Jau darīts
Tel. necēla, uzrakstīju savu piedāvājumu uz @
Jau darīts
Tel. necēla, uzrakstīju savu piedāvājumu uz @
Konkrēta vēlme izbraukt līkumu ar jauno PASSAT ar 1.8Tsi dzinēju (180zs) un DSG ātrumkārbu. Vai kādam te tāds ir?
No manis, protams, degviela par 20-30min. Jūsu laika kompensāciju
P.S. Dīlerim nav tāda demo auto ![]()
Ja tas par mani, ok. Kritika pieņemta!
Bet, te jau daudzi apraksta savu pieredzi ar jauniem (garantijas laika) auto, es te esmu tikai viens no daudziem.
Tāpat te interesanti palasīties cilvēku izvēles kritērijus utt.
Dažam labam te tīk "spīdēt", lai jau tiek kāds priex
P.S. Jau pats fakts, ka man izdevies attīstīt pēdējo gadu iauto aktuālāko diskusiju forumā, jau uzskatāms par "
" Jā, varu tikai par to priecāties.
Pilnīgi offtopic - tēmā sasniegts 2000.komentārs ![]()
kasinsh79 rakstīja: Savukārt, manam mīļajam garantijas auto P508 nupat panelī iedegās (un katru reizi riebīgi nopīkst 3 x) - aizmugurējās labās puses riteņa gaisa spiediena sensors
Gan jau atkal nekā nav uz vietas dīlerim un būs jāpasūta utt.
Rezumē. Tās ekstras arīdzan pagaidām auto NAV.
Atvieglota nopūta, vakar mainīju riepas Forum Auto un viņi to kļūdu nodzēsa ![]()
Man atkal jaunumi
sakarā.
Saņemts piedāvājums arī no AVIS/BUDGET Latvia - sanāk, ka varu paņemt 12 mēn. (tikai!) nomā gan:
TOYOTA AVENSIS automātu, benzīnnieku - 505 eur/mēn.
VW PASSAT automātu, benzīnnieku - 515 eur/mēn.
Par (pat) lētākām izmaksām ikmēnesi
nekā pilna servisa nomu, kas ilgst 4 gadus saskaņā ar līgumu.
Lieki piebilst, ka arī te viss ir iekļauts cenā.
Manuprāt, ikvienam. Tikai, vai prātīgi un izdevīgi...
Gadījumā, ja vēl kādam aktuāli.
Izrādās, ka pilna servisa līzinga maksājums būs izdevīgāks (mazāks) arī par jūtami dārgāku auto, bet - JAUNU. Nekā it kā par lētāku dīlera auto demo versiju, bet - jau 2 GADUS lietotu (tas nekas, ka mazu nobraukumu). Visa sāls - dīlera atpakaļpirkuma % izteiksmē. Jo atgriezt sanāktu jau, piemēram, 6-7 gadus vecu auto tā augstāk minētā zilā BMW gadījumā, kas tirgus vērtību nekādi nepalielina.
Es tur pilnīgi vienmēr apbraucu to garo desu (korķi vienā labajā joslā), pirms apļa tajā iebraucot no kreisās joslas.
Tā arī ir, tur īsti nevar saprast, viena vai divas joslas tajā vietā, bet - nekādu problēmu man tā rīkoties jau gadiem ilgi
Starp citu, tā esmu darījis, arī, blakus esot CP ekipāžai.
Nu, tad tā
Tikko izbraucu kādu gabalu ar pieminēto BMW 220d X-drive modeli. Un uzreiz jāsaka, arī tas ir īsts BMW (pretēji dažam labam "pasistajam", kuram eksistē tikai 7.sērijas BMW)!
- ārkārtīgi ergonomisks salons, iesēdies sēdeklī un uzreiz jūties "kā mājās" jeb kā "savā auto"
- patīkami ietilpīgs salons (arī aizmugurē - mani ceļi no manas visai zemās sēdpozīcijas atzveltnes ir ap 10cm attālumā) - te laikam sajūtu rada arī augstāks jumts nekā citiem modeļiem
- ekselents 8 ātrumu ZF automāts (esot viena kārba visiem BMW modeļiem, izrādās. Tikai vieniem ir ar džoistiku, citiem - ierastāks rokturis)
- ļoti patīkams un jaudīgs braucot
- X-drive (kam "piejūgts" aizmugurējais tilts, nevis otrādi, kā pārējiem BMW modeļiem) - līdz ar to, potenciāls uzvaras gājiens ziemā, noteikti
- labs aprīkojums (vizuāli - īstā M-paka, elektriskais bagāžnieks, visas iespējamās apsildes, kruīzs, laba mūzika utt.)
Bet, ir arī mīnusi.
- tomēr sajūtas tādā BMW kā nelielā auto
- mans tagadējais P508 - vēl klusāks
Lai arī nepavisam BMW nav skaļi braukt.
- halogēnie lukturi ir pilnīga vēsture tādas komplektācijas BMW
Tas tā, īsumā. Viela pārdomām, protams.
Es tikai iedomājos, tas uzskatāms par nekorektu attieksmi pret citiem, ja brauc pa ārējo joslu apkārt aplī? Neesot aizliegts. It kā. Esmu redzējis pat autoinstruktorus tā mācām savus audzēkņus!
Esmu laikam baigi apzinīgais braucējs, pagriezienu rādītājus slēdzu arī, ja uz ceļa esmu vienīgais (vai pat meža ceļa krustojumā, jā, jā!). Ir tikai viena situācija, kad tos neslēdzu nekad, un tā ir - iebraucot aplī
Absolūti lieki, eksistē tikai viens iespējamais variants - pa labi. No apļa izbraucot - obligāti. Aplī pārkārtojoties starp joslām - noteikti tāpat!
Lai izvēli padarītu vēl grūtāku un interesantāku (uzņēmuma vadībai noteikti patiks visvairāk, es to zinu uzreiz), rītdien testēts tiks...
Dīlera demo auto.
To, ka braukt ar tādu ir ļoti patīkami, atceros no sava 118d modeļa. Iespējamos defektus un neplānotās izmaksas taču jāplāno Sixt Leasing, nevis man
![]()
Savukārt, manam mīļajam garantijas auto P508 nupat panelī iedegās (un katru reizi riebīgi nopīkst 3 x) - aizmugurējās labās puses riteņa gaisa spiediena sensors
Gan jau atkal nekā nav uz vietas dīlerim un būs jāpasūta utt.
Rezumē. Tās ekstras arīdzan pagaidām auto NAV.
Kāpēc tad visi starptautiskie kantori (SIXT, ALD, AVIS u.c.) nekavējoties piekrīt rēķinam bez PVN, jo nomās auto ārvalstu uzņēmumam?
Goda vārds, nevarot un viss
Izlēmām toreiz neiespringt, auto vajadzēja asap, tā arī maksājam. Vai grāmatvedība Polijas uzņēmumā kaut kā pieprasa pārmaksāto LV PVN atpakaļ? Nemāku teikt.
Tiešām, neko neteiktu
Protestētu vienīgi atsevišķu modeļu izvēlē, bet boss pats ir pret tādiem auto. Tā kā, nav stresa ![]()
Tik daudz jau laika tas neaizņem.
Bet, domāju (piedomāju) teju katru brīvu brīdi gan ![]()
Tas nenotiks
Steigas nav. Līdz oktobrim braukšu ar tagadējo Peugeot.
Tikai gribas izdarīt pareizu izvēli. Neko vairāk.
Varbūt.
Bet, noteikti piekritīšu par Octavia FL.
Manuprāt, galīgi garām. Ļoti nepatīk vizuāli.
A vadība ir īsti Bmw fani ![]()
Reizēm ir tā, izskati n'tos variantus, bet beigu beigās izvēlies kaut ko radikāli citu un crazy
Patlaban apkopoju savas idejas, bet maija sākumā izdarīsim izvēli kopīgi ar vadību... ![]()
Ir viens būtisks fakts. Jo dārgāks auto tiek iegādāts, jo lielāks tā vērtības zudums - pēc kāda laika tā cena jau tirgū, kā citiem. Labs piemērs ar Prius hibrīdiem.
Jauns maksā ievērojami. Stipri dārgāk par alternatīvu dzinēju auto. Lietotiem cenas jau teju vienādas. Respektīvi, nauda izkūpējusi kaut kur gaisā.
Ir patīkami braukt ar labi aprīkotu auto. Taču, tas nav lēti.
Arī par 100k EUR iegādāts auto pēc gadiem pieciem vairs maksā tikai ap 30k EUR. Tātad - 70k EUR ![]()
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
17
Ir tā, ka apkārt jau runas par jaunajiem VW ir visdažādākās.
Tomēr vairāki iauto personāži apgalvo pretējo, viņiem jaunie VW kalpo godam.
Tad nu sliecos arī es mēģināt (visticamāk).