Jāsaka atklāti, vērtības kritums ir tik nežēlīgs, ka nesaskatu Citroen iegādi pat teorētiski kā prātīgu...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jāsaka atklāti, vērtības kritums ir tik nežēlīgs, ka nesaskatu Citroen iegādi pat teorētiski kā prātīgu...
Tas ir kaut kāds pipec
Nemūžam nespētu iegādāties auto ar <1l dzinēju, goda vārds - atzīstos. Ne par jaudu stāsts, bet par dzinēja tilpumu. Mocis ar lielāku dzinēju nekā auto, WTF ![]()
Antiņš, kas antiņš. Ir tēma forumā, cilvēks iepostējis ļoti pat saturīgu komentāru. Tu gan te neesi par tēmu galīgi.
Kaut kā taču tur jātiek? Tad ieteikums kaut kam pa ceļam.
Unikālas krāsas Velnezers aiz Aglonas, kurā neesot dzīvības. Utt. ![]()
Kokneses pilsdrupas. Aglonā - bazilika, Kristus karaļa kalns. Maizes muzejs. Daugavpilī - cietoksnis. Mini zoo (pārsteigums). Tur ārkārtīgi daudz ezeru, kolosāli dabasskati un vispār relaksēta atpūta.
Vispirms paldies Mārim par kārtējo testa iespēju
Braucu uz Autobrava pēc “karstā” Seat Leon ar 290zs un DSG ātrumkārbu hečbeka versijā. Noformēti dokumenti, paņemtas atslēgas un no sava auto pārlikts autosēdeklītis (novērtēju Isofix stiprinājumus ērtībai) - aiziet! Melns skaistulis.
Vizuāli ļoti glīts auto. Salons gaumīgs, liela līdzība ar VW. Arī digitālais paneļa displejs ar vairākām variācijām - man patīk “analogo ciparnīcu ar bultiņām” izskats. Vienkārši nereāli laba audiosistēma, skaņas kvalitāte nevainojama (dzidrums, basi utt.)
Pirmais iespaids braucot - auto ļoti cietu gaitu (19’diski, par kuriem pārdevējs īpaši brīdināja tos neapskādēt). Ļoti mazs stūres apgrieziena radiuss, teju kā kartingam. Un dinamika
Auto liek aiz sajūsmas kliegt! Dzinējam un piekarei iespējami vairāki režīmi. No kuriem Cupra - ar dusmīgu dzinēja skaņu, vēlu ātrumu pārslēgšanos, starpgāzēm, strauji atmetot gāzi utt. Super
Vien stūre jātur stingri ar abām rokām - paātrinājums to rausta nemitīgi. Es sacītu, priekšpiedziņas nebūs šī auto stihija.
Protams, šāds auto nav ekonomēšanai, bet tomēr 13+ litru vidējais patēriņš (arī ārpus pilsētas) šķita paliels.
Otrajā dienā samainījāmies mašīnām. Tiku pie balta universāļa, jau ar 300zs dzinēju un 4Drive pilnpiedziņu un DSG ātrumkārbu. Auto bija ar milzu stikla lūku jumtā, vizuāli glīti un ļoti patīkami braukt ar atvērtu lūku. Arīdzan gaumīgais salons priecēja. Tāpat kā auto uzvedība, pārliecinošs paātrinājums un jauda, nekādu nervozu izslīdēšanu vai tml. Kolosāli! Vietas salonā gana gan priekšā, gan aizmugurē (godīgi - man ģimenei būtu tomēr par mazu).
Kādas manas domas par karstajiem Seat?
- nereāla dinamika, arī pie 100 (gāzes pedāli ieminot grīdā), līdz kādiem 180 ir mirkļa un veselā saprāta jautājums
- gaita ir pacieta, nekomfortabla, toties stabilitāte braucot - super
- ar identisku VW salīdzinot, Seat cena būs ap 10k eur mazāka
- tehniski tas ir gandrīz VW
- izskatās tāds Seat ļoti labi
- pēc testa iesēdos atpakaļ savā Passat B8 un viss likās tik mierīgs, plašs, kluss, patīkams, ka izbrauciens ar Seat bija patīkams piedzīvojums - varbūt piemērots auto brīvdienām ![]()
Daudz labu ēstuvju palicis atmiņā teju vai katrā nostūrī arī, vēl tagad draugus konsultēju ![]()
Tēmas ietvaros - vai atpūta ar bērniem vai bez? No tā atkarīgs ieteikumu apjoms.
Garda tēma
Savulaik, kad man apm. 22 gados bija superekonomisks Golf II 1,6D, sievai bija darbs degustācijās pa visu Latviju. Reāli to normu nobraukt nespējām - "liekās" degvielas pret to smieklīgo 4,5l patēriņu bija daudz, izbraukāta tika lielākā daļa Latvijas. Tā ka šobrīd lielākoties sanāk visur braukt jau kārtējo reizi. Latvija ir skaista, katrā reģionā ir kas apskates vērts, braukšanas vaina.
Šodien braukājos ar 290zs priekšpiedziņas spridzekli SEAT LEON Cupra
Jāatzīst, gandrīz VW itin visā. Viss ir ierasti, atpazīstami, atšķiras vien nianses salonā (panelī, atpakaļskata kameras displejā - tās man VW patīk vairāk) - toties krietni patīkamāka cena perfekti aprīkotam verķim, ar identisku no VW saimes salīdzinot. Piaļauju, arī zagļu mazāk tīkots auto.
Labs, paldies
Tehniski tur tomēr būs jārok, ja tuvumā iespējams pieslēgums, pareizi?
Man idejiski vajag tikai netu un pamata TV kanālu paketi. Tagad jaunajiem smart TV taču ir nets ar youtube, nesaskatu nekādu problēmu faktā, ka tikai VIASAT un TET ir milzīgs kanālu skaits. Tāpat varbūt aktuāli vien kādi <10 no tiem (vismaz manā ģimenē).
Intereses pēc. Vai kāds lieto LMT televīziju? Ja TET manai mājai nebūs pieejams, savukārt VIASAT vairs negribu, ko Jūs ņemtu?
Uzņēmumi taču pērk. Nevarētu teikt, ka ielās maz jauno Astra, piemēram.
Nekā nosodāma te nav vis. Msh tīk ar vienu auto braukt ilgi. VWfanam - arī. Citam apnīk, tad auto tiek mainīts. Viss bumbās, tādēļ pasaule ir tik interesanta, ka neesam vienādi ![]()
Lielākais risks uzrauties būs vienīgi perekupiem, kam visi darījumi Lietuvā notiek skaidrucī jau gadiem (pat gadu desmitiem) ilgi.
AnK rakstīja: Sen nav te būts.
Kaut kad drīzumā manam 2016.g. Toyota Verso paliek trīs gadi. 67 000 nobraukti, problēmu nekādu. Pie 20 000 km nomainīja kaut kādu sensoru garantijas ietvaros, tas principā arī vienīgais, ja neskaita jumta lūkas (ieplaisāja, jo kaut kas acīmredzot uz tās uzkrita) un bampera (iekšpagalma automātikas sensori nenostrādāja, kā rezultātā vārti sāka vērties ciet, kamēr braucu ārā) maiņa, tas gan uz KASKO rēķina.
Tā jau savu funkciju pilda nevainojami, bet mašīnu grasos mainīt drīzumā tāpat. Daļēji, jo pusotru gadu jau dzīvojam centrā, nevis Pierīgā, tādēļ nafig mums dīzeli, daļēji, jo mašīna vienkārši apnikusi.
Traki ir tas, ka viss jau ok, vien mieru neliek vēlme ko pamainīt. Msh ķers trieku ![]()
Ļoti patīk jaunie Bmw tieši dizainiski
izvēle grūta.
Balta NAV serviss. Tāpat Rimi NAV privāto preču zīmju ražotājs. Lūgums sākt ar šo skaidrībai.
Man nepatika būtiskais nobraukuma samazinājums, ar elektroauto braucot dinamiski. Jo, tam jauda reāli pat pieprasa "mīt grīdā"
Respektīvi, neko apzināti neekonomējot, nobraukums droši jādala ar pusi ![]()
Tomēr mūsdienu DSG darbība pārsteidz pat rūdītus autospecus, tik nemanāmi pārslēdzas, ka sajust teju neiespējami - vien cipari paneļa displejā par to liecina. Absolūta bauda braukt vienmērīgā režīmā
Vienīgā pretenzija var būt pret darbību, kad no mierīga režīma (kārba "pieradusi") gribas strauji "iemīt" - tad auto tā kā sabremzējas vispirms, šaujoties uz priekšu uzreiz pēc tam. Tas izskaidrojams ar ātru pārslēgšanos uz leju iesākumā (nereti - neloģiski).
Kur radies priekšstats, ka VAG plīst un neuzticama tehnika? Daudz pieredzes (tikai pozitīvas) gan pašam, gan radiniekiem ar lietotiem. Tagad ļoti pat laba pieredze no 0-52tkm ar B8
Pilnīgi nekādu problēmu. Evakuatora numurs neaktuāls (jaunam Bmw to vajadzēja iegaumēt pat ļoti). Defektu nav. Piekare oriģinālā arī mūsu ceļos joprojām perfekta utt.
Pārliecināties, kādam baurim jābūt, lai TĀ komentētu.
Varbūt domāts bija 200 eur “vairāk” mēnesī?...