Es tā nerēķinu. Un publiski laikam atturētos spriest arī
Mērķi realizēju, man ģimenes auto vairs nav līzinga maksājumu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es tā nerēķinu. Un publiski laikam atturētos spriest arī
Mērķi realizēju, man ģimenes auto vairs nav līzinga maksājumu.
Nepiekrītu, ir īsti tēmā - lēts auto 1000 eur+ (man - mazliet dārgāk).
Kā ierasti, aprakstu SAVU pieredzi, sagaidu, lai citi apraksta SAVU pieredzi, nevienam neviens neko neuzpiež utt.
Darba auto vai privātais? Gribas saprast iegādes būtību.
Manuprāt, modernāks izpildījums manam konkrētajam A6, t.i., viss mega aprīkojums utt. Es gan līdz pēdējam mēģināju atrast labu Mazda 6 bez rūsas. Kad sapratu, tā ir utopija, ieslēdzās spītīgums un iegādājos tādu auto, kam rūsa galīgi nav problēma. Tāds A6 man bija īslaicīgi bijis, patika pat ļoti - kāpēc ne? Jau rakstīju, esmu naivs un tomēr ceru, ka tas auto ģimenes budžetam lielus robus netaisīs un smagi neplīsīs. Esmu veicis mega apkopi (dārgi, ļoti dārgi vecam auto), aprīkojis, kas bija vajadzīgs. Kādu laiku apstājos un negribu par auto iegādēm pat domāt. Pēc pāris gadiem, iespējams, atkal tiks skatīts jaunāks auto vietā - visticamāk, ekonomisks hibrīds.
Lietota auto pircējam vienīgā vēlme - lai tā tomēr nebūtu un auto kalpotu uzticami bez īpašiem ieguldījumiem.
Vispār Fahrzeugbrief - tā ir vācu reģistrācijas apliecība - galvenais dokuments, uz kā pamata LV tiek ievests auto no Vācijas, te reģistrēts utt.
Un to 100% savāc CSDD (tā vairs neeksistē, izsniedzot LV reģ.apliecību)
Tīrie nieki, patīkami ![]()
Dīvaini, ja vien kaut ko nejauc.
Man arī bija oriģinālais vācu BRIEF, bet, reģistrējot auto LV, to (dabiski) savāca kā pamatdokumentu LV CSDD kopā ar numuru salīdzin.aktu + Kaufvertrag (pirkuma līgumu).
Ja atmiņa mani neviļ, gan BMWpower, gan Motopower admina lomas sadalītas vairākiem lietotājiem. Tad tie arī visu kontrolē un revidē, sanāk visai sekmīgi ![]()
Zināmā mērā, piekrītu! Man nācās ar viņu 2 x izbraukt ielās, smagāku vārdu arī austiņās dzirdēju
Ja dari muļķību, tā arī pateiks. Jo kļūdas cena ar moci var būt arī dzīvība...
Var būt arī tā. Pats liku A pie Ivo - 2 9631355. Ļoti sakarīgs instruktors (arī enduro mocists) ![]()
Tas Brief taču tiek atdots CSDD, ievesto auto reģistrējot. Vai arī runā par mirkli pirms reģistrācijas, kad to Brief redzēji?
Tas īsti netiek viltots (secinājums no manas pieredzes).
Mierini sevi ar domu, ka "auto grib atpakaļ pie vecā saimnieka", tāpēc izlien bērnu kaites ![]()
Re kā, arī man līdzīgs sapnis bijis, tikai citā placī, pēc zvana iznācis vīrs ar portatīvo datoru un kabeli, vaicādams "skolko"?
![]()
Uzmanīgi, BRIEF - tas ir auto dokuments (kā tehniskā pase). Es teiktu, nav viltojams dokuments (to nedara).
Servisa grāmatiņa ir kas cits - viegli viltojams.
Tam domāts ir moderators. Ja portālam tāda nav, tad arī visas diskusijas ātri vien zaudē savu jēgu ![]()
Es te Jelgavā nesen skatījos vienu VECTRA GTS dīzeļautomātu. Tā kā saimnieks - auto krāsotājs, vien paslavēju par izteikti sterila skata auto
Odometrā bija 218tkm, bet pārējais -
Tas auto bija min 500tkm noskrējis, un es to varēju pateikt kaut vai tikai pēc visa salona detaļām, pēc automāta remonta vajadzības utt.
Tev personīgi labāk patīk tas stulbums, kas te valdīja pirms Māra vai tomēr, kā ir tagad?
Es darītu vēl ražīgāk, visus tādus komentārus dzēstu ārā bez žēlastības. Principā, visu, kas ne par tēmu vai satur rupjības vai tml. Tur trāpītu arī slavenais pseidoExperc, Ezis, Shiirs - varbūt vēl kāds.
Tādi komentāri nerada auglīgu vidi diskusijām par un ap auto, tādu kadru dēļ jau pirms kāda laika daudzi pameta iauto kā neinteresantu (pat pretīgu).
Vai varētu tikt realizēta ideja par "slikto" jeb negatīvi vērtētāko komentāru (piem., no 10 mīnusiem) slēpšanu? Tā kā agrāk (laikam) apollo.lv darīja. Ja kādam īpaša vēlme apskatīt trulo komentāru, lai pats ver vaļā un skatās?...
www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=11813&start=7240
Liela daļa kadru tur zināmi, teju par visiem atsauksmes netā atrodamas.
P.S. Negantelis ir labs un stipri pieredzējis kaislīgs mocists, bet kā jau iesauka - pa spalvai neglaudīs, gribot izmācīt ne tikai pirmajam braucienam, bet ilgam motomūžam ![]()
Jāatceras viena nianse, par kuru aizmirst jeb vēlas ignorēt lietotu auto pircēji. Salons pie 200tkm original - kā mazlietots (knapi manāmām lietojuma pazīmēm)
Ja redzat nodriskātas sēdekļa malas, stipri apbružātu paneli, durvju rokturus, pilnīgi nodilušas klimata un audio pogas - tam auto noteikti NAV tikai 200tkm, bet visi 400tkm+ visticamāk ![]()
Un arī to es nerēķinu TĀ