Paldies Mārim, kārtējo reizi ļaudams iepazīt tehniku no “augstā plaukta”! VWFans te jau daudz ko uzrakstījis, principā, visam piekrītu. Manas atziņas papildus te.
Pirmo reizi mūžā braucu pie stūres īstam elektroauto (pašam ir bijis hibrīds, kam EV režīms ļoti patika). No Māra Jūrmalā paņēmu auto ar 100km range, atdevu pēc nobrauktiem 42km, bet vairs tikai ar 23km range un bateriju, kam ar steigu vajag rozeti
Es testēju visādos režīmos. Jā, arī pedal to metal, jo tas auto ir nereāls spridzeklis
Esmu braucis ar 460zs Ferrari, Jaguar dinamika noteikti ir stipri līdzīga. Pie tam jauda un paātrinājums, kad vien ir vēlme un vajadzība. Tika piesmieti vairāki pajauni Bmw
Sieva knapi neapsteidza netrafarēto CP Škoda uz Jūrmalas šosejas strauja paātrinājuma brīdī uzreiz pēc FR. Traks auto
Bet, manu sirdi darīja nemierīgu atlikušās distances km indikators panelī, kas ruka acīmredzami un baisi ātri. Secinājums - strauji braucot, reālā distance jādala pat ar divi
Nepatīkami.
Auto ērts un ar pietiekami daudz vietas salonā. Aizmugurē dēls sēdēja aiz manis kā karalis, pie kam es nesēžu tuvu stūrei. Lielisks akustiskais komforts visos režīmos. Lieliska audiosistēma - patiesa bauda klausīties. Ārkārtīgi nikns aprīkojums, no kā vairumu pat neizmantoju. Liels fail ir atpakaļskata kamera, tā ir netīra zibenīgi šādos ceļa apstākļos (piem., Passat tā vienmēr tīra, jo paslēpta aiz VW emblēmas) - atrodas pašā lejā pie numura.
Kolosāla vadāmība un piekares darbība. Tiesa, 22 collu diski
Tomēr, uz ceļa auto turas lieliski un nekādu pretenziju.
Esot šādai naudas summai, es gribētu hibrīdu plug-in, nevis tīri elektroauto. Izterē baterijas kapacitāti, lūdz uzlādēti tiec ar benzīnu. Te - vien nospiest pogu un gaidīt dīlera evakuatoru...




















To Māris precīzāk pateiks.