Paldies par viedokli ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Paldies par viedokli ![]()
Lieta tāda, ka nereti atšķirības starp suv un crossover nemaz nav
Un, ja LEXUS RX tiek saukts nevis par SUV (kā būtu jābūt, tam pilnībā konkurējot gan ar BMW X5, gan MB ML sēriju, gan AUDI Q sēriju u.c.), bet gan par krosoveru, kāda ixa pēc tas jāsalīdzina ar klasi zemākiem auto:
Ar to arī man būtu kauns braukt ![]()
Lexus jau vispār cīnās ar MB, ja kas.
Par naglu kasti RX nekādi nenosaukt!
Un ar lētākiem mazajiem SUV vai krosoveriem RX tomēr nevajadzētu salīdzināt - pilnīgi cits komforta līmenis, vēl atšķirīgāks akustiskais komforts.
Vienīgais arguments pret varētu būt RX izlaiduma gads...
Ja uzskata, ka 2007.gada (piemēram) ir slikts. Ar tiem pašiem 150tkm tas varētu pat būt ļoti labs pirkums!
Jautājums no citu pieredzes, vai iespējams formēt operatīvo līzingu arī auto no dīleru piedāvājuma, teiksim, DEMO auto? Kas jau MAZlietots, bet tomēr vairs ne jauns.
Sanāk interesanta lieta.
Piemērs.
26000 eur - jauns auto (VERSO manā vēlamajā komplektācijā)
Operatīvā līzinga mēn. maksa pie 30% atpakaļpirkuma un 20% iemaksas uz 5 gadiem - 233 eur. Tikai 0,99% līzingam!
20 900 eur - 2015.gada VERSO (arī ok komplektācija, bet ne pilns)
Fin. līzinga mēn. maksa pie 20% pirmās iemaksas un uz 5 gadiem - 307 eur! Jau ~4% līzingam!
Ja tā ir, tad reāli patīkamāk pirkt JAUNU auto? ![]()
Man personīgi JUKE pat ļoti nepatīk, es tādu neizskatītu
Jaunais HR-V - ļoti patika!
Tā sāls ir ienākumu sadalījumā. Pelni, cik daudz spēj - tik un tā līdzekļu nekad nav gana, jo aug arī prasības pret dzīvi (ēdiens, dzīvesvieta, apģērbs, izklaides, ceļojumi utt.)
Tāpēc par teju būtiskāko uzskatu prasmi izvēlēties kaut ko sirdij tīkamu adekvātā cenā, nevis uzlēkt augstāk par savu pakaļu, nopērkot nevajadzīgi dārgu un varbūt, ka arī nevajadzīgi lielu auto. Jo ceļot taču var arī ar avio, īrējot auto tur. Nu, kaut kā tā
![]()
Taisnība, arī nemanīju vairs pie lietotajiem. NX ir jauks auto, bet pagaidām nepaceļams. Diemžēl.
Te braukts auto patiesībā ir tik saudzīgi ekspluatēts, cik vien tas vispār iespējams. Ok, papildus piekarei kāda maza nianse var būt arī virsbūves stāvoklis (sāļu dēļ),cits būs pat ļoti ok un minimāli nolietots!
Mana visai vērā ņemamā pieredze ar lietotajiem auto Vācijā un arī Baltijā apliecina, ka daudz mazāk riska ir iegādāties LV pirktu jaunu ar caurspīdīgu ekspluatācijas vēsturi lietotu auto
Kas bāni bezmaz vai nav redzējis, kam bremžu sistēma tikpat kā nav "pa īstam" strādājusi utt. Piekare ir tīrais sīkums, manuprāt!
Piekrītu, atrast var no dīlera/-iem un pat vairākus.
Vienīgais mīnuss, ko saskatu - jaunam dod operatīvo līzingu, arī mazlietotam no dīlera - tikai fin. līzings. Respektīvi, mēn.maksājums tādam 30k vērtam auto var būt dārgāks nekā uz operatīvo līzingu formētam, piem., 30k vērtam auto.
Tāpēc jau rakstu, ka skaļi domāju pagaidām.
Jo, ar lielu prieku iegādātos jaunu "tādu kā LEXUS" vēlamajā komplektācijā, bet - tāds auto velk >40k eur, kas man galīgi nav pieņemami.
Viss iet uz to, ka no kaut kādas prasības būs jāatsakās (tomēr). Vai nu tie būs NEnolaižamie aizmugures sēdekļi (kaut vai tas pats HONDA HR-V, kas arī ļoti patīk) vai ne tik patīkama salona un paneļa apdare (piem., TOYOTA VERSO) utt. Smagi, smagi ![]()
Precīzi tas pats, kas:
Nissan -> Infinity
Hyundai - Genesis u.c.
Mans vienīgais arguments (pagaidām) par labu tādam ~2006.-2008.gada caurspīdīgi ekspluatētam LEXUS SUV - tikai tas, ka japāņu absolūti uzticama tehnika.
Un varbūt, sanāk atrast pat labu hibrīdu (jo man gandrīz vai tikai pilsētas satiksme).
Bet es jau varu arī kļūdīties, man tas dabā ![]()
Par auto izvēli principā.
Daudz diskutējam tepat iauto, daudz lasu visu info internetā, kaut ko izlasu jaunu arī drukātajā presē, daudz uzklausu paziņu un draugu pieredzi arī "dzīvajā". Un saprotu, cik cilvēku, tik arī viedokļu.
Jo ļoti komfortabla iegādes summa man personīgi būtu līdz 25k eur. Bet tajā summā bieži vien vēlamais auto ir stipri "papliks" jeb ne tik aprīkots. Kas man vairs neder (nesniedz prieku).
Joprojām tiek izvērtēti dažādi varianti. No kuriem, starp citu, manai sievietei viens tāds padomā arī zemāk apskatītais LEXUS RX kā LV iegādāts jauns, bet caurspīdīgu vēsturi un - draudzīgu cenu, kas maksājama pavisam elementāri. Jo MAZDA tika iegādāta kā reiz tā, LV pirkta jauna, no pirmā saimnieka, tikai krietni lētāk nekā jauna utt. Kalpoja ideāli! Pilnīgam sirdsmieram rezervē būtu kāds tūkstotis iespējamajiem tēriņiem (ja nu tomēr LEXUS plīst).
Kāds ieguvums? Aprīkojumā viss, viss! Uzticama tehnika, moderns un kluss salonā (utopija citiem variantiem) utt. Bet vairs ne dārgi...
Tikai skaļi domāju ![]()
Man bija HE9709
Bet, ja kāds ierauga - ļoti labprāt "welcome"!
Izteikta pazīme tikai TAJAI Mazda 5 interesantā dzeltenzaļā krāsā - grafita krāsā lietie diski, āra spoguļi hromēti (nevienu citu tādu neesmu LV redzējis), automāts (retums) un lielā navigācija panelī (vēl lielāks retums).
Tam tikai jāpiekrīt. Taču - reāli izdevies SUV gan
Es to vērtētu pēc TOYOTA labā tehniskā izpildījuma. Tātad LEXUS - jābūt vēl kvalitatīvākam! Katrā ziņā tas ir kluss un mega aprīkots auto.
Vareni laba lieta lielam SUV ir atpakaļskata kamera. To gan ieteiktu ielāgot
Es izskatītu variantu tikai ar gāzi (jau aprīkotu) vai benzīnu (lai pats aprīkotu ar gāzi), jo vidējais pilsētā - būs ap 18-20 litriem gan.
Patiesībā, Lexus RX ir super izdevies modelis!
Palasīju netā atsauksmes, no malu malām dzirdams tikai viss pozitīvais.
Mans uzskats tāds, ka japāņi ir mega uzticama tehnika, tāds auto bez baigā riska iegādājams arī lietots.
Es gan noteikti tādu izskatītu TIKAI Latvijā iegādātu jaunu no dīlera, rezultātā - ar visu vēsturi, servisa un apkopju apmeklējumiem utt. Gan cenu līmenī ap 12-15k eur var atrast daudz ļoti labu ūbernopakotu (mūsu pircējiem taču tas patīk) auto ![]()
OK, tas gan. Piekrītu.
Bet tas tālākā nākotnē ![]()
Man jau liekas, ka esi sacēlis vētru ūdensglāzē.
Man arī mikrouzņēmums, arī sniedz pakalpojumus, ar grāmatvedi (profesionāls grātmatvedības uzņēmums) aprunājos, uzzināju, ka būs noteikts pārejas periods utt.
Dotajā brīdī nav pamata satraukumam.
P.S. Bet es nepirktu auto kā uzņēmums tik un tā.
No kurienes tāds info?
Es ņemtu tikai privāti, jo atkrīt UTN maksa katru mēnesi (par ne par ko), PVN valsts piedāvā vairs tikai 50% (ja nekļūdos) utt. Jēgas nekādas!
" Protams, tā kā mikrouzņēmumus likvidēs no 2017.g., manā gadījumā būtu ekonomiski bezatbildīgi turpināt turēt auto uz fiziskas personas vārda"
Es tomēr par operatīvo līzingu, jo:
- var atļauties dārgāku auto (būtisks tikai maksājuma lielums)
- daudz patīkamāks maksājums katru mēnesi
Divi varianti pēc tam:
- atdot auto dīlerim (bet ir knifi, tāpēc vēlams par auto baigi rūpēties visu līzinga laiku)
- noformēt atlikuma nomaksu caur "parasto" līzingu
Pilna servisa līzingu īsti neatzīstu, manuprāt, tas vairāk piemērots uzņēmumiem (kuriem nav sava autoparka vadības vai tml.) Privāti - man ne tikai nav grūti veikt apkopes, drīzāk tas pat patīk. Tāpat ar piemērotu riepu atrašanu u.c.
Jo Mazda 5 tāda opcija bija, pieradām. Baigi ērti garākos braucienos.
Vajadzētu taču saprast, tie patēriņi - tikai aptuveni.
Sēžot lielā korķī, darbinot auto dzinēju aukstā ziemā, braucot tikai īsus gabalus - realitāte būs kardināli citādāka!