiest atpakaļ.

Līdz ar to man būtu jautājums ko vēl tas antifrīzs dzesē - turbīnu, vēl kaut ko ???

Piem. Toyotas CT26 turbīna tiek šādi dzesēta, bet nezinu kā tavam Mitsu.

WALA 11.03.2010 17:29

Redzku iespejams zāles mūsu degvielas dārdzības problēmai:

www.technologyreview.com/...

WALA 11.03.2010 10:49

Es laikam teiktu - brauc un nerausties - ik pa laikam pačeko eļļas stāvokli un antifrīza stāvokli, pēc kādiem 10kkm tikai jāpārliecinas vai antifrīzs CO2 utml iespaidā nav kļuvis par skābi, ja nav - tad tie burbuļi ir kaut kas pavisam cits nekā tu domā !!!

Un par karšanas jautājumu - pārbaudi/samaini vienīgo atlikušo daļu radiatora vāciņu, ja jams netur spiedienu, tad antifrīzam vārīšanas sākas pat mazliet zem 100 grādiem ja pareizi atceros. Tad kad jams zem spiediena - vārīšanas tiek pacelt turpat līdz 130+ (arī atkarīgs no H2O apjoma sastāvā).

WALA 10.03.2010 20:23

uupis rakstīja:

WALA rakstīja: uupis - a tu SPAMošanas atļauju izņēmi, samaksāji valstij ??

Ups – 26% no spama sūtīšu uz VID…

Ar šito uzmanīgi, citāk noplēsīs 5 ādas par uzņēmējdarbību reklāmas jomā + vēl par to ka neesi reģistrējis savu "rūpalu".

WALA 10.03.2010 13:59

uupis - a tu SPAMošanas atļauju izņēmi, samaksāji valstij ??

WALA 10.03.2010 0:18

Palaidniex rakstīja: Jā, jā Deksi. Var arī ziemā braukt ar auto ar vasaras riepām...

Tas ka var - nav nekas tāds sevišķs, jautājums ir tikai vai vajag !!! Personīgi esmu braucis ar savām vasarenēm pa pieklājīgu sniegu tikai tādēļ ka ziemenes mētājās pa laukiem un sniegs "nobira" negaidīti - un nekas, bija daudz cilvēku kas pārvietojās krietni lēnāk par mani.

WALA 10.03.2010 0:13

NU bet tā tāda 100% parliecība ka tās ir atgāzes tajā antifrīzā ???

Jo tīri teorētiski dzesēšanas sistēmā gaisa esamība nav nekas neiespējams, un logīski motoram uzsilstot izplešas dzeses šķirdums un mēģina kaut kur to gaisu nogrūst.

Un savukārt ja tas gaisa burbulis tur nopietns - tad arī karšana nav nekas pārdabisks.

Bet nu nemācēšu komentēt tiši par L200 nelaimēm, bt man tāds "jox" gadījās uz Celicas, nācās kārtīgi paspaidīt trubas kamēr lieta puslīdz normalizējās, un vēl beigās samainīju radiatora vāciņu (jo bij aizdoma ka spiedienu netur un līdz ar to ir pilnīgi iespējams uzvārīt antifrīzu !!! ) un viss tagad OK.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti