Siksparnis rakstīja:Vszinim . Dīzeļdegviela garāžā daudziem glabājās.
man ar, taču tā nesprāgst, ja korķis vaļīgāks, atšķirībā no metāna.
Siksparnis rakstīja:Vszinim . Dīzeļdegviela garāžā daudziem glabājās.
man ar, taču tā nesprāgst, ja korķis vaļīgāks, atšķirībā no metāna.
Stupicz rakstīja:
vzinis rakstīja:iedomājies, kas notiks, ja katrā mājā iegūs metānu? CIk ciemu uzlidos debesīs gada laikā?
Tik pat labi var uziet gaisā arī degvielas krājumi garāžā
Kuram normālam cilvēkam tādi ir, tas pirmkārt. Otrkārt metāns ir hvzcik tur x sprādzienbīstamāks pat par benzīnu.
raimondsm rakstīja:nav jau prasiibu no evropas lai ar bio brauc 100%
nez vai 20 % bio dīzeļa bākā izraisa da jebkādas problēmas
atbilde uz Tavu jautājumu ir augstāk minētajā linkā.
iedomājies, kas notiks, ja katrā mājā iegūs metānu? CIk ciemu uzlidos debesīs gada laikā?
degvielas šūnās gan šo nesadedzina
Marchiks_ rakstīja:
Yonas rakstīja:MArchik, parēķini cik šlagas paliek pāri no akmeņoglēm - par to ari ir samaksāts, bet siltumatdeves nav
Briketes sadeg 99,8%
Koksnes siltumatdeve ir 4 reizes mazāka kā oglēm. Vienīgais ogļu mīnuss ir izdedži.
Ir vēl mīnusi - nav iespējama katla automātika (tāda ir iespējama pat malkai), netīrība (ogļu putekļi ir ellīga lieta), un izdedži protams.
CyberGhost rakstīja:Varbūt kāds var apstāstīt, uz kādu principu darbojas Hydrogen dzinēji?
vienkāršoti skaidrojot ūdeņradi sadedzinam iegūstot siltumu un ūdeni. Siltuma enerģijas ir 3x vairāk kā parastam benzīnam. Ir milzums problēmu - kā uzglabāt, iegūt un uzpildīt.
Ja nezini, tad tiešām nerunā. Ja gāze ciemam nav pievilkta, tad malka ir vislētākā. Pat ja dzīvo uz Rīgas robežas un par malku maksā 350-420Ls gadā.
malka ir vislētākā
tieši tā - laiž gaisā, piesārņo un starptautiskos forumos runā par dabas aizsardzību. Politika, radīta, lai mazākums valdītu pār vairākumu, ir divkosīga.
Cik saprotu, tad savākt to metānu maksā ui ui cik daudzus latus.
pag pag, liekas par auto kurināmo bija teksts. Tvaika katls iekš vieglā auto būtu ļoti lēti.
nafta joprojām ir vislētākā - tehnoloģijas nav jārada no jauna. Un tas ir galvenais šobrīd. Neskatoties uz tādu kā raimonds viedokļiem.
Metāns dabas draugi, jeb citiem vārdiem CH4, ir jauka gāze. Ļoti bieži slikti vēdināmās telpās izraisa sprādzienus. Ja kāds ir beidzis jaukus darba aizsardzības kursus vai apguvis šo tēmu skolas solā, tad zinās, ka ar šo mantu strādāt var tikai pēc speciālu kursu beigšanas, saņemot papīrīti.
Garažā šito joku ieperināt var tikai trakais. Mūsu vidū gan tādu netrūkst.
Svarīgākais - CH4, tāpat kā N2O, Co2 uc. antropogēnās gāzes izjauc siltuma apmaiņas līdzsvaru atmosfēras augšējos slāņos un rezultātā paaugstinās globālā gaisa temperatūra, ceļas jūras līmenis, izmainās sugu sastāvs u.c.
Vēl jāatceras, ka neviens dzinējs 100% to metānu nesadedzina un arī metānu izmantojošiem dzinējiem ir atgāzu normas, kuras ievērot ir problēmas visiem auto ražotājiem. Plus tvertnes. Kopā ļoti dārgi. Tātad gaisā nonāk papildus metāns, kurš ... (lasīt iepriekš).
Ja tas būtu tik izdevīgi, tad viss sabiedriskais transports rulētu uz metāna, jo katrā pilsētā ir attīrīšanas iekārtas, kur notiek mūsu visu mēlsu anaerobā noārdīšana, kuras rezultātā rodas .... metāns.
Galvenais - nekas šķietami efektīgais nav bez negatīvām sekām apkārtējai videi.
deksters ir ... skaties iepriekš
Jurxs, tur skaidri un gaiši teikts - praktiski visiem jaunajiem TDI ,HDI utt biosux izraisa virkni problēmu - biežāku visu filtru maiņu utt. Tātad tas nav lēti, bet ļoti dārgi.
Un ja kāds vēl nesaprata, tad biosux ir tikai un vienīgi valsts energonetakarības risinājums izmantojot vietējos resursus. Papildus cēnšoties lēnāk samazināt atlikušos naftas krājumus. Par lētumu neviens šās biosux koncepcijas sakarā nedomā, nerunā un nesapņo.
ja ja. visiem tevis minētajiem motoriem resurss ir dažas minūtes vai stundas.
vēl viens pierādījums, ka biodizels der veciem tankiem.
he he. dažs ir analfabēts.
Valsts lieta ir patērētāju aizsardzība, otrkārt akcīzes preču uzraudzība. Par energoresursu rezervi nemaz nerunājot.
Esat aizdomājušies, kādēļ degvielas tirgotājiem jāuzkrāj degviela 100 dienām?
Var teikt jau arī tā. Taisnība vien ir - neviens nesaņem tik cik ir pelnījis.
Par nodokļiem jau sākam.
Darbinieku benža - darbinieks iznomā savu auto firmai kurā strādā, firma apmaksā VISU degvielu. Par šo ciparu vienkārši neaprēķina algu (uzskatām paši, ka piemaksa pie darba algas uz nerakstītas vienošanās pamata) - labi firmai - izdevumi, labi darbiniekam - PVN firma atgūs no valsts un attiecīgi firmai radītie izdevumi ir pilna cena minus PVN. Jāraksta ceļazīmes.
Ja norēķins skaidrā naudā no darba algas, tad firma var darbiniekam atmaksāt 18% un tikt pie kreisā piķa savācot čekus un cepot ceļazīmes.
Un vispār šis viss ir ... nesmuki, ka radīti tādi apstākļi, lai šitā šmauktos.
Analogi ir ar mobilajiem.
ar signālu kas tur staigā
varu iedomāties, ko par tiem min 2% ūdens domās tiešās iesmidzināšanas dzinēju filtri.
100% spirts principā nav iegūstams, kur nu vēl nosargājams.
ja ir interese, tad izlasi mūsu zinātnieku mežonīgos sasniegumus šajā jomā - www.zz.lv/arhivs.php?lasit=16501
secinājumi - neviens joprojām nezin, kas ar šito maisījumu notiks augstspiediena tiešās iesmidzināšans dzinējos, jo tādi eksperimenti nav veikti, savukārt risināt vēsturē aizejošu dzinēju problēmas vienkārši nav vērts.
Tā ir tā Eiropa uz kuru ejam