kasinsh79 rakstīja: Jauns darbs. Esmu ticis pie ļoti svaiga Passat b8 ar 1,5tfsi ar 150zs un automātu 👍 No Avis ilgtermiņa nomā. Beidzot atkal zināms super ērts auto.
Patēriņš 6,1l mix. Kas savādi - atlaižot gāzes pedāli, displejs parāda, ka šobrīd strādā vien 2 cilindri. Protams, tas nav sajūtams. Dinamikas pietiek. Prieks braukt 😊
GB12 rakstīja: Tā tu neteici arī pagājušajā reizē? Turklāt strādāt pie tirgus līdera ne vienmēr ir labākais.
Bet tā bieži notiek - tu gadiem strādā vienā darba vietā, tad kaut ko nolem pamainīt (apnīk, izdedz, kāds piedāvā ko šķietami jēdzīgāku), bet saproti, ka galīgi nav tas. Un tad vēl pāris vietas jānomaina, lai atrastu savējo. Man bija līdzīgi - vienā no iepriekšējām vietām nostrādāju 10 gadus, dažādu iemeslu dēļ sāku taustīties apkārt, it kā labs piedāvājums bija, bet nākošajā vietā pēc 3 nedēļām sapratu, ka vārdi tur galīgi nesakrīt ar darbiem. Tad nu uzmetu mandātu galdā, gandrīz gadu atpūtos, paceļoju, padarbojos kā brīvprātīgais, kad sākās karš, pamēģināju kaut ko citu - iepriekš nedarītu, bet sapratu, ka tomēr nav mans, un tad ar, tā teikt, jauniem spēkiem, atkal pie virpas...
Sen nav te postēts. Skoda Scala ir atdota poļiem atpakaļ. Nobraucu 31tkm. Tika pieliets 1l dzinēja eļļas. Sāka reāli kaitinoši čīkstēt bremzes. Tāpat nepatika piekares skaņas, pa bedrēm braucot. Auto ir ok, bet sev noteikti nepirktu.
Katru dienu pārliecinos, ka daudzi zīmes burtiski neredz/pilnībā ignorē. Ziepniekkalnā Lidl rajonā uz Vienības gatves pusi sāk pilsētas kanalizācijas izbūvi. Ielas ir slēgtas caurbraucējiem. Waze atzīmēts, ka slēgts. Aizliedzošā ceļazīme gan Vienības gatvē, gan ieliņās, iekšā iegriežoties. Taču akli!! Rindā vien brauc cauri dzīvojamajai zonai līdz kādus 400m tālāk… atduras pret lielu izraktu bedri un ekskavatoru 😂 un visi kā pilnīgi stulbeņi griežas apkārt (grūti - ierobežots ieliņas platums) un brauc atpakaļ. Zaudējuši vēl vairāk laika un kļuvuši par apsmieklu.
Vispār ieteiktu visiem mazlitrāžas turbo motoru nīdējiem izlaist kādu testa braucienu ar VW/SEAT/ŠKODA 1,0 Tfsi dzinēja aprīkotu auto. Būsiet ļoti pārsteigti. Pēdējais milzu izbrīns par dinamiku tādam jaunam SEAT, kas piedevām komplektā ar automātu DSG. Goda vārds, pilsētas satiksmē tas šķiet pat ass auto. Tas apliecina, ka dzinēja tilpumam vairs nav ierastās nozīmes vai asociācijas.
Notestēju šo brīnumu arī es (mana ģimene). Patika. Kopumā.
Kosmisks ārējais izskats. Cilvēki atskatās un dažs pat ieņirdz. Futūrisks salons (tomēr par daudz krāsotas plastmasas). Diemžēl panelis un durvju apdare tālu no premium. Cena 66k eur - es šādu pat teorētiski neizskatītu. Laikam esmu nabadzīgs… mūsdienu auto cenām - varbūt.
Braukšanas prieks ir 😍 paātrinās no 0-50 lieliski, tālāk vienkārši forši. Starp citu, paātrinājums no 70-130 ir absolūti nevainojams. Sēdekļi lieliski. Vietas salonā ļoti daudz. Aizmugurējiem pasažieriem kaifs, daudz vietas kājām, nolaižami galdiņi priekšā sēdošo sēdekļiem utt. Fascinē klusums jeb dzinēja skaņas neesamība. Tomēr skaņas ārpusē ir gana dzirdamas. Ļoti atzīstami vārdi par bateriju un reāli nobraucamo attālumu. Paņēmu Dubultos ar ap 140km baterijas atlikumu. Pabiju Vecrīgā (kaifs ar EV Vecrīgā), tad Olimpijā, iebraucu Ziepniekkalnā un visbeidzot atpakaļ uz Dubultiem. Atdevu ar… 105km baterijas atlikumu. Tas pie regulāriem paātrinājumiem un nebūt ne ekonomiskākā braukšanas stila 👍
Starp citu, tā arī neatradu, kā ieslēgt radio. Un es neesmu pirmajā auto mūžā, ir ne mazums auto testēti. Toties vismaz Bluetooth savienojums strādā perfekti komplektā ar Apple car play. Baudīju savu spotify “like” sarakstu 👍 tiešām labs audio.
P.S. Ja man tādu EV kāds uzdāvinās - būšu sajūsmā!
Starp citu, tā arī neatradu, kā ieslēgt radio. Un es neesmu pirmajā auto mūžā, ir ne mazums auto testēti. Toties vismaz Bluetooth savienojums strādā perfekti komplektā ar Apple car play. Baudīju savu spotify “like” sarakstu 👍 tiešām labs audio.
Notestēju šo brīnumu arī es (mana ģimene). Patika. Kopumā.
Kosmisks ārējais izskats. Cilvēki atskatās un dažs pat ieņirdz. Futūrisks salons (tomēr par daudz krāsotas plastmasas). Diemžēl panelis un durvju apdare tālu no premium. Cena 66k eur - es šādu pat teorētiski neizskatītu. Laikam esmu nabadzīgs… mūsdienu auto cenām - varbūt.
Braukšanas prieks ir 😍 paātrinās no 0-50 lieliski, tālāk vienkārši forši. Starp citu, paātrinājums no 70-130 ir absolūti nevainojams. Sēdekļi lieliski. Vietas salonā ļoti daudz. Aizmugurējiem pasažieriem kaifs, daudz vietas kājām, nolaižami galdiņi priekšā sēdošo sēdekļiem utt. Fascinē klusums jeb dzinēja skaņas neesamība. Tomēr skaņas ārpusē ir gana dzirdamas. Ļoti atzīstami vārdi par bateriju un reāli nobraucamo attālumu. Paņēmu Dubultos ar ap 140km baterijas atlikumu. Pabiju Vecrīgā (kaifs ar EV Vecrīgā), tad Olimpijā, iebraucu Ziepniekkalnā un visbeidzot atpakaļ uz Dubultiem. Atdevu ar… 105km baterijas atlikumu. Tas pie regulāriem paātrinājumiem un nebūt ne ekonomiskākā braukšanas stila 👍
P.S. Ja man tādu EV kāds uzdāvinās - būšu sajūsmā!
Ļoti priecājos, ka manas bailes nav piepildījušās. Degviela (īpaši DD) ne tikai kosmiski cenā nepieauga, tā pat vēl nokritās. Ruslandei tas noteikti nespēlē uz labu. Mazais prieks.
ledzep rakstīja: Atkarīgs kam paredzēts lietot auto.
Ja parsvarā brauc pa pilsētu, tad šie trīs cilindru motori nodrošina pilnīgi pietiekamu dinamiku un arī degvielas paterinš ir sakarīgs.
Katram pašam jārēķina vai ir vērts piemaksāt tos 1-2k eur par četru cilindru dzinēju. Neprasīgam braucējam tas tiešam nebūs aktuāli.
Ja brauc tikai pa šoseju lielus gabalus un gribas ar auto arī droši braukt pāris gadus pēc garantijas, tad dīzelis būs prarīgāka izvēle.
Vienkārši ko var spregāt par resursu- ja neskaitam dažu motoru neveiksmīgo konstrukciju viss ir atkarīgs no eksplutācijas un eļļas maiņas intervāla. Tāds 1.0 tsi var arī noiet visus 300k km ja nebrauc pa pilsētu un eļļu maina zem 10k km. Tikai kāda no tā ir jēga? Izdevigāk pēc garantijas beigām paņemt jaunu auto.
Ahoj. Kaķim neinteresē peļu viedoklis - jauna mazauto pircējam (lietotājam) neinteresē dzinēja resurss arī pēc garantijas laika. Ar savu darba Scala 1.0tsi šobrīd bez eļļas maiņas esmu nobraucis 24km, un mainīšu to tikai pēc auto datora uzstādījuma, ap 30tkm. Tiesa gan, esmu pielējis klāt trūkstošo litru eļļas. Braucu visur, gan pilsētā, gan garos gabalus. Pārsvarā mierīgi, bet reizēm arī “iegriežot” Viss bumbās. Prognozēju pirmā gada nobraukumu mazliet virs 30tkm. Nezinu, kas ir dīlerserviss (izņemot to eļļas pirkumu vienu reizi).
Šībrīža tirgus stulbums ir ilgā gaidīšana uz JAUNU auto. Man tas liekas nepieņemami. Pilnīgi noteikti skatītos tikai uz vietas pieejamajiem un arī mazlietotajiem auto. Lai izdarītu pirkumu uzreiz. Prakse rāda, ka tādu auto ir gana.
Privāti pieredzes nav, tomēr darbam šādi nomāti pat vairāki auto. Tā arī ir - ir tikai ikmēneša rēķins par nomu. Pārējais - iznomātāja problēma. Kad apkope, vedu atdot auto iznomātājam. Saņēmu jau pēc apkopes. Līdzīgi ar remontiem, to visu dara iznomātājs. Mīnusi. Saņēmu auto ar lētām atjaunotajām riepām… citādi bez problēmu pieredze (Eco Rent un arī Forum auto - jau cienīgāk).
Man savukārt ļoti patīk jaunie PEUGEOT modeļi. Tomēr pilnīgi noteikti nervu šūnas būtiskākas par jaunu PEUGEOT Cik skaisti no ārpuses, un īpaši - salonā, tik reāli neuzticami un kaitinoši tehniski. Joprojām tas pats vecais ierastais PEUGEOT kā agrāk. Besīgi
Tā reāli ir 👍
Katru nedēļu braucami arī garie gabali, vairākas dienas strādājot kaimiņvalsts uzņēmuma birojā.