Kārtot: Augošā secībā
1 2
kasinsh79 17.02.2020 8:52

Laikam tad bijām vienā Auto Bild pasākumā Ar to sarkano AR Brera laimējās braukt pēdējo posmu - no Kalnciema līdz pat Stabu ielai. Atceros, ka toreiz pat ielēju tajā auto savas 10 naudiņas (neatminos valūtu gan), pēc tam izbaudot gana lielu prieku līdz pat galamērķim. Tas pārdevējs nudien bija traks, bet arī auto ne mazāk traks Labi, ka toreiz nebija FR un arī CP pretī nebrauca

kasinsh79 15.02.2020 13:12

Esmu vairākus auto pirms iegādes prasījis atrādīt dīlera servisā (vai piedāvājis to darīt pircējam). Protams, saraksts būs garš visticamāk, arī iespējamais defektu novēršanas price list - iespaidīgs, tomēr ieskatam der. Neviens jau neliek pēc tam remontēt pie dīlera. Maksā tāds prieks ap 50 eur +, skaidrība par auto -

kasinsh79 14.02.2020 8:48

Nebija bail no netrafarētajiem? Pēdējā reize, kad tā skrēju, bija brauciens uz Kuldīgas raj. pie radiem. Muļķīgā veidā uzrāvos pilnīgā nekurienē, bet tiku pie punkta un 80 eur soda, ko ātri nomaksāju un ieguvu dāsnu 50% atklaidi. Kopš tā brīža principā lūkoju tā vairs neskriet. Jā, man bail gan no punktiem, gan naudas soda - to man šobrīd gudrāk izlietot citiem mērķiem.

kasinsh79 14.02.2020 8:44

Estiņos tā jau esot, tikai kādas 45min jāpastāv dīkstāvē

kasinsh79 13.02.2020 18:57

Tu maldies, man žēl sodos pat 80 eur maksāt

kasinsh79 13.02.2020 12:35

Vēl ideja, paaugstinot max ātruma limitu līdz atbilstošākam, pārkāpumus ierobežot ar niknākiem naudas sodiem. Teiksim, ļaujot braukt pa Jelgavas, Ogres vai Jūrmalas šosejām (piemērs tikai) ar ātrumu 120, attiecīgi sparīgi čekojot, lai netiek braukts ātrāk par kādiem 130 - argumentējot, jau ir gana ātri. Sodi varētu būt palieli, uz mata kā patlaban par ātruma pārsniegšanu pilsētā (x2) - nepatīkami noteikti. Pieļauju, ka līdzīgi kā Lietuvā pa ātrgaitas ceļiem, būs liela daļa arī lēnāku braucēju, kuriem tas par ātru - kādam bail, kādam degvielu tērēt žēl utt. Tiem nav nekā darāma pat kreisajā joslā utt.

kasinsh79 13.02.2020 12:30

Ir šosejas, kur ātrums būtu palielināms, viennozīmīgi. Dzīvojot līdzi laikam. Citādi Igaunijā (piem., pirms Tallinas 2 joslas katrā virzienā) pat ziemā (!) atļautais ātrums ir 110 Mums - vasarā - max 100. Kuram te vēl gribas pasmieties par lēnajiem igauņiem?

kasinsh79 12.02.2020 19:24

Jāpiekrīt.

kasinsh79 11.02.2020 14:56

Nepārspīlē

kasinsh79 11.02.2020 12:53

Sliecos domāt, ne visi dāļās atlaides, toties bonusus - absolūtais vairākums neatteiks gan. Ziemas riepas, varbūt Octa vai pat Kasko utt. - runā

kasinsh79 11.02.2020 12:52

Esmu no tiem, kuri gūst baudu tirgojoties Prasi un Tev taps dots - šim teicienam varu piekrist vairumā gadījumu. Kaut vai sporta pēc, kaut vai tik daudz, lai pārdevējam nav slikti un lai man ir labi. Bet, es noteikti prasīšu un runāšu. Vēlams, ar argumentiem kabatā, kādēļ. Tāpēc pirms tam jāpapēta tirgus (konkurentu piedāvātais). Un visticamāk - izdosies!

kasinsh79 10.02.2020 10:09

Kāds sakars ar vieglo? Smagie nav auto? Jaunu auto topikā neiederas? Pilnīgi piekrītu, ka citādāk viss. Tad nevajag šokēties par 25tkm ar vienu eļļas maiņu vieglajam arī.

kasinsh79 10.02.2020 9:10

Var jau būt, ka par dārgu. Tomēr kopš 2017. gada septembra kalpoja oriģinālās, un es gribēju uzstādīt identiski labas arī tagad. Apkopē darīja visu, pie reizes paprasīju arī to utt.

kasinsh79 10.02.2020 9:08

P.S. Smagajiem (vismaz garantijas vilcējiem) oficiāli eļļu maina 1 x - 100 000 km, šoks, ne?

kasinsh79 10.02.2020 8:57

Ko var cepties par tām eļļas maiņām? Uzskatu, tā ir katra paša darīšana ticēt vai neticēt ražotāja (!!!) ieteikumam/prasībai. Savulaik, kad braucu ar BMW E60, arī apkopi un eļļas maiņu veicu strikti tikai pēc kompja prasītā intervāla. Auto bija 200tkm oriģinālais noskrējiens, bet tik un tā eļļu ar filtru mainīju ne biežāk kā 1 x 20tkm v.tml.

kasinsh79 10.02.2020 8:53

iciks rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Sen nav topiks kustināts, lai iet.

Nupat veicu 3.apkopi savam Passat B8. Sanācis nobraukt jau 72tkm. Garantijas vairs nav (bija 24 mēn. vai 80tkm, atkarībā no tā, kas ātrāk). Šoreiz mainīta eļļa, bremžu šķidrums, dzesēšanas šķidrums, sveces, logu tīrītāju slotiņas u.c. Apkope sanāca padārga, kopā ar auto mazgāšanu Moller Krasta servisā atstāju 479 eur. Vairāki man ir prasījuši, vai tad nevar lētākā vietā, ja reiz garantijas vairs nav - mums būtisks pilnīgs apkopju caurspīdīgums no A-Z (kad atdošu auto atpakaļ uzņēmumam Warszawa), un kad Polijas dīlerim būs skaidra visa auto vēsture utt. Kas patiesi priecē? Pilnīgi nekādu defektu līdz šim brīdim Laužu stereotipus par vācu autobūves "vājo" kvalitāti. Nekas prātu un nervus nečakarē, nekādu elektronikas kļūdu, tikai braukt. Joprojām perfekta oriģinālā piekare, joprojām oriģinālās bremzes utt. Salonā aizvien klusums, bez blakus trokšņiem no paneļa vai apdarē. Solīds auto, nekā piebilstama.

No degvielas ekonomijas viedokļa pat neprasās dīzelis (identisks kā man tagad ir arī kolēģei - tikai dīzelis), pilsētā iekļaujos vidēji 8,5l mix (ok, varbūt mazliet vairāk smagos sastrēgumos, bet tādus reāli vairs neizbaudu ikdienā), ārpus pilsētas - ap 6l (vai mazāk, ja braucu mierīgi, piemēram, uz tālo Igaunijas galu). Principā, ir normāli ar vienu bāku nobraukt 850-1200km (atkarībā no maršruta). Cienījami.

Dzinējs 1,8Tsi 180zs neprasa ne pilītes eļļas (atkal mīts). Jaudas ikdienas satiksmē pietiek atliku likām, arī retajās reizēs uz bāņa neemu palicis jaņos, traucē vienīgi veselais saprāts komplektā ar iespējamo CP ķērienu. Braucu tālāk

Tev gan jau tas čeks ir - cik tāds dīleris par slotiņu maiņu prasa?

Slotiņu komplekts - 39,17 eur + PVN

Nomaiņa turpat servisā - 10,39 eur + PVN

Šobrīd cita braukšana mitrā laikā

kasinsh79 09.02.2020 10:04

Ir liela daļa leišu, kuru pa autostrādi dudina ar apm.100 km/h. Taupa degvielu

kasinsh79 07.02.2020 14:18

Vai akls esi? Taču rakstīju, ne piles eļļas NAV jāpielej intervāla laikā.

kasinsh79 06.02.2020 10:42

Un vēl Var jau būt, ka man te tūlīt uzklups, bet - eļļa ar filtru nupat mainīta vien 3. reizi auto mūžā. Tas ir - pie 27tkm, 51tkm un tagad pie 72tkm Nejūtos neko pārkāpis, sekoju ražotāja rekomendācijai un braucu uz apkopi tad, kad auto borta datorā sāk brīdināt par tuvojošos eļļas maiņu. Nev pilnīgi neviena iemesla darīt kaut ko citādi.

P.S. Es identiski rīkotos arī tad, ja šādu auto būtu pircis par savu naudu.

kasinsh79 06.02.2020 10:38

Īsti remontu nav bijis. Vienu reizi pārprogrammēja ātrumkārbas vadību, bet tas arī viss.

kasinsh79 06.02.2020 10:36

Pēc nozagtā ex-BMW, stingri nolēmu vairs nekad bez Sherlog gps arīdzan (jaunam auto vai riska grupas auto). Tas gan nepatīkami - 240 eur gadā abonēšanas maksa, toties man pilnīgi dzin, kas ar to auto un "vai tik nenozags", lai tik zog - pats nudien ne meklēšu, ne stresošu. Apdrošinātājam arī baigi patīk, izrādās, Sherlog garantē atrastu auto vai zaudējumu kompensāciju saskaņā ar Kasko polisi (kas ir obligāta).

kasinsh79 06.02.2020 10:32

Kas vēl atzīmējams? Priecē arī Kasko cena, jau 3.reizi formēju IF, kam pievilcīgākā 518 eur gada polises cena (arī pilnīgi jaunam auto tāda cena bija). Pie tam, neskatoties uz nupat vasarā veiktajiem virsbūves darbiem - pašrisks iebuktētām durvīm (pld māsas dēlēnam) un saskaņā ar CSN stāvvietā - pagalam noskrāpēts bufera stūris + spārna maliņa. Auto atkal kā jauns arī vizuāli. Cik manīju, Moller Krasta par abiem darbiem kopā bija no IF un vaininieka OCTA iekasējuši teju 900 eur

kasinsh79 06.02.2020 10:24

Max tas aparāts ripo 235 - uz mata kā mans ex -BMW E60 235zs dīzelis. Pēdējā laikā vairs nē, laikam kļūstu vecs Kas ļoti tīkami, paātrinās arī no 130 uz augšu vērā ņemami. Mierīgāks paātrinājums no 180+

Ikdienai jaudas nekad nav šķitis par maz.

kasinsh79 06.02.2020 8:49

Sen nav topiks kustināts, lai iet.

Nupat veicu 3.apkopi savam Passat B8. Sanācis nobraukt jau 72tkm. Garantijas vairs nav (bija 24 mēn. vai 80tkm, atkarībā no tā, kas ātrāk). Šoreiz mainīta eļļa, bremžu šķidrums, dzesēšanas šķidrums, sveces, logu tīrītāju slotiņas u.c. Apkope sanāca padārga, kopā ar auto mazgāšanu Moller Krasta servisā atstāju 479 eur. Vairāki man ir prasījuši, vai tad nevar lētākā vietā, ja reiz garantijas vairs nav - mums būtisks pilnīgs apkopju caurspīdīgums no A-Z (kad atdošu auto atpakaļ uzņēmumam Warszawa), un kad Polijas dīlerim būs skaidra visa auto vēsture utt. Kas patiesi priecē? Pilnīgi nekādu defektu līdz šim brīdim Laužu stereotipus par vācu autobūves "vājo" kvalitāti. Nekas prātu un nervus nečakarē, nekādu elektronikas kļūdu, tikai braukt. Joprojām perfekta oriģinālā piekare, joprojām oriģinālās bremzes utt. Salonā aizvien klusums, bez blakus trokšņiem no paneļa vai apdarē. Solīds auto, nekā piebilstama.

No degvielas ekonomijas viedokļa pat neprasās dīzelis (identisks kā man tagad ir arī kolēģei - tikai dīzelis), pilsētā iekļaujos vidēji 8,5l mix (ok, varbūt mazliet vairāk smagos sastrēgumos, bet tādus reāli vairs neizbaudu ikdienā), ārpus pilsētas - ap 6l (vai mazāk, ja braucu mierīgi, piemēram, uz tālo Igaunijas galu). Principā, ir normāli ar vienu bāku nobraukt 850-1200km (atkarībā no maršruta). Cienījami.

Dzinējs 1,8Tsi 180zs neprasa ne pilītes eļļas (atkal mīts). Jaudas ikdienas satiksmē pietiek atliku likām, arī retajās reizēs uz bāņa neemu palicis jaņos, traucē vienīgi veselais saprāts komplektā ar iespējamo CP ķērienu. Braucu tālāk

kasinsh79 30.01.2020 11:20

Nobrauktu? Tiešām nopietni? Pats tad tikai ar nullītēm braukā?

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti