Turība apkaimē staigā ārvalstu studenti. Eksotiski arī Dažs labs pat šodien staigā pa ielu maskā. Ibio, kas par jampampiņiem!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Turība apkaimē staigā ārvalstu studenti. Eksotiski arī Dažs labs pat šodien staigā pa ielu maskā. Ibio, kas par jampampiņiem!
Arī aizvien biežāk (uzņēmēju aprindās) dzirdu viedokļus par kaut kādu daļu Ukrainas teritoriju zaudēšanu. Respektīvi - ka (visticamāk) karā Krievija tomēr uzvarēs. Es šo tieši sasaistu ar maniem UA klientiem, kuriem pēcapmaksu dot vairs negrib teju neviens… neziņa, kas no esošās zemes turpmāk būs Ukraina vispār.
Diemžēl ne šobrīd.
TR1 kurss – 430 EUR
TR2 kurss – 570 EUR
Šajā visā mani nepamet doma, ka Krievija diemžēl NAV uzvarama. Mēs liekam pretī sankcijas, bet rezultātā viņi gūst rekordpeļņu no resursu eksporta. Mēs savukārt liekam sev cilpu kaklā ar izmaksu pieaugumu. Nedomāju, ka Krieviju būs reāli salauzt. Diemžēl tādi suņi viņi kaimiņos ir. Dara kā grib un pofig uz citiem.
Būtu laiks un lieki (un ne mazi) līdzekļi - arī labprāt nokārtotu arī traktora vadītāja apliecību. Vērtīgi.
Interesē, kādi bija tehniskie jautājumi pie auto? Un eksāmenu taču ar citu tehniku nekā mācījies, ne?
Šobrīd Tallinā. Neste. 95E - 2.259 eur DD - 2.049 eur
Wow! Apsveicu! Kur eksāmenu kārtoji?
Nezinu kara nianses detaļās, tomēr šobrīd komunicēju ar 4 reāliem Ukrainas klientiem par piena produktu importu. Respektīvi - Ukrainas tirgus ir atmodies.
Pačukstēšu. VWfans pilnīgi pazudis, bet arī viņam Jelgavā kuru katru brīdi jākārto lielais C kategorijas braukšanas eksāmens. Lai izdodas!
Tā ir gan. Arī pieminētajā Superb ir kosmiski daudz vietas salonā
Kuriem te vēl C kategorijas braukšanas eksāmens?
Tātad, bez eiforijas - tikai lietotāja pieredze par jauno Škoda Scala. Nobraukti jau vairāk par 2k km nedēļas laikā. Auto ļoti ekonomisks. Pēc bākas metodes 5.3litri mix. Tikai garie gabali - pat 4,5litri Borta dators nemelo vispār. Ļoti atzīstams auto ņiprums. Ieskrienas viegli, uz bāņa šodien izmēģināju arī 180, auto var vēl. Ar 1,0tsi Uz ielām šādu pagaidām maz (vien vismaz Eugesta pārstāvjiem arī ir). Tā, lūk.
P.oh.uj, baiļu vairs tautai nav ne no covid, ne arī no jaunā sūda Ja kāds cer uz šo atkal pumpēt ārā miljardus, tad paši esam vainīgi par ievēlēto stulbeņu varu. Es teiktu, ka ierobežojumu tādu kā agrāk vairs nebūs. Vienkārši ticības bīstamībai vairs nav, kā tad LV varēs zombēt un biedēt, ja citur netālu uz to piever acis jau saknē…
Šodien nobraucu vēl 528km. Patēriņš 4,7l Kas izbrīnīja, apdzīt var elementāri arī 5.ātrumā, piem., no 80km/h. Ceļ gana sparīgi. Auto ir ok. Vai tādu pirktu PATS? Laikam tomēr nē. Te drīzāk manas prasības pie vainas, nevis pats auto.
Dzīve ieviesa korekcijas jeb “netici solījumiem”, kad kāds lūko pārvilināt uz citu darbu.
Vispār man ir neitrāls rezumē.
Kaitina start/stop un arī joslu mainīšanas asistents. Burtiski auto mēģina vadīt bez manis - stūres korekcijas utt.
Octavia ir kā Passat daudz vietas aizmugurē.
Pie Suwalkiem jau uzrāda 6,0 vidējo patēriņu. Tendence laba.
Tikko iesēdos aizmugurē. Goda vārds - daudz vietas kājām. Ļoti daudz.
Grūti pateikt. Ir jau daudz kompaktklases piekritēju. Šobrīd salons neliekas šaurs. Salīdzināt var ar ļoti plašo Prius salonu. Arī Scala vietas aizmugurē sēdošo kājām ir stipri vairāk nekā (lielākajā) Volvo S60, piemēram. Man gan ir draugu ģimene, kuri Latvijā iegādājās savulaik jaunu Fabia. Un brauca ar to ilgāku laiku. Scala ir lielāks auto par Fabia tomēr.
Par Octavia. Šodien sarunāju vismaz DSG, kas man būtiskāk par dīzeli. To solīja ņemt vērā. Es jau izvēlētos dīzeli tik un tā. Pieradums visticamāk. Un jauns dīzelis ir gana baudāms (‘C)
Tātad, Škoda Scala Ambition ir mans jaunais darba auto kādus 9 mēnešus. Līdz būs saņemta jaunā Octavia. Saņēmu Scala ar 70 km nobraukumu un izteiktu jauna auto smaržu salonā Tagad īsumā. 1,0tsi 3 cilindru dzinējs ar 110zs un 6 ātrumu manuālo kārbu. Vajadzētu būt briesmīgai kombinācijai, tomēr braucams ir un nebūt ne slikti. Pa bāņiem Polijā mierīgi kruizēju ar 130-140, pilsētā auto iesaka slēgt 6.ātrumā jau pie 60 km/h. Ļoti kluss salons akustiski. Izcili viegli un precīzi slēdzas ātrumkārba. Lieliski LED lukturi, cik nu piefiksēts pustumsā. Gaumīgs vizuāli un nebūt ne šaurs salons arīdzan. Klasika - liels planšetes displejs paneļa vidū. Latviešu valoda, stipra līdzība visā ar VW utt. Bet tomēr - aizmugurē durvīm - airi. Metāla diski ar uzlikām. Gan jau vēl kāda nianse, kas nav ierasta. Tomēr vismaz Bluetooth ir, kruīze tāpat un parkingsensori aizmugurē arī u.tml.
Par patēriņu grūti spriest. Nobraucu šodien ap 550km un pa bāņiem pārsvarā. Arī pilsētas pa vidam. Borta dators uzrāda 6,4l vidējo patēriņu. Tas reāli pirmajai bākai auto mūžā! Un nemierīgā vidē. Domāju, patēriņš būs zem 6 litriem mix.
Darba auto - labākais
Uzreiz tiks veikts jaunas Octavia pasūtījums. Ar domu, ka gaidām bez stresa - cik ilgi būs nepieciešams piegādei. Uzreiz jāizdomā, kāds dzinējs īsti aktuāls šobrīd? Mēneša nobraukums ap 2500-3000km, tajā skaitā vairāki garie gabali. Esmu vispār par dīzeli, bet dārgāka iegādes cena. Benzīns savukārt dārgāks jau saknē par 0,10 eur/l. Bet - jāizdomā operatīvi (jūnijā).
Kā pārtikas nozares speciālists reāli bažījos par cenu griestiem…kad pircējs preci vairs nepirks. Lūk, tad būs auzas gan ražotājam (vai piegādātājam), gan tirgotājam. Un tas ir diezgan reāli jau šobrīd (Ādažu čipsu paka 300g virs 5 eur, Laima konfektes 18 eur/kg vai Holandes siers virs 12 eur/kg utt.) Sorry - nulle intereses.