Nu, ko - lepojos, ka esmu "noņēmis skaidu" Eiropas GADA AUTO ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu, ko - lepojos, ka esmu "noņēmis skaidu" Eiropas GADA AUTO ![]()
Ideāli būtu, ja vienu NĪ varētu pārdot pa dārgo, citu savukārt uzbūvēt/iegādāties, kad krīze izmaksas nospiedusi lejā
Bet, tā diemžēl tas nav gan. Dzīvokli pārdevām labi (prieks, tika iegādāta zeme), bet māju savukārt celsim padārgi, komunikācijas pievelkot dārgi (mazliet ironija).
...atkal auto var iegādāties bez iemaksas utt. 100% precīzi, kā bija toreiz.
Arī sliecos domāt, ka ekonomiskā krīze būs atkal. Daudz kas par to liecina, atkal aug algas, atkal labus speciālistus var tikai pārsolīt un atņemt kādam citam uzņēmumam, atkal NĪ cenas ir teju vai epicentrā (vismaz jauno projektu dzīvokļiem - noteikti), atkal būvniecības izmaksas ir ļoti dārgas utt. Vien cerams, krīze nebūs tik skarba kā toreiz, ap 2009.-2010.gadu, kad visiem viss tika piegriezts, tas savukārt mazināja patēriņu (pirkumus) utt. Nemāku teikt, vai tā taisnība, bet bankas vairs neizdodot hipotekāros kredītus tiem, kuri nodarbināti būvniecības nozarē (
)
Pirmā pieredze ar elektroauto, visos tusiņos tieku izprašņāts par to testu. Cilvēkiem ir interese, tik nezināms tas viss. Krusttēvs no Kurzemes ieraudzīja manu foto ar Jaguar FB un zvanīja satraukts aiz sajūsmas virtuāli
Fun!
Man bija Prius hibrīds. Tāds pa trasi ēda ap 5 litriem (ļoti patīkami). Ja iegādes cena nav būtiski augstāka par parastu benzīna versiju, protams iesaku ![]()
Vakar starp citu pirmo reizi redzēju satiksmē jauno Kia Stinger tumši pelēkā krāsā un dusmīgiem koši sarkaniem bremžu suportiem redzamiem cauri grafīta krāsas lietajiem diskiem
Iespaidīgs verķis.
Tu nopietni vari ar to auto braukt kruizējot? Liels respect
Ja brauc, kā sirds vēlas, arī katra apdzīšana taču ietekmēs akumulatora atlikumu, ne tā? ![]()
Manuprāt, lielisks auto ![]()
Take it easy un miers ar tādiem ![]()
Es iegādātos bez problēmām, ražotājam tādu grafiku pieprasot ![]()
Absolūti unikāli, bet es teiktu, ka tā nav Tava vaina pat teorētiski. Uzskatīsim, ka jaunie saimnieki speciāli lauza auto un izbeidza bateriju
Piss off
P.S. Pēdējā laikā tādēļ visus pat speciāli esmu aicinājis dzīt pārbaudīt uz servisu, Prius - pat pie dīlera. Ja kas, man būtu vienalga, pircēji skatījās un testēja, tagad prasiet sevisam, nevis man.
P.S.S. Ibio, pērk taču lietotu auto bez garantijas, kādas vēll dusmīgas sms vai pretenzijas ![]()
Ooo, super, nezināju
Tad lūgums vien ar to, lai savus postus var rediģēt jebkad.
Baterija uzrāda kļūdas, kā Tu to uzzināji? Kaut kas nestrādā, kā nākas? Vai ziņkāre tirdīja, ka pie datora slēdzi servisā?
Noteikti nē! Bet, nē pat tad, ja kas tāds atgadās pēc nieka 2-3 tkm ar arīdzan. Vispār domāju par tādiem pircējiem visu to sliktāko, vai es garantiju esmu devis vai kā? Nežēlīgi, bet, saņemot naudu, man par to auto ir nulle intereses. Ja noklapē dzinējs vai ātrumkārba, varu izteikt vien līdzjūtību, bet nekā cita no manis lai negaida. Tas ir LIETOTS auto un basta.
Cits jautājums ir pirkt no oficiāliem dīleriem u.tml. Viņi vismaz morāli kaut ko garantē, piemēram, savulaik pirktais Audi A4 Multitronic no Autowelt A2, vainagojās kārtīgu kompensāciju (50% izmaksu remontam) no tirgotājiem, kaut viņiem tas nebija jādara, liels respect. Ja būtu pircis privāti, auuuuu ![]()
Būtiski ir neaizmirst, lietots auto ir laimes spēle. Respektīvi, tas var nojukt bezmaz uzreiz pēc iegādes, un bieži pārdevējam ar to nav nekāda sakara. Tā kā mums tirgū pārsvarā dominē Lietuvas auto, kurus tirgo pārpircēji, pašiem izdarīt secinājumus. Tomēr var atrast Eiropas tirgū arī labu lietotu auto, pat ar caurspīdīgumu km ziņā un kas zina - varbūt pat bez negadījumiem. Tikai būt gataviem smagi pārmaksāt, jo - skatīt piebildi par Lietuvas auto piedāvājumu Latvijā... Tomēr jaunākus auto meklētu tikai pie dīleriem, visticamāk - jaunus iegādātus Latvijā un tirgotus no pirmajiem saimniekiem (turētājiem). Lai izdodas ne iegrābties smagi - viegli būtu ok un gandrīz vai pieņemami
Negribas iegrābties - līzings un jauna auto iegāde ar garantiju.
Vai ne? Tas, starp citu, ir tas, pie kā ne uzreiz var pierast. Atlaižot gāzes pedāli, auto reāli bremzē (pat ne maigi, bet visai strauji). Nebiju par to sajūsmā, bet ko nu par to ![]()
Par to uzlādi. Privātmājas var arī nebūt ar pietiekamu uzlādes jaudu- Māris demonstrēja foto, kad auto pieslēgts "mājas" elektrotīklam - pilnai baterijai no 6% vajag "aš" - 51h46min
Citur - vien 9h Secinājums - ja tāds auto privāti, nenāku par sliktu arīdzan LABS un JAUDĪGS elektrības pieslēgums, ja kādreiz vēlme uzlādēt bateriju pilnībā.
Ieteikums. Kad esmu uzrakstījis komentāru un to jau iepostējis, vēlāk pamanu, ka telefons "palīdzējis" koriģēt vairākus vārdus, rezultātā sanāk nesakarīgs teksts vai arī ar acīmredzamām gramatikas kļūdām. Tas tracina, bet nav iespējas LABOT rakstīto. -> Lūdzu, ieviesiet tekstu korekcijas iespēju ![]()
Vienmēr esmu visu krāsojis tikai glazura.lv Es teiktu, nav starpības ar dīlera darbu, arī visiem Kasko apdrošinātājiem viņi patīk utt.
Iespējams, ka tā arī ir, bet viens vienīgs arguments PRET ceļojumiem ar elektroauto - uzlāde prasa laiku. Citādi nav problēmu izbraukāt arī Eiropu.
P.S. Man Mazda 5 bija mazais LPG balons rezerves riteņa vietā, ceļojumā uz Horvātiju pildījāmies 24 reizes
Starpība, ka čiks un var braukt atkal. Elektro - tas čiks ieilgst ![]()
Skaists
Tomēr te apspriežam citu kaķi
Kas arī ir ļoti baudāms
Nav gan nekādu šaubu, konkrētais auto ir reāls sex automīļiem
![]()
Nudien, tā gan nav patīkama lieta jebkuram elektroauto. Kaut vai elementāri nobraukt nost no intensīvas satiksmes vai arī tikt (ripināties) līdz uzlādes vietai jau nu gan varēja ražotāji paredzēt. Piemēram, mazu rezerves akumulatoru izmantojot v.tml.
Nav, nav muļķības. Jau rakstīju, labiem speciālistiem (kuru principā trūkst), algas ir stipri augšā. Tagad, kad prasība sludinājumos norādīt algas apmēru, tas viegli pamanāms. Protams, atkarībā no nozares vai amata, bet ir viennozīmīgi. Vidē, kurā apgrozos un strādāju, viss notiek vien ar headhunting - un gribētājam pārvilināt ir jāšķiras no stipri lielākiem resursiem pat nekā tirgū atalgojuma līmenis vispār...