Noteikti
Es ari tepat terējos gana, lai arī kaut ko eksportētu ;)
Noteikti
Es ari tepat terējos gana, lai arī kaut ko eksportētu ;)
Reāls piemērs iz dzīves.
Jauns auto ar automātiskajiem tuvo/tālo gaismu xenon lukturiem. Parasti gaismas pašas pārslēdzas no tālajām uz tuvajām pie noteiktiem metriem vai arī, kad kāds uzmidžina savus tālos. Ja pretim brauc ķīniešu "ksenona" brīnumi, uz tiem oriģinālā lukturu automātika nemaz vispār nereaģē
Midžini savus tālos pretim vai nē, tos vienkārši neatpazīst kā gaismu no cita auto! Tas tikai vielai pārdomām, kāds no tiem efekts, reāli lietojot savā auto ![]()
Man liekas, ka vienu izlaiduma gadu VOLVO patiešām bija rūpnīcas xenon bez lēcu lukturiem ;)
Absolūti piekrītu!
Elementārs fakts - nekad un nevienam xenon no rūpnīcas NEBŪS no salona regulējams lukturu augstums + vienmēr BŪS lukturu apmazgātāji ;)
Bet tagad paskatāmies no citas puses.
Visi zin par VAG slaveno 2.5 TDi V6 - tik un tā tos pērk, salabo, brauc atkal.
Tas pats par bēdīgi slaveno AUDI MULTITRONIC variatoru - pilna reklāma ar tādiem auto gan pie mums, gan Vācijā utt. Cilvēki pērk un brauc par spīti reālai citu lietotāju pieredzei u.tml.
Tādu piemēru var minēt laikam jau padaudz. Vai vērts uztraukties par svaigu auto, kam variators - manuprāt, absolūti nē! Brauc mierīgi ![]()
Pilnīgi atbalstu!
Es liktu bez žēlastības lielus sodus katram kreisā xenon lietotājam! Papildus vēl veicot konfiskāciju. Identiski kā ar antiradariem. Kaut kā CP baigi kūtri konkrētajā tēmā...
Vispār - kontekstā. Sacīja, ka ļooti uzticamas kārbas pretēji vācu brīnumdarbiem...
Tātad, esmu viens no tiem "laimīgajiem", kuri uz savas ādas (maka) izjuta visu ziedu buķeti - MULTITRONIC nelaimes.
Pēc kā nosolījos sev AUDI brīnumdarbu nekad, nekad vairs.
Bet, remontējot to sasodīto kārbu kārtējo reizi, servisa vīri uzreiz teica, lai pērkot taču japāni, kuriem automāti nelūstot vispār un esot teju mūžīgi ;) Tas tā, viela pārdomām.
Lūdzu vēl kāds lai pastāsta savu ceļojumu pieredzi ;)
Savulaik pirku Audi A4 Rīgā no Autowelt.
Tiešām, nojūkot sasodītajai kārtai Multitronic un uzrakstot viņiem oficiālu pretenziju, pusi remonta summas viņi atmaksāja bez kurnēšanas.
Būtu pircis Rumbulā vai jebkur citur...
Paši saprotat.
Esmu lietojis un kolēgas tāpat - abus modeļus.
1,4 dīzelis - iet visai labi, bet apetīte nevis tik, cik sola dīleris, bet gan ap 6.5l mix (braucot pie tam 60% ārpus pilsētas, 40% pilsētā).
1,6 benzīns - atsaucīgs, žiperīgs, reāli taupīgs - apetīte reāli identiska ar mazo dīzeli
Iesakāmākais dzinējs TOYOTA.
P.S. Var uzlikt LPG iekārtu, apetīte būs vispār smieklīga (pat lielāks un smagāks Toyota Avensis ar 1.8 VVti ēd autogāzi ap 7 - 8 litriem tikai :o )
Starp citu, varu ieteikt citiem:
Itālija
Nobāzējāmies Pechiera del Garda (ļooti skaista vieta), tad ar auto ik pa laikam uz kaut kurieni apskatīt - Maranello - FERRARI rūpnīcai blakus ir muzejs ar visiem wow! eksemplāriem, turpat pie muzeja var izbraukt ar īstu FERRARI. Jo, piestājoties parkingā pie muzeja, pienāk daiļa būtne mini svārciņos ar jautājumu "would you like to drive with FERRARI?" - viņa teica, ka parasti veču atbilde ir uzmināma viegli
Uz kurieni braukt un cik ilgi - atkarīgs tikai no maka biezuma, es izbraucu pie stūres sarkanam FERRARI CALIFORNIA kabrioletam, pēc instruktora "GO, GO, GO!!" vairākas reizes iemīdams grīdā un izjuzdams tāāādu paātrinājumu
)
Visa pilsētele čum un mudž no FERRARI pie krustojumiem, braucot garām, tās skaņas - mmm
Pilnīgi zosāda uzmetas, atceroties.
Citu dienu - Verona, kas slavena ar savu amfiteātri, vispār pilsētas aura riktīgi itāliska utt. Baigi patika.
Aizbraucams attālums no Peschiera del Garda arī līdz Venēcijai. Biju tur otro reizi, bet patīk aizvien. Ta ir pērle, kas jāredz katram. Ir vērts ar vaporetto (ūdens tramvajs) aizpeldēt līdz Lido salai, kur ir ne tikai labākas cenas ēstuvēs un suvenīriem, bet arī ideāla pludmale salas otrā pusē ;) Vienīgais jāatceras, ka izmaksas Venēcijā...
Parkings auto - 29 eur neatkarīgi no ilguma.
Vaporetto 3 cilvēkiem - laikam 64 eur (visai dienai neierobežoti). Respektīvi, iebraucot Venēcijas parkingā un atstādams auto, nopirkdams vaporetto biļetes, esi atstājis jau gandrīz 100 eur...
Domājam Itāliju atkārtot ar naktsmītnēm turpat Peschiera del Garda (kolosāla vieta sakarīgās cenās, super saimnieki, tādas kā kotedžas ar visu aprīkojumu, terasi un āra baseinu uty.), tikai vienu dienu apkārt visam Garda ezeram, obligāti - Cinque Terre ar zvejnieku ciematiem kalnos (nav piebraucamo ceļu, tikai vilciens vai ūdens transports no jūras puses) utt.
Itālija ir neaprakstāma, vienmēr paticis atgriezties. Kolosāla virtuve arī
Varbūt kādu iedvesmos rakstītais
)
Jau papētīju, izskatās super!
Vēl apvienojot ar BMW muzeju u.c., var iznākt labs ceļojums nākotnē ;)
Daudzi paceļ bagāžnieka grīdu balona dēļ. Es arī tā būtu darījis, ja ne minivens, kur 3 sēdekļu rinda kā reiz tur figurē...
Kāds ir uzstādījis LPG iekārtu dīzelim?
Pēdējā auto izstādē bija vairāki stendi, redzēju ari reālus darbus (BMW 530d ar LPG).
Interesanti būtu saprast ieguvumu pret izmaksām utt.
Auto pats par sevi mega izturīgs, nenokaujams utt.
Nekas neplīst ;) Pārbaudīts ilgā laika posmā kompānijas autoparkā.
Bet, rēķinies, ka Toyota dīzeļi NAV ekonomiski, reālā ekspluatācijā ir pierādījies, ka benzīnnieki ir pat ekonomiskāki par dīzeļiem. Vienīgo dīzeļa plusu redzu dinamikā (griezes momentā).
Jautājums iz pieredzes, ko akcentējāt apskatīt Bavārijā?
Man Vācija ļoti patīk, bet ceļojis uz turieni kā galamērķi pagaidām vēl neesmu... OK, izņemot Berlīni.
Kā kuro reizi, nudien, precīzus mērījumus var veikt tikai pēc ODO metodes!
Ārpus pilsētas ap 10 litriem, pilsētā - ap 13-14 litriem.
Man būs domāt, ka limitu aprīkot ar LPG no bankas puses noteikti nebūs. Varētu vienīgi zust garantija dzinējam no dīlera puses.
Neiztēlojos braukšanu pie stūres pa "nepareizo pusi", jo refleksiem baigs spēks...
Horvātija un vispār visa tā piekraste (arī Itālija) - fantastika
Esmu izteikts vizuālā skata un vides fans, ceļojumā maz akcentēju muzeju apmeklējumum, toties ar acīm un pa īstam fočēju līdz nelabumam
Un ik pa laikam pie datora atkārtoju ceļojumu, pārskatot bildes. Kas jau n'tajos simtos sakrātas no n'tajiem braucieniem/lidojumiem utt.
P.S. Par LPG aizliegumu stāvvietās - pirmo reizi dzirdu, nopietni.
Pilnīgi piekrītu, un kas pats interesantākais - katrs gūst kaifu pa savam
Neteiktu, ka man nepatiktu Nortel aprakstītais, bet uzreiz nebūtu gatavs kam tādam noteikti...
Ko visi tik kūtri?
Ārā slikts laiks + piektdiena = aprakstām taču savu pieredzi, lūdzu ![]()
Kungi, manam ģimenes minivenam vispār tikai 34 litru balons :o
Iepildīt varu max 29 litrus, nu riktīgi superīgi garos ceļojumos, kad jāpildās ik pēc 270 km :p
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
11
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
11
Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)
Jāatzīst, ka tas būtu interesanti. Ideja lieliska