Te tika pieminēta Dānija,tad ziniet,tie TEC strādā uz atkritumiem,visu ko jūs izmetat miskastē tiek sadedzināts.Es teiktu, kurināmais na haļavu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Te tika pieminēta Dānija,tad ziniet,tie TEC strādā uz atkritumiem,visu ko jūs izmetat miskastē tiek sadedzināts.Es teiktu, kurināmais na haļavu.
Malacis, "māki" lasīt preses relīzes. Uzdevums ir samazināt. Kā? Vienkārši. HESi ražo tik, cik tie ražo - tas apjoms ir tieši atkarīgs no ūdens daudzuma Daugavā. Lētāk ir nopirkt somu/krievu atomenerģiju, nekā ražot TECos vairāk par nepieciešamo apkures jaudu. Rezultāts ir tieši tāds, kā aprakstīts relīzē, tikai pasniegts "zaļā mērcē" - attiecīgi saražotajā patiešām HES īpatsvars ir pieaudzis, tādēļ apspēlējam šo faktu, izlaižot atoma eksportu, un zaļie vientieši čurā karstu. Bet patiesībā vienīgais, kas kaut ko reāli aizstāj, ir atomenerģija (starp citu, faktiski arī no Astravjecas, par ko lietuvieši ir gatavi lēkt no ādas ārā).
no Fi, un SWE Baltija iepērk vairāk, kā no Krievijas
No AST mājas lapas par aprīli:
"Importētās elektroenerģijas apjoms, kas tika importēts no trešajām valstīm, ... bija 329 616 MWh,...
...Zviedrija caur NordBalt kabeli pārskata periodā eksportējusi uz Lietuvu bija 196 195 MWh, Polija caur LitPol Link – 19 279 MWh, savukārt Somija caur EstLink 1-2 kabeļiem eksportēja 539 878 MWh..."
Nu mūsējie jau ar nav "vakarējie" - kur lētāk tur arī pērk. Politika gan drusku piš smadzenes, cik saprotu, citādi būtu vēl lētāk ...
Vai tad kāds tev teica, ka mazāk? No Zviedrijas pamatā pērk Lietuva - kas pati gandrīz vispār neko neražo.
Recepte kā šačakarēt auto (EV) kuram būtu jābūt vienkāršam- Ford Mustang Mach-E. Domāju ka Tesla nemak ražot auto , bet izrādas ka klasiskie autoražotāji to dara vēl 10x sūdīgāk ...
P.S. sevi palielīt šamie gan ar nekautrējas ...
P.P.S. ja jums nav mājdzīvnieka kas "slapināsies" pie mājas stūriem utml. tad šāds E-Mustang stabili aizstās jebkuru jūsu mīluli ...
Gandrīz izskatās ka viņi ar nolūku rada dārgāk lai pieprasījums būtu mazāks
Tesla mārketings bulšits "atmaskots" turpinājums:
P.S. Ātras gan tās ir, bet kamdēļ vēl "jāpiestāsta" klāt muļķības ... + diezgan dīvains mārketinga paņēmiens ražojot ekomobiļus
tesla ir reliģiskas dabas parādība, nevis ekonomiskas - lai barotu fanus un uzturētu sarunas par sevi der arī šādi netīri paņēmieni
Beidziet heitot netīrie bomāri
Tikko nopirku jūsu "iecie īto" dizeliti.
Kāpēc tu viņiem pārmet slimību ar kuru pats slimo? Tu mani sauc par "rīseri" - bet pats esi izvēlējies rīseru brendu; ražotāju kurš konkrēti ir ieciklējies uz rīseriem, dīvaini, vai ne?
Kurš būtu tas ŕiseru brends lūdzu?
Ok kas ellē vēl ir "rīseris"?
"tesla ir reliģiskas dabas parādība, " Nu, Tesla nav stiprākais reliģiskais simbols. Vismaz pie mums tas ir BMW, kurš nav simbols vien, bet pat dievība ;)
darklight rakstīja: Eu, džeki, par elektrības ražošanu runājam ekoloģijas topikā, šis tomēr ir par autiņiem!
Kas tad nu? Neesi dzirdējis, ka tā elektrība kaut kā attiecas uz elektro/hibrīd auto?
Shiirs rakstīja: Kurš būtu tas ŕiseru brends lūdzu?
Tesla, kas tad cits. Galu galā, tā ražotāja mērķauditorija nav nekas cits kā wannabegonščegi kuriem vēl piedevām ir iespēja nodarboties ar virtue signalling...
1) dīvaini ka gan oficiālie, gan neoficiālie publicitātes materiāli koncentrējas uz paātrinājumu, vai ne? Un nevis praktiskumu, ilgmūžību un citām lietām kuras normālam mašīnas lietotājam būtu svarīgākas...
2) Parādi teslu parastam braucējam - nu kaut ko līdzīgu BMW i3 vai nissan leaf...
Tavam heita objektam nu būs 35 tukstosi nobraukts un nekādu problēmu.
Praktiskumam man ir mitsubishi l200, ar to tad arī velku piekabi, vedaju grābekļus un braucu uz mežu sēņot.
Rīser, gadījumā neesi jau pirms jāņiem sadzēries rucavas skābo alu, ka nāk tādi murdziņi ārrā?
Shiirs rakstīja: Tavam heita objektam nu būs 35 tukstosi nobraukts un nekādu problēmu.
Praktiskumam man ir mitsubishi l200, ar to tad arī velku piekabi, vedaju grābekļus un braucu uz mežu sēņot.
Rīser, gadījumā neesi jau pirms jāņiem sadzēries rucavas skābo alu, ka nāk tādi murdziņi ārrā?
Izskatās ka strādā par krutu šoferi... Nobraukt 35000 bez "praktiskuma" ir lielisks veids kā acīmredzot dzīvi pavadīt sastrēgumos. Starp citu - šo var masveidā novērot Somijā - tie "laimīgie" somi ir tika laimīgi, ka nesteidzas nokļūt galā un labāk pavada dzīvi mašīnā.
Laimīgie Purčika un Ķengaraga iedzīvotāji dara tāpat. Labprātīgi. Berģu, Babītes un Ķekavas lielpilsētu iedzīvotāji - spiestā kārtā
Beidz murgot dauni.
Patiesība acīs kož?
Vienkātši atpisies apbižotais nabag
Tieši tu kaut kā izklausies apbižots, ka tavu sastrēgummobīli neciena un neuzskata par tavas labklājības stūrakmeni
Tu sagrozi faktus. Ne man piš tavs, ne tā rucavas bomža viedoklis.
Aizbrauc biedzot uz to kūcpakaļu rucavu, izradat viens otram cieņu un noraujaties abi purkšķī uz rucavas bomāra salieķa rakom, redzu ka tev ir siltas jūtas pret to bomzi, taka uz priekšu noželojamais netīreli
Nenervozē tik ļoti - kaitē veselībai. Izskatās, ka ilgstošā sastrēgumos sēdēšana tavai nervu sistēmai nav nākusi par labu nemaz.
Elektro /hibrīd auto jaunumi ,prognozes .
Manuprāt būtu lietderīgi forumā izveidot atsevišķu adaļu par elekto /hibrīd auto .
Nu jau arvien biežāk ši tēma tiek aizskarta .
Pats pagaidām piederu pie skeptiķiem . Saskatu pseido zaļo ,pseido zinatnieku , sociālistu , CO2 "biznesmeņu " u tt lobiju .Būtu pēc gadiem intresanti paskatīties ko pats teicis .