Cik ilgi vēl gatavojies ar šo mašīnu braukt?
Ja neilgi - dīlerservisa ieraksts apkopju grāmatiņā var patik pircējam, bet citādi kāpēc maksāt vairāk?
Ja vien tas nav kaut kas mega para unikāls braucamrīks...
Cik ilgi vēl gatavojies ar šo mašīnu braukt?
Ja neilgi - dīlerservisa ieraksts apkopju grāmatiņā var patik pircējam, bet citādi kāpēc maksāt vairāk?
Ja vien tas nav kaut kas mega para unikāls braucamrīks...
argis rakstīja: Kamēr bija garantija, tikmēr apkopes jātaisa pie dīlera vai arī laikam kaut kādos autorizētajos servisos.
Tagad garantija jau kādu laiku beigusies un pienākusi kārta ikgadējai auto apkopei. Kā tālāk darīt?
No vienas puses, dīleris paprasa vairāk (vai tomēr nē?) par apkopi, bet vismaz viņš zina(?), kas ar to auto darāms un kas jāmaina, lai auto ilgāk saglabātos "svaigs".
No otras puses, ir pilns ar auto servisiem, kas visu to pašu varētu izdarīt, tikai, iespējams, lētāk. Jautājums tikai, vai tas tiešām būs lētāk un vai citi tiešām zinās, kas darāms, jo man studēt manuāli, kas kad jāmaina, nav gribēšana.
Un vēl man grāmatiņā vairs nebūs dīlera zīmogs par apkopi
Kas par auto?
Bet vispār, ieteiktu sameklēt labu privāto meistaru, jo nedīlera autoservisi ne īpaši grib atzīt savas "lažas", ja kas misējies. Sevišķi, ja tās izlien pēc kāda laika.
Es savukārt darītu tā - ja dīlera pakalpojumi apmierināja un cena "nekož" tad turpināt servisot auto pie dīlera. Ja kaut kas nepamierina var pameklēt citu autorizēto servisu, vai ja ir kāds labs zināms "alternatīvais" serviss tad uz to. Bet kamēr auto nav gluži 10 gadu vecs - tikmēr man personīgi mierīgāk guļās ja servisoju pie dīlera. A to man pat paziņas servisā pamanījās pēc stupicas gultņa aiņas ratu nepieskrūvēt kā pienākas - pie mājas aizbraucu braucu uz atpakaļu "krik" - nobremzeju - "krik" - domāju WTF, eju skatos tur riteņa uzgriežnus bezmaz ar pirkstiem var pievilkt. ZB !!!
popelis un līdz šim braucu uz hansa auto.
droši vien kādus dažus gadus vēl braukāšu ar šo pašu auto, tā ka gribās būt daudz maz drošam par auto tehnisko stāvokli.
Ja uzskati, ka pie Rītiņa var paēst garšīgāk, kā LIDO, tad brauc pie oficiāļiem, ja nē, uz jebkuru normālu servisu.
Vēl atceries, ka sievasmātes kartupeļiem ar zosti(c Jansons) arī nav nekādas vainas- to es par privātu meistaru.
Principā, manuprāt, labākais variants ir personīgi pazīstams normāls meistars, kas uzņemas atbildību.
P.S. Dīlerserviss tomēr ir priekš tiem, kas naudu neskaita.
WALA rakstīja: Es savukārt darītu tā - ja dīlera pakalpojumi apmierināja un cena "nekož" tad turpināt servisot auto pie dīlera. Ja kaut kas nepamierina var pameklēt citu autorizēto servisu, vai ja ir kāds labs zināms "alternatīvais" serviss tad uz to. Bet kamēr auto nav gluži 10 gadu vecs - tikmēr man personīgi mierīgāk guļās ja servisoju pie dīlera. A to man pat paziņas servisā pamanījās pēc stupicas gultņa aiņas ratu nepieskrūvēt kā pienākas - pie mājas aizbraucu braucu uz atpakaļu "krik" - nobremzeju - "krik" - domāju WTF, eju skatos tur riteņa uzgriežnus bezmaz ar pirkstiem var pievilkt. ZB !!!
A to man pat paziņas servisā pamanījās pēc stupicas gultņa aiņas ratu nepieskrūvēt kā pienākas - pie mājas aizbraucu braucu uz atpakaļu "krik" - nobremzeju - "krik" - domāju WTF, eju skatos tur riteņa uzgriežnus bezmaz ar pirkstiem var pievilkt. ZB !!!
Man autorizētajā/dīlerservisā pamanījās uzgrieznim apraut vītni, kā rezultātā riepu nevarēju nomainīt (to protams vajadzēja darīt vēlā rudens svētdienas vakarā apmēram 150 km no Rīgas, kur nav ne servisa, ne kā) Par cik pēdējās reizes riteņus bija mainījis tieši šis serviss, tad nebija šaubu, kas vainīgs, taču paši protams atbildību, pat morālu, neuzņēmās - nestrādājot pie viņiem tādi "....". Otrs stāsts par autorizētajiem - pagājušajā rudenī arī iauto biju ielicis topiku par manām šaizēm ar riepu dilšanu dēļ nepareiza sagāzuma - tas pats autorizētais serviss tā arī nespēja pateikt kas un kā, vien varēju noprast, ka, ja sākšu pie viņiem risināt problēmas, tad būs apmērām tā - šodien pamēģināsim nomainīt atsperes, tad amīšus, tad to un to, jo īsti nesaprotam, kas pa vainu. Rezultātā servisajā parastajā pie puišiem, kas nedaudz ar autosportu laikam nodarbojas, ar nelielu radošu pieeju mana auto problēmas tika atrisinātas. trešais - arī tas pats autorizētais - tad kad risināju jau minētās problēmas ar riepu dilšanu, protams, sāku ar ritošās diagnostiku un savērsumu/sagāzumu regulēšanu. arī iauto rakstīju, ka serviss nespēj neko pateikt par auto problēmām, lai arī ritošajā viss ok. nu beigās tā viss neizrādījās - bija beigtas vairākas bukses un kaut kādas amīšu atbalsta gumijas/bukses, ko puiši servisajā parastajā man klāt esot parādīja. tiesa- autorizētais serviss daļu no minētajām gumijām uz sava rēķina man nomainīja, kad aizbraucu un izlamājos par to, ka divas nedēļas pēc ritošās diagnostikas apmēram piecas bukses priekšā ir beigtas un par kādu diagnostiku esmu samaksājis.
Negribu jau būt tik kardināli negatīvs pret autorizēto - būtu autiņam garantija, droši vien brauktu tikai uz autorizēto, arī motora un elektronikas lietas tur droši vien risinātu. Problēmas ar ritošo - servisā parastajā.
JJJ - nu mans vidoklis ir tāds kāds tas ir dēļ tā ka braucu ar Toyotu un attiecīgi nedz Amservā nedz Wess nkādu probēlmu nav bijis. Tagad velviens pluss, ka WESSā labs paziņa strādā ... Bet ja būtu kaut mazākā šaize kur būtu skaidrs ka dīlera serviss lohi - vai nu problēmu lai labo uz sava rēķina, vai ja nelabo - tad "sorry" ņemam citu servisu.
autodīlera serviss
Kamēr bija garantija, tikmēr apkopes jātaisa pie dīlera vai arī laikam kaut kādos autorizētajos servisos.
Tagad garantija jau kādu laiku beigusies un pienākusi kārta ikgadējai auto apkopei. Kā tālāk darīt?
No vienas puses, dīleris paprasa vairāk (vai tomēr nē?) par apkopi, bet vismaz viņš zina(?), kas ar to auto darāms un kas jāmaina, lai auto ilgāk saglabātos "svaigs".
No otras puses, ir pilns ar auto servisiem, kas visu to pašu varētu izdarīt, tikai, iespējams, lētāk. Jautājums tikai, vai tas tiešām būs lētāk un vai citi tiešām zinās, kas darāms, jo man studēt manuāli, kas kad jāmaina, nav gribēšana.
Un vēl man grāmatiņā vairs nebūs dīlera zīmogs par apkopi